Mi az az összegzett beszélgetések?
Az összegzett beszélgetés az, ahol az ügyfélszolgálati tapasztalatok teljes története, egy vállalattal, látható az ügynök számára, akivel beszélget. Például, ha problémája van egy termékkel, amelyet egy adott vállalattól vásárolt és néhányszor felhívta már őket a probléma megoldása érdekében, az összegzett beszélgetés részletesen bemutatja az összes korábbi beszélgetést, amelyet más ügynökökkel folytatott.
Olyan módon jó, hogy az ügynök teljeskörűen átlátja korábbi tapasztalatait, és ennek megfelelően válaszolhat a kérdésére; emellett nem kell mélyen beleásnia magát a részletekbe, mivel azok is láthatóak számára.
The article emphasizes the importance of understanding and meeting customer needs, as well as creating emotional connections with them through values and experiences. It recommends using customer experience software to scale and reach new markets, but also highlights the need for security and proper training for the team. The article also suggests using WordPress plugins to improve customer service, user experience, and SEO. Finally, it offers tips for building emotional relationships with customers, emphasizing the importance of understanding their needs and providing quality products and services.