Átlagos kezelési idő (AHT)

Mennyi az átlagos kezelési idő?

Az átlagos kezelési idő az az átlagos idő, amelyet az ügyfelek képviselői minden tevékenységre fordítanak. Ez magában foglalja a hívás idejét, a tartási időt, a csevegéseket és az ügyfelekkel kapcsolatos kérdések megoldását. A lehető legalacsonyabbnak kell lennie. Az idő pénz, ezért szükséges nyomon követni ezt az időt. Megmutatja, hogy mennyi időre van szükség a kérdések megoldásához, és mely kérdések kerülnek a legtöbb időbe az ügynököknek. Nyomon követheti az átlagos sebességet a válaszadáshoz, a szolgáltatás szintjét és egyebeket. Segít javítani az ügyfélszolgálatot.

Are you delivering the best possible customer experience?

It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit jelent az AHT?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az AHT, vagy más néven az átlagos kezelési idő, az egyik leggyakrabban mért mutató a call centereknél. Az AHT mutató az ügyfél-interakciók átlagos időtartamát jelzi. A hívást az ügyfél által kezdeményezett hívás teljes időtartama alatt mérjük a hívás végéig.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a jó Átlagos Kezelési Idő?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A jó átlagos kezelési időnek mindkettőnek lennie kell. Jó minőségűnek és gyorsnak. Egy Call Center magazin kiszámolta a globális AHT átlagot. Ez 6 perc és 3 másodperc. Azonban, mindez attól az iparágtól függ, amelyhez az ügyfélszolgálat kapcsolódik.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan tekinthető meg az AHT a LiveAgentben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Meg tudja nézni az AHT értéket a LiveAgentben az Idő jelentésben. Itt ellenőrizheti az egyes jegyek megoldási idejét és az összes jegy kezelésének átlagos idejét.” } }] }

GYIK

Mit jelent az AHT?

Az AHT, vagy más néven az átlagos kezelési idő, az egyik leggyakrabban mért mutató a call centereknél. Az AHT mutató az ügyfél-interakciók átlagos időtartamát jelzi. A hívást az ügyfél által kezdeményezett hívás teljes időtartama alatt mérjük a hívás végéig.

Mi a jó Átlagos Kezelési Idő?

A jó átlagos kezelési időnek mindkettőnek lennie kell. Jó minőségűnek és gyorsnak. Egy Call Center magazin kiszámolta a globális AHT átlagot. Ez 6 perc és 3 másodperc. Azonban, mindez attól az iparágtól függ, amelyhez az ügyfélszolgálat kapcsolódik.

Hogyan tekinthető meg az AHT a LiveAgentben?

Meg tudja nézni az AHT értéket a LiveAgentben az Idő jelentésben. Itt ellenőrizheti az egyes jegyek megoldási idejét és az összes jegy kezelésének átlagos idejét.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.