Zentyal integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zentyal Adatvedélem
Mi az a Zentyal?
A Zentyal egy Linux alapú e-mail szerver és csoportmunka megoldás. Ingyenesen letölthető fejlesztői kiegészítéssel és elérhető forráskóddal rendelkezik. A Zentyal két csomagban érkezik: a Zentyal Server a kis- és középvállalkozások számára és a Zentyal Cloud a tárhelyszolgáltatók számára. Az e-mail szerver megoldás elsősorban azoknak a cégeknek szól, amelyek rendelkeznek némi jártassággal és tapasztalattal az e-mail szerverek telepítésében és karbantartásában. A Zentyal vírus- és levélszemét elleni védelmet, valamint naptár- és kapcsolatfelvételi funkciókat kínál.
Hogyan használhatja a Zentyalt?
A Zentyal egy e-mail szerver megoldás, amely olyan cégek számára alkalmas, amelyek képzett csapatokkal rendelkeznek, akik tudják, hogyan kell beállítani, konfigurálni és karbantartani az e-mail szervereket. A Microsoft Active Directory natív kompatibilitásával rendelkezik, így könnyen kezelheti az ügyfeleket. A Zentyal ügyfélszolgálatot nyújt minden ügyfélnek, amikor segítségre van szüksége, azonban segítség nélkül is könnyen használható. A webhely számos témát tartalmazó dokumentációt kínál a megoldásról, valamint ügyfélportált. Zentyal e-mailjeit integrálhatja a LiveAgent szolgáltatással is, és elsődleges ügyfélszolgálati kommunikációs platformként használhatja.
A LiveAgent jegykezelő rendszer integrálhatja virtuális levelezési tartományait egyetlen dedikált ügyfélszolgálati megoldásba. Használja ki a számos termelékenységi funkciót, például az univerzális postafiókot, amely bármilyen csatornáról tárolja az ügyfelek kommunikációját, vagy az előre meghatározott válaszokat, amelyek lehetővé teszik a gyorsabb válaszadást. Ossza meg a jegyeket, ha bonyolult problémába ütközik, vagy állítson be szabályokat különféle automatizálások létrehozásához, amelyek ellátják a feladatokat.
Több e-mailt is hozzáadhat. Hozzon létre egy digitális telefonközpontot, állítson be élő chat widgetet a webhelyéhez, építsen ügyfélportált tudásbázissal, vagy adja hozzá közösségi média fiókjait a Facebook, Twitter, Instagram, és Viber szolgáltatásból. Minden kommunikációs csatornát számos termelékenységi funkció támogat, amelyek biztosítják, hogy a munkafolyamat szervezett és könnyebben elvégezhető legyen.
Milyen előnyei vannak a Zentyal integrációnak?
- Ügyfélszolgálat elérhető
- Natív Microsoft Active Directory kompatibilitás
- Korlátlan számú virtuális domain
A Zentyal integrálása a LiveAgenttel
A LiveAgent jegyrendszere IMAP/POP3-on keresztül integrálható a Zentyallal. A LiveAgent konfigurációs beállításai ezt a lehetőséget könnyen elérhetővé teszik. A következő lépésről lépésre bemutatott útmutató segít integrálni a Zentyalt a jegykezelő rendszerébe.
Először telepítenie kell a Zentyalt? Egyszerűen lépjen a Zentyal weboldalára, és válassza ki az Önnek megfelelő csomagot. A Zentyal honlapján egy hasznos ügyfélportál rész érhető el, benne telepítési útmutatóval. Ha rendelkezik Zentyal-hozzáféréssel, és már konfigurálta, váltson a LiveAgentre, és folytassa a következő lépésekkel.
Most, hogy a Zentyal konfigurálva van, és készen áll a használatra, navigáljon LiveAgent fiókjába. Ha még nem rendelkezik ilyennel, indítsa el az ingyenes próbaverziót. Kattintson a felső Létrehozás gombra a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókok alatt. Ekkor megjelenik az elérhető e-mail szolgáltatók listája. Kattintson az Egyéb elemre alul, majd a következő ablakban az IMAP/POP3 elemre.
A Zentyal sikeres integrálásához meg kell adnia a LiveAgentnek a Zentyal adatait. Meg kell adnia egy felhasználónevet, jelszót és e-mail címet. Ezek megadása után válassza ki a lekérés módját, valamint a kiszolgáló információit és portját. Ne felejtse el kiválasztani a jegyek kezeléséért felelős osztályt a megadott e-mail címből. Ezután kattintson a Mentés gombra az ablak alján a konfiguráció befejezéséhez.
Most minden be van állítva. A Zentyal e-maileket mostantól a LiveAgent fogja lekérni a jegykezelő rendszeréből. Nézze meg, mire képes a LiveAgent az alábbi videóban. Ezenkívül megtekintheti a funkciók oldalát további lehetőségekért, valamint az Akadémia oldalt az ügyfélszolgálattal kapcsolatos további információkért.
Frequently Asked Questions
Mi az a Zentyal?
A Zentyal egy Linuxon futó szoftvermegoldás e-mailekhez és csoportmunkákhoz. Ingyenesen letölthető egy fejlesztési kiegészítés, valamint a forráskód. Két különböző csomagban érhető el: Zentyal Server kisvállalkozásoknak és Zentyal Cloud hosting cégeknek. Az e-mail szerverek telepítésében és karbantartásában némi tapasztalattal rendelkező vállalat profitálhat a legtöbbet az e-mail szerver megoldásból. A vírus- és levélszemét elleni védelem mellett a Zentyal kapcsolattartási és naptári szolgáltatásokat is kínál.
Hogyan használhatja a Zentyalt?
A Zentyallal az e-mail szervereket olyan képzett csapatok állíthatják be és tarthatják karban, akik értik az e-mail szerver kezelését. A Microsoft Active Directory natív módon támogatott, így könnyedén kezelheti az ügyfeleket. Amikor egy ügyfélnek segítségre van szüksége a Zentyallal, azt az ügyfélszolgálati osztályon keresztül kaphatja meg. A Zentyal akkor is könnyen használható, ha nincs szükség segítségre. A honlapon ügyfélkapu is elérhető, amely számos témát tartalmaz a megoldásról. Alternatív megoldásként integrálhatja a Zentyalt a LiveAgenttel, és kommunikálhat vele az ügyfélszolgálattal.
Milyen előnyei vannak a Zentyal integrációnak?
Ügyfélszolgálat elérhető Natív Microsoft Active Directory kompatibilitás Korlátlan számú virtuális domain
Hogyan telepítsem a Zentyal szervert?
A Zentyal szerver az oldalról letölthető praktikus telepítővarázslóval telepíthető. Lépésről lépésre végigvezeti a teljes telepítési folyamaton. A Zentyal webhely Dokumentáció részében is talál egy praktikus útmutatót, amely konfigurációs lehetőségeket és egyéb információkat tartalmaz.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.
A Zendesk szoftvereket épít a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Az ügyfélszolgálati csapat élő chatet, call center, közösségi média támogatást, fórum támogatást és önkiszolgáló támogatást kínál. A számos SLA és szerződésminta mellett jogi kapcsolattartók és adatvédelmi irányelvek is rendelkezésre állnak. Az élő chatet, a Call Center-t és a Tudásbázist az ügyfélkapcsolatban való segítségkérésre használhatjuk.