Az WordPress webhelyindítás ellenőrzőlistája magában foglalja mindent a webdizájntól és -fejlesztéstől a marketingig terjedő feladatokat. Ellenőrizze, hogy a webhelye készen áll-e az indításra, és fejlessze a teljesítményét olyan tesztekkel, mint a Google PageSpeed Insights. Használjon cookie-figyelmeztetést, hogy az oldalán használt cookie-kat nyilvánosságra hozza. Az oldal sebességoptimizálása és a gyorsítótárazási bővítmény használata segít a látogatók jobb és folyamatosabb felhasználói élményében.
A webhely több hónapos tervezése és felépítése után végre készen áll az indulásra. Győződjön meg róla, hogy minden elő van készítve, mielőtt nyilvánosságra hozná.
Ezzel az ellenőrző listával kipipálhatja az összes olyan elemet, amelyet esetleg elfelejtett. Ezzel készen áll a sikerre.
Egy WordPress webhely elindítása nehéz lehet, különösen akkor, ha ez az első alkalom. Az egyik módja annak, hogy megbizonyosodjon arról, hogy webhelye készen áll az indításra, ha végignézi a WordPress webhelyindítási ellenőrzőlistánkat.
Ellenőrzőlistánk a webdizájntól és -fejlesztéstől a beépülő modulok konfigurálásán át a marketingig terjedő szempontokat lefedi. Nézze meg az elvégzett feladatokat, és maradjon a játék élén.
Pst! Ha webhelye készen áll az indulásra, de még mindig módosítani szeretné a SEO-ját, használja a WordPress SEO ellenőrzőlistáját, hogy a keresőmotorok rangsorának élére kerüljön.
Ellenőrző listánk mindenki számára hasznos, aki meg akar győződni arról, hogy webhelye készen áll az indulásra:
Nincs szükség külön nyomtatási stíluslap létrehozására, csak állítsa be a szokásosat. Ügyeljen arra, hogy a képernyőn és a nyomtatásban is jól nézzen ki. Használjon nagy betűtípusokat, sok fehér helyet (különösen a képek körül), és fontolja meg nagyobb betűtípus kiválasztását a törzsszöveghez.
És ennyi – készen áll az indulásra! Feltétlenül figyelje webhelye forgalmát és a Google Analytics adatait a szükséges módosítások/kiigazítások elvégzéséhez. Egy WordPress-webhely elindítása ijesztő lehet, de ennek az ellenőrzőlistának a követése segít abban, hogy zökkenőmentesen menjen. Sok sikert kívánok az új próbálkozáshoz!
If you plan on making an announcement before launching, consider scheduling a post in advance and creating a lead magnet for those who follow your newsletter. Once it's time to go live, create another post with directions where people can find you.
Yes, you can always change your WordPress site. However, it's best to make any changes after your site has been live for a while. This allows you to test it properly.
This is a difficult question to answer. The time it takes to launch your site depends on the size and complexity of the project and how quickly you can make decisions about features and design elements.
WordPress will launch your site as soon as it is ready. There is no set time that this takes, but you should receive an email notification when the site is live.
You can remove the 'just another WordPress site tagline' at any time by going to 'Appearance' and then selecting 'Widgets'. Next, locate the widget area on your page where you want the text to be removed, select it, and hit 'delete'.
A LiveAgent számos ügyfélszolgáltatási szoftvert és VoIP telefonrendszert kínál, amelyeket az ügyfeleknek kínál. Az ügyfélelkötelezettség hatékonyabb kapcsolattartást tesz lehetővé az ügyfelekkel, és a cég blogja, szójegyzéke és webináriuma segíti a további információkat. Népszerű termékei az ügyfélszolgálati szoftver, VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver, bejövő call center szoftver, panaszkezelési rendszer és ügyfélportál szoftver. A LiveAgent partnerprogramja szintén elérhető.
A LiveAgent segít letiltani a bosszantó látogatókat IP-címükkel, így azok nem zavarhatják a képviselőket. A tiltás érinti a csevegést, kapcsolatfelvételi űrlapokat, hívásokat, javaslatokat és fórumbejegyzéseket. A letiltott látogatók offline üzenetet hagyhatnak, ami automatikusan spamnek lesz megjelölve. A szolgáltatás biztonságos és gondtalan kommunikációra ad lehetőséget, 14 napos ingyenes próbát kínálva. A LiveAgent az ügyfélszolgálatot támogató szoftver, melynek alkalmazása javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli az elégedettséget. A szoftver széleskörű funkciókat, bővítményeket és automatizációt tartalmaz. A kapcsolatfelvételi űrlap használata nagyobb számú levelet generálhat és lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálatok számára. A regisztrációhoz nem szükséges bankkártya.
Megtekintett oldalak munkamenetenként
A GYIK oldalak és az élő csevegés népszerű támogató eszközök az ügyfél elégedettségének növelése és a támogatási ügynökök munkaterhelésének csökkentése érdekében. Az ügyfélportál lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy vállalati információkat gyűjtsenek és problémáikat megoldják. Az idővel naprakész tartalom létrehozása egyszerű lépésekkel lehetséges. LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk, bemutatás és támogatás található a vállalati weboldalon. A népszerű Ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek. Vállalati információk, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények és partneri lehetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk