Process Street integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Process Street?
A Process Street egy munkafolyamat-kezelő szoftver vállalkozások számára. Hozzon létre ellenőrzőlistákat, kövesse nyomon az üzleti tevékenységeket és javítsa a munkafolyamatokat.
Hogyan használhatja?
A Process Street integrációjával a LiveAgent irányítópultjáról követheti nyomon a frissítéseket. Tudni fog az új ügyfelekről, mellékletekről, ellenőrzőlistákról, hozzászólásokról vagy arról, amikor egy feladatot ellenőriz valaki. Emellett létrehozhat ellenőrzőlistákat és frissítheti azokat, kezelheti az ügyfeleket, vagy beszélgetéseket hozhat létre velük.
Előnyök
- Minden munkát nyomon követhet egyetlen megoldásban
- Egyszerűen kezelheti feladatait
A Quality Unit Kft. fenntartja minden jogát az enntartva oldalon. A LiveAgent használatához regisztrálni kell, az új fiókban a telepítési státusz 0%. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van a vállalkozás LiveAgent használatának előnyeinek felfedezésére a foglalási lehetőségek között. A kapcsolatfelvételhez a live chat, a Messenger vagy a WhatsApp elérhető.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.