Ön blogger, tartalomstratégia vagy konverzióoptimalizáló, aki csábító ügyfélmágnest szeretne létrehozni?
Használja ezt az ellenőrző listát annak biztosítására, hogy a sikeres ügyfélmágnest minden elemével rendelkezzen.
Az ügyfélmágnes fontossága ellenőrző lista
Az ügyfélmágnes az egyik leghatékonyabb módja a minősített leadek generálásának és a konverziók javításának a HubSpot szerint, és ezzel teljesen egyetértünk. Nem elég, ha létrehoz egy nagyszerű blogbejegyzést, és elkéri az emberektől az e-mail címüket.
A kihívás valóban működő mágnesek létrehozása. Mivel az egész folyamat meglehetősen összetett, igyekszünk a lehető legnagyobb mértékben leegyszerűsíteni az Ön számára.
Ügyfélmágnes ellenőrzőlistánk segít lefedni egy olyan ügyfélmágnes létrehozásának minden aspektusát, amely a leendő ügyfeleket fizető ügyfelekké változtatja, és végigkíséri őket a vevő útján.
Kinek előnyös az ügyfélmágnes ellenőrzőlista?
Mindazoknak, akik hatékony ügyfélmágnest szeretnének létrehozni. Ez az ellenőrző lista segít ellenőrizni, hogy minden szükséges elem a helyén van-e.
Bloggerek: e-mail címlistájuk bővítése.
Tartalmi stratégák: a konverziók javítása egy jól kidolgozott ügyfélmágnes segítségével.
Vállalkozás tulajdonosok: több leendő ügyfelet vonzani, és népszerű ügyfélmágnest létrehozni, amely működik.
Munkaerő-menedzser: a minőségi jelentkezők számának növelése.
B2B vállalkozások: B2B vásárlók generálása például tartalommarketing stratégiák segítségével.
Fedezze fel az ügyfélmágnes ellenőrzőlistát
Ügyfélmágnes ellenőrzőlista
Győződjön meg arról, hogy az ügyfélmágnes releváns a megfelelő közönség számára, ha felteszi a kérdést: “Kinek lesz ez hasznos?”.
Miért fontos a célközönség kiválasztása?
Ha az ügyfélmágnese nem releváns a célközönség számára, akkor kevésbé valószínű, hogy eléggé érdeklődnek ahhoz, hogy feliratkozzanak rá, és kapcsolatba lépjenek vele.
A legjobb a célközönség elérése (forrás: ringcentral.com)
Hogyan válasszunk célközönséget?
Számos dolog tehető annak érdekében, hogy az ügyfélmágnes relevánsabb legyen a megfelelő közönség számára:
Kutasson egy kicsit, hogy ki a célközönsége, és mi érdekli őket.
Tekintse meg versenytársa ügyfélmágneseit, és nézze meg, mit kínálnak. Használhatja a közösségi médiát vagy a Google-t is, hogy megkeresse őket, és megtudja, kik számára relevánsak.
Ha vannak meglévő ügyfelei, kérdezze meg őket, hogy hasznosak lennének-e a jelenlegi ólommágnesei. Ezzel némi betekintést nyerhet abba, hogy kik szeretnek még olvasni ugyanilyen típusú tartalmat.
Milyen eszközöket érdemes használni a célközönség kiválasztásához?
közösségi média
felmérések
Google kereső
Mi a fő előnye a potenciális ügyfeleknek, ha előfizetnek az Ön ügyfélmágnesére, és kapcsolatba lépnek?
Miért fontos az értékajánlat meghatározása?
Az ügyfélmágnese nem lesz hatékony, ha valami felbecsülhetetlen értékűt kínál a célközönségednek. Ezért az Ön értékajánlatának ki kell tűnnie, és közvetlenül kell szólnia hozzájuk.
Példa a LiveAgent értékekre
Hogyan határozhatja meg az értékajánlatot?
Gondolja át, miben különbözik az Ön terméke vagy szolgáltatása versenytársaiétól.
Melyek a legjelentősebb fájdalompontok, amelyeket a célközönség tapasztal?
Mivel küzdenek, aminek megoldásában segíthet nekik?
Milyen eszközöket kell használni az értékajánlat meghatározásához?
versenytárs kutatás
ügyfélkutatás
interjúk
Ideje elkezdeni gondolkodni azon, hogy milyen eszközökre és erőforrásokra lesz szüksége egy ügyfélmágnes létrehozásához.
Tartalmazhatnak szoftvereket, grafikákat, betűtípusokat vagy akár szerkeszthető sablonokat is, ha meghatározott formátumot, például e-könyvet használ.
Az ingyenes források és eszközök hasznosak
Miért fontos az erőforrások és eszközök felmérése?
Ha nem rendelkezik az ügyfélmágnes létrehozásához szükséges eszközökkel és erőforrásokkal, akkor ezt nehéz (vagy lehetetlen) megtenni. A megfelelő eszközök hiánya lelassíthatja a létrehozási folyamatot is, ami azt jelenti, hogy az ügyfélmágnes esetleg nem áll készen időben az indításra.
Hogyan kezeljük az erőforrások és eszközök felmérését?
Ha nem biztos abban, hogy milyen eszközökre és erőforrásokra van szüksége, végezzen némi kutatást az interneten, vagy kérdezze meg szakterülete más szakembereit.
Keressen olyan sablonokat vagy szoftvereket, amelyek segítenek egyszerűbbé tenni a létrehozási folyamatot.
Fontolja meg a munka egy részének kiszervezését, ha nincs ideje vagy erőforrása mindent saját kezűleg elvégezni.
Milyen eszközöket kell használnia az erőforrások és eszközök értékeléséhez?
Google kereső
versenytárs kutatás
interjúk
Az ügyfélmágnes vázlata hasznos lehet, ha valami összetettebbet, például online kurzust vagy útmutatót készít (a vázlat segít a projekt pályán tartásában).
Miért fontos az ügyfélmágnes körvonala?
A vázlat arra kényszeríti, hogy alaposan gondolja át a tartalmat, és dolgozzon ki minden hibát, mielőtt továbblép. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy meghatározza, milyen hosszú lesz az ügyfélmágnes.
A terv és a vázlat segíthet a sikeres befejezésben (forrás: wrike.com)
Hogyan készítsünk ügyfélmágnes körvonalat?
Kezdje azzal, hogy felírja azokat a fő pontokat, amelyeket le szeretne takarni az ügyfélmágnesben.
Ezután hozzon létre egy hozzávetőleges idővonalat arra vonatkozóan, hogy mikor kell az egyes pontokat lefedni.
Ha szükséges, bontsa le az egyes pontokat részletesebben, hogy külön szakaszokat hozzon létre az ügyfélmágnesen belül.
Milyen eszközökkel kell ügyfélmágnes-körvonalat készíteni?
Word
prezentációs szoftver (pl. PowerPoint)
gondolattérképező eszköz
kutatások/interjúk
Miután meghatározta, hogy mi lesz az ügyfélmágnese, és kire vonatkozik, ideje elkezdeni a tényleges létrehozási folyamatot.
A tartalomnak használhatónak, értékesnek és hasznosnak kell lennie a célközönség számára.
A kreatív és releváns tartalom ellenállhatatlan
Miért fontos az ellenállhatatlan tartalom létrehozása?
Szüksége van egy ügyfélmágnesre, amely valóban hasznot hoz a potenciális ügyfeleknek, ha azt szeretné, hogy a jövőbeni ügyfelei legyenek.
Hogyan készítsünk ellenállhatatlan tartalmat?
Ne féljen az új ötletektől. Az ügyfélmágnes sokféle formát ölthet, de mindig értékkel kell rendelkeznie, és segítenie kell a potenciális ügyfeleknek a problémák megoldásában. Még az is lehet, hogy valami nagyobb lesz belőle, ha kellő érdeklődést kap az előfizetőktől.
Bontsa fel a tartalmat képekkel, hangfájlokkal, infografikákkal és videókkal, hogy vonzó legyen.
Milyen eszközöket kell használnia ellenállhatatlan tartalom létrehozásához?
tartalomkészítő eszközök, például a Canva, az Adobe Photoshop vagy az Adobe Illustrator
Google Docs
Ha minden rész a helyére került, ideje létrehozni egy nyitóoldalt az ügyfélmágnesnek. Ide mennek a potenciális előfizetők, hogy többet megtudjanak arról, mi az Ön ügyfélmágnese, és hogyan vehetik meg.
Miért fontos létrehozni egy nyitóoldalt az ügyfélmágnesnek?
A nyitóoldal a lead generálási folyamat létfontosságú része. Ez az első dolog, amit a potenciális előfizetők látnak, ezért szemet gyönyörködtetőnek és meggyőzőnek kell lennie.
Live Agent landing céloldal
Hogyan készítsünk nyitóoldali ügyfélmágnest?
Gondolja át, milyen kialakítás és elrendezés lenne a legmegfelelőbb az ügyfélmágnesnek.
Adjon meg világos és tömör információkat, amelyek segítenek meggyőzni az előfizetőket a következő lépés megtételéről.
Milyen eszközöket érdemes használni a céloldal létrehozásához?
Landingi.com vagy bármely más céloldal-készítő
céloldal sablonok
Most, hogy megvan a tartalom, el kell döntenie, hogyan terjeszti.
Miért fontos a formázás?
Ez biztosítja, hogy minden csiszoltnak és professzionálisnak tűnjön, amikor elküldik az előfizetőknek.
Az e-maileknek professzionálisan kell kinézniük és könnyen olvashatónak kell lenniük
Hogyan kell formázni az e-mail kézbesítést vagy közzétételt?
Ha PDF-fájlt hoz létre, győződjön meg arról, hogy az elrendezés és a kialakítás professzionális és könnyen navigálható.
Ha e-mailt küld, fontolja meg egy sablon használatát, vagy tervezzen valami tetszetős dolgot, amely felkelti az emberek figyelmét.
Mely eszközök segíthetnek az e-mailek kézbesítéséhez/közzétételéhez szükséges formázásban?
MailChimp
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
Az ügyfélmágnes közzététele után ellenőriznie kell a teljesítményét. Mérje meg az eredményeket, és hasonlítsa össze a különböző ügyfélmágnes -variációkat. Teszteljen, tanuljon és fejlődjön.
Miért fontos a tesztelés és az eredmények mérése?
Tesztelje és mérje meg az ügyfélmágnes eredményeit, hogy megtudja, melyik variáció teljesít a legjobban. Ez segít javítani az ügyfélmágnesek hatékonyságát a jövőben.
A LiveAgent elemzési áttekintése
Hogyan teszteljük és mérjük az ügyfélmágnes eredményeit?
Tesztelje az ügyfélmágnes különböző változatait.
Kövesse nyomon a potenciális ügyfeleket, amelyeket az ügyfélmágneseiből szerez be egy bizonyos időszakon keresztül. Ez lehetővé teszi, hogy megtudja, melyik variáció a legmegfelelőbb vállalkozása számára, és mit keresnek az emberek az ingyenes ajándékok között.
Folytassa ezzel az ellenőrzőlistával, hogy megtudja, hogyan mérheti ügyfélmágnese sikerét.
Milyen eszközökkel tesztelheti és mérheti az ügyfélmágnese eredményeit?
Google Analytics
e-mailes felmérések
Hotjar, hogy figyelje, hogyan lépnek kapcsolatba az emberek az ügyfélmágnesével
Ha van egy jól működő ügyfélmágnese, ideje népszerűsíteni. Ossza meg a közösségi médiában, e-mail aláírásában, és használja a digitális marketinget.
Miért fontos az ügyfélmágnes népszerűsítése?
Ha az emberek nem tudnak az Ön ügyfélmágneséről, akkor nem iratkoznak fel hírlevelére stb. A hatékonyság maximalizálása érdekében reklámoznia kell.
A LiveAgent közösségi média kezelése
Hogyan kezeljük az ügyfélmágnes promócióját?
Ossza meg a közösségi médiában.
Adja hozzá webhelyéhez vagy blogjához.
E-mail küldése az ügyfélmágnes reklámozására.
Milyen eszközöket használjon az ügyfélmágnes népszerűsítéséhez?
Kontentino, hogy segítsen ütemezni a közösségi média bejegyzéseit.
MailChimp az ügyfélmágnest népszerűsítő e-mail kampány létrehozásához és küldéséhez.
AWeber feliratkozási űrlapot adjon hozzá ügyfélmágneséhez webhelyén vagy blogjában.
A lead mágnes létrehozásának ellenőrző listája
Az ügyfélmágnesnek ígéretet kell tennie arra, hogy teljesít valamit, amire a közönsége vágyik vagy szüksége van.
Miért fontos az ügyfélmágnes cím?
Találjon ki olyan ügyfélmágneses címeket, amelyek lenyűgözőek, és arra késztetik a közönséget, hogy többet tanuljanak.
Kreatív és fülbemászó cím fontossága (forrás: yorksj.ac.uk)
Hogyan találjunk ki egy ügyfélmágnes címet?
Gondolja át, milyen problémákkal kell most szembesülnie a leendő partnerei számára. Gondolja át, hogyan segíthet megbirkózni velük, és győződjön meg arról, hogy ez a megoldás olyan, amivel hosszú távon elkötelezi őket.
Melyek a legjobb eszközök az ügyfélmágneses címek kidolgozásához?
Számos különféle eszköz áll rendelkezésre, amelyek segítségével nagyszerű ügyfélmágneses címeket találhat ki. Néhány népszerű közülük a következők:
BuzzSumo
Google AdWords Keyword Planner
Answer the Public
Az ügyfélmágnes hosszát illetően nincs egyetlen „édes pont”, hanem minden attól függ, hogy milyen típusú ügyfélmágnest fog készíteni.
Miért számít az ügyfélmágnes hossza?
Az ügyfélmágnesnek elég hosszúnak kell lennie ahhoz, hogy értéket adjon, de ne legyen olyan hosszú, hogy elsöprő legyen.
A WordPress cikk részletei segíthetnek a szószám követésében
Hogyan találjuk meg a célszó számot?
Ideális esetben egy néhány oldalas ügyfélmágnesre kell törekednie. Bármi, ami ennél rövidebb, és lehet, hogy nem nyújt elég értéket. Bármi, ami ennél hosszabb, azzal a kockázattal jár, hogy elveszíti az olvasók figyelmét, mielőtt lehetőségük nyílik feliratkozni.
Milyen eszközök számolják a szavakat?
Minden szövegszerkesztőben található egy szószámláló funkció, amely egyszerűen használható.
Ez egy döntő lépés a szövegek formázásában, hogy könnyebben érthetőek legyenek.
Miért fontos a szünet tartása az ügyfélmágnesnél?
Ha az ügyfélmágnest kisebb darabokra bontja, könnyebben érthető és befogadható lesz az olvasók számára.
Hogyan lehet beilleszteni a szüneteket az ügyfélmágnesbe?
Ha az ólommágnes például egy folyamat lépéseinek listája, akkor az egyes szakaszokhoz tartozó kép felvétele segít az olvasónak elképzelni, hogyan működik, és könnyebben emlékszik mindegyikre.
A megfelelő szöveg-kép arány hasznossága
Milyen eszközöket kell használni az ügyfélmágnesek megtöréséhez?
Néhány népszerű módszer az ügyfélmágnes-tartalom szétbontására:
listák
címsorok és alcímek
félkövér szöveg
dőlt betű
képek
Ez különösen fontos, ha egy adott kulcsszóhoz hosszú formátumú tartalmat ír.
A kulcsszavak belefoglalása elősegíti a webhely jobb rangsorolását
Miért fontos a kulcsszavak felvétele?
Hogy ügyfélmágnese magasabb helyezést érjen el a keresőkben.
Hogyan lehet kulcsszavakat felvenni?
Tartalmazza a célkulcsszavakat a címben és az egész dokumentumban. Az elsődleges kulcsszavakat az ügyfélmágnes első bekezdésében kell szerepeltetni.
Milyen eszközök segítenek a kulcsszavak megtalálásában?
Számos különféle eszközt használhat a releváns kulcsszavak megtalálásához, ilyen például a Google Adwords Kulcsszóválasztó eszköze.
A belső linkelés az a gyakorlat, amikor az ügyfélmágneses tartalomban olyan hivatkozásokat helyeznek el, amelyek a webhely más oldalaira mutatnak.
Miért fontos a belső hivatkozások hozzáadása?
Az olvasók további tartalommal való ellátása nagyszerű módja annak, hogy növelje az elköteleződést és a megtartást, valamint segítse a forgalmat más tartalmaira irányítani.
Hogyan lehet belső hivatkozásokat hozzáadni?
Az ügyfélmágnes dokumentum minden fejezetének tartalmaznia kell legalább egy belső hivatkozást.
A belső hivatkozásoknak számos előnye van
Milyen eszközöket kell használnia belső hivatkozások hozzáadásához?
A belső hivatkozások néhány népszerű módszere:
horgonyszöveg hiperhivatkozással
lábjegyzetek
Az ügyfélmágnes formátumát aszerint kell megválasztani, ahogyan szeretné, hogy kinézzen.
Miért fontos a formátum?
Az ügyfélmágnes formázása ugyanolyan fontos, mint maga a tartalom, mert első pillantásra meg kell ragadnia. Ezt csak a formázás tudja biztosítani.
Hogyan állítsuk be a formátumot?
Az ügyfélmágneses dokumentuma számos különböző formátumot vehet fel, beleértve a videót, a hangot, a PDF-formátumot, az e-könyveket vagy a diákkal ellátott webináriumokat/videókat (slideshare).
A formátum beállítása a kontextusnak megfelelően
Nem számít, milyen formátumot használ, ha értéket ad a közönségnek. Csak el kell kerülnie az olvasó megzavarását azzal, hogy túl sok különböző formátumot kínál.
Milyen eszközöket kell használni a formátum beállításához?
A formázást segítő eszközök a következők:
FileZigzag
Calibre
Nitro
Ha szükséges, csatoljon képeket vagy videotartalmat a fogalmak további magyarázatához.
Miért fontos a képek és videók hozzáadása?
A képek vagy videók beillesztése nagyszerű módja annak, hogy kiegészítse a vezető mágneses tartalmat, és lekösse az olvasókat.
Multimédiás tartalom hozzáadása
Hogyan lehet képeket és videókat hozzáadni?
A forrásoknak jó minőségűnek, relevánsnak kell lenniük, és ki kell egészíteniük a témát.
A videókat rövid leírásként is használhatja, amelyek arra ösztönzik az embereket, hogy töltsenek le ügyfélmágneseket, vagy bevezetőként további tartalmakhoz.
Milyen eszközöket kell használnia képek és videók hozzáadásához?
grafikus tervező eszközök
stock képek
YouTube
Vimeo
A hangszín, a hang és az általános stílus attól függően változik, hogy milyen témával foglalkozik az ügyfélmágnesben.
Miért fontos a hang és a hangszín?
Az írás hangvétele és hangja magát a tartalmat emeli ki. Ezenkívül jobban megszólítja a célközönséget, mert kapcsolódni tudnak hozzá.
Hogyan állítsuk be a hangot és a hangszínt?
Ügyeljen a beállítás két szintjére. Először is, általában mindig legyen az ügyfélmágnese hasznos, informatív és pozitív. Konkrétabb szinten igazítsa a hangot a célközönségéhez. Például használhat kötetlenebb nyelvezetet egy népszerű témában, de professzionális marad, ha a célközönségről ismert, hogy ragaszkodik az üzleti zsargonhoz.
Milyen eszközöket érdemes használni a hang és a hangszín beállításához?
Hemingway App
Tone Checker
Hemingway app szerkesztő
Válasszon egy egyszerű, könnyen olvasható elrendezést, amely vizuálisan vonzó.
Miért fontos az elrendezés rendszerezése?
Az ügyfélmágnes létrehozásakor elengedhetetlen figyelembe venni a tartalom rendszerezését és elrendezését. Ez segít az olvasóknak könnyebben befogadni az információkat.
Egyszerű és könnyen olvasható elrendezés optimalizálás
Hogyan szervezzük meg az elrendezést?
Készítsen tervet, készítsen különböző elrendezéseket, hogy megtudja, melyik néz ki a legjobban. Ne feledkezzünk meg a vizuális hierarchiáról sem.
Milyen eszközöket kell használnia az elrendezés megszervezéséhez?
pontozott listák
címsorok és alcímek
képek és videók
A potenciális ügyfeleknek nem kell nehézséget okozniuk, hogy további információkat találjanak Önről, vagy további kérdéseket tegyenek fel Önnek.
Miért fontos a chat gomb hozzáadása?
Ez egy nagyszerű módja annak, hogy azonnali ügyfélszolgálatot biztosítson, és segíthet a potenciális ügyfelek összegyűjtésében is. A chatbotok egyre népszerűbbek, így ha hozzáad egyet a webhelyéhez, előnyt jelenthet a versenytársakkal szemben, bár semmi sem múlja felül a chat élő támogatását.
Hogyan lehet csevegőgombot hozzáadni egy ügyfélmágneshez?
Hozzáadhat egy csevegőmodult az ügyfélmágneses céloldalhoz. A LiveAgent segítségével néhány egyszerű lépésben hozzáadhat élő csevegést:
Tartalmazzon erős cselekvésre ösztönzést (CTA), amely elmondja közönségének, hogy mit szeretne tenni a következő lépésben, és segít lerövidíteni a konverziós útvonalat.
Miért fontos a CTA?
Egy jó cselekvésre ösztönzés kötelező, ha szeretné felkelteni az összes ügyfélmágneses olvasó érdeklődését, és készen áll a cselekvésre.
A LiveAgent cselekvésre ösztönző gombjai
Hogyan kell megadni a CTA-t?
Ez lehet valami olyan egyszerű, mint a „letöltés most” vagy a „további információ”, de meg kell győződnie arról, hogy egyértelmű, hogy az ügyfélmágnes készen áll a letöltésre.
kívánatos ajánlatot adjon
éreztesse velük, hogy nem hagyhatják ki, hogy nem regisztrálnak
a sürgősség érzését keltheti időkorlátokkal vagy korlátozott elérhetőséggel
Milyen eszközöket kell használnia a CTA egyértelmű megfogalmazásához?
AIDA model
szövegírási képletek
2022-ben mindenképpen figyelni kell a mobilokra.
Miért fontos az ügyfélmágnes beállítása a mobilfelhasználók számára?
A mobileszközök már eleve a webes forgalom jelentős részét teszik ki, így semmiképpen sem szeretné elveszíteni az olvasókat csak azért, mert a fájl nem működik bizonyos eszközökön.
A mobilbarát az emberbarát
Hogyan állítsuk be az ügyfélmágnest a mobil felhasználók számára?
Optimalizálnia kell az ügyfélmágnes nyitóoldalát, és formáznia kell a szöveget, hogy a kisebb képernyőkön is olvasható legyen.
Milyen eszközöket kell használni az ügyfélmágnes beállításához mobil felhasználók számára?
Vannak bizonyos eszközök, amelyek segíthetnek optimalizálni a vezetőmágnest a mobileszközökhöz, például a Google Search Console vagy a mobilbarát teszt.
Olvassa át többször az ügyfélmágnest, hogy megbizonyosodjon arról, hogy nincs benne helyesírási vagy nyelvtani hiba.
Miért olyan fontos a korrektúra?
Kiemelkedően fontos, hogy a példánya ne tartalmazzon hibákat, ha szakértőként szeretne feltűnni.
Hibák elkerülése lektorálással
Hogyan kezeljük a lektorálást?
Ellenőrizze még egyszer, és küldje el csapatának a tartalom végleges verzióját. Ha nem az első nyelvén ír, kérjen fel egy szakértőt, aki lektorálja a tartalmat, ellenőrizze, hogy természetesnek hangzik-e, és ellenőrizze az esetleges hibákat.
Milyen eszközöket érdemes használni a lektoráláshoz?
Grammarly
Hemingway App
ProWritingAid
Hogyan mérjük az ügyfélmágnes hatékonyságát?
Regisztrációs arány
A feliratkozási arány az Ön ügyfélmágneséért cserébe előfizetők száma osztva az oldal látogatóinak teljes számával.
Ez a mérőszám segíthet felmérni, hogy az ügyfélmágnes milyen jól teljesít, ezért rendszeresen ellenőrizze, hogy szükség van-e változtatásokra.
Ügyfélűrlap kitöltési aránya
Ez azoknak a személyeknek a száma, akik kitöltötték az ügyfélmágnes űrlapját, osztva az oldal összes látogatójával.
ROI
A befektetés megtérülése (ROI) az ügyfélmágnesből származó pénzösszeg osztva a létrehozásának és reklámozásának költségeivel, szorozva 100-zal, így százalékos értéket kap.
Minél magasabb a ROI (más szóval, minél több növekedést generál a kampány), annál jobb. Tehát mindig tartsa szemmel ezt a számot.
Letöltési arány
Ez azoknak a leadeknek a százalékos aránya, akik letöltötték az ügyfélmágnesét, miután feliratkoztak rá.
Ezzel a mérőszámmal megállapíthatja, hogy az ügyfélmágnes beváltja-e ígéretét, és hogy az emberek kihasználják-e azt, amire feliratkoztak.
Elkötelezettség
Azoknak a leadeknek a százalékos aránya, akik kapcsolatba lépnek az ügyfélmágnesével a letöltés után (megosztás a közösségi médiában, megjegyzés, e-mail küldése).
Ez a mérőszám segíthet annak meghatározásában, hogy az emberek kihasználják-e azt, amire regisztráltak, és hogy meg akarják-e osztani azt a továbbiakban.
Megnyitási arány
Ez azoknak a potenciális ügyfeleknek a százalékos aránya, akik megnyitották a lead mágnes e-mailjét.
Segítségével meghatározhatja, hogy a tárgysor mennyire ragadja meg az emberek érdeklődését, és győzi meg őket az üzenet megnyitásáról.
Átkattintási arány
Azon emberek száma, akik rákattintottak egy linkre a potenciális mágneses e-mailben, osztva azoknak a számával, akik megnyitották.
Ha az átkattintási arány alacsony, az azt jelenti, hogy az embereket nem érdekli, amit Ön kínál. Ennek eredményeként előfordulhat, hogy újra kell gondolnia az ügyfélmágnesét vagy annak szállítási módját.
Leiratkozási arány
Ez azoknak a potenciális ügyfeleknek a százalékos aránya, akik úgy döntöttek, hogy leiratkoznak a jövőbeni e-mailekről, miután feliratkoztak a lead mágnesre.
Ha ez a szám magas, ez annak a jele lehet, hogy néhány változtatást kell végrehajtania az ügyfélmágnesen (győződjön meg róla, hogy a tartalom teljesíti azt, amit ígér).
Lead minősége
Az ügyfélmágnesből előállított ügyfelek minősége.
Ez a mutató segíthet meghatározni, hogy a kapott potenciális ügyfelek jó minőségűek-e vagy sem. Ezt a konverziós arány, a feliratkozási arány és az elköteleződési arány alapján követheti nyomon.
Ideje konvertálni
Átlagosan az az idő, amely alatt egy lead konvertálódik, miután feliratkozott az ügyfélmágnesre.
Ez a szám megmutatja, hogy mennyi időbe telik, amíg valaki kihasználja azt, amire feliratkozott, és hogy a potenciális ügyfelek valóban érdeklődnek-e az Ön tartalma iránt.
Az ügyfélmágnes ellenőrzőlista összefoglalása
Válassza ki célközönségét
Határozza meg értékajánlatát
Mérje fel a szükséges erőforrásokat és eszközöket
Hozzon létre egy ügyfélmágnes körvonalat
Hozzon létre egy ellenállhatatlan ügyfélmágnest
Hozzon létre egy nyitóoldalt ügyfélmágnesének
E-mailben történő kézbesítés vagy közzététel formátuma
Tesztelje és mérje az eredményeket
Népszerűsítse ügyfélmágnesét
A lead mágnes létrehozásának ellenőrző listája
Találjon ki egy ügyfélmágnes címet
Irányítsa a célszavak számát
Tartson szüneteket
Tartalmazzon kulcsszavakat
Belső hivatkozások hozzáadása
Állítsa be a formátumot
Képek és videók hozzáadása
Hang és hanszín érzékelése
Szervezze meg az elrendezést
Világosan fogalmazza meg a CTA-t
Állítsa be az ügyfélmágnest a mobil felhasználók számára
Lektorálás
Ügyfélmágnes mérőszámok
Regisztrációs arány
A potenciális ügyfelek űrlapjának kitöltési aránya
ROI
Letöltési arány
Elkötelezettség
Megnyitási arány
Átkattintási arány
Leiratkozási arány
Ügyfél minősége
Ideje konvertálni
Lead magnet checklist FAQs
How to create lead magnets your customers can't ignore?
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.
How to create lead magnets that drive conversions?
The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.
How can lead magnets grow your business?
Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.
What makes an effective lead magnet?
Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.
How to create a lead magnet checklist template?
You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.
Do lead magnets work?
Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.
What are your tips for creating a high-converting lead magnet?
Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.
What are some examples of lead magnets?
A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre. Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját. Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van...
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Telepítési státusz
0%
////////////////////////
Betöltés...
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.