Médiafigyelő eszközt keresel?

Ha eddig még nem építetted be a marketing és ügyfélszolgálati stratégiádba a médiafigyelő eszközöket, akkor itt az ideje, hogy megtedd! 

A médiafigyelés arról szól, hogy megfigyeled a márkádról szóló online híreket. Ezáltal megtudhatod, hogy mit gondolnak rólad a vásárlóid, követheted a versenytársaid tevékenységét és válaszolhatsz az ügyfeleid kérdéseire. 

A médiafigyelés nélkülözhetetlen!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Médiafigyelő eszköz definiálása

Mit jelent a médiafigyelés?

A médiafigyelés vagy más néven médiaelemzés, a márkád online megemlítéseire és kommunikációjára vonatkozó elemzést jelenti.

Ez egy olyan hatékony stratégiai eszköz, amely által figyelemmel kísérheted a vásáróid véleményét a márkádról, a vállalkozásodról, termékeidről és szolgáltatásaidról. 

A LiveAgent, mint médiafigyelő eszköz

A LiveAgent összekapcsolható az összes közösségi média oldaladdal, így a kommenteket, üzeneteket és megemlítéseket közvetlenül a LiveAgent rendszerében láthatod. 

A LiveAgent-et összekapcsolhatod a következő oldalakkal:

A LiveAgent alkalmazkodik a közösségimédiához

Miért fontos a médiafigyelés?

Implementáció probléma nélkül

Proaktívan megoldhatod a problémáidat

A médiafigyelő eszközök segítségével proaktívan megoldhatod a problémáidat. Ismerd meg a frusztrált ügyfeleidet, még mielőtt a véleményük napvilágot látna és negatív hatással lenne a vállalkozásodra! 

Értékelés és javaslat

Használd fel a pozitív megemlítéseket és vásárlói véleményeket

A médiafigyelés nem csak a rossz tapasztalatokról szól. Mutasd be a vállalkozásodról alkotott pozitív vásárlói véleményeket. Hisz semmi sem fogható egy őszinte véleményhez!

Tanuljon az ügyfélelemzésből és a betekintésből

Ismerd meg a vásárlóid elégedettségére vonatkozó statisztikákat

A médiafigyelés egy nagyszerű eszköz, amely segítségével átláthatod a vállalkozásodról alkotott online véleményeket. Ismerd meg, mit mondanak rólad az ügyfeleid és a versenytársaid.

Valósidejű ügyfélszolgálat

Kapcsolódj könnyen a vásárlóiddal

Válaszold meg az ügyfeleid Tweetjeit, Faceook üzeneteit, vagy Instagram kommentjeit. Ne vesztegess időt a különböző közösségi média fiókjaidba való bejelentkezéssel!

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Médiafigyelés a Facebookon

A LiveAgent médaifigyelő eszköze a Facebook üzeneteidet és a posztjaidhoz kapcsolódó kommenteket egyenesen a LiveAgent fiókodban jeleníti meg. Onnan pedig könnyedén reagálhatsz ezekre, sőt még posztolni is tudsz a Facebook faladra. 

Médiafigyelés Twitteren

Kísérd figyelemmel a kulcsszavaidat és válaszolj a Twitter megemlítéseikre. A LiveAgent médiafigyelő eszközével soha többé nem maradsz egy tweetről sem.

Egyszerűen állíts be egy kulcsszót, amelyet szeretnél megfigyelni és minden tweet, amely ezt a szót tartalmazza, jegy formájában, automatikusan megjelenik a rendszeredben.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Médiafigyelés Instagramon

A LiveAgent rendszerében automatikusan megjelennek a posztodhoz fűzött kommentek, illetve azok a posztok, amelyben megemlítik a fiókodat. Válaszolj ezekre egyenesen a LiveAgent fiókodból anélkül, hogy több ezer értesítést kellene átnézned a telefonodon!

A LiveAgent fontossági és beérkező sorrendben kategorizálja az összes kérést.

Több mint egy médiafigyelő eszköz

E-mail értesítés a beérkező levelek mappába

Jegykezelése

Továbbítsd a különböző kommunikációs csatornákon beérkező kéréseket a megosztott postafiókodba.

Live chat buborékok

Élő csevegés

Csevegj valós időben az ügyfeleiddel és a weboldalaid látogatóival. Használd ki a proaktív chat meghívásokat és egyéb funkciókat.

Telefonköpont

Telefon

Építs ki egy teljes virtuális ügyfélszolgálatot, komplex automata hangbemondó és önkiszolgáló szolgáltatásokkal.

Tudásbázis

Támogató oldal

Készíts lenyűgöző önkiszolgáló megoldásokat ügyféloldalak és tudásbázisok formájában az ügyfeleid számára.

Tovább
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatszolgáltatást, a jegykezelést és az automatizálást. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes szolgáltatást nyújtsunk az ügyfeleinknek.

black Slido logo

Okok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

Miért a LiveAgent a legjobb médiafigyelő eszköz a számodra?

Legtöbbet és legjobbra értékelt

Legtöbb értékelést szerző és a legjobbra értékelt eszköz

2019-ben és 2020-ban a LiveAgent szoftverét minősítették a kis- és középvállalatok számára létrehozott legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek.

21 ezer vállalat kedvence

Eddig már 21 ezer vállalkozás választott minket

Különböző ágazatokból, már több mint 21 000 vállalkozás választotta a LiveAgent-et az ügyfelei kiszolgálására.

Funkciókkal teli

A több mint 180 funkciónak, 40 integrációnak és végtelenül sok beállításnak köszönhetően ez az eszköz könnyedén alkalmazkodik az üzleti igényeidhez. 

Felhő alapú és biztonságos ügyfélszolgálat

Felhőalapú és biztonságos

Felhőalapú, biztonságos, könnyű beállítani és használni. Kezdd el a LiveAgent használatát percek alatt.

Átlátható és megfizethető árak

Szerezd meg a professzionális médiafigyelő megoldást fix havidíjas áron. Nincsenek rejtett költségek, sem hosszú távú kötelezettségek. Kezd el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot és férj hozzá az összes elérhető funkcióhoz!

Mire vársz! Kezdd el a médiafigyelést még ma!

Package Name

Jegy+csevegés

Ideális választás kis- és középvállalkozások számára

29 /hó
Package Name

Teljes körű

Ideális választás nagyvállalatok számára

39 /hó

Jó kezekben leszel!

Tudod mi a közös a Huaweiben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Igen, eltaláltad… a LiveAgent!

 
Próbáld ki most ingyen Bankkártya adatok megadása nélkül
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezMédiafigyelés
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x