A felfedezési hívás ellenőrzőlistája segít abban, hogy szervezett és hatékony legyen a potenciális ügyféllel töltött idő alatt. Tartalmazza a kérdések listáját, az időtartam beállítását, az eszközök használatát és az értékesítési találkozó tervezését. Vegye figyelembe a fontosabb tippeket, beszéljen barátságosan a potenciális vásárlóval, és ügyeljen az egészséges beszéd-hallgatás arányra. Ne feledje, hogy a cél az, hogy minél több információt szerezzen a vevő igényeiről és elérhetőségéről.
Hogyan bonyolítanak le egy sikeres felfedező hívást? Mit vegyek bele? Hol kezdjem? Ezek mind fontos kérdések, amelyeket fel kell tenni, ha jól végzi a munkát.
Összeállítottunk egy listát azokról az ellenőrzésekről, amelyeken végig kell menni a siker érdekében. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni.
A felderítési hívás ellenőrzőlista az értékesítési folyamaton belüli felderítési hívás előtt, alatt és után teljesítendő tételek listája.
Ez olyan feladatokat foglal magában, mint a hívásra való felkészülés, az előzetes információgyűjtés, a hívás közbeni jegyzetelés és az azt követő nyomon követés.
Az ellenőrzőlista használatával biztosíthatja, hogy ne maradjon le semmiről, és a legtöbbet hozza ki az idejéből, miközben minősíti a potenciális vevőt.
Az ellenőrzőlista követése lehetővé teszi, hogy szervezett és hatékony legyen a potenciális ügyféllel töltött idő alatt. Ennek köszönhetően kevesebb időt tölthet az előkészítéssel és több időt az értékesítéssel.
Ne maradjon le olyan fontos információkról, amelyek a hívás szempontjából relevánsak lehetnek.
Ezek azok az emberek, akik jellemzően felfedező hívásokat intéznek potenciális ügyfelekhez, ezért fel kell készülniük arra, hogy minden hívás során a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák.
Az időgazdálkodás kulcsfontosságú, ha Ön egy olyan csapatért felelős, akik felhívják a potenciális ügyfeleket. Ez az ellenőrző lista lehetővé teszi az értékesítési vezetőknek, hogy hatékonyan indítsák el az értékesítési taktikákat és érjék el üzleti céljaikat.
Az értékesítési képviselők egy felderítési hívás ellenőrzőlistát is használhatnak saját előnyükre. Azáltal, hogy minden hívásra felkészültek, és tudják, mit várnak el tőlük, a hívás logisztikája helyett inkább az értékesítésre tudnak koncentrálni.
Tegyen fel felfedezési kérdéseket, hogy megértse a szükségleteket és a fájdalompontokat. Legyen barátságos a vevővel, mutasson empátiát és mutasson megértést.
Tervezzen meg egy követő értékesítési értekezletet a hívás során megbeszéltek alapján. Ez lehetővé teszi annak megerősítését, hogy mindkét fél érdekelt a közös előrelépésben, mielőtt bármilyen további kötelezettséget vállalna.
Ez a lépés nagyon fontos. Beszélhetne tovább, de az értékesítési hívások nem erről szólnak. Ne feledje, hogy a vevőnek sokat kell beszélnie, mivel ennek kétirányú beszélgetésnek kell lennie.
Ezenkívül ügyeljen arra, hogy a megfelelő kérdéseket tegye fel. Ha nyitottabb, nem vezető típusú kérdéseket tesz fel, fontos információkat gyűjthet arról, mire van szükségük, és hol tud segíteni nekik.
A legjobb felfedezéskérdések azok, amelyekre hosszú megjegyzésekkel kell válaszolni. Ez azt jelenti, hogy szélesnek és nyitottnak kell lenniük, hogy szükség esetén legyen helye mélyebbre ásni.
Ha a potenciális partner egy kicsit túl sokáig csendben van, miközben beszél, vagy kérdéseket tesz fel neki, az nem feltétlenül rossz dolog. Sok ember arra van kondicionálva, hogy elhiggye, hogy a csend kényelmetlen. Ez azonban azt jelentheti, hogy feldolgozzák az Ön által megadott információkat, és azon gondolkodnak, hogyan tudnák a legjobban használni vagy reagálni az Ön termékére/szolgáltatására.
Nagyon fontos, hogy addig kérdezzen, amíg úgy nem érzi, hogy teljesen megérti a szükségleteiket. Ezzel tudni fogja, hogy bármilyen termék vagy szolgáltatás megfelel az igényeiknek, és ami a legfontosabb, ezt ők is tudják.
Pozitív jelzéssel emlékeztetheti leendő ügyfeleit arra, hogy még van idő a cselekvésre, de arra is, hogy megmutassa bizalmát abban, amit kínál. Egy jó módja a lezárásnak valami ilyesmi: „Várom a következő beszélgetésünket”.
A felfedező kérdések meglehetősen bonyolult részei lehetnek a folyamatnak, mert meg akar bizonyosodni arról, hogy a megfelelő kérdéseket teszi fel, amelyek a legtöbb információt nyújtják. A kérdéseit minden egyes potenciális ügyfélre kell szabnia.
Ez csak néhány ötlet, és attól függ, hogy mit ad el, de a potenciális ügyfél vállalkozásának megismerése elengedhetetlen része a felfedezési folyamatnak. Enélkül vakon fog eladni, és ez a katasztrófa receptje.
Az értékesítés lényege, hogy a megfelelő kérdéseket a megfelelő időben tegyük fel, hogy megkapjuk a szükséges információkat. A felfedező hívások pedig azért vannak, hogy segítsenek ezeknek az információknak a megszerzésében.
Mik a legnagyobb kihívásai jelenleg? Addig tegye fel ezt a kérdést, amíg valóban meg nem érti, mivel küzdenek, és hogyan segíthet nekik leküzdeni ezeket az akadályokat. Ezen túlmenően ez képet ad arról, hogy szükség van-e a termékükre/szolgáltatásukra, és hogy van-e rá lehetőség.
Tippek a jó felfedezéshez:
Generally, you'll want to have a couple of key talking points prepared that you'd like to cover with the potential client. Consider what pain points is the client experiencing that your product can address. You'll also want to be prepared to answer any questions the client may have.
It's important to ask enough questions to fully understand the prospect. Know their pain points, how they're currently trying to resolve them, and if/how you can help them. Generally speaking, it is a good idea to keep asking follow-up questions until you have addressed the topics you wanted to cover. Be prepared to answer questions about your company, including what makes you unique and what results you have achieved for past clients.
These indicate that the client is about to take you up on your offer. Rather than having a 15 minutes conversation for free like during discovery calls, a strategy call is the time when you come up with a game plan. The calls are more likely to be monetized as well.
If the prospect asks about pricing, it's important to be prepared with an answer. You can tell them that you'll discuss pricing further once they become a customer, or you can give them some package prices in advance.
Above, we covered some good questions you can ask during a discovery call. However, you should always remember to tailor your questions specifically to the prospect and their business. A set of questions that may be perfect for one prospect may be completely off-base for another. You'll need to really get to know your prospects in order to ask the right questions during discovery calls.
You can send an email thanking them for their time and letting them know that you'll be sending over some more information in the near future. You may also want to set up a meeting or send them a proposal outlining your services. Always personalize the way you follow up with a prospect since not everyone needs the same level of attention.
If you feel like your sales conversation went really well, it's probably safe to assume that it did. Ensure that your prospect understands how your product or service can help them and that they are interested in learning more. It's also a good idea to keep track of your progress during discovery calls. It is possible to keep track of all of your conversations with prospects, as well as the status of each call, using various tools. You will then be able to see if a lead has responded and taken necessary action based on their feedback.
Some companies charge for discovery calls, some don't. For example at LiveAgent demos and follow-up calls are free of charge. If you want your prospect to pay it's important to be upfront about how you'll charge for your services, and make sure the prospect is aware of what they're paying for. Alternatively, you can ask them to pay after they've decided to go ahead with the deal or offer alternative payment options such as monthly retainer fees.
Az élő csevegés fontos a vállalatok ügyfélszolgálati tevékenységeiben, hiszen javítja a konverziókat és a hűséget. Az ügyfélszolgálati munkatársak feladatai közé tartozik a termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása és a problémák megoldása. Az értékelés gyűjtése és játékosítása mind fontos részei az ügyfélszolgálatnak. A LiveAgent demó és támogatást nyújt ezen a területen is.
A toborzási ellenőrző lista összefoglalja az ügyfélszolgálati munkatársak számára az állásra vonatkozó követelményeket és a toborzási folyamatot. A lista tartalmazza a HR-toborzási politika és a munkaköri leírások vizsgálatát, interjú kérdések kidolgozását, jelöltek kutatását és választását, valamint a felvételi folyamat elindítását. Az időkövető eszközök segítenek azonosítani az idővel kapcsolatos problémákat és a LiveAgent beépített időkövetése lehetővé teszi a manuális adatbevitelt és jelentések készítését. Az ügynökök fontos részét képezik minden vállalatnak, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatást nyújtanak. Az ügyfélszolgálati képviselőnek megfelelő készségekkel kell rendelkeznie.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk