Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Felelősségkör

Mi az a felelősség funkció?

A LiveAgent felelősségi funkciója egy help desk feladatkezelő, amely nyomon követi, hogy melyik részleg és melyik ügynök felelős az egyes támogatási jegyek megoldásáért. Ha a jegyet egyik ügynökről a másikra továbbítják, akkor a jegy felelőssége is automatikusan áthárul.

Jegyek-hozzárendelve-ügynökhöz-LiveAgent

Hogyan működik a felelősség funkció?

Ha Ön a fiókjának egyetlen adminisztrátora és ügynöke, akkor minden jegyet automatikusan Önhöz rendelünk.

Ha fiókjában több támogatási ügynök van, akkor az összes jegyet alapértelmezés szerint nem rendeljük hozzá senkihez. Ha automatikusan hozzá akarja rendelni a bejövő jegyeket egy adott ügynökhöz, létrehozhat egy automatikus szabályt. Ha manuálisan szeretne jegyeket hozzárendelni, kattintson az hozzárendelés gombra.

Transzfer-jegy-LiveAgent

Jegyfeladatok megváltoztatása

A jegy tulajdonjoga/felelőssége az alábbiak egyikével módosítható:

Ne feledje, hogy ha a jegyet egy másik részlegre továbbítják, akkor azt nem rendelik automatikusan az adott osztályon belüli ügynökhöz. A jegy csak az osztályukra kerül, és az adott osztály egyik ügynökének felelősséget kell vállalnia azzal, hogy megválaszolja vagy más ügynökhöz rendeli.

Csevegés továbbítása

Értesítést kapok, amikor jegyjogosultságot rendelnek hozzám?

Email értesítések

Ha értesíteni szeretné ügynökeit az új jegyfeladatukról, beállíthat automatikus e-mail értesítéseket. E-mailben értesítést kapnak, amikor:

  • Jegyet rendelnek hozzájuk
  • Amikor egy ügyfél válaszol a hozzárendelt jegyre
  • Amikor új jegyet hoznak létre a részlegükön
Felelősségkör

Alkalmazáson belüli értesítések

Minden alkalommal kaphat alkalmazáson belüli értesítéseket, amikor új jegyet rendelnek Önhöz, ha ennek megfelelően beállította a Megoldás gombot. Egyszerűen:

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfigurációra.
  3. Kattintson a Rendszerre.
  4. Kattintson az Általánosra.
  5. Görgessen le a „hozzám rendelt” jegyek továbbítása szakaszig.
  6. Jelölje be a jelölőnégyzetet.
  1. Kattintson a Mentésre.
  2. Töltse be újra az alkalmazást.
Felelősségkör
Nincs Jegy hozzárendelve az Ügynökhöz
Felelősségkör
Három hozzárendelt Jegy az Ügynökhöz

Mobil (iOS/Android) értesítések

Ügyfélszolgálatot nyújt útközben? Továbbra is kaphat mobil push értesítéseket, amikor:

  • Új jegy jön létre az osztályán
  • Egy jegy újra meg lett nyitja az osztályán
  • Jegyet rendelnek Önhöz
  • Az Önhöz rendelt jegy újra megnyílt
  • Új csevegése rezeg
  • Új üzenetet kapott egy élő csevegés során
  • Kihagyott egy csevegést

Slack értesítések

Ha már integrálta a Slack-et a LiveAgenthez, akkor értesítést is kaphat az új jegyfeladatokról. Ügynökei új Slack értesítéseket kaphatnak, amikor:

  • Jegyet rendelnek hozzájuk
  • Amikor egy ügyfél válaszol a hozzárendelt jegyre
  • Amikor új jegyet hoznak létre a részlegükön
Felelősségkör

Miért fontos a felelősségvállalás az ügyfélszolgálati csapatok számára?

A felelősségvállalás megléte azért fontos, mert segít meghatározni, melyik ügynök/osztály felelős az egyes jegyek megoldásáért. Ezen felül:

  • Átláthatóságot biztosít
  • Megszünteti a zavart
  • Csökkenti a megválaszolatlan jegyek számát
  • Javítja a hatékonyságot és az ügynök munkafolyamatát
  • Időt és pénzt takarít meg
  • Javítja a válaszidőket
  • Növeli az ügyfelek elégedettségét
  • Minden ügynöknek tulajdonosi érzetet kölcsönöz

Ha van egy felelősségi funkció, soha többé nem hallja a klasszikus kifogást: „Nem tudtam, hogy az én felelősségem”.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Hogyan néznek ki a felelősségek a gyakorlatban?

Ha megváltozik a jegy tulajdonjoga, akkor a változás megjelenik a részletes jegynézetben (a jegykezelés egyértelmű felelősségének biztosítása érdekében.) A rendszergazdák és az ügynökök egyaránt láthatják ezeket a változásokat, függetlenül attól, hogy automatikusan vagy manuálisan történnek-e.

Felelősségkör

Hogyan állítsuk be a felelősségeket a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsorban).
  3. Kattintson az Automatizálásra.
  4. Kattintson a Szabályokra.
  5. Kattintson a Létrehozásra.
  6. Jelölje be az Aktív állapot jelölőnégyzetet.
  7. Hozzon létre egy nevet a szabálynak, például „jegy hozzárendelése Szandihoz”.
  8. Üresen hagyhatja a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabályt. Ez a mező egyszerűen az Ön kényelmét szolgálja. Példaként említhetjük a következőket: „Ez a szabály az összes közösségi média jegyet Sszandihoz irányítja a marketing osztályon.”
  9. Válasszon ki egy változót, például az Alkalmazás a jegy létrehozásakor lehetőséget.
  10. Kattintson a Feltételcsoport hozzáadására.
  11. Válassza ki kedve szerint a feltételeket, például HA jegyforrást (és válassza ki a kívánt forrásokat. Ezek lehetnek például Facebook, Twitter, Instagram, Viber.)
  12. Válassza ki a művelet végrehajtása mezőket tetszése szerint, például Jegy átvitele a marketing osztályra, és rendelje hozzá Szandihoz.
  13. Kattintson a Mentésre.

Hogyan állítsuk be a felelősségről szóló értesítéseket a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a profilképére.
  3. Kattintson a Profil szerkesztésére.
  4. Kattintson az Értesítésekre.
  5. Jelölje be a megfelelő négyzeteket az E-mail értesítések és a Slack értesítések alatt.
Felelősségkör

A felelősségek előnyei

Jobb átláthatóság, kevesebb zűrzavar és kevesebb elfelejtett/megválaszolatlan jegy

A világos jegyfeladatok kiküszöbölik a zavart, a találgatásokat és a feltételezéseket. Amikor minden ügynök tudja, melyik jegy a felelőssége, akkor kevés a hiba. A felelősség megléte biztosítja, hogy ne maradjanak olyan elfelejtett vagy megválaszolatlan jegyek, amelyekről mindenki azt feltételezi, hogy “gondoskodtak róla”.

Továbbfejlesztett ügynöki munkafolyamatok, amelyek időt és pénzt takarítanak meg

Amikor minden ügynök pontosan tudja, mely jegyekre kell válaszolnia, akkor valóban a munkájára koncentrálhat, ami javítja hatékonyságát és munkafolyamatát. Ahelyett, hogy azon kéne gondolkozniuk, hogy melyik jegyre kell válaszolni vagy rangsorolni őket, ragaszkodhatnak a hozzájuk rendelt jegyekhez, és a többit otthagyhatják.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Gyorsabb válaszidők és fokozott vásárlói elégedettség

Mivel minden ügynök pontosan tudja, melyik jegyre kell válaszolnia, nem pazarolja az idejét a munka keresésére. Mint ilyen, a jegyek válaszideje javítja és közvetlenül befolyásolja az ügyfelek elégedettségét. Viszont a boldogabb ügyfelek befolyásolják az értékesítést és a pozitív szóbeszédet.

Tulajdonosi érzés

Amikor minden ügynök pontosan tudja, hogy mit kell tennie, akkor tulajdonjogot és felelősséget érez az egyes jegyekért. Ez lehetővé teszi számukra, hogy befektessenek és „érzelmileg bekapcsolódjanak” az egyes jegyek megoldásába. Ez még jobban felhatalmazza őket, és arra ösztönzi őket, hogy organikus módon a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsák.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Tudásbázis források

LiveAgent Product Tour

Készen áll a felelősségek kiosztására?

Használja ki a felelősségünket és hagyja, hogy a rendszer automatikusan jegyeket rendeljen azokhoz az ügynökökhöz, akik a legjobban képesek megválaszolni őket. Próbálja ki még ma. Indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót, nincs szükség bankkártyára hozzá.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót