Partner
Mi a SpringBuilder?
A SpringBuilder egy weboldal készítő, amely lehetővé teszi a különböző szakértői szintű felhasználók számára weboldalalapú projektek létrehozását. A SpringBuilder az egyik legjobb platform a játékoknak szentelt weboldalak létrehozásához, de más projekteket is képes kezelni.
Hogyan használhatja?
Készítsen weboldalakat
Egy webhely felépítése a Springbuilder segítségével egyszerű az elemrendező rendszernek köszönhetően. Egy önálló weboldal elkészítéséhez nem kell ismernie egyetlen kódnyelvet sem.
Csapat menedzsment
Ha Ön és csapata ugyanazon a webes projekten dolgozik, a Springbuilder nagy segítség lesz. Kezelési engedélyt adhat a weboldalhoz a csapat több tagjának is.
E-kereskedelem
Weboldalak, termékek és készletlisták hozzáadása és kezelése, képek és videók feltöltése. A SpringBuilder-be több értékesítési csatornát is integrálhat, és választhat fizetési és szállítási módokat.
Bloggolás
A Springbuilder a Cikkek alkalmazással érkezik, amely lehetővé teszi egy személyes blog létrehozását. Minden szabványos blogfunkcióval együtt.
Előnyök
A webhelyén elhelyezett LiveAgent chatgombbal ügyfelei gyorsan kapcsolatba léphetnek az ügyfélszolgálattal
Felgyorsítja a kommunikációt az ügyfeleivel
- Az összes kommunikációt a LiveAgent jegyrendszere kezeli
- Lehetővé teszi az összes kommunikáció elérését egy helyről a LiveAgent kezelőfelületén
- Keressen és érjen el minden jegyet a LiveAgentben
Frequently Asked Questions
Mi a SpringBuilder integráció a LiveAgentben?
Ha van weboldala SpringBuilder és LiveAgent előfizetéssel, integrálhat egy személyre szabott élő chat gombot. Ennek eredményeként versenyelőnyt szerezhet, növelheti az eladásokat és javíthatja az ügyfélélményt.
Milyen előnyei vannak a SpringBuilder használatának?
- sablonok kompatibilisek a különböző eszközökkel - drag and drop technológia - Harmadik fél integrációi (LiveAgent, Google Analytics, Hotjar stb.)
A LiveAgent a vállalatok számára hatékony eszköz az ügyfélszolgálat növeléséhez. Különböző csatornáin keresztül lehetővé teszi az ügyfelekkel való gyors és hatékony kommunikációt, emellett pedig könnyen kezelhető és kedvező áron érhető el. Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal reagál. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről szóló hírek olvashatóak a weboldalon, valamint feliratkozással létrehozható egy fiók. Több cég ajánlja a LiveAgentet, amely javítja a vásárlói elégedettséget és megtakarítja az ügyfélszolgálati időt és pénzt.
Mi az ügyfélkapcsolati központ?
A felhő alapú ügyfélkapcsolati központ szoftverek jelentős fejlődést tapasztalnak. A LiveAgent a legjobb választás a kis- és közepes vállalkozások számára, mivel számos digitális kommunikációs csatornát támogat. Az alapvető funkciók közé tartoznak az automatikus híváselosztás, az interaktív hangválasz és a kimenőhívás-tárcsázó. A valós idejű hívásfigyelés és a jelentések és elemzések segítik a teljesítménymérést és a fejlődést.
A közösségi fórumok fontossága az ügyfélszolgálatban véleményezhető és megvitatható, és hatékony lehet az ügyfelek bevonásában és a termékfejlesztés ösztönzésében. A fórumok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy megosszák tapasztalataikat és tippeket adjanak egymásnak, miközben az ügyfélszolgálat képviselői is időt takaríthatnak meg. Emellett a fórumok segítik a vállalkozásokat abban, hogy megtartsák az ügyfeleiket és jobban megértsék igényeiket.