Vállalkozás indítása ellenőrzőlista

Vállalkozás indítása ellenőrzőlista

Navigáció

Vállalkozás indítása ellenőrzőlista

19
Összes bezárása Összes kinyitása

Készen áll saját vállalkozás indítására?

Ez az egyik legfélelmetesebb és egyben legizgalmasabb dolog, amit valaki a munkája során tehet.

Ennek a folyamatnak a megkönnyítése érdekében összeállítottunk egy listát azokról a lépésekről, amelyek végigvezetik Önt új cége elindításán. Reméljük, miután elolvasta, magabiztosabb és felkészültebb lesz.

Mit kell figyelembe venni, ha a nulláról indítunk vállalkozást?

Használja ezt az ellenőrzőlistát útitervként, amely végigvezeti Önt az indítási folyamaton. Segít a pályán maradni, és végül sikeres lesz. Ne felejtse el megkeresni azokat a forrásokat, amelyek a legjobban alkalmazhatók az Ön helyzetére. Ha Etsy boltot indít, keressen egy Etsy bolt ellenőrzőlistát, ha pedig SaaS-üzletet ad meg, keresse meg a megfelelő információkat az SaaS-ról.

Vállalkozási ellenőrzőlista indítása: lépésről lépésre

Vállalkozás indítása ellenőrzőlista

Az első és legfontosabb lépés annak eldöntése, hogy milyen vállalkozást kíván vezetni. Sokféle lehetőség létezik, így a lehetőségek végtelennek tűnhetnek. Gondolja át, mi a szenvedélye, és hogy tud ebből üzletet csinálni, vagy sem.

Miért fontos az új vállalkozás megfelelő kiválasztása?

Segít meghatározni, hogy megvalósítsa-e az ötletet, mennyi pénzre lesz szüksége, és hova tovább.

Figure out what type of business you want to start

Hogyan lehet megtudni, hogy milyen típusú vállalkozást kell indítani?

  • Készítsen egy listát azokról a dolgokról, amelyek érdeklik. Ne válasszon olyan ötleteket, amelyekről úgy gondolja, hogy népszerűek, mivel ezek nagyon versenyképes és kihívásokkal teli piacok lesznek.
  • Miután elkészítette az ötletek listáját, szűkítse le őket, és válassza ki azokat, amelyek megdobogtatják a szívét.
  • Határozza meg, melyek a leggazdaságosabbak. Írja le, hogy milyen típusú embereket érdekelhet ez a termék vagy szolgáltatás, és miért szeretnék használni.

Miután elkészítette ezt a listát, kezdjen el azon gondolkodni, hogyan lehet vállalkozássá alakítani.

Tipp: ne feledje, hogy ötletének nem kell bonyolultnak vagy túlzónak lennie.

Milyen eszközöket használjon, ha új vállalkozást szeretne indítani?

  • online kutatás
  • ötletbörze üzleti tapasztalattal rendelkező emberekkel
  • üzleti folyóiratok és magazinok

Miután eldöntötte, hogy milyen típusú vállalkozást indítson, ideje megvizsgálni a versenytársakat és általában az iparágat.

Miért olyan fontos a kutatás?

Ez jobb képet ad arról, hogy vállalkozásában van-e potenciál vagy sem. Azt is megtudhatja, mekkora lehet a termék vagy szolgáltatás piaca. Ez biztosítja, hogy ne próbáljon eladni valamit, amiért már most is nagy a verseny.

Ezzel a lépéssel megállapíthatja, hogy van-e hely több vállalkozás számára, mennyi pénzbe kerül az ötlet elindítása, és milyen marketingre lesz szüksége.

Research the industry and competition in your area

Hogyan kutasson a versenytársak között?

Ennek számos módja van, de a legegyszerűbb a Google használata.

  • Kezdje el beírni a vállalkozás típusát, a cégalapítás helyszínét és néhány kapcsolódó kulcsszót a Google keresősávjába. Ezzel megjelenik az összes jelenleg működő hasonló vállalkozás az Ön területén.
  • Kipróbálhatja az olyan kifejezéseket, mint „Az Ön iparága + városa” vagy „versenytársa + iparága + városa”.
  • Készítsen listát az egyes vállalkozásokról, webhelyük címéről és elérhetőségeiről. Nézze meg, hogyan néznek ki az interneten, hogy összehasonlíthassa azzal, amit vállalkozása érdekében tervez.

Tipp: Ha olyat talál, ami nagyon olcsónak vagy elavultnak tűnik, az annak a jele lehet, hogy még nincs nagy verseny a területen, így vállalkozása potenciális lehet itt.

Milyen eszközöket használjon a versenytársak kutatásához?

  • Az iparágával kapcsolatos hírek és blogok olvasása nagyszerű módja annak, hogy megtudja, mit csinálnak más cégek, és megtudhatja, milyen trendek vannak a jövőben.
  • Az is nagyon hasznos lehet, ha olyan emberekkel beszélget, akik jelenleg az indítani tervezett vállalkozáshoz hasonló vállalkozásoknál dolgoznak.
  • Nézze meg a versenytársak webhelyeit és közösségi média fiókjait, ha többet szeretne megtudni róluk.

Milyen alapvető készségek szükségesek egy vállalkozás működtetéséhez?

Tegyük fel például, hogy marketingügynökséget alapít. Ebben az esetben segít, ha a tulajdonos rendelkezik marketing tapasztalattal, és tudja, hogy a különböző típusú vállalkozásoknál melyik taktika működik és melyik nem.

Milyen készségek lesznek általában hasznosak?

  • idő beosztás
  • vezetés és kommunikáció
  • erős munkamorál, professzionalizmus, őszinteség stb.
  • figyelem a részletekre
  • IT (főleg, ha online vállalkozást szeretne indítani)

Miért fontos a képesítések listája?

Egy ilyen lista segít meghatározni, hogy milyen készségekkel rendelkezik már, és melyeket kell fejlesztenie vállalkozása hatékony irányításához.

Create a list of qualifications

Hogyan készítsünk képesítési listát?

  • Írjon egy listát azokról a készségekről, amelyekkel már rendelkezik.
  • Kérje meg munkatársait és családtagjait, hogy mondják el, mit értékelnek Önben. Ezt akár egy névtelen felmérésen keresztül is megteheti, hogy megbizonyosodjon arról, hogy őszinték lesznek Önnel.
  • Beszélhet cégtulajdonosokkal vagy hasonló vállalkozásoknál dolgozó emberekkel arról, hogy ezek a vállalatok milyen tulajdonságokat értékelnek leginkább.

Milyen eszközök segíthetnek a képesítések listájának elkészítésében?

  • LinkedIn-profilok (mind az Ön iparágában dolgozó szakemberek, mind pedig a konkurens cégeknél dolgozó emberek), hogy megtudják, milyen típusú képesítéssel rendelkeznek a munkájukhoz.

Célszerű azzal kezdeni, hogy kitalálja, mennyibe kerül a terméke vagy szolgáltatása.

Miért fontos a termékek/szolgáltatások árának becslése?

Szüksége van némi anyagi függetlenségre, hogy ne támaszkodjon az emberektől kapott kölcsönökre.

Ha jelenleg teljes munkaidőben dolgozik, bölcs dolog lenne, ha minél több pénzt kezdene el elrakni, hogy amikor úgy dönt, hogy felmond, még mindig legyen elegendő megtakarítása.

LiveAgent's pricing old price

Hogyan állítsa be a megfelelő árat a szolgáltatásához/termékéhez?

  • Vizsgálja meg a hasonló termékek/szolgáltatások árát, mennyiért adják el a versenytársai, és mennyibe kerül ezek elkészítése vagy beszerzése.
  • Miután azonosította a célcsoportját és a potenciális vásárlóit, mérje fel őket, hogy megtudja, mennyit hajlandók fizetni az eladni kívánt termékért.
  • Válassza ki az igényeinek megfelelő árstratégiát.

Tipp: nézze meg az állami támogatásokat és kölcsönöket, amelyek segítenek elindítani vállalkozását.

Milyen eszközöket használjon a legjobb ár megtalálásához?

  • SurveyMonkey vagy Google Forms
  • Google Sheets (Google Drive) vagy Excel.

A tégla és habarcs jelenléte a következő lépés a vállalkozás beindításában.

Miért fontos a jó hely egy új vállalkozás számára?

Segít eldönteni, hogy van-e elég hely, mennyi pénzt kell befektetnie a nyitás előtt stb.

travellling-searching location-illustration

Hogyan találjunk jó helyet egy új vállalkozás számára?

Vegye figyelembe a következőket:

  • Van elég hely a vállalkozása számára?
  • Mennyire lesz könnyű átvinni az embereket az ajtón (megvenni, amit árul stb.)?
  • Rengeteg parkolóhely áll rendelkezésre az épületen kívül, vagy az ügyfeleknek máshol kell hagyniuk járműveiket és gyalogolniuk kell?
  • Mennyi a bérleti díj négyzetméterenként?
  • Hol vannak a versenytársai?
  • Kényelmes és megfizethető a kiválasztott városrész az Ön megcélzott ügyfelei számára?

Milyen eszközök segítenek megtalálni a megfelelő helyet egy új vállalkozás számára?

  • A Google Térkép/Utcakép kiváló módja annak, hogy megtekinthesse vállalkozása helyét.

Itt az ideje, hogy keressen egy ingatlanközvetítőt, aki a megfelelő hely megtalálásától a megfelelő áron a vizsgálatok és felmérések megszervezéséig mindenben segít.

A vállalkozás elindítása meglehetősen sok pénzbe kerülhet. Elegendő tartalékot kell tartania hónapokra, amikor az eladások alacsonyak vagy egyáltalán nem léteznek, ezért ennek megfelelően számoljon be. Évekbe telhet, mire nyereséget termel, ha nem tervezi a lassú hónapokat.

Miért fontos, hogy legyen elég pénz egy új vállalkozás elindításához?

Ez lehetővé teszi annak meghatározását, hogy vállalkozása képes-e kezelni ezt, és van-e mód több pénzt megtakarítani a nyitás előtt anélkül, hogy túl sok pénzügyi kudarc lenne.

Hogyan kezeljük ezt a lépést?

  • Egyedül vagy partnerrel fog dolgozni? Ha az előbbi, mennyi pénz áll rendelkezésükre, hogy azonnal hozzájáruljanak az üzlethez (ha egyáltalán)?
  • Hány hónap üzleti költségeit fedezheti anélkül, hogy hitelt kellene felvennie vagy céges hitelkártyát kellene használnia?
  • Mennyi készpénze van most megtakarítva, és meddig tart, ha vállalkozása nem termel elegendő bevételt?
  • Állítson be egy költségkeretet magának, hogy megtudja, mennyi pénzre lesz szüksége azonnal vállalkozásának (indítási költségek), és minek kell történnie, ha például 12 hónapon belül vagy annál rövidebb időn belül szeretne bevételt termelni (a célok).
  • Ha alkalmazottakat vesz fel, vegye figyelembe a béradókat és a juttatási csomagokat többek között, amelyek valószínűleg növelik a havi kiadásait.

Milyen eszközöket kell használni ebben a lépésben?

  • Pénzügyi modellező szoftver a gyors és pontos költségvetés létrehozásához a tervezett üzleti kiadások és a bevétel-előrejelzés egyszerűsítése érdekében.
  • Számviteli szoftver, például a Mint, hogy nyomon követhesse, mennyit keres havonta, valamint megtakarításait és számláit.

Amellett, hogy tudja, mennyi pénzre lesz szüksége a vállalkozás elindításához, meg kell határoznia, hogy mit kell még tennie (ellátás, marketing).

Miért fontos egy üzleti ügy?

Segít megelőzni a hatalmas pénzügyi veszteségeket, és ötleteket ad vállalkozása fejlesztésére.

counting costs in notepad

Hogyan készítsünk költséglistát új vállalkozásához?

  • Forduljon az iparág szakembereihez, és kérjen tanácsot arról, mire számíthat.
  • Jegyezze fel az indulási költségeket, beleértve a megvásárolni kívánt berendezéseket (bérleti díjakat), szükség esetén biztosítási terveket stb.

Milyen eszközöket kell használni költséglista készítéséhez?

  • Kövesse nyomon az összes keresett és elköltött pénzt a nyugták, számlák stb. megőrzésével. Ha ez túl sok gondot okoz Önnek, használja a Mint-et vagy más könyvelési és nyilvántartási rendszert. Az adókkal kapcsolatos üzleti dokumentumokat is feltöltheti biztonságos platformjukra, így minden egy pillanat alatt elérhető.
  • Használjon táblázatot az összes kiadás nyomon követéséhez. Így könnyebben láthatja, hogy mennyi pénz érkezik és mennyi minden hónapban (és megmutatja, hol lehetnek az eltérések).

Ha csak egy embert alkalmazhat, akkor annak könyvelőnek kell lennie, aki gondoskodhat arról, hogy minden adminisztratív feladatát elvégezze. Ha azonban be tud vonni egy további alkalmazottat, vegye fontolóra vesz valakit, aki az ügyfélszolgálatról vagy az értékesítésről gondoskodik.

Miért fontos alkalmazottat felvenni a napi tevékenységek elvégzésére?

Először is, lehetővé teszi, hogy feladatokat delegáljon, hogy a nagyobb képre összpontosítson, és ne ragadjon le a kisebb részletekben vagy a napi feladatokban. Azt is lehetővé teszi, hogy az egyik alkalmazott teljes mértékben az értékesítésre összpontosítson, míg a másik teljesen, például a marketingre.

HR job interview

Hogyan lehet új alkalmazottakat találni?

  • Szüksége lesz egy munkaköri leírásra a potenciális alkalmazottak és vezetőik számára.
  • Győződjön meg arról, hogy az összes szükséges dokumentumot előzetesen elkészítette. Ez magában foglalja a munkavállalói kézikönyvet, a titoktartási megállapodást, és a vállalat szellemi tulajdonra vonatkozó politikáját.
  • A felvételi folyamatot a lehető leghamarabb el kell kezdeni. Időigényes lehet olyan személyt találni, aki képesített a napi műveletek irányítására.
  • Tartsa szemmel azokat az embereket, akiknek van tapasztalatuk saját vállalkozás beindításában vagy kis csapat vezetésében.

Milyen eszközökkel lehet új munkatársakat találni?

  • Nézze meg a LinkedIn, az Indeed, az UpWork vagy a Monster és Glassdoor oldalakat, ahol potenciális alkalmazottakat találhat, és többet megtudhat róluk.
  • Keressen alkalmazottakat a Facebook üzleti csoportokon keresztül. Sokan keresnek ott munkát.

Ügyeljen arra, hogy kövesse a vállalkozás indításához szükséges összes jogi lépést, különösen akkor, ha ez az első alkalom.

Miért fontos az összes szükséges engedély, tanúsítvány és engedély megléte?

Ha betartja a vállalkozása indításához szükséges összes jogszabályi előírást, elkerülheti a jövőben a törvényszegésből eredő esetleges problémákat.

Business law

Hogyan szerezhet be minden szükséges engedélyt, tanúsítványt és engedélyt?

Kezdje el ezt a folyamatot, amint megnyitja vállalkozását, és tegye rendszeres részévé tevékenységének.

  • Fontolja meg, hogy milyen engedélyekre, tanúsítványokra és üzleti engedélyre van szükség a törvény szerint ahhoz, hogy az Ön államában vagy országában cége működjön. Ezt megteheti az önkormányzatok weboldalán.
  • Győződjön meg arról, hogy alkalmazottai minden szükséges képzést elvégeznek a vállalat minden egyes pozíciójához. Ez magában foglalja egy ügyvéd vagy humánerőforrás-szakértő által írt alkalmazotti kézikönyv elolvasását és aláírását.

Milyen eszközöket kell használni az összes szükséges engedély, tanúsítvány és engedély megszerzéséhez?

  • Internetes keresés vagy közvetlen beszélgetés az önkormányzati hivatalokkal
  • Small Business Association, amely tájékoztatást ad arról, hogy milyen engedélyekre van szüksége.
  • Forduljon ügyvédhez vagy számviteli tanácsadóhoz, és kérjen szakmai tanácsot.

Ez a lehetőség, hogy nagyszerű első benyomást keltsen a potenciális új ügyfelekben.

Miért fontos egy e-mail létrehozása egy új vállalkozás számára?

Az aktív, professzionális e-mail cím és a webhely lehetővé teszi, hogy az emberek könnyedén kapcsolatba léphessenek Önnel. Ez különösen akkor fontos, ha nincs üzlethelyisége, azaz ha a cég teljes egészében online működik.

Business Email Templates

Hogyan készítsünk e-mailt egy új cégnek?

  • Hozzon létre egy e-mail címet, amely tartalmazza az Ön vagy a cég nevét. Ez segít az embereknek tudni, hogy szakemberként fordulnak Önhöz.
  • Hozzon létre egy vonzó weboldalt az összes elérhetőségi adatával. Adja meg egy hagyományos vállalkozás helyét és nyitvatartási idejét, valamint minden egyéb fontos adatot.

Milyen eszközöket kell használni e-mailek létrehozásához egy új cég számára?

  • NameMesh, EmailFormat vagy Domainr, hogy megtalálja a legjobb nevet a vállalkozás e-mail címéhez

Ha lehetséges, próbáljon meg olyan domaint használni, amely megegyezik a választott cégnévvel, hogy az emberek többet tudhassanak meg vállalkozásáról online.

Miért fontos a jó név egy új cégnek?

Megadhatja az alaphangot annak, hogy az emberek hogyan tekintenek a cégére a kezdeti szakaszban. Válasszon valami egyedit és felismerhetőt, ami tükrözi vállalkozásának lényegét.

Laptop brand on display

Hogyan válasszunk nevet az új cégnek?

  • Próbáljon ötletbörzeket olyan barátaival, akik üzleti tapasztalattal vagy marketinges tapasztalattal rendelkeznek, beleértve a szokásos hálózatán kívüli embereket is. Ez lehetőséget ad arra, hogy változatos perspektívákat kapjunk a névadásról.
  • Győződjön meg arról, hogy a cégnévhez társított domain és közösségi média fiókok elérhetők.

Tipp: kerülje a nehezen kiírható neveket, végezzen védjegykeresést, és győződjön meg arról, hogy a név hangosan kimondva jól hangzik.

Milyen eszközöket kell használni egy új cégnév létrehozásához?

  • Egy névgenerátor, például a NameVine, több név javaslatot ad, amelyeket népszerűség és egyediség szerint lehet rendezni. Minél népszerűbb egy név (minél közelebb van a lista tetejéhez), általában azt jelenti, hogy annál több más vállalkozás használ hasonló szavakat. Válasszon mást, ha lehetséges.
  • A névértékelő ellenőrzi, hogy egy adott név hogyan teljesíthet a keresési eredmények között, vagy hogy elérhető-e domain névként történő regisztráció.

Ha komolyan gondolja vállalkozását, akkor egy jogi gazdálkodó szervezet (pl. Korlátolt Felelősségű Társaság) felvétele megvédi Önt, ha valaki megkérdőjelezi a cége nevét, vagy megpróbálja elvenni az Ön tulajdonát azzal, hogy azt állítja, hogy ő tette ezt először (hasonlóan a védjegyek működéséhez). ).

Miért fontos új vállalkozásának jogi védelme?

Egy külön vállalkozás létrehozása saját jogokkal és kötelezettségekkel segít megvédeni vagyonát. Még ha nem is kezd sok pénzzel, a jogi személy létrehozása létfontosságú vállalata védelmében.

Hogyan védheti meg új vállalkozását?

Országtól, régiótól vagy államtól függően ez a folyamat eltérő lehet:

  • Miután megvan a cég neve és székhelye, kiválaszthat egy entitástípust. Mindegyiknek megvannak a maga erősségei és gyengeségei, így az Ön körülményei határozzák meg a legjobb megoldást.
  • Minden szükséges dokumentumot be kell nyújtania.
  • Szerezzen be egy EIN-t (Munkáltatói azonosító szám).
  • Nyisson külön üzleti bankszámlát.
  • Állítsa be könyveit, vagy béreljen könyvelőt.

Milyen eszközökkel védheti meg cégét?

  • A LegalZoom egy online forrás, amely jogi támogatást nyújt LLC-k vagy más jogi személyek alapításához. 129 dollárba kerül az indulás, és számos forrást tartalmaz, pl. szerződéseket az eladókkal.
  • Egy helyi ügyvéd tanácsot ad, és segíthet a szükséges dokumentumok elkészítésében.
  • További helyi információ források, mint például az állami webhely vagy a városháza, további forrásokat biztosítanak a vállalkozás indításához az Ön területén.

Sok új startup otthoni irodában vagy közös munkahelyen kezdi meg életét. Bár ezek olyan lehetőségek, amelyek segíthetnek alacsonyan tartani a költségeket, miközben rugalmasságot tesznek lehetővé az alkalmazottak munkavégzésének módjában és időben, érdemes lehet új helyet keresni, ahogy a csapat és az üzleti igények nőnek.

Miért fontos jó irodahelyiséget találni?

Győződjön meg arról, hogy az irodahelyiség tükrözi azt a fajta kultúrát és imázst, amelyet cégének szeretne.

Ha valaki személyesen keresné fel az Ön webhelyét vagy üzletét, a lehető legjobb benyomást szerezné?

Quality unit Office space 6

Hogyan találjunk jó irodahelyiséget?

A legjobb kiindulópont az, ha ingatlanost keres a környéken, aki segíthet üzlethelyiségek és kereskedelmi ingatlanok megtalálásában.

Miután azonosított néhány lehetséges lehetőséget, érdemes olyan tényezőket mérlegelnie, mint például a helyszín (elég közel van az otthonához ahhoz, hogy minden nap ott tudjon dolgozni?), felszereltség (mit kínálnak? Mennyibe kerülne, ha szüksége volt ezekre a szolgáltatásokra?), és az ár.

Ezután a rendelkezésre álló lehetőségek közül kiválaszthatja a legjobb irodahelyiséget.

Milyen eszközökkel kereshet jó irodahelyiséget?

  • A Craigslist lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közzétegyék a rendelkezésre álló vállalkozások vagy helyek listáját. Azt is megnézheti, hogy van-e együttműködési lehetőség a környéken.
  • Az OfficeFinder keresőmotort kínál a hagyományos munkahelyek minden típusának megtalálásához, a nagyvállalatoktól a kisvállalkozásokig.
  • Az olyan webhelyek, mint a Yelp és a Google, azt is lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy véleményeket tegyenek közzé különböző típusú irodákról vagy üzleti helyiségekről, ami segíthet megtalálni a legjobb helyet az induláshoz.

Mutassa be vállalata küldetésnyilatkozatát és értékeit, hogy segítsen az alkalmazottaknak irányítani a nehéz időkben vagy projektekben.

Miért fontosak a célok az új vállalkozások számára?

Az alkalmazottak pontosan tudják, mit kell elérni, és hogyan tudnak segíteni. A világos küldetésnyilatkozat és értékek biztosítják, hogy mindenki egy lapon legyen a vállalati kultúrával kapcsolatban. Tartalmazzon olyan mutatókat, mint a bevételnövekedés vagy a megszerzett új ügyfelek száma hetente/havonta.

introduce web metrics - illustration

Hogyan lehet egyértelmű célokat kitűzni a cég jövőjét illetően?

A legjobb kezdésnek az, ha SMART célokat állít fel vállalata számára, azaz konkrét, mérhető, elérhető, releváns és időhöz kötött célokat.

Állítson fel olyan célokat, amelyek reálisak, de elég nagy kihívást jelentenek ahhoz, hogy Önnel együtt növekedjenek, miközben bővíti a vállalat látókörét.

Milyen eszközöket használjunk a jövőre vonatkozó egyértelmű célok kitűzéséhez?

  • Olyan keresőmotor, mint a Google vagy a Bing, amelyen esetleg találhat online példákat arra, hogyan néznek ki más cégek küldetésnyilatkozatai.
  • Az olyan webhelyek, mint a Teamwork PM, segítenek létrehozni vállalata küldetésnyilatkozatát és értékeit.
  • Az olyan webhelyek, mint a CompanyCheckup, jelentéseket készítenek arról, hogy vállalkozása mennyire hatékonyan követi a céljait.

Gondolja át, hogyan oldja meg terméke innovatív módon a potenciális ügyfelek problémáit. Koncentráljon arra, hogy mi teszi termékét vagy szolgáltatását egyedivé és jobbá a többinél.

Miért fontos ismerni a célcsoportot?

Ha ismeri ideális vásárlója fájdalmas pontjait, akkor olyan termékeket hozhat létre, amelyek megoldják ezeket a problémákat.

Customer feeedback illustration

Hogyan lehet célcsoportot találni?

A legjobb módja annak, hogy tájékozódjon ügyfeleiről, ha beszél velük. Ennek egyik módja az, hogy felméréseket készítenek, hogy közvetlen vásárlói visszajelzéseket kapjanak.

Milyen eszközökkel lehet célcsoportot találni?

Egy induló vállalkozás tulajdonosának számos módja van, hogy többet megtudjon célközönségéről. Néhány nagyszerű felhasználható forrás:

  • A felmérések segítségével többet megtudhat ügyfeleiről és arról, hogyan vélekednek az aktuális termékkínálatról. Ehhez fontolóra veheti az olyan eszközök használatát, mint a SurveyMonkey vagy az InstaSurvey.
  • Az olyan webhelyek, mint a Google Analytics, értékes betekintést engednek abba, hogy ki látogatja meg webhelyét, és mely oldalakat tekintik meg leggyakrabban.
  • Az olyan webhelyek, mint a Teamwork PM és a LiveAgent, lehetővé teszik ügyfélszolgálati jegyrendszer létrehozását a visszajelzéseik nyomon követéséhez.

Ügyeljen arra, hogy legyen könyvelője a könyvelésre, aki tud segíteni a cég pénzügyeinek kezelésében.

Miért fontos a könyvelés rendezése?

Vállalati könyvelője gondoskodik arról, hogy minden adóvonzattal és számviteli nyilvántartással foglalkozzanak, míg a könyvelője gondoskodik a napi kérdésekről, például a számlázásról és az értékesítési rendelések feldolgozásáról.

Planning budget

Hogyan intézze el a könyvelését?

Ha lehetséges, találkozzon velük négyszemközt az irodájukban, hogy saját szemével lássa a környezetet. Ha erre nem képes, egy telefonhívás vagy egy Skype-megbeszélés jobb megoldás lehet.

Győződjön meg arról, hogy rendelkeznek tapasztalattal az Ön üzleti ágazatában, mert valószínűleg időbe telik, amíg megértik, hogyan működik az Ön vállalkozása.

Ne felejtse el ellenőrizni a véleményeket és az ajánlásokat.

Milyen eszközök segítenek a könyvelésben?

  • A Google segítségével kereshet könyvelőt a környéken. Ügyeljen arra, hogy keressen CPA-kat, mivel ezek a szakemberek képesek lesznek könyvelést beállítani cége számára.
  • A LinkedInben ellenőrizheti leendő könyvelői képesítését.

Az Ön egyedi eladási ajánlata (USP) egy olyan kifejezés, amely összefoglalja vállalata versenyelőnyét.

Miért fontos az USP és a versenyelőnyök fejlesztése?

Az erős USP segít kitűnni a versenytársak közül.

Hogyan találhatunk versenyelőnyt?

Vállalata versenyelőnyének meghatározásának legjobb módja az, ha visszajelzést gyűjt a cél ügyfélbázisától. Ha lehetséges, fontolja meg egy kérdőív használatát, vagy készítsen informális interjút néhány ilyen emberrel. Ha ezt megtette, kezdjen el mintákat keresni a kapott visszajelzésekben.

LiveAgent CSM tickets overview

Milyen eszközöket kell használni a versenyelőnyök megtalálásához?

  • Az olyan webhelyek, mint a SurveyMonkey vagy a Google Forms használata leegyszerűsítheti ezt a folyamatot, és biztosíthatja, hogy minden szükséges információ össze legyen gyűjtve.
  • Használja a Google-t, hogy megtudja, mit kínálnak versenytársai, és miben különböznek Öntől. Ez segít megérteni az általános érvényű szolgáltatásaikat, és azonosítani minden olyan gyengeséget, amely lehetőséget kínálhat a fejlesztésre.
  • Használja a LiveAgentet vagy más ügyfélszolgálati szoftvert az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

Kezdetben kihívást jelenthet tudni, hogy mely promóciós tevékenységek a leghatékonyabbak. Igyekezzen a lehető leghamarabb elkészíteni egy tervet. Azonban ne essen abba a csapdába, hogy nem módosítja rendszeresen promóciós kampányát.

Miért fontos a promóciós terv?

Segít növelni az eladásokat és több ügyféllel bemutatni vállalkozását.

LiveAgent Facebook Christmas promo

Hogyan készítsünk promóciós tervet?

Tesztelje a különböző tevékenységeket, és nézze meg, melyik működik a legjobban az Ön vállalkozása számára. Ha talált valamit, ami jól működik az Ön számára, elengedhetetlen lesz, hogy ragaszkodjon hozzá, amíg egy másik tevékenység még hatékonyabbnak nem bizonyul.

Milyen eszközöket kell használni a promóciós terv elkészítéséhez?

  • Fontolja meg a Google Adwords használatát különböző tevékenységek tesztelésére, és megtudhatja, melyik a leghatékonyabb a vállalata számára. Ez az eszköz keresőmotorként használható, amely célzott, kattintásonkénti költségű hirdetéseket jelenít meg a Keresési és a Display Hálózaton egyaránt.
  • A Google Ads egy online hirdetési platform, amely lehetővé teszi hirdetések elhelyezését a keresőmotorok eredményei között, valamint a nem keresési webhelyeken, mobil üzleti alkalmazásokban és videókban.
  • A közösségi média marketingje segítségével népszerűsítheti cége márkáját, növelheti az eladásokat, és elterjedhet az Ön által kínált termékekről.

Az üzleti terv egy útiterv a sikerhez, és tartalmaznia kell a legfontosabb üzleti mérföldköveket, ütemterveket és pénzügyi adatokat.

Miért fontos a teljes üzleti terv?

Az elérhető célok, valamint a reális ütemterv és a konkrét cselekvési tételek növelik az esélyét ezek elérésére.

customer touchpoints report-illustration

Hogyan készítsünk üzleti tervet?

Íme néhány alapvető összetevő:

  • vezetői összefoglaló
  • cégleírás
  • elérhető termékek és szolgáltatások
  • piackutatás
  • stratégia és végrehajtás
  • szervezés és csapatmenedzsment
  • pénzügyi terv és előrejelzések

Milyen eszközöket kell használni az üzleti terv elkészítéséhez?

  • A Lean Canvas egy olyan eszköz (egy egyszerű, egylapos sablon, amelyet Ash Maurya készített) olyan üzleti terv kidolgozására, amely segít az ötletei lebontásában.
  • A LivePlan segítségével nyomon követheti és gyorsan megírhatja üzleti tervét, biztosíthatja a finanszírozást, és betekintést nyerhet céljainak eléréséhez.

Vállalkozási ellenőrzőlista összefoglalása

  • Gondolja át, milyen típusú vállalkozást szeretne indítani
  • Kutassa fel az ipart és a versenyt az Ön területén
  • Készítse el a képesítések listáját
  • Becsülje meg a termékek/szolgáltatások árát
  • Keressen helyet új vállalkozásának
  • Gondolja át, mennyi pénzre lesz szüksége az induláshoz
  • Vizsgálja meg, mennyibe kerül a vállalkozás működtetése évente
  • Alkalmazzon alkalmazottakat, akik segítik cége mindennapi működését
  • Szerezze be a törvény által előírt összes szükséges engedélyt és tanúsítványt
  • Hozzon létre egy e-mail fiókot és egy webhelyet professzionális elérhetőségi adatokkal
  • Válasszon olyan nevet, amely fülbemászó és emlékezetes
  • Hozzon létre egy LLC-t vagy más jogi személyt
  • Találja meg az igényeinek megfelelő irodahelyiséget, vagy válasszon bútorokat a meglévő munkahelyéhez
  • Határozzon meg világos célokat a vállalat jövőjét illetően mérhető célkitűzésekkel
  • Határozza meg, ki a célügyfele, mire van szüksége, és hogyan segíti őket a terméke vagy szolgáltatása
  • Rendezze el a könyvelését
  • Dolgozzon az USP-n és a versenyelőnyökön
  • Készítsen egy promóciós tervet, és ragaszkodjon hozzá.
  • Csomagoljon be egy teljes üzleti tervet idővonallal és mérföldkövekkel

Frequently asked questions

Hogyan indítsunk vállalkozást 2022-ben?

Vállalkozás beindítása 2022-ben nehezebbnek tűnhet, mint azelőtt, hogy a járvány ekkora bizonytalanságot okozott. Egy alapos üzleti terv, amely megakadályozza, hogy bármi fontosról lemaradjon, fontosabb, mint valaha. Vállalkozásindítási ellenőrzőlistánk segít megbizonyosodni arról, hogy jó úton halad.

Mennyi pénzre van szüksége egy vállalkozás elindításához?

Az összeg az ötletétől és attól függ, hogy mekkora. Általában minél többen vesznek részt egy ötletben vagy termékben, annál bonyolultabb és költségesebb. Ha azonban bootstrapinget hajt végre (kevés külső finanszírozástól kezdve, ez segít megelőzni sok szükségtelen költséget.

Mit kell most tennie?

Az egyszerű válasz az, hogy csinálja meg a házi feladatod. Fel kell kutatnia a piacot, tisztában kell lennie az iparági trendekkel, és új megközelítést kell alkalmaznia, amelyre korábban nem volt példa.

Vállalkozás vezetéséhez tapasztalatra van szüksége?

Nem feltétlenül. Az internet szépsége abban rejlik, hogy ma már sokat tanulhat könyvekből, tanfolyamokból, mentoroktól stb.

Hogyan lehet üzleti ötlettel előállni?

A legjobb módszer az, ha megtaláljuk a problémákat a piacon, és megoldásokat találunk rájuk. Ezt megteheti saját fájdalompontjainak tanulmányozásával, amelyek másokra is vonatkozhatnak.

Milyen előnyökkel jár egy vállalkozás elindítása?

A legfigyelemreméltóbbak közé tartozik az, hogy a saját főnököd vagy, irányítod, hogy mit és hogyan csinálsz, valamint olyan készségek fejlesztése, amelyek más területeken is használhatók az életed során.

Melyek a legfontosabb tulajdonságok egy vállalkozásban?

A legfontosabb az, hogy legyen egy ötlet, amely megoldja vagy megfelel a piaci igényeknek. Jó vezetői képességekre, kritikus gondolkodási készségekre és másokkal való jó kommunikációra is szüksége lesz, különösen akkor, ha a cége csapatát szeretné bővíteni.

Versenyképes lesz a terméke az iparágában?

Az kell, hogy legyen. És sokféleképpen biztosítható ez a helyzet. Ide tartozik a rés megtalálása, egy innovatív ötlet, valamint az analitika (pl. Google Analytics) és az optimalizálási eszközök (például a Google Search Console) használata.

Mit tehet egy kicsit később?

Fontos megjegyezni, hogy a vállalkozás elindítása csak a jéghegy csúcsa. Számos különböző lépés van ahhoz, hogy vállalatát valami fenntarthatóvá, majd végül nyereségessé növessze. Amit később megtehet, az iparágtól függően bonyolultabb lehet, de ez nagymértékben függ attól, hogy az üzleti növekedés melyik szakaszában van. Legfőbb ideje lesz gondoskodni az üzleti biztosításról és a társadalombiztosításról is. Válasszon tapasztalt biztosítási ügynököt, és kössön megfelelő üzleti biztosítást.

Milyen hátrányai vannak a vállalkozás indításának?

A legfigyelemreméltóbbak közé tartozik a pénzvesztés veszélye és a hosszú órák eltöltése, amikor nehéz idők járnak.

Kapcsolódó források

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót