Everything you need to start online store

Etsy bolt ellenőrzőlista indítása

Egy Etsy bolt indításán gondolkodik? Ha igen, akkor minden szükséges kellékkel rendelkeznie kell.
Itt adunk egy ellenőrző listát mindarról, amire szüksége van az induláshoz. Az üzlet felállításától az első adatlap létrehozásáig mi mindent megtalálunk.

Az Etsy bolt ellenőrzőlista indításának fontossága

Bár lehet, hogy remek ötletei vannak a házi készítésű ékszereihez vagy a régi leletekhez, előfordulhat, hogy nem tudja pontosan, hogyan kell üzletet vezetni.

Mutatjuk, hogyan.

Függetlenül attól, hogy mit tervez eladni az Etsy-n, az üzlet megnyitása előtt minden szükséges ellenőrzőlistával megelőzheti, hogy elmulassza a sikerhez vezető lépéseket.

Az alábbi ellenőrzőlista egy gyors és egyszerű módja annak, hogy elkerülje az Etsy bolttal kapcsolatos problémákat a beállítási folyamat során (és azt követően).

Kinek előnyös egy Etsy bolt ellenőrzőlista létrehozása?

  • Művészek

Eladhatja alkotásait az Etsy-n, és üzlettulajdonos lehet, akár fest, rajzol, szobrászkodik, vagy bármilyen más típusú művész. Ez az ellenőrző lista segít megtenni az első lépéseket a szenvedélyéből származó pénzszerzés felé.

  • Házi, vintage és kézműves kellékek készítői

Kíváncsi, hogy egy Etsy bolt megfelelő lenne-e az Ön számára? Ha egyedi kincseket, például kézműves vagy vintage tárgyakat szeretne eladni, az Etsy remek hely, hogy megtalálja a közönségét és a piaci rést. Az alábbi ellenőrzőlista átadásával egyszerűen megkönnyítjük online vállalkozása elindítását.

  • Kisvállalkozók

Tűnjön ki a tömegből – Az Etsy egy piactér azoknak, akik egyedi termékeket keresnek. Akár most kezdi, akár tapasztalt szakember, ez az ellenőrző lista biztosítja, hogy Etsy boltja szilárd alapokon álljon.

Etsy bolt ellenőrzőlista indítása

Mielőtt megfelelően elkezdené, elemezze, hogy az eladni kívánt termék vagy szolgáltatás megéri-e az idejét és energiáját, hogy vállalkozásként űzze.

Woman getting ideas

Miért fontos eldönteni, hogy az ötlet életképes üzleti lehetőség-e?

Az Etsy egy fantasztikus platform a kézzel készített és kézműves termékek értékesítésére. Biztosnak kell lennie azonban abban, hogy van kereslet arra, amit el szeretne adni.

Hogyan állapítható meg, hogy az ötlete életképes üzleti lehetőség-e?

  • Kutasson versenytársat – megtudhatja, vannak-e már hasonló termékek a piacon. Nehéz lehet kiemelkedni, ha már nagy a verseny.
  • Nézze meg az Etsy kereső funkcióját – használja az Etsy kereső funkcióját, hogy megtudja, hányan keresik az eladni kívánt terméket. Ha sokan vannak, akkor biztosan van rá kereslet.
  • Kérdezze meg barátait és családját – ha őszinte visszajelzést kap a legközelebb állóktól, akkor valóban éleslátó lehet. Őszinték lesznek, és tudatják Önnel, ha úgy gondolják, hogy az Ön terméke olyan, amit az emberek valóban megvásárolnának.

Milyen eszközöket használjon annak megállapítására, hogy az ötlete életképes üzleti lehetőség-e?

  • Google Trends hogy megtudja, van-e általános érdeklődés az eladni kívánt termék iránt
  • Google Ads Keyword Planner hogy képet kapjon arról, hányan keresnek egy adott kifejezést, hogy felmérjék a termék iránti keresletet

Mindkettő ingyenes, ezért feltétlenül nézze meg őket, mielőtt megnyitja első Etsy-áruházát.

Nem finomkodunk – enélkül egyszerűen nem tud elindulni.

Miért fontos az Etsy-fiók létrehozása?

Az online áruház megnyitása Etsy-fiók nélkül sokkal drágább és bonyolultabb. Az Etsy jó alternatíva a tárhely és az e-kereskedelmi webhely webdomainjének fizetésére, ha még csak most kezdi, és szeretné látni, hogyan megy. Amellett, hogy minimalizálja a rengeteg pénz elpazarolásának kockázatát, az Etsy-vel felfigyelnek Önre.

Etsy shop registration

Hogyan lehet Etsy fiókot létrehozni?

Most vette észre, hogy álma, hogy egy kis online vállalkozást alapítson, valósággá válik, és kiborul tőle?

Vegyen egy mély levegőt, és kattintson ide az Etsy-fiók létrehozásához.

Ne aggódjon, végigvezetjük az egész folyamaton.

Megjegyzés: A tárgyaknak kézzel készítettnek, kézművesnek vagy vintage-nek kell lenniük (legalább 20 évesnek), Önnek pedig legalább 18 évesnek kell lennie (kivéve, ha fiókját szülő vagy törvényes gyám regisztrálta).

Adja meg e-mail címét, vagy regisztráljon egy meglévő Google-, Facebook- vagy Apple-fiókkal. Ezután adja meg a nevét, és állítson be egy jelszót. 

Milyen eszközöket kell használni Etsy-fiók létrehozásához?

Most, hogy rendelkezik Etsy-fiókkal, itt az ideje, hogy beállítsa bolti beállításait. Ide tartoznak például a használni kívánt nyelv és pénznem, valamint az Ön tartózkodási helye és adózási adatai.

Open your Etsy shop and start selling today

Miért fontos a bolti preferenciák beállítása?

Ezek a beállítások határozzák meg, hogy üzlete hogyan jelenik meg a vásárlók számára, és olyan dolgokat is befolyásolnak, mint a szállítás és az adók.

Hogyan állítsuk be a bolt preferenciáit?

Kezdje el üzlete beállítását az Etsy bolt megnyitása lehetőségre kattintva.

Válassza ki az üzlet alapértelmezett nyelvét, amelyet a tételek leírására fog használni.

Megjegyzés: Gondosan válasszon – ezt nem tudja megváltoztatni, de később hozzáadhat más nyelveket.

Ezután válassza ki a bolt országát és pénznemét. A más országokból származó ügyfelek automatikusan a helyi pénznemükben fogják látni a termékárakat.

Az utolsó lépés az, hogy olyan információkat válasszon magáról, amelyek a legpontosabban jellemzik Önt, például, hogy az értékesítés az Ön teljes munkaidős munkája vagy sem.

Milyen eszközöket használjon a bolti preferenciák beállításához?

  • Az Etsy Shop Preferences oldala

Itt az ideje, hogy elnevezze üzletét. Nézzük meg tippjeinket.

man making choice

Miért fontos, hogy megfelelő nevet válasszon az üzletének?

Az üzlet címe az egyik első dolog, amit a vásárlók látni fognak, amikor megtalálják Etsy üzletét, ezért fontos, hogy olyan nevet válasszunk, amely tükrözi az Ön által értékesített termékeket és a megjeleníteni kívánt márka imázsát.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő bolt címet?

  • Legyen rövid és édes – a rövidebb név könnyebben megjegyezhető, és jobban mutat a marketinganyagokon.
  • Tegye relevánssá – válasszon olyan nevet, amely tükrözi az Ön által értékesített termékeket.
  • Kerülje a számok és speciális karakterek használatát – a vásárlók nehezen tudják megjegyezni őket, és kevésbé professzionálisnak tűnhet az üzlete tőle.
  • Kutasson – nézze meg, hogy a nevet már felvették-e, vagy esetleg nem rezonál a célpiacán.

Megjegyzés: Az Etsy boltok nevének 4-20 karakter hosszúságúnak kell lennie, és később módosítható.

Milyen eszközöket használjon a megfelelő üzletnév kiválasztásához?

  • Etsy bolt névgenerátor, pl. Namify
  • Google az alapos kutatás elvégzéséért

Kulcsfontosságú, hogy Etsy boltját készletekkel telje el, mert termékek nélkül semmit sem tud eladni.

Add a photo of product to your Etsy shop

Miért fontos, hogy gondosan készletezzen üzletében?

Az emberek a látottak alapján vásárolnak. Annak érdekében, hogy a potenciális vásárlók elképzelhessék magukat az Ön termékeinek használatában, rendkívül fontos, hogy jó minőségű képeket tegyen közzé.

Hogyan töltse fel a boltját?

Az Etsy szerint azok a fotók a legjobbak, amelyeken a termékek minden szögből láthatók, a termék részletei és a használatuk bemutatása.

  • Kezdje a termékek kis választékával – később bármikor hozzáadhat továbbiakat.
  • Készítsen kiváló minőségű fényképeket – használjon fényes, jól megvilágított fényképeket, amelyek a lehető legjobb természetes fényben mutatják be termékeit.
  • Az optimális méretek – termékképeknél 2700 pixel széles és 2025 magas.
  • Videók hozzáadása – tegyen közzé rövid, 5-15 másodperces filmeket (max. 100 MB), hogy növelje az eladásokat. Megéri az erőfeszítést.

Az Etsy 2020-as elemzése alapján a vásárlók nagyobb valószínűséggel vásárolnak videókban látható termékeket.

Megjegyzés: Az Etsy-n keresztül értékesített, igény szerinti nyomtatási termékeket olyan webhelyeken kell terjeszteni, mint a Printful vagy a Printify. Az Etsy általában megköveteli az emberektől, hogy termékeiket (kerámiák, órák, ingek, ékszerek, kézitáskák, telefontokok stb.) ezen a második oldalon helyezzék el, hogy termékeiket az Etsy-re helyezzék.

Milyen eszközöket használjon boltja raktározására?

  • Fénykép- és videószerkesztő – használjon ingyenes online szerkesztőt, például a Canva-t, vagy töltsön le egy olyan programot, mint az Adobe Photoshop vagy az iMovie

Most itt az ideje, hogy megmutassa a világnak a termékeit, és azt, hogy az emberek miért fogják szeretni őket.

Etsy product listing example

Miért fontos a terméklista részleteinek hozzáadása?

Ez egy kötelező lépés, így anélkül nem tud új elemet hozzáadni.

Hogyan lehet hozzáadni a terméklista részleteit?

  • Találjon ki termék címeket – Adjon meg kulcsszavakat, hogy közönsége könnyen megtalálhassa Önt. További részleteket is meg kell adnia arra,hogy Ki készítette? Mi ez? és Mikor készült?
  • Írjon be egy termékkategóriát – például férfikabátot, horgolt takarót stb.
  • Válassza ki a megújítási lehetőségeket – határozza meg, hogy az adatok automatikusan megújuljanak-e vagy sem. Minden megújítás 4 hónapig tart, majd lejár, vagy újra megújítható (minden alkalommal 0,20 dollárba kerül).
  • Válassza ki a termék típusát – fizikai vagy digitális tételek (a vásárlók által letöltött fájlok).
  • Írjon világos és tömör leírást minden cikkről – adjon meg minden lényeges információt a termékeiről, például a méretet és az anyagokat stb.
  • Állítsa be a készletet és az árakat – változatokat is hozzáadhat, ha a terméke pl. különböző színekben kapható. Adjon hozzá személyre szabást, ha szükséges.

Megjegyzés: Az előnézet gombbal megtekintheti, hogyan fog kinézni az adatlap a közzététel után.

Milyen eszközöket kell használni a terméklista részleteinek hozzáadásához?

  • Az Etsy lista részleteinek oldala

Világosan tájékoztassa a vásárlókat a feldolgozási időről, hogy reális elvárásaik legyenek a szállítással kapcsolatban.

Etsy estimated arrival date example

Miért fontos a reális szállítási idő beállítása?

Ellenkező esetben a vásárlók türelmetlenné válhatnak és lemondhatják megrendeléseiket, ami negatív értékelésekhez és üzletvesztéshez vezethet.

Hogyan állítsuk be a szállítási lehetőségeket?

  • Állítsa be a postaköltséget – hagyja, hogy az Etsy kiszámítsa őket, vagy adja meg a fix szállítási árakat saját maga. Az egyes hirdetések árát a vevő helye, valamint a hirdetés súlya és méretei határozzák meg.
  • Adja meg irányítószámát és feldolgozási idejét – adja meg az egyéni tartományt.

Adja meg az összes részletet, például, hogy hova szállít, mely szolgáltatásokat választhatják a vásárlók a pénztárnál, és hogy felajánl-e ingyenes szállítást.

Ne felejtse el megadni a pontos méreteket és a tétel súlyát, beleértve a csomagolást is.

Megjegyzés: Mindezeket a beállításokat elmentheti szállítási profilként a jövőbeni listákhoz.

Milyen eszközöket kell használni a szállítások megszervezéséhez?

  • Etsy szállítási profil

A célország importadót, vámot és illetéket vethet ki a nemzetközileg szállított csomagokra.

Etsy available shipping services

Miért fontos a nemzetközi szállítási követelmények ellenőrzése?

Ha nem tartja be a törvényt, súlyos pénzbírságnak teszi ki magát. Az Etsy is betilthatja a boltját.

Hogyan ellenőrizhető a nemzetközi szállítás?

A vámkezelési díjak, vámok és adók általában a vevőt terhelik. Egyes országokban az Etsy köteles beszedni az importált áruk után az áfát, és be kell fizetnie a kormánynak.

Ha egy vevő és egy eladó különböző országokban található, az Etsy tájékoztatja a vásárlókat, hogy további vámok és adók vonatkozhatnak rájuk.

Megjegyzés: Az Etsy nemrégiben (2022. július 1-jén) megváltoztatta a törvényt, amely szerint a Németországba szállító személyeknek tanúsítványt kell kérniük a német kormánytól. Ha ennek ellenére elmulasztja regisztrálni és elküldeni a csomagot Németországba, 200 000 eurós bírságot kaphat. További információk itt.

Milyen eszközöket kell használni a nemzetközi szállítási követelmények ellenőrzéséhez?

  • Etsy Help Center
  • Helyi egyéni irodák weboldalai
  • Központi Ügynökség Csomagolási Nyilvántartása

Tájékoztassa Etsy-t, hogyan kapja meg a fizetését.

Etsy payment methods

Miért fontos a fizetési és számlázási adatok megadása?

Az Etsy számos különböző fizetési lehetőséget kínál, így Önnek kell kiválasztania a legmegfelelőbbet.

Hogyan állíthatom be a fizetési és számlázási adatokat?

  • Válassza ki a fizetések elfogadásának módját – a lehetőségek közé tartozik a PayPal, a csekk vagy a pénzes utalvány, az „egyéb” és az Etsy Payment.

Az Etsy Payments a legnépszerűbb opció, amelyet az eladók választanak. Ezzel a lehetőséggel elfogadhat PayPal-, Apple Pay- és Etsy-ajándékkártyákat, és jobban irányíthatja pénzügyeit. Az így történő vásárlás sokkal biztonságosabb, így a vásárlók cserébe jobban megbíznak Önben.

Megjegyzés: Ahhoz, hogy megkapja a befizetéseket az Etsytől, be kell állítania egy bankszámlát és a lakcímet a fizetési beállításokban.

Érdemes megjegyezni, hogy az Etsy-t elsősorban amerikai állampolgárok számára tervezték, így a legrugalmasabb fizetési lehetőségei főként számukra elérhetőek. Ha Európából származik, akkor nehézségekbe ütközhet a részvétel. A szabályozás az Ön országától függ. Nézze meg őket, hogy megtalálja a fizetések fogadásához legmegfelelőbb fizetésfeldolgozót.

Milyen eszközöket érdemes használni a fizetés beállításához?

  • Etsy Payments

Bár az üzlet szalaghirdetése és az üzlet logója külön grafikák, együtt működnek, hogy tájékoztassák az Etsy vásárlóit a márkáról.

Miért fontos a kirakat kialakítása?

Rövid üdvözlő üzenetként a potenciális ügyfelei számára: kirakatának fülbemászónak, könnyen érthetőnek és az Ön által árusított terméknek megfelelőnek kell lennie. Amikor a vásárlók belépnek az üzletébe, a kirakatnak azonnal el kell árulnia, hogy miről szól a vállalkozása.

Hogyan tervezze meg kirakatát az Etsy segítségével?

Az Etsy kirakatának megtervezése egyszerű a beépített eszközeik segítségével.
Fényképeket tölthet fel, szöveget adhat hozzá a névjegy szakaszhoz, és akár HTML használatával is testreszabhatja üzlete megjelenését.

  • Egy Etsy bolt ikon kapcsolódik a vállalkozásához. Ez a kép az üzletét ábrázolja a webhelyen, ezért tükröznie kell vállalkozása hangulatát és minőségét.
  • Az Etsy bolt ikonjának a következőkkel kell rendelkeznie: egyszerű grafika, minimális szöveg, emlékezetes, érthető és 500 x 500 pixelre kicsinyített.

Megjegyzés: A bolt ikon sokkal kisebb méretben jelenik meg az Etsy alkalmazásban, a tevékenységi hírcsatornákon és a nyugtákon. Ezt vegye figyelembe a logó megtervezésekor.

Valószínűleg az Ön szalaghirdetése az első dolog, amit vásárlói meglátnak, amikor felkeresik az üzletét.

  • Az Etsy szalaghirdetésnek világos üzenetet kell tartalmaznia, jó minőségű látványt kell tartalmaznia, és 1200 x 300 pixel méretűnek kell lennie.

Milyen eszközöket használjon a kirakat kialakításához?

  • A Canva Etsy-sablonokat kínál (az Etsy boltikonokhoz és az Etsy bolti szalaghirdetésekhez egyaránt), így használhatja őket professzionális látványelemek egyszerű létrehozásához, ha kezdő ezen a területen. Az extCanva prémium bővítmény körülbelül 13 dollárba kerül.
  • Az Adobe Illustrator és a Photoshop nagyszerű eszközök saját grafikák készítéséhez. 9,99 és 54,99 dollár között, a csomagtól függően.

Az Etsy lehetőséget biztosít üzletének összekapcsolására olyan közösségi média platformokkal, mint a Pinterest, Twitter, Facebook és Instagram.

LiveAgent - social media support software

Miért olyan fontos, hogy Etsy boltját összekapcsolja a közösségi médiával?

Ez egy nagyszerű módja annak, hogy reklámozza termékeit, és szélesebb közönséget érjen el. Termékeinek közösségi oldalakon való megosztásával új ügyfeleket vonzhat, és több értékesítést érhet el.

Hogyan kapcsolhatja össze Etsy boltját a közösségi médiával?

Lépjen az üzletében a Közösségi média részre, majd kattintson a közösségimédia-fiókok elemre, hogy összekapcsolja az Etsyt a profiljaival.

A közösségi média részben gyors bejegyzéseket is létrehozhat, és fontos frissítéseket oszthat meg Etsy boltjával kapcsolatban.

Az Etsy hatféle bejegyzést kínál:

  • Akár 25 legutóbb hozzáadott adatlap
  • A közelmúlt mérföldkövei és sikerei, például üzlete évfordulója
  • Aktuális vagy közelgő eladások és kuponok
  • 5 csillagos értékelések
  • Kedvencek közé sorolt elemek

Milyen eszközökkel kapcsolhatja össze üzletét a közösségi médiával?

  • Közösségi média profilok az Instagramon, a Pinteresten és a Facebookon stb.
  • Az Etsy közösségi oldala
  • Eszközök, mint például a Kontentino a közösségi média jelenlétének hatékony kezeléséhez

Annak érdekében, hogy a közösségi médián keresztül hatékonyabban érje el potenciális ügyfeleit, fontolja meg olyan eszközök bevezetését, mint a LiveAgent közösségi média támogató szoftver. Lehetővé teszi automatizálási szabályok beállítását és az összes közösségimédia-üzenet kezelését egyetlen univerzális postafiókból.

Az Etsy-hirdetések nagyszerű lehetőséget kínálnak termékei népszerűsítésére, mind a keresési eredmények között, mind más Etsy-oldalakon.

Etsy ads example

Miért fontos figyelembe venni a fizetett hirdetést?

A fizetett promócióba való befektetés lehetővé teszi, hogy szélesebb közönséget érjen el, és potenciálisan új ügyfeleket vonzzon.

Hogyan kezdjük el az Etsy Ads használatát?

  • Lépjen a Shop Manager > Marketing > Advertising menüpontra.
  • Hozzon létre egy hirdetési kampányt, válassza ki a hirdetni kívánt bejegyzést, és állítsa be a napi költségkeretet.

Megjegyzés: Ez az a maximális összeg, amelyet naponta hajlandó költeni tételei reklámozására, amelyet bármikor módosíthat. Az alapértelmezett minimális napi költségkeret 1 USD.

Az Etsy ezután összeállítja termékeit a megfelelő vásárlókkal.

Reklámkampány létrehozásakor ne feledje, hogy:

  • Állítsa be a költségvetést
  • Válassza ki célközönségét
  • Válassza ki a reklámozni kívánt termékeket

Hol jelennek meg hirdetései?

Az Etsy webhelyen, azaz az Etsy Search, Category Pages és Market Pages oldalain mind az Etsy.com-on, mind az Etsy alkalmazásban.

Az egyéni adatok hirdetésének elindításához vagy leállításához lépjen az Etsy Ads oldalra, és onnan kezelje az összes jelenlegi kampányát.

Milyen eszközöket használjunk fizetett hirdetéshez?

  • Etsy Ads
  • Google Ads

Árengedményt kínálhat a termékekre, a szállításra vagy mindkettőre.

Sales manager

Miért fontos a kedvezmények biztosítása?

Nagyszerű módja a vásárlók csábításának, különösen akkor, ha Ön még csak most kezdi az üzletet. A kedvezmények felajánlásával felhívhatja a figyelmet az üzletére, és nagyobb valószínűséggel vásárolhat Öntől.

Hogyan kínálhat kedvezményeket az Etsy-n?

Az Etsy három módot kínál az eladóknak arra, hogy leértékeljék az árukat üzleteikben: értékesítés, promóciós kódok és célzott ajánlatok.

  • Értékesítés – bizonyos vagy összes termékének leárazása egy meghatározott közönség számára korlátozott ideig.
  • Promóciós kódok – a vásárlók fizetéskor használhatják őket. Ossza meg a kódokat Üzeneteken, közösségi médián, bolti közleményeken vagy bármilyen más módon.
  • Célzott ajánlatok – hozzon létre promóciós kódokat, amelyeket automatikusan elküldünk e-mailben azoknak a vásárlóknak, akik érdeklődést mutattak az Ön termékei iránt.

Nyissa meg a Shop Manager > Marketing lap > Értékesítések és kedvezmények menüpontot, majd ott állítsa be az összes kedvezményt.

Ilyen kedvezménytípusok közül választhat: százalékos engedmény, fix összegű engedmény vagy ingyenes normál szállítás.

➡️ Ha további információra van szüksége, keresse fel az Etsy ügyfélszolgálatot.

Néhány tipp a termékkedvezmények biztosításához:

  • Fontolja meg, hogy adjon százalékot a tétel eredeti árából
  • Gondoljon arra, hogy felajánl egy vásárlást, és szerezzen egy ajánlatot
  • Szerezzen csomagkedvezményt, amellyel pénzt takaríthat meg a vásárlóknak, ha egyszerre több terméket vásárolnak

Csak ügyeljen arra, hogy határozzon meg néhány irányelvet, hogy ne veszítsen pénzt minden eladáskor.

Milyen eszközöket érdemes használni a kedvezmények nyújtásához?

  • Etsy beépített eszköz
  • Promóciós kódok
  • Célzott ajánlatok
  • Értékesítés

Sok Etsy-eladó támaszkodik ezekre a közösségi terekre vállalkozása fejlesztésében, ezért csatlakozzon a beszélgetésekhez más eladókkal.

Join Etsy community

Miért fontos csatlakozni az Etsy közösséghez?

Ez egy nagyszerű hely a kapcsolatteremtésre, a hálózatépítésre és az együttműködők megtalálására. Csevegjen más eladókkal, hogy megismerje az Etsy újdonságait, kérjen tanácsot, vagy beszéljen bármiről, amit szeretne.

Hogyan lehet bekapcsolódni az Etsy közösségbe?

A legjobb módszer az, ha csatlakozik néhányhoz a sok rendelkezésre álló csapat közül.

Milyen eszközöket érdemes használni az Etsy közösségekhez való csatlakozáshoz?

  • Az Etsy saját közösségi fórumai
  • Az Etsy eladóinak szentelt Facebook-csoportok
  • Instagram hashtagek kifejezetten az Etsy üzletekhez és termékekhez
  • Online címtárak, amelyek az Etsy üzleteit meghatározott kategóriákban vagy piaci résekben sorolják fel

Ha megkapta az első rendelést, de nem tudja, mit tegyen, az Etsynek van egy nagyszerű eszköze a Shop Managerben, amellyel mindent nyomon követhet.

Etsy Shop Manager dashboard

Miért fontos a Shop Manager használata?

A Shop Manager használatával megtekintheti, hogy mely rendelések kifizetése és kiszállítása történt, valamint kinyomtathatja a szállítási címkéket egy helyről. Ezenkívül tartsa vevőit naprakészen vásárlásaik állapotáról, hogy bizalmat ébresszen, és visszajöjjenek vásárolni.

Hogyan kezeljük a rendeléseket?

Miután megkapta első megrendelését, lépjen a Shop Managerhez, és frissítse a rendelés állapotát. Így a vevő tudni fogja, hogy Ön megkapta a megrendelését, és dolgozik rajta. Ha bármilyen kérdése van a vásárlással kapcsolatban, üzenetet is hagyhat nekik.

Megjegyzés: A Megrendelés befejezése gombra kattintva megadhat egy opcionális megjegyzést a vevőnek, egy nyomkövetési számot, egy szállítási szolgáltatót a csomaghoz, és beállíthatja a szállítási dátumot.

Miután elküldte a terméket, jelölje meg a rendelést kiszállításként a Shop Managerben. Ezzel értesítést küld a vevőnek, hogy rendelése úton van.

A Shop Manager lehetővé teszi a következőket is:

  • Számlák létrehozása és küldése
  • Szállítási címkék nyomtatása
  • Kövesse nyomon a kifizetéseket
  • Kommunikáció a vásárlókkal

Milyen eszközöket használjon a rendelések kezelésére?

  • Etsy Shop Manager

A megrendelés kézhezvétele után küldjön egy gyors hálás üzenetet a vevőnek az Etsy-n keresztül.

Thank you for your order template

Miért fontos köszönetet mondani vásárlóinak?

Először is, ez egyszerűen jó modor. Azzal, hogy köszönetet mond az ügyfeleknek, kapcsolatokat épít ki velük, és növeli annak esélyét, hogy a jövőben újra vásároljon Öntől. Ezenkívül, ha bármilyen probléma adódna a megrendeléssel, az ügyfélnek való előzetes köszönet eloszlathatja a helyzetet.

Hogyan köszönje meg vásárlóinak a megrendelést?

Üzenetében a következőket kell tennie:

  • Köszönje meg nekik a rendelést
  • Erősítse meg, hogy megkapta a rendelést, és feldolgozás alatt áll
  • Adja meg nekik a becsült szállítási időt
  • Adjon meg egy linket az üzlet szabályzatához
  • Tájékoztassa őket, hogyan léphetnek kapcsolatba Önnel, ha kérdéseik vannak

Milyen eszközökkel tud köszönetet mondani vásárlóinak?

  • Etsy közvetlen üzenetküldő rendszer

Csomagolja be rendelését szeretettel, és itt az ideje, hogy feladja.

Etsy - Completing order

Miért fontos a hatékony stratégia a rendelések szállítására?

Hatékony teljesítési és szállítási stratégiával időt és pénzt takaríthat meg.

Hogyan lehet kiszállítani és teljesíteni a megrendeléseket?

  • Számolja ki a szállítási részleteket (a tétel súlya, mérete, szállítója), hogy pontosan ki tudja számítani a szállítási költségeket.
  • Ha a rendelés úton van, jelölje meg az Etsy-n szállítottként, és adja meg a nyomon követési információkat.
  • Nyissa meg a Shop Manager > Rendelések és szállítás > Kattintson az időzítő ikonra a kiszállított rendelés jobb oldalán, majd kattintson a Megrendelés befejezése lehetőségre.

Megjegyzés: Amikor egy szállítási címkét vásárol az Etsy-n, a rendelés automatikusan befejeződik, és a vevőnek egy szállítási értesítést küldenek a címke szállítási dátumán.

Milyen eszközöket használjon a szállításhoz és a rendelés teljesítéséhez?

Ne felejtsen el néhány szót kérni a vásárlótól a termékével kapcsolatos tapasztalatairól.

customer reviews checks

Miért fontos véleményt kérni?

Ha véleményt kér a vásárlóktól, az nagyszerű módja annak, hogy visszajelzést kapjon termékeiről, és ezzel javítsa vállalkozását. A vélemények a potenciális ügyfelek bizalmának kiépítéséhez is fontosak.

Hogyan kérhet véleményt az Etsy-ről?

Az Etsy lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy véleményt írjanak, miután megrendelésük megérkezett.

Vásárlói 1-től 5 csillagig terjedő értékelést adhatnak Önnek egy üzenet mellett. Ezeket a véleményeket a nyilvánosság megtekintheti az üzletében. És ne aggódjon amiatt, hogy névtelen visszajelzést kap. A vásárlók csak akkor írhatnak véleményt, ha bejelentkeztek az Etsy-be.

Megjegyzés: Bejelentheti azokat a véleményeket, amelyekről úgy gondolja, hogy sértik az Etsy irányelveit.

Milyen eszközöket kell használni a véleménykéréshez?

  • Nincs ilyen – a vélemények automatikusan hozzáadódnak

Az Etsy bolt ellenőrzőlista elindításának összefoglalása

Döntse el, hogy ötlete életképes üzleti lehetőség-e

Kezdés

  • Hozzon létre egy Etsy-fiókot

Etsy bolt konfigurációja

  • Állítsa be bolti preferenciáit
  • Válassza ki az üzlet nevét
  • Töltse fel készletét
  • Adja hozzá a terméklista részleteit
  • Szállítások megszervezése
  • Ellenőrizze a nemzetközi szállítási követelményeket
  • Állítsa be fizetési és számlázási adatait
  • Tervezze meg kirakatát

Promóció

  • Kapcsolja össze üzletét a közösségi médiával
  • Gondoljon a fizetett hirdetésekre
  • Fontolja meg a kedvezmények felajánlását
  • Csatlakozzon az Etsy közösséghez és csapatokhoz

Kezdje el az értékesítést

  • Kezelje megrendeléseit a Shop Managerben
  • Köszönje meg a vevőnek a rendelést
  • Szállítás és a rendelés teljesítése
  • Kérjen véleményeket

Ha a legtöbbet szeretné kihozni új vállalkozásából, a LiveAgent segíthet. Ez egy olyan eszköz, amely rengeteg olyan funkciót kínál, amelyek hasznosak a kiváló ügyfélszolgálat biztosításához, mint például az élő csevegés, a jegyrendszer és a közösségi média omnichannel postafiókja. Próbálja ki ingyenesen!

Frequently asked questions

Megéri az Etsy 2022-ben?

Határozottan – ez az egyik vezető online piactér világszerte. Egy Etsy boltból remekül meg lehet élni, és az üzemeltetése nem kerül sokba.

Ki fizeti a szállítást az Etsy-n?

A vevő fizeti a szállítást az Etsy-n. Ezt figyelembe kell vennie a tételek árának meghatározásakor. A csomagolóanyagok költségeit is figyelembe kell venni.

Hogyan kapnak fizetést az Etsy eladók?

Az Etsy a Direct Checkout szolgáltatást használja az eladók kifizetéseinek feldolgozására. A Direct Checkout segítségével a vásárlók hitel- vagy betéti kártyákkal, Etsy ajándékkártyákkal vagy PayPal-lal fizethetnek. Amikor kifizetést kap egy rendelésért, azt az Etsy Payments számlájára utalják. Innen átutalhatja a pénzt a bankszámlájára.

Meg lehet élni egy Etsy boltból?

Igen – sőt, sokan ezt teszik. Fontos, hogy egy olyan termékkel kezdjük, amelyet az emberek meg akarnak vásárolni. Ez nyilvánvalónak tűnhet, de érdemes elmondani, mert nagyon sokan próbálnak olyan dolgokat eladni, amelyeket senki sem akar. Végezzen kutatást annak igazolására, hogy van-e piaca annak, amit el szeretne adni.

Hány termékkel érdemes kezdeni az Etsy-n?

Az Etsy legalább 10-et ajánl, mert minél több adatlapja van, annál valószínűbb, hogy az ügyfelek megtalálják. Ez jó választékot kínál a termékek közül, és segít felmérni az ügyfelek érdeklődését.

Mik a követelmények az Etsy bolt megnyitásához?

Legalább 18 évesnek kell lennie, és rendelkeznie kell hitel- vagy betéti kártyával, hogy Etsy boltot nyithasson. Ezenkívül meg kell adnia néhány egyéb adatot is, például hivatalos nevét, címét és telefonszámát.

Mennyibe kerül egy üzlet működtetése az Etsy-n?

Van néhány díj, amellyel tisztában kell lennie:

  • Etsy listázási díjak –  $0.20-t kell fizetnie minden egyes, az Etsy.com-on vagy az Etsy mobilalkalmazásaiban megvásárolható tételért. Minden hirdetés időtartama 4 hónap, vagy a tétel eladásáig. Ezen idő elteltével újra felszámítási díjat kell fizetnie, ha úgy dönt, hogy újra listázza az elemet.
  • Tranzakciós díjak – Ha az Etsy.com-on keresztül értékesít, a teljes jegyzési ár 6,5%-ának megfelelő tranzakciós díjat számítanak fel, plusz a szállításért és az ajándékcsomagolásért felszámított összeget.
  • Fizetésfeldolgozási díjak – Ha az Etsy Payments szolgáltatást használja (ez az ajánlott módszer), akkor minden tranzakcióért egy kis díjat számítanak fel. Az Etsy Payments a legegyszerűbb módja az Etsy-n keresztül történő fizetésnek, mivel lehetővé teszi a vásárlók számára hitelkártyák, betéti kártyák, Etsy ajándékkártyák és PayPal használatát.

Mire van szükségem az Etsy-n történő értékesítéshez?

Az Etsy-n történő értékesítés megkezdéséhez létre kell hoznia egy fiókot, és be kell állítania üzletét. Ezenkívül listákat kell létrehoznia a termékeihez, amelyek mindegyikének tartalmaznia kell egy fotót, a termékleírást, az árat, a szállítási információkat és a kulcsszavakat.
Ezenkívül fizetési módot kell választania ügyfelei számára. Az Etsy közvetlen fizetést és PayPal-t kínál fizetési lehetőségként.
Használja a fenti ellenőrzőlistát, hogy elkerülje az Etsy bolt indításakor fontos lépések kihagyását.

Kapcsolódó források

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót