Ingyenes próba

Peoplefone

Mi az a Peoplefone?

A Svájcban 2005-ben alapított VoIP szolgáltató a peoplefone hat másik országban aktív még: Németországban, Ausztriában, Franciaországban, Lengyelországban, Szlovákiában és Litvániában. Szolgáltatásainkat több, mint 200 000 üzleti ügyfél veszi igénybe. Annak érdekében, hogy a lehető legjobb támogatást nyújthassuk nekik, 2000 telepítési partner hálózatával működünk együtt Európa-szerte. Rendszerplatformunkat házon belül építettük, és folyamatosan fejlesztjük és optimalizáljuk. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy minőségi, stabilitási és új kommunikációs megoldásokat kínáljunk jó ár-teljesítmény arány mellett. Legyen szó akár a SIP-TRUNK ajánlatunkról, amelyet a legtöbb telefonrendszer-gyártó tanúsít, akár a MICROSOFT TEAMS Direct Routing, akár a virtuális telefonközpontunk HOSTED-jével – minden ügyfél testre szabott megoldást talál nálunk. A Bilanz Telekom besorolásban a Peoplefone 2013 óta vezető pozíciót ért el a svájci vállalatok vezetékes hálózati VoIP-szolgáltatójaként – ideértve az ötszörös 1. helyezést. További információk: https://www.peoplefone.com

Hogyan használhatja?

Ha olyan VoIP szolgáltatót keres, akivelcsatlakoztathatja a LiveAgent telefonos központját, a Peoplefone nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit a Peoplefone biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ez minden, amire szüksége van a telefonközpont elindításához. Előfordulhat, hogy más hardverre is lesz szüksége, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?

Annak ellenére, hogy egyesek inkább a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatban vannak. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.

A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.

Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?

A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.

A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.

Peoplefone

Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz csatlakozott? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.

Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.

További információkra van szüksége a call center szolgáltatásainkról? Nézze meg a Call Center-ről szóló oldalunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent call center képességeiről.

Hogyan integrálható a Peoplefone VoIP a LiveAgenttel?

Ha létre szeretné hozni a LiveAgent telefonos központját a Peoplefone, mint VoIP szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.

  • Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció> Hívás> Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
  • Válassza a Peoplefone lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájáról.
Peoplefone
Válassza a Peoplefone lehetőséget
  • Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az ebből a számból érkezett és kezdeményezett összes telefonhívást. Ha végzett, kattintson az alján található Hozzáadás gombra.
Peoplefone
Konfigurálja a Peoplefone telefonszámot

A telefonszám a LiveAgent programban található, és használatra kész. Ha úgy tetszik, felvehet további Peoplefone telefonszámokat vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

Peoplefone
Peoplefone telefonszám hozzáadva

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről

További információt keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.

Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.

LiveAgent Product Tour
Back to Integrations Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo