Ez az Új weboldal indítás ellenőrzőlistája betartja a fontos elemeit az új weboldal optimalizálásához, beleértve a navigációt, a tartalmat, az AMP integrációt, a biztonságot, a lassú betöltési sebességeket és az üzleti stratégiát.
Végre eljött a nap, amelyre várt – új webhelye már majdnem készen áll az indításra. Izgatott, és alig várja, hogy megmutassa a világnak, de van néhány dolog, amit először meg kell tennie.
Ellenőrzőlistánk használata segít abban, hogy minden alapot lefedjen.
A weboldal sikeres elindítását hibamentesen kell megvalósítani. Az ellenőrző lista biztosítja, hogy az összes fő pontot lefedje, és gyorsan azonosítsa a hibákat.
Bár senki sem akarja elhalasztani az indulást, egy átfogó webhelyindítási ellenőrzőlista segítségével gondoskodhat arról, hogy semmi se csússzon ki, vagy ne maradjon le, így időt és pénzt takaríthat meg hosszú távon.
A bloggerek, a kisvállalkozások tulajdonosai és a vállalkozók egyaránt hasznot húzhatnak abból, ha egy listával rendelkeznek azokról a feladatokról, amelyeket el kell végezni az éles indítás előtt. Bárki, aki egy projekt ütemtervet keres, vagy szeretne szervezett maradni, kihasználhatja.
It's all about the promotion. Create a buzz and convey a compelling message to your audience. Make an offer your customers can’t refuse. This could be a discount on your services, free samples of products, or exclusive content.
It's called a 'private' website, meaning only people with authorized access can view its contents. On launch day, your new site becomes 'public,' and everyone is able to view it.
There are many ways to promote your new website. You can use social media, email marketing, or even a press release - just think about what will work best for your target audience and then go with it.
If your site does go down, it's essential to fix the problem as quickly as possible. This is especially true if you're relying on visitors to find your services or products online.
BizAway Help Desk Elérhetőségek
A BizAway egy utazásszervezési szoftverplatform, amely főként cégeket szolgál ki üzleti utazások tervezése és kezelése terén. A vállalat különböző támogatási csatornákat nyújt ügyfeleinek, beleértve az e-mailt, telefonhívást és élő csevegést. A kapcsolatfelvétel többféle módon lehetséges.
A LiveAgent számos ügyfélszolgáltatási szoftvert és VoIP telefonrendszert kínál, amelyeket az ügyfeleknek kínál. Az ügyfélelkötelezettség hatékonyabb kapcsolattartást tesz lehetővé az ügyfelekkel, és a cég blogja, szójegyzéke és webináriuma segíti a további információkat. Népszerű termékei az ügyfélszolgálati szoftver, VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver, bejövő call center szoftver, panaszkezelési rendszer és ügyfélportál szoftver. A LiveAgent partnerprogramja szintén elérhető.
A LiveAgent segít letiltani a bosszantó látogatókat IP-címükkel, így azok nem zavarhatják a képviselőket. A tiltás érinti a csevegést, kapcsolatfelvételi űrlapokat, hívásokat, javaslatokat és fórumbejegyzéseket. A letiltott látogatók offline üzenetet hagyhatnak, ami automatikusan spamnek lesz megjelölve. A szolgáltatás biztonságos és gondtalan kommunikációra ad lehetőséget, 14 napos ingyenes próbát kínálva. A LiveAgent az ügyfélszolgálatot támogató szoftver, melynek alkalmazása javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli az elégedettséget. A szoftver széleskörű funkciókat, bővítményeket és automatizációt tartalmaz. A kapcsolatfelvételi űrlap használata nagyobb számú levelet generálhat és lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálatok számára. A regisztrációhoz nem szükséges bankkártya.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk