Ügyfélszolgálati migráció Relokia-val

Mi egy Help Desk migráció?

Az ügyfélszolgálati migráció egy online szolgáltatás, amely lehetővé teszi az adatok áttelepítését a helyi és a felhőalapú ügyfélszolgálati rendszerek között. Nincs szükség speciális készségekre vagy ismeretekre.

Ügyfélszolgálati migráció Relokia-val

A Help Desk migráció használatának előnyei

A szolgáltatás számtalan órát takarít meg az adatok áthelyezésével egyik ügyfélszolgálati platformról a másikra.

A legtöbb vállalat számára az adatmigráció fájdalmas folyamat. Vannak, akik fontolóra veszik az API használatát és a saját migrációs eszközük megírását, mások pedig kitalálják az adatok manuális áthelyezésének módját. Mindkét módszer sok időt és erőfeszítést igényel. De ami a legfontosabb: az emberi erőforrások elvonása az eredeti feladataiktól többe kerül, mint egy automatikus adatmigrációs eszköz használata.

Az ügyfélszolgálati migrációs szolgáltatással a következőket teheti:

  • Gyorsan és könnyedén migrálhatja az adatokat az Ön által választott ügyfélszolgálati platformok között.
  • Takarítson meg jelentős mennyiségű pénzt.
  • Futtassa a tesztimportálásokat annyiszor, ahányszor csak szükséges.
  • Testreszabhatja a migrálást a cége sajátos igényeinek megfelelően.
  • Őrizze meg az ügyféltámogatási adatok integritását, valamint őrizze meg az Ön és ügyfelei közötti interakciók teljes történetét.

Milyen adatokat lehet migrálni?

A forrástól függően migrálhatók:

  • Jegyek.
  • Kollégák és csoportok.
  • Kapcsolatok és vállalatok.
  • Címkék.
  • Csatolmányok.
  • Nyilvános és privát jegyzetek.
  • Egyéni mezők.

Hogyan használja az ügyfélszolgálati migrációt a LiveAgent programban

  1. Nyissa meg az ügyfélszolgálati migráció weboldalt és hozza létre fiókját.

  2. Kezdje a migrálást a forrásul szolgáló ügyfélszolgálati megoldás kiválasztásával. Adja meg a szükséges hitelesítő adatokat, és tegye meg a következő lépést
  3. Válassza ki a célul szolgáló ügyfélszolgálati megoldást, és adja meg a szükséges hitelesítő adatokat, hogy előkészíthessük az átállást az Ön számára. Ugrás a következő lépésre.
  4. Válassza ki a migrálni kívánt adatokat. Ebben a lépésben össze kell egyeztetnie a forrás és a cél jegy mezőit is, hogy az adatok megfelelően áthozhatók legyenek. Ha úgy érzi, hogy segítségre van szüksége ebben a lépésben, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálati migrációt segítő ügyfélszolgálatunkkal.
  5. Futtasson egy tesztet, hogy lássa miként működik a migráció. Mielőtt folytatná gondosan ellenőrizze az áttelepítés eredményét.

  6. Ha elégedett az eredménnyel, kezdje meg a migrációt.

Ezenkívül az ügyfélszolgálati migrációval foglalkozó csapata cégünknek személyre szabhatja megrendelését, hogy megfeleljen vállalkozásának éa egyedi igényeinek. Egyéni migráció kéréséhez hagyjon üzenetet élő chat-ben, vagy készítsen egy jegyet.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.