Ingyenes próba

Felelősségkör

Mi az a felelősség funkció?

A LiveAgent felelősségi funkciója egy help desk feladatkezelő, amely nyomon követi, hogy melyik részleg és melyik ügynök felelős az egyes támogatási jegyek megoldásáért. Ha a jegyet egyik ügynökről a másikra továbbítják, akkor a jegy felelőssége is automatikusan áthárul.

Jegyek-hozzárendelve-ügynökhöz-LiveAgent

Hogyan működik a felelősség funkció?

Ha Ön a fiókjának egyetlen adminisztrátora és ügynöke, akkor minden jegyet automatikusan Önhöz rendelünk.

Ha fiókjában több támogatási ügynök van, akkor az összes jegyet alapértelmezés szerint nem rendeljük hozzá senkihez. Ha automatikusan hozzá akarja rendelni a bejövő jegyeket egy adott ügynökhöz, létrehozhat egy automatikus szabályt. Ha manuálisan szeretne jegyeket hozzárendelni, kattintson az hozzárendelés gombra.

Transzfer-jegy-LiveAgent

Jegyfeladatok megváltoztatása

A jegy tulajdonjoga/felelőssége az alábbiak egyikével módosítható:

Ne feledje, hogy ha a jegyet egy másik részlegre továbbítják, akkor azt nem rendelik automatikusan az adott osztályon belüli ügynökhöz. A jegy csak az osztályukra kerül, és az adott osztály egyik ügynökének felelősséget kell vállalnia azzal, hogy megválaszolja vagy más ügynökhöz rendeli.

Csevegés továbbítása

Értesítést kapok, amikor jegyjogosultságot rendelnek hozzám?

Email értesítések

Ha értesíteni szeretné ügynökeit az új jegyfeladatukról, beállíthat automatikus e-mail értesítéseket. E-mailben értesítést kapnak, amikor:

  • Jegyet rendelnek hozzájuk
  • Amikor egy ügyfél válaszol a hozzárendelt jegyre
  • Amikor új jegyet hoznak létre a részlegükön
Felelősségkör

Alkalmazáson belüli értesítések

Minden alkalommal kaphat alkalmazáson belüli értesítéseket, amikor új jegyet rendelnek Önhöz, ha ennek megfelelően beállította a Megoldás gombot. Egyszerűen:

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfigurációra.
  3. Kattintson a Rendszerre.
  4. Kattintson az Általánosra.
  5. Görgessen le a „hozzám rendelt” jegyek továbbítása szakaszig.
  6. Jelölje be a jelölőnégyzetet.
  1. Kattintson a Mentésre.
  2. Töltse be újra az alkalmazást.
Felelősségkör
Nincs Jegy hozzárendelve az Ügynökhöz
Felelősségkör
Három hozzárendelt Jegy az Ügynökhöz

Mobil (iOS/Android) értesítések

Ügyfélszolgálatot nyújt útközben? Továbbra is kaphat mobil push értesítéseket, amikor:

  • Új jegy jön létre az osztályán
  • Egy jegy újra meg lett nyitja az osztályán
  • Jegyet rendelnek Önhöz
  • Az Önhöz rendelt jegy újra megnyílt
  • Új csevegése rezeg
  • Új üzenetet kapott egy élő csevegés során
  • Kihagyott egy csevegést

Slack értesítések

Ha már integrálta a Slack-et a LiveAgenthez, akkor értesítést is kaphat az új jegyfeladatokról. Ügynökei új Slack értesítéseket kaphatnak, amikor:

  • Jegyet rendelnek hozzájuk
  • Amikor egy ügyfél válaszol a hozzárendelt jegyre
  • Amikor új jegyet hoznak létre a részlegükön
Felelősségkör

Miért fontos a felelősségvállalás az ügyfélszolgálati csapatok számára?

A felelősségvállalás megléte azért fontos, mert segít meghatározni, melyik ügynök/osztály felelős az egyes jegyek megoldásáért. Ezen felül:

  • Átláthatóságot biztosít
  • Megszünteti a zavart
  • Csökkenti a megválaszolatlan jegyek számát
  • Javítja a hatékonyságot és az ügynök munkafolyamatát
  • Időt és pénzt takarít meg
  • Javítja a válaszidőket
  • Növeli az ügyfelek elégedettségét
  • Minden ügynöknek tulajdonosi érzetet kölcsönöz

Ha van egy felelősségi funkció, soha többé nem hallja a klasszikus kifogást: „Nem tudtam, hogy az én felelősségem”.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Hogyan néznek ki a felelősségek a gyakorlatban?

Ha megváltozik a jegy tulajdonjoga, akkor a változás megjelenik a részletes jegynézetben (a jegykezelés egyértelmű felelősségének biztosítása érdekében.) A rendszergazdák és az ügynökök egyaránt láthatják ezeket a változásokat, függetlenül attól, hogy automatikusan vagy manuálisan történnek-e.

Felelősségkör

Hogyan állítsuk be a felelősségeket a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsorban).
  3. Kattintson az Automatizálásra.
  4. Kattintson a Szabályokra.
  5. Kattintson a Létrehozásra.
  6. Jelölje be az Aktív állapot jelölőnégyzetet.
  7. Hozzon létre egy nevet a szabálynak, például „jegy hozzárendelése Szandihoz”.
  8. Üresen hagyhatja a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabályt. Ez a mező egyszerűen az Ön kényelmét szolgálja. Példaként említhetjük a következőket: „Ez a szabály az összes közösségi média jegyet Sszandihoz irányítja a marketing osztályon.”
  9. Válasszon ki egy változót, például az Alkalmazás a jegy létrehozásakor lehetőséget.
  10. Kattintson a Feltételcsoport hozzáadására.
  11. Válassza ki kedve szerint a feltételeket, például HA jegyforrást (és válassza ki a kívánt forrásokat. Ezek lehetnek például Facebook, Twitter, Instagram, Viber).
  12. Válassza ki a művelet végrehajtása mezőket tetszése szerint, például Jegy átvitele a marketing osztályra, és rendelje hozzá Szandihoz.
  13. Kattintson a Mentésre.

Hogyan állítsuk be a felelősségről szóló értesítéseket a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a profilképére.
  3. Kattintson a Profil szerkesztésére.
  4. Kattintson az Értesítésekre.
  5. Jelölje be a megfelelő négyzeteket az E-mail értesítések és a Slack értesítések alatt.
Felelősségkör

A felelősségek előnyei

Jobb átláthatóság, kevesebb zűrzavar és kevesebb elfelejtett/megválaszolatlan jegy

A világos jegyfeladatok kiküszöbölik a zavart, a találgatásokat és a feltételezéseket. Amikor minden ügynök tudja, melyik jegy a felelőssége, akkor kevés a hiba. A felelősség megléte biztosítja, hogy ne maradjanak olyan elfelejtett vagy megválaszolatlan jegyek, amelyekről mindenki azt feltételezi, hogy “gondoskodtak róla”.

Továbbfejlesztett ügynöki munkafolyamatok, amelyek időt és pénzt takarítanak meg

Amikor minden ügynök pontosan tudja, mely jegyekre kell válaszolnia, akkor valóban a munkájára koncentrálhat, ami javítja hatékonyságát és munkafolyamatát. Ahelyett, hogy azon kéne gondolkozniuk, hogy melyik jegyre kell válaszolni vagy rangsorolni őket, ragaszkodhatnak a hozzájuk rendelt jegyekhez, és a többit otthagyhatják.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Gyorsabb válaszidők és fokozott vásárlói elégedettség

Mivel minden ügynök pontosan tudja, melyik jegyre kell válaszolnia, nem pazarolja az idejét a munka keresésére. Mint ilyen, a jegyek válaszideje javítja és közvetlenül befolyásolja az ügyfelek elégedettségét. Viszont a boldogabb ügyfelek befolyásolják az értékesítést és a pozitív szóbeszédet.

Tulajdonosi érzés

Amikor minden ügynök pontosan tudja, hogy mit kell tennie, akkor tulajdonjogot és felelősséget érez az egyes jegyekért. Ez lehetővé teszi számukra, hogy befektessenek és „érzelmileg bekapcsolódjanak” az egyes jegyek megoldásába. Ez még jobban felhatalmazza őket, és arra ösztönzi őket, hogy organikus módon a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsák.

Happy customers are the best customers

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

Badges

Tudásbázis források

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&ab_channel=LiveAgent

Készen áll a felelősségek kiosztására?

Használja ki a felelősségünket és hagyja, hogy a rendszer automatikusan jegyeket rendeljen azokhoz az ügynökökhöz, akik a legjobban képesek megválaszolni őket. Próbálja ki még ma. Indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót, nincs szükség bankkártyára hozzá.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a felelősség funkció?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent felelősségi funkciója egy help desk feladatkezelő, amely nyomon követi, hogy melyik részleg és melyik ügynök felelős az egyes támogatási jegyek megoldásáért. Ha a jegyet egyik ügynökről a másikra továbbítják, akkor a jegy felelőssége is automatikusan áthárul.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan működik a felelősség funkció?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha Ön a fiókjának egyetlen adminisztrátora és ügynöke, akkor minden jegyet automatikusan Önhöz rendelünk. Ha fiókjában több támogatási ügynök van, akkor az összes jegyet alapértelmezés szerint nem rendeljük hozzá senkihez. Ha automatikusan hozzá akarja rendelni a bejövő jegyeket egy adott ügynökhöz, létrehozhat egy automatikus szabályt. Ha manuálisan szeretne jegyeket hozzárendelni, kattintson a hozzárendelés gombra. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Értesítést kapok, amikor jegy felelősséget rendelnek hozzám?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Igen, beállíthatja az e-mail, az alkalmazáson belüli vagy a Slack értesítéseket. Ha a LiveAgent mobilalkalmazást használja támogatás nyújtására, értesítéseket is kap a mobilalkalmazásban.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo