Mennyi az átlagos kezelési idő?
Az átlagos kezelési idő az az átlagos idő, amelyet az ügyfelek képviselői minden tevékenységre fordítanak. Ez magában foglalja a hívás idejét, a tartási időt, a csevegéseket és az ügyfelekkel kapcsolatos kérdések megoldását. A lehető legalacsonyabbnak kell lennie. Az idő pénz, ezért szükséges nyomon követni ezt az időt. Megmutatja, hogy mennyi időre van szükség a kérdések megoldásához, és mely kérdések kerülnek a legtöbb időbe az ügynököknek. Nyomon követheti az átlagos sebességet a válaszadáshoz, a szolgáltatás szintjét és egyebeket. Segít javítani az ügyfélszolgálatot.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
GYIK
Mit jelent az AHT?
Az AHT, vagy más néven az átlagos kezelési idő, az egyik leggyakrabban mért mutató a call centereknél. Az AHT mutató az ügyfél-interakciók átlagos időtartamát jelzi. A hívást az ügyfél által kezdeményezett hívás teljes időtartama alatt mérjük a hívás végéig.
Mi a jó Átlagos Kezelési Idő?
A jó átlagos kezelési időnek mindkettőnek lennie kell. Jó minőségűnek és gyorsnak. Egy Call Center magazin kiszámolta a globális AHT átlagot. Ez 6 perc és 3 másodperc. Azonban, mindez attól az iparágtól függ, amelyhez az ügyfélszolgálat kapcsolódik.
Hogyan tekinthető meg az AHT a LiveAgentben?
Meg tudja nézni az AHT értéket a LiveAgentben az Idő jelentésben. Itt ellenőrizheti az egyes jegyek megoldási idejét és az összes jegy kezelésének átlagos idejét.