A WordPress SEO ellenőrzőlista tartalmazza az összes fontos tényezőt, amelyek szükségesek ahhoz, hogy webhelye magasabb helyezést érjen el a keresőmotorok találataiban. A tárhelytől kezdve a kulcsszavak kutatásán át egészen a vizuális tartalom optimalizálásáig terjedő területeken nyújt segítséget.
Szeretne magasabb helyezést elérni a keresőmotorok eredményoldalain (SERP)? Ha igen, akkor kulcsszókutatást kell végeznie.
A keresőoptimalizálás (SEO) egyik legfontosabb szempontja annak biztosítása, hogy a tartalom a keresőmotorok számára optimalizálva legyen. Ez a cikk mindent áttekint, amit a WordPress SEO-ról tudnia kell, és egy ellenőrző listát tartalmaz webhelye megfelelő optimalizálásához.
Miért van szüksége erre a SEO ellenőrző listára?
Ha magasabb helyezést szeretne elérni a SERPS-ekben, akkor a tartalmát a SEO-hoz kell szabni. Számos különböző tényezőt kell figyelembe vennie, és ez időnként nyomasztó lehet, különösen az elején.
Ez az ellenőrző lista segít a megfelelő optimalizáláshoz szükséges összes elem gondozásában, és biztosítja, hogy jó úton haladjon. Lépésről lépésre végigvezeti Önt, hogyan optimalizálja webhelyét a keresőmotorok számára.
Függetlenül attól, hogy Ön kezdő vagy szakértő, ez az ellenőrző lista hasznos lesz, ha megismeri, mi az a SEO, és hogyan működik.
Nem számít, hogy webhelye blog, e-kereskedelmi webhely vagy bármilyen más típusú tartalom. Ezek a tippek mindenkinek segíthetnek: marketingeseknek, szövegíróknak, bloggereknek és még webmestereknek is.
Ha azonban csak most kezdi, és szeretné tudni, hogyan indítson el egy WordPress webhelyet a semmiből (SEO tippek nélkül), tekintse meg a WordPress indítási ellenőrzőlistát itt. Lehet, hogy az elején jobban segít (de térjen vissza később).
Nézzük meg, mely elemekre kell különös figyelmet fordítani a WordPress webhely optimalizálásakor.
Webhelye betöltési sebessége nagyon fontos, ha a Google-on belüli rangsorolásról van szó. Ha túl sokáig tart az oldalak betöltése, akkor az emberek valószínűleg azelőtt távoznak, hogy egyáltalán megtekinthették, mit kínál.
Éppen ezért az oldalsebesség nyomon követése minden egyes bejegyzésnél, és annak biztosítása, hogy az átlagos pontszámok elég magasak legyenek, elengedhetetlen webhelye sikeréhez.
Mivel a gyorsítótárazás elsődleges célja a webhely felgyorsítása, elég egyértelmű, hogy miért érdemes ilyet használni. Különféle beépülő modulok biztosítják ezt a szolgáltatást. Ennek ellenére a WP Super Cache használatát javasoljuk, mivel könnyen konfigurálható, és csekély hatással van a webhely teljesítményére (így még a régi számítógépekkel vagy lassú kapcsolattal rendelkező látogatók sem veszik észre).
A beépülő modul telepítése és aktiválása után lépjen a beállítások oldalára (Beállítások -> WP Super Cache), és engedélyezze a gyorsítótárazást. Ezután kattintson az “Új gyorsítótár létrehozása” gombra az összes korábbi adat törléséhez. Ha ez megtörtént, kedvenc trükkünkkel, a Google Chrome inkognitómódjával tesztelheti, milyen gyorsan töltődik be webhelye.
Az SSL-tanúsítványok a látogatók és a webhely között küldött adatok titkosítására szolgálnak. Annak ellenére, hogy nincs szükség rájuk egy sikeres SEO kampányhoz, erősen javasoljuk az SSL-tanúsítványok használatát, mivel ezek célja a biztonság növelése és webhelyének megbízhatóbbá tétele a felhasználók szemében. Ez mind jobb keresési rangsorhoz vezet, és a legjobb az egészben az, hogy az SSL-tanúsítványok ingyenesek.
A Business Google-fiók egy ingyenes szolgáltatás, amely lehetővé teszi az összes vállalkozás adatlapjának egy helyről történő kezelését. Nincs más dolga, mint odamenni, létrehozni egy fiókot, és hozzáadni a szükséges információkat minden egyes helyhez, kategóriához vagy bármilyen más fontos információhoz. Miután mindent hozzáadott, ellenőrizze azt a Google Térképkészítővel (egy olyan eszközzel, amely lehetővé teszi, hogy információkat adjon meg tartózkodási helyével kapcsolatban).
Miért fontos ez a SEO teljesítménye szempontjából? Nos, minél relevánsabb információkat ad meg a keresőmotoroknak, annál nagyobb az esély arra, hogy webhelye megjelenjen a SERP-k élén.
Most, hogy minden kész, ideje ellenőrizni, hogy az összes információt helyesen adta-e meg. Ezt úgy teheti meg, hogy Google-keresést hajt végre minden egyes vállalkozás adatlapján (például „pizza bolt Palo Alto”). Ha mindegyik megjelenik az eredmények első oldalain, minden rendben van. Ha nem, vegye fel a kapcsolatot a Google-lal, és kérjen segítséget.
Az XML-webhelytérképek a webhely tartalmának feltérképezésére szolgálnak, így a keresőmotorok könnyen feltérképezhetik azt. Ez egyszerű megtenni, és csak egy XML-webhelytérkép-bővítményre vagy a hivatalos Google-bővítményre van szüksége. Ez utóbbi ingyenes, de bizonyos technikai ismereteket igényel a webhelytérképek programozott, Google-fiókkal történő létrehozásához.
Tehát a beépülő modul a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás, még akkor is, ha hiányozhat néhány extra funkció, amelyek jól jöhetnek. Miután hozzáadott egyet, egyszerűen beküldheti webhelytérképe(ke)t online, vagy ellenőrizheti állapotukat.
A robots.txt fájl arra szolgál, hogy utasítsa a keresőmotorokat arról, hogy fel kell-e térképezniük és indexelniük kell-e a webhely bizonyos részeit. Használhatja további technikai szempontokhoz is, például blokkolhatja a hozzáférést olyan robotok számára, amelyeknek nem kell egy adott oldalt látniuk (például egy adminisztrátori rész).
Ehhez a fájlhoz számos szabály tartozik, amelyeket szem előtt kell tartani, például a tiltó szabály. Ez alapvetően azt mondja a robotoknak, hogy ne indexeljék a webhely teljes tartalmát, mivel túl tág lehet, és technikai problémákat okozhat a feltérképezés során (például végtelen hurkok).
Ha magasabb rangot szeretne elérni a SERP-ekben, és nagyobb láthatóságot szeretne elérni, nagyon fontos, hogy sok visszamutató hivatkozás legyen magas tekintélyű webhelyekről. Ha visszamutató linkeket (más néven bejövő linkeket) generál magasan engedélyezett webhelyekről, az növelheti a konverziók számát, mivel ezek a webhelyek általában magasabb rangot kapnak, mint az Öné (ami azt jelenti, hogy jó hírűek).
A külső link nagyszerű módja annak, hogy szorosabb kapcsolatokat építsen ki ügyfeleivel és más vállalatokkal. Tehát nagyon fontos megtanulni, hogyan működik a linképítés, ha sikeres vállalkozást szeretne a jövőben. Ez azonban nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik, és sok dolog elromolhat, amikor megpróbálja létrehozni őket (például ha a Google megbünteti, vagy rossz jelzéseket küld a webhelyről).
Ha azt szeretné, hogy webhelye rangsoroljon, gondoskodnia kell arról, hogy a Google megfelelően tudja-e indexelni. A webhely feltérképezési nehézségei negatívan befolyásolják annak teljesítményét, és akár az indexelést is megakadályozhatják (ami rossz a SEO számára). Ezért érdemes mindig ellenőriznie a Google Webmestereszközöket, hogy nincs-e probléma a webhely feltérképezésével, és ha igen, próbálja meg a lehető leghamarabb megoldani azokat.
A kanonikus linkelemeket az ismétlődő tartalommal kapcsolatos problémák elkerülésére használják, ezért ezeket a webhely minden oldalán el kell helyezni. Segítenek abban is, hogy elkerülje ugyanazt a bejegyzést kétszer indexelve (ami büntetést vonhat maga után).
Ehhez a feladathoz tapasztalt fejlesztőre lesz szüksége, mivel a kanonikus URL-ek programozott beállítása nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Összességében ezeket a technikai SEO szempontokat nem nélkülözheti, még akkor sem, ha nem olyan „izgalmasak”, mint mások. Jelentősek a rangsorolás szempontjából, és már az első naptól figyelembe kell venni, amikor új webhelyen dolgozik, vagy egy régebbi webhelyet újratervez. Így a jövőben nem érheti meglepetés, ha és amikor hirtelen visszaesik az organikus forgalom.
A hreflang-jelölések segítségével meghatározható, hogy melyik nyelvet célozza meg, beleértve az országot is. Ez azt jelenti, hogy míg a webhely látogatói Ausztráliából az Ön webhelyének egy bizonyos verzióját fogják látni, egy másik országból érkező felhasználót átirányítanak egy másik oldalra, ahol például mindent az anyanyelvükön olvashatnak róla.
Ennek beállításához hozzá kell adnia egy kódsort webhelye fejlécéhez (közvetlenül a nyitó címke alatt), és meg kell adnia, hogy mely országokat célozza meg. Erről további információt a Google támogatási oldalán talál.
A webhelyén található minden bejegyzésnek illenie kell a megfelelő kategóriához. Ez egyike azoknak a szempontoknak, amelyeket sokan hajlamosak figyelmen kívül hagyni és „opcionálisnak” tekinteni, de ebben nem is tévedhetnének nagyobbat, mert a Google ezeket használja iránymutatásként a weboldalak rangsorolásakor. Ezért elengedhetetlen, hogy gondosan válassza ki azokat a kategóriákat, amelyekbe az egyes bejegyzések illenek, majd ügyeljen arra, hogy a lehető legjobban optimalizálja ezeket a kulcsszavakat.
Például, ha van egy blogbejegyzése a kávéfőzőkről, jobb, ha a “Fogyasztói cikkek” helyett a “Konyhai gépek” kategóriába sorolja. Ez segít a Google-nak jobban megérteni webhelye szerkezetét, ami nagyon fontos, ha magasabb rangot szeretne elérni a SERP-ben.
Ha hosszú távon szeretné javítani a keresési helyezéseit, és jobb eredményeket szeretne elérni, akkor egy csodálatos tartalommarketing-stratégiát kell felállítania, amely lehetővé teszi, hogy rendszeresen jó minőségű blogbejegyzéseket készítsen. Ez azt jelenti, hogy előre át kell gondolni a témákat, így nem lesz probléma, amikor új tartalmat próbál kidolgozni az Ön rése iránt érdeklődő emberek számára.
A permalink beállítása a bejegyzés URL-címeinek szerkezetének meghatározására szolgál. A webhelycímekhez hasonlóan egyedinek kell lenniük (és nem tartalmazhatnak számokat), hogy a Google és más keresőmotorok megértsék a permalink szerkezetét.
Ha a Yoast SEO bővítményt használja, ahogy azt korábban javasoltuk, akkor ez a lehetőség a SEO -> Permalinks menüben érhető el. Ha ott van, válassza ki az igényeinek leginkább megfelelőt.
Ezek a teljesítménymutatók egy csoportja, amelyek azt elemzik, hogy webhelye milyen jól működik az élmény szempontjából. Az oldalak rangsorolását a Google Search Console ezen jelentésével ellenőrizheti, amely “Jó”, “Javításra szorul” vagy akár “Gyenge” minősítést kap.
Az ilyen jelentések hasznosak olyan problémák észleléséhez, mint például a webhely lassú sebessége, blokkolt erőforrások, hiányzó címek és rossz minőségű tartalom.
A link juice a SEO-ban használt kifejezés, amely arra utal, hogy webhelye mennyire fontos a keresőmotorok számára. Minél több minőségi link mutat az Ön webhelyére (azaz minél magasabb a PageRank), annál erősebb a “link juice”, amelyet webhelye kap.
A visszamutató linkek erősségének ellenőrzéséhez mindössze be kell írnia egy tetszőleges URL-t az Open Site Explorer alkalmazásban, és látnia kell minden olyan kimenő hivatkozást, amely arra mutat. Ha több mint 100 külső hivatkozás van, akkor gratulálunk, máris van egy hatékony webhelye. De ha nincs olyan sok, érdemes minél előbb elkezdeni több link beszerzését.
A keresési mennyiségek az egyik legfontosabb KPI-k, amelyekre figyelnie kell annak meghatározásához, hogy mely kulcsszavak lennének a legalkalmasabbak az egyes bejegyzések optimalizálási erőfeszítéseihez. Azt jelzik, hogy összesen hányan keresnek valamit az Ön kínálatához kapcsolódóan. Mindent összevetve, a keresési mennyiség adatsebessége felhasználható a rangsorolás időbeli alakulásának nyomon követésére, és megtudhatja, hogy ez hogyan befolyásolja a konverziókat, a forgalmat vagy bármely más fontosnak tartott mutatót.
A rangsorolás nyomon követése elengedhetetlen, ha teljes mértékben ellenőrizni szeretné webhelye fejlődését. Számos eszköz létezik erre a feladatra, amelyek közül néhány pontosabb, mint mások. A legfontosabb azonban az, hogy megtalálja azt, amelyik jól működik a weboldalai igényeinek megfelelően, és utána megnézi, hogy el tudja-e érni vele a kívánt eredményt.
Mivel minden vállalkozásnak más céljai vannak (például a forgalom vagy a leadek növelése), a rangsorolás önmagában nem segít sokat, hacsak a játék vége nem generál nagyobb organikus keresési forgalmat. Ezért kell ehhez más KPI-ket is mellékelni, amelyek meg tudják mondani, hogy a rangsor valóban segít-e elérni ezeket a célokat vagy sem (és hogyan pontosan). A lényeg itt az, hogy világos elképzelése legyen arról, milyen eredményeket szeretne elérni, hogy webhelyét sikeresnek tekinthesse, és gondosan figyelemmel kísérje mindazt, ami hatással lehet rájuk, hogy ennek megfelelően módosíthassa stratégiáját.
A Google Analytics nagyszerű módja annak, hogy nyomon követhesse webhelye forgalmát, és megtudja, hogyan viselkednek rajta a látogatók. A forgalmi források, a népszerű oldalak, a belépési/kilépési oldalak és az egyes oldalakon eltöltött idő csak néhány példa arra, hogy milyen különböző adatok érhetők el erről a platformról. Segítségükkel javíthatja a felhasználói élményt azáltal, hogy kitalálja, mi működik és mi nem.
A Google Analytics tartalmaz egy Google Optimize nevű eszközkészletet is, amely a Google tesztelési és személyre szabási platformja (korábbi nevén Content Experiments). Segítségével A/B-teszteket futtathat oldalain, hogy kiderítse, mit szeretnek a látogatók vagy mit nem. Tesztelheti az olyan elemeket, mint a gombszínek, a navigáció, a tervezési elrendezések vagy gyakorlatilag bármi mást.
A rendszeres SEO audit biztosíthatja, hogy minden megfelelően működjön, és nincs probléma az indexeléssel vagy a tartalom ismétlődésével (ami hatással lehet webhelyére). Éppen ezért célszerű időszakos SEO auditokat lefuttatni, ha idővel javítani szeretné webhelye helyezéseit.
Ha idővel jobb eredményeket szeretne elérni, és meg szeretné tudni, hogy mely témák érdeklik az embereket, akkor létfontosságú, hogy előzetesen végezzen kutatást. Így biztos lehet benne, hogy bejegyzéseit elég jól optimalizálták, így a keresőmotorok könnyen indexelhetik őket, és jobban láthatóvá válhatnak a SERP-ekben.
Ezen túlmenően hasznos lenne, ha összeállítana egy listát azokról a kulcsszavakról, amelyek jól működhetnek az egyes bejegyzéseknél, így beillesztheti őket a meta-leírás mezőbe és az oldal címébe. Használjon kulcsszókutató eszközt a legrelevánsabbak megtalálásához.
Az is jó, ha minden bejegyzés első 100 szavában megpróbálja használni a kulcsszót, hogy a keresőmotorok tudják, miről van szó. Mivel ez segít nekik jobban megérteni a célját, előfordulhat, hogy előrébb helyezik, mint azok a bejegyzések, amelyek témájuk és kulcsszavaik között nincs egyértelmű kapcsolat.
Nem jó ötlet, ha a kulcsszó túl gyakran szerepel a bejegyzésében. Nem szeretné, hogy spam jellegűnek tűnjön, vagy természetellenesnek tűnjön, mert így senkit sem fog érdekelni, hogy tovább olvassa a tartalmat.
Ne pazarolja az értékes helyet, amelyet az emberek által ténylegesen keresett szavakra és kifejezésekre kell használni. A kulcsszót időről időre beillesztheti a bejegyzésébe, de ne feledje, hogy ne vigye túlzásba.
Az LSI kulcsszavak olyan szavak, amelyek az elsődleges kulcsszóhoz kapcsolódnak. Nem kell állandóan használnia őket, de hasznos lehet, ha ide-oda szór néhányat, különösen, ha természetesen szerepelnek a bejegyzése kontextusában. Ez segít a Google-nak látni, hogy Ön nem csak a lehető legtöbb kulcsszót próbálja beletenni a tartalomba, hanem inkább a tartalom minőségével törődik.
Győződjön meg arról, hogy webhelye vagy blogja rengeteg vizuális tartalommal rendelkezik, hogy az emberek láthassák, miről is van szó. Ez azt jelenti, hogy képeket, videókat, hangfájlokat, sőt infografikákat is használnak, hogy még vonzóbbá tegyék az álláspontot.
Legyen egy rövid, leíró fájlnév, valamint egy alt tag és egy cím. A leírás egyben a kép rövid összefoglalása is legyen. Ha szükséges, a feliratok segítségével további információkat adhatunk meg. Fontos megbizonyosodni arról, hogy a bejegyzésben használt képek mindegyike rendelkezik ezekkel az attribútumokkal, és ennek megfelelően vannak optimalizálva.
Ha olyan beépülő modult használ, mint a Yoast SEO, akkor ez segít megbizonyosodni arról, hogy az összes kép megfelelően van optimalizálva. A képoptimalizálás segít a keresőoptimalizálásban és a webhely sebességében, mivel a nagy képek betöltése sokáig tarthat (lehetőség szerint próbálja meg 100 KB alatt tartani a fájlméretüket). Mindazonáltal ügyeljen arra, hogy jó minőségű képeket használjon, hogy javítsa a SEO-t, és hogy a bejegyzése összességében jobban nézzen ki.
Ez már nem csak a képekről szól. Azt szeretné, ha videótartalma is optimalizálva lenne, mivel ez segít elérni a lehető legjobb eredményeket a keresőmotorok rangsorolásában ezen a formátumú média esetében is.
Használhat mindenféle multimédiás fájlt, például videókat, hanganyagokat, sőt infografikákat is, de ezeknek könnyen hozzáférhetőnek és megfelelően formázottnak kell lenniük. Ez azt jelenti, hogy mindegyikhez a megfelelő fájlnevet, alt tagot, címet, leírást és feliratot kell használni, hogy az emberek (és a Google) könnyen megtalálhassák őket a keresőmotorokon keresztül.
Ez az, amely a bejegyzés vagy az oldal tetején jelenik meg, és elengedhetetlen, hogy megfelelően optimalizálva legyen, hogy az emberek azonnal láthassák. A link az oldal tartalmát képviseli, ezért biztosítania kell, hogy megfelelően működjön, különben elvonhatja a felhasználót a kattintástól. Szintén érdemes olyan szemet gyönyörködtető képet használni, amitől szívesen olvasnak tovább.
Győződjön meg arról is, hogy a fejléc címkék megfelelően vannak formázva, hogy a megfelelő kulcsszavakat adják, és oda irányítsák az emberek figyelmét, ahová szeretné. Ez azt jelenti, hogy H-címkéket (vagyis Heading-címkéket) kell használni a főbb címsorokhoz és alcímekhez stb., amelyek megfelelnek az oldalon vagy a bejegyzésben lévő megfelelő tartalomnak.
Minden oldalnak csak egy H1 címkére van szüksége, és annak tartalmaznia kell az oldal fő kulcsszavait. Semmi ok arra, hogy webhelye vagy blogja minden oldalán egynél több H-címkét használjon, csak ügyeljen arra, hogy helyesen használja őket, hogy a legtöbbet hozza ki SEO erőfeszítéseiből.
Győződjön meg arról is, hogy a szövegtörzs megfelelően van optimalizálva a célkulcsszavaihoz. Ezt úgy teheti meg, hogy magába a szövegbe, valamint oldalai és bejegyzései címeibe és metaleírásaiba belefoglalja őket. Használjon kapcsolódó long-tail kulcsszavakat webhelyén vagy blogjában is, hogy tovább javítsa keresőoptimalizálási erőfeszítéseit.
A folyamatosan frissített bejegyzések és oldalak általában magasabb helyezést érnek el a keresőmotorok találatai között, mint azok, amelyek nem. Ennek az az oka, hogy a Google és más platformok relevánsabbnak tartják őket a jelenlegi állapot szempontjából, így nagyobb valószínűséggel jelennek meg, amikor az emberek kapcsolódó kifejezésekre keresnek.
A horgonyhivatkozások az oldalon belüli SEO másik fontos részét képezik, és amikor csak lehetséges, használja őket, hogy segítsen az embereknek navigálni webhelyén vagy blogjában. Ez azt jelenti, hogy szöveges hivatkozásokat használnak releváns kulcsszavakkal, amelyek elvezetik az embereket a kívánt helyre.
Győződjön meg arról, hogy a belső linkek hatékonyak. Hivatkozzon a webhelyén található kapcsolódó bejegyzésekre a tartalomból, és használjon leíró horgonyszöveget, hogy segítse a Google-t (és az olvasókat) megérteni, miről szólnak ezek a bejegyzések.
Ha úgy dönt, hogy töröl egy bejegyzést vagy oldalt, győződjön meg róla, hogy 301-es átirányítást használ, hogy a rá mutató hivatkozások automatikusan átirányuljanak webhelye másik releváns oldalára. Ez segít megőrizni a SEO-t jó formában, és biztosítja, hogy az emberek ne kerüljenek olyan oldalra, amely már nem létezik.
Győződjön meg arról, hogy a tartalom megfelelő szerkezetű a sémajelölés helyes használatával. Ez segít a Google-nak és más platformoknak jobban megérteni a webhelyén található információkat, és a leghasznosabb módon bemutatni azokat olvasóinak.
A sémajelölés nem az egyetlen módja annak, hogy segítse a Google-t a tartalom megértésében, hiszen közösségi jelöléseket is használhat. Ez segít abban, hogy tartalmai jobban nézzenek ki, ha közösségi média platformokon is megosztják.
Ha webhelyén van egy Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) rész, győződjön meg arról, hogy a WordPress SEO-hoz van optimalizálva. Minden kérdéshez világos és tömör címet adjon, a választ pedig az oldal törzsébe írja be.
Győződjön meg arról, hogy a blogcímkék logikus sorrendben vannak, és a tartalmat leíró kulcsszavakkal vannak ellátva.
Adja meg a bejegyzéseit író személyek életrajzát, és győződjön meg róla, hogy tartalmaz egy linket a szerző webhelyére vagy blogjára. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy az összes tartalmat egy helyen összekapcsolja. Hasznos azoknak az olvasóknak is, akik szeretnék követni a szerzőt, vagy megnézni az illető blogját.
Minden közzétett bejegyzéshez hozzáadhat egy szerzői életrajzot, vagy egyszerűen létrehozhat egy általános életrajzi oldalt a webhelyén, amely az összes bejegyzésére hivatkozik. Ha vendégbejegyzése van a blogján, ne felejtse el ott feltüntetni a szerző életrajzát.
Törekedjen arra, hogy minden bejegyzésben legalább 500 szó legyen. Témától függ, de a hosszabb bejegyzések általában jobbak a SEO számára, mert a Google inkább a ténylegesebb tartalmat részesíti előnyben egy témában.
Ossza meg tartalmait a közösségi médiában, és bátorítsa követőit is erre. Létre kell hoznia a közösségi megosztási gombokat is, amelyeket könnyen elhelyezhet bejegyzései között. Ez lehetővé teszi a látogatóknak, hogy a webhely elhagyása nélkül megosszák az Ön tartalmát követőikkel, ezáltal növelve a forgalmat, és potenciálisan az Ön felé mutató hivatkozásokat eredményezzen.
Számos bővítmény létezik erre, amelyek közül a legnépszerűbbek közé tartozik a SumoMe (különféle közösségi megosztási lehetőségeket kínálva) és a Shareaholic (egy népszerű all-in-one plugin, amely közösségi média megosztást, elemzést és egyebeket biztosít).
Célja, hogy hetente legalább egy bejegyzést, vagy akár több bejegyzést tegyen közzé naponta, attól függően, hogy milyen gyakorisággal hoz létre új tartalmat. A Google Kereső a friss tartalmat részesíti előnyben, ezért az Ön érdeke, hogy a lehető leggyakrabban tegye közzé blogbejegyzéseit. Minél többet tesz közzé, annál nagyobb esélye van arra, hogy előkelő helyet foglaljon el a SERP-ek között és vonzza a felhasználókat.
A blogbejegyzés metaadatai között szerepeltesse az utolsó frissítés dátumát. Ügyeljen arra, hogy minden blogbejegyzéséhez szerepeljen az utolsó frissítés dátuma (a HTML-ben), mivel ez tájékoztatja a Google-t és más keresőmotorokat a tartalom közzétételéről. A frissesség kulcsfontosságú.
Ne felejtse el megosztani új blogbejegyzéseit a közösségi médiában. Könnyítse meg követőinek és rajongóinak, hogy elolvassák legújabb tartalmait, ha megosztják azokat a Twitteren, a Facebookon, a LinkedInen, a Google+-on és más népszerű hálózatokon. A folyamatot akár automatizálhatja is olyan eszközökkel, mint a Hootsuite vagy a Kontentino, így időt takaríthat meg, miközben életben tarthatja közösségi média jelenlétét.
Ez egy fontos megjegyzés. Ügyeljen arra, hogy a közzététel után ne változtassa meg meglévő blogbejegyzéseinek címét, mert ez összezavarhatja a Google-t és más keresőmotorokat. Ha kisebb szerkesztést kell végrehajtania valamelyik régebbi bejegyzésén, próbálja meg megváltoztatni a bejegyzés metaadatait (a HTML-ben), nem pedig magát a bejegyzés címét.
Számos hasznos online eszköz segíthet jobb tartalom létrehozásában, beleértve a Yoast SEO bővítményt a WordPresshez és a Hemingway alkalmazást. Ez csak néhány példa, de rengeteg más lehetőség is van, amelyeket kipróbálhat. Válassza ki az igényeinek leginkább megfelelőt, és használja fel tartalomtermelésének növelésére.
Ne feledje, hogy a Google folyamatosan változtatja az algoritmusait, ami azt jelenti, hogy ami egyszer bevált, az már nem biztos, hogy a következő frissítés után is be fog. Amennyire csak lehetséges, próbálja meg elkerülni az olyan dolgokat, mint:
A lényeges dolgok:
Elemek, amelyeket a keresőmotor-algoritmusok keresnek:
SEO elemzési jelentés:
Blog SEO WordPress ellenőrzőlista:
WordPress SEO is the process of optimizing a WordPress site for search engines. This includes improving website visibility and increasing web traffic from organic search results.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the best way to add SEO keywords will vary from site to site. However, some tips for adding SEO keywords include using them in your website title, URL, meta tags, and body copy. Our checklist should help you with that.
This can vary depending on what you are trying to accomplish. Some changes will take effect immediately, while others may require even a few months before they have an impact.
Yes, definitely. A blog is a great way to improve your site's SEO as it allows you to produce fresh content and build links over time.
Google Analytics can provide valuable data that you can use to monitor your site's SEO. For example, it will show you which keywords are bringing traffic to your website so that you know what topics interest visitors the most and how they found you.
Ügyfélélmény történetek Le Louvre-ról, Disney-ről és még sok másról
A LiveAgent has been created for you. A message with login details will be sent to your email. Try all communication channels available.
A LiveAgent a vállalkozások időt takarító eszköze. Segíti az ügyfélkapcsolatok kezelését, email kampányokat, jegykezelést, telefonrendszereket és reklamációkezelést kínálva. A szöveg hangsúlyozza a testreszabható jegy mezők, valamint a rendszer integrációs képességeit. A LiveAgent demó foglalására vagy hírlevélre való feliratkozásra ösztönzi az olvasókat.
Megtekintett oldalak munkamenetenként
A GYIK oldalak és az élő csevegés népszerű támogató eszközök az ügyfél elégedettségének növelése és a támogatási ügynökök munkaterhelésének csökkentése érdekében. Az ügyfélportál lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy vállalati információkat gyűjtsenek és problémáikat megoldják. Az idővel naprakész tartalom létrehozása egyszerű lépésekkel lehetséges. LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk, bemutatás és támogatás található a vállalati weboldalon. A népszerű Ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek. Vállalati információk, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények és partneri lehetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk