Mi az az összegzett beszélgetések?
Az összegzett beszélgetés az, ahol az ügyfélszolgálati tapasztalatok teljes története, egy vállalattal, látható az ügynök számára, akivel beszélget. Például, ha problémája van egy termékkel, amelyet egy adott vállalattól vásárolt és néhányszor felhívta már őket a probléma megoldása érdekében, az összegzett beszélgetés részletesen bemutatja az összes korábbi beszélgetést, amelyet más ügynökökkel folytatott.
Olyan módon jó, hogy az ügynök teljeskörűen átlátja korábbi tapasztalatait, és ennek megfelelően válaszolhat a kérdésére; emellett nem kell mélyen beleásnia magát a részletekbe, mivel azok is láthatóak számára.
A LiveAgent kapcsolatfelvételi űrlapot kínál ügyfelek számára és beágyazható vagy felugró widgetként is elérhető. További információkért ügyfelünknek több információt kell megadni. A LiveAgent helpdesk szoftvere lehetővé teszi az ügyfelek és az ügyintézők számára a jegy mezők használatát a problémák kezelése során. Több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll. Érdemes kipróbálni a LiveAgent szoftvert, amely sokbiztonságot és hatékonyságot jelenthet az ügyfélszolgálat számára.