Felelősségkör

Mi az a felelősség funkció?

A LiveAgent felelősségi funkciója egy help desk feladatkezelő, amely nyomon követi, hogy melyik részleg és melyik ügynök felelős az egyes támogatási jegyek megoldásáért. Ha a jegyet egyik ügynökről a másikra továbbítják, akkor a jegy felelőssége is automatikusan áthárul.

Jegyek-hozzárendelve-ügynökhöz-LiveAgent

Hogyan működik a felelősség funkció?

Ha Ön a fiókjának egyetlen adminisztrátora és ügynöke, akkor minden jegyet automatikusan Önhöz rendelünk.

Ha fiókjához több támogatási ügynök tartozik, alapértelmezés szerint az összes jegy hozzárendelése megszűnik. Ha egy adott ügynökhöz szeretné automatikusan hozzárendelni a bejövő jegyeket, akkor létrehozhat egy automatikus szabályt. Ha manuálisan szeretne jegyeket rendelni, kattintson az továbbítás gombra.

Transzfer-jegy-LiveAgent

Jegyfeladatok megváltoztatása

A jegy tulajdonjoga/felelőssége az alábbiak egyikével módosítható:

Ne feledje, hogy ha a jegyet egy másik részlegre továbbítják, akkor azt nem rendelik automatikusan az adott osztályon belüli ügynökhöz. A jegy csak az osztályukra kerül, és az adott osztály egyik ügynökének felelősséget kell vállalnia azzal, hogy megválaszolja vagy más ügynökhöz rendeli.

Csevegés továbbítása

Értesítést kapok, amikor jegyjogosultságot rendelnek hozzám?

Email értesítések

Ha értesíteni szeretné ügynökeit az új jegyfeladatukról, beállíthat automatikus e-mail értesítéseket. E-mailben értesítést kapnak, amikor:

  • Jegyet rendelnek hozzájuk
  • Amikor egy ügyfél válaszol a hozzárendelt jegyre
  • Amikor új jegyet hoznak létre a részlegükön
Email értesítések - App - Uploads - 2021 - 04 - Responsibility Email Notification.png

Alkalmazáson belüli értesítések

Alkalmazáson belüli értesítéseket kaphat minden alkalommal, amikor új jegyet rendelnek Önhöz, ha ennek megfelelően állítja be a Megoldás gombot Egyszerűen:

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfigurációra.

  3. Kattintson a Rendszerre.

  4. Kattintson az Általánosra.

  5. Görgessen le a „hozzám rendelt” jegyek továbbítása szakaszig.

  6. Jelölje be a jelölőnégyzetet.
  1. Kattintson a Mentésre.

  2. Töltse be újra az alkalmazást.

Alkalmazáson belüli értesítések - App - Uploads - 2019 - 10 - One Ticket Assigned To Agent To Solve With No Tickets Assigned.jpg
Nincs Jegy hozzárendelve az Ügynökhöz
Alkalmazáson belüli értesítések - App - Uploads - 2019 - 10 - One Ticket Assigned To Agent To Solve With No Tickets Assigned And With Ticket Assigned 1.jpg
Három hozzárendelt Jegy az Ügynökhöz

Mobil (iOS/Android) értesítések

Ügyfélszolgálatot nyújt útközben? Továbbra is kaphat mobil push értesítéseket, amikor:

  • Új jegy jön létre az osztályán
  • Egy jegy újra meg lett nyitja az osztályán
  • Jegyet rendelnek Önhöz
  • Az Önhöz rendelt jegy újra megnyílt
  • Új csevegése rezeg
  • Új üzenetet kap egy élő csevegésben

  • Kihagyott egy csevegést

Slack értesítések

Ha már integrálta a Slacket a LiveAgent szolgáltatással, akkor a Slack értesítéseket is kaphat az új jegyekkel kapcsolatos kötelezettségekről. Ügynökei új Slack-értesítéseket kaphatnak, amikor:

  • Jegyet rendelnek hozzájuk
  • Amikor egy ügyfél válaszol a hozzárendelt jegyre
  • Amikor új jegyet hoznak létre a részlegükön
Slack értesítések - App - Uploads - 2020 - 12 - Urgent Notification Slack.png

Miért fontos a felelősségvállalás az ügyfélszolgálati csapatok számára?

A felelősségvállalás megléte azért fontos, mert segít meghatározni, melyik ügynök/osztály felelős az egyes jegyek megoldásáért. Ezen felül:

  • Átláthatóságot biztosít
  • Megszünteti a zavart
  • Csökkenti a megválaszolatlan jegyek számát
  • Javítja a hatékonyságot és az ügynök munkafolyamatát
  • Időt és pénzt takarít meg
  • Javítja a válaszidőket

  • Növeli az ügyfelek elégedettségét

  • Minden ügynöknek tulajdonosi érzetet kölcsönöz

Ha van egy felelősségi funkció, soha többé nem hallja a klasszikus kifogást: „Nem tudtam, hogy az én felelősségem”.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Hogyan néznek ki a felelősségek a gyakorlatban?

Ha megváltozik a jegy tulajdonjoga, akkor a változás megjelenik a részletes jegynézetben (a jegykezelés egyértelmű felelősségének biztosítása érdekében.) A rendszergazdák és az ügynökök egyaránt láthatják ezeket a változásokat, függetlenül attól, hogy automatikusan vagy manuálisan történnek-e.

Hogyan néznek ki a felelősségek a gyakorlatban? - App - Uploads - 2021 - 04 - Responsibility .png

Hogyan állítsuk be a felelősségeket a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.

  2. Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsorban).

  3. Kattintson az Automatizálásra.

  4. Kattintson a Szabályokra.

  5. Kattintson a Létrehozásra.

  6. Jelölje be az Aktív állapot jelölőnégyzetet.

  7. Hozzon létre egy nevet a szabálynak, például „jegy hozzárendelése Szandihoz”.

  8. Üresen hagyhatja a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabályt. Ez a mező egyszerűen az Ön kényelmét szolgálja. Példaként említhetjük a következőket: „Ez a szabály az összes közösségi média jegyet Sszandihoz irányítja a marketing osztályon.”

  9. Válasszon ki egy változót, például az Alkalmazás a jegy létrehozásakor lehetőséget.

  10. Kattintson a Feltételcsoport hozzáadására.

  11. Válassza ki kedve szerint a feltételeket, például HA jegyforrást (és válassza ki a kívánt forrásokat. Ezek lehetnek például Facebook, Twitter, Instagram, Viber).

  12. Válassza ki a művelet végrehajtása mezőket tetszése szerint, például Jegy átvitele a marketing osztályra, és rendelje hozzá Szandihoz.

  13. Kattintson a Mentésre.

Hogyan állítsuk be a felelősségről szóló értesítéseket a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.

  2. Kattintson a profilképére.

  3. Kattintson a Profil szerkesztésére.

  4. Kattintson az Értesítésekre.

  5. Jelölje be a megfelelő négyzeteket az E-mail értesítések és a Slack értesítések alatt.

Hogyan állítsuk be a felelősségről szóló értesítéseket a LiveAgentben - App - Uploads - 2021 - 04 - Notifications Responsibility.png

A felelősségek előnyei

Jobb átláthatóság, kevesebb zűrzavar és kevesebb elfelejtett/megválaszolatlan jegy

A világos jegyfeladatok kiküszöbölik a zavart, a találgatásokat és a feltételezéseket. Amikor minden ügynök tudja, melyik jegy a felelőssége, akkor kevés a hiba. A felelősség megléte biztosítja, hogy ne maradjanak olyan elfelejtett vagy megválaszolatlan jegyek, amelyekről mindenki azt feltételezi, hogy “gondoskodtak róla”.

Továbbfejlesztett ügynöki munkafolyamatok, amelyek időt és pénzt takarítanak meg

Amikor minden ügynök pontosan tudja, mely jegyekre kell válaszolnia, akkor valóban a munkájára koncentrálhat, ami javítja hatékonyságát és munkafolyamatát. Ahelyett, hogy azon kéne gondolkozniuk, hogy melyik jegyre kell válaszolni vagy rangsorolni őket, ragaszkodhatnak a hozzájuk rendelt jegyekhez, és a többit otthagyhatják.

Gyorsabb válaszidők és fokozott vásárlói elégedettség

Mivel minden ügynök pontosan tudja, melyik jegyet kell megválaszolnia, nem vesztegetik az idejüket munkakereséssel. Így a jegyek válaszideje javul, és közvetlenül befolyásolja az ügyfelek elégedettségét. A boldogabb ügyfelek viszont hatással vannak az értékesítésre és a pozitív szájreklámra.

Tulajdonosi érzés

Amikor minden ügynök pontosan tudja, hogy mit kell tennie, akkor tulajdonjogot és felelősséget érez az egyes jegyekért. Ez lehetővé teszi számukra, hogy befektessenek és „érzelmileg bekapcsolódjanak” az egyes jegyek megoldásába. Ez még jobban felhatalmazza őket, és arra ösztönzi őket, hogy organikus módon a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsák.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Tudásbázis források

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Készen áll a felelősségek kiosztására?

Használja ki a felelősségünket és hagyja, hogy a rendszer automatikusan jegyeket rendeljen azokhoz az ügynökökhöz, akik a legjobban képesek megválaszolni őket. Próbálja ki még ma. Indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót, nincs szükség bankkártyára hozzá.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi a felelősség funkció?

A LiveAgent felelősségi funkciója egy ügyfélszolgálati feladatkezelő, amely nyomon követi, hogy melyik részleg és melyik ügynök felelős az egyes támogatási jegyek megoldásáért. Ha egy jegyet az egyik ügynöktől a másikhoz adnak át, a jegyfelelősség is automatikusan átszáll.

Hogyan működik a felelősség funkció?

Ha Ön egyéni vállalkozó, és fiókjának egyedüli adminisztrátora és ügynöke, akkor az összes jegyet automatikusan Önhöz rendeljük.

Ha fiókjához több támogatási ügynök tartozik, alapértelmezés szerint az összes jegy hozzárendelése megszűnik. Ha egy adott ügynökhöz szeretné automatikusan hozzárendelni a bejövő jegyeket, akkor létrehozhat egy automatikus szabályt. Ha manuálisan szeretne jegyeket rendelni, kattintson az továbbítás gombra.

Kapok értesítést, amikor a jegyekért felelős vagyok?

Igen, beállíthat e-mailes, alkalmazáson belüli vagy Slack értesítéseket. Ha a LiveAgent mobilalkalmazást használja támogatás nyújtására, akkor a mobilalkalmazáson belül is kap értesítéseket.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót