Átlagos Kezelési Idő (AHT)

Mi az az Átlagos kezelési idő?

Az átlagos kezelési idő egy átlag idő, mely azt mutatja, hogy mennyi időt tölt egy ügyfélképviselő az összes tevékenységen. Ebbe beletartozik a hívás idő, a tartási idő, csevegések és ügyfelek ügyeinek megoldása. Ennek olyan alacsonynak kell lennie, amennyire csak lehetséges. Az idő pénz, ezért fontos, hogy kövesse nyomon ezt az időt. Ez megmutatja, hogy mennyi idő kellett egy ügy megoldásához és mely kérdések megválaszolása telik a legtöbb időbe az ügynökök számára. Visszanézheti, hogy mennyi az átlagos sebessége egy válasznak, milyen a kiszolgálás szintje és sok más mindent. Ez segít javítani az ügyfélszolgálatát.

Átlagos Kezelési Idő (AHT)

Ön a lehető legjobb ügyfél élményt nyújtja?

5ször annyi idő szerezni egy ügyfelet mint megtartani egy már meglévőt. Használja a LiveAgent-et, hogy márkahűséget építhessen ki minden egyes ügyfél interakció során. A LiveAgent-tel ez egyszerű.

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 értékelésű help desk szoftver.

Ingyenes Próba Indítása

<![CDATA[]]>

GYIK

Mit jelent az AHT?

AHT, vagy más néven az átlagos kezelési idő, az egyik leggyakrabban mért mutató a call centereknél. Az AHT mutató az ügyfél-interakciók átlagos időtartamát jelzi. A hívást az ügyfél által kezdeményezett hívás teljes időtartama alatt mérjük a hívás végéig.

Mi a jó Átlagos Kezelési Idő?

A jó átlagos kezelési időnek mindkettőnek lennie kell. Jó minőségűnek és gyorsnak. Egy Call Center magazin kiszámolta a globális AHT átlagot. Ez 6 perc és 3 másodperc. Azonban, mindez attól az iparágtól függ, amelyhez az ügyfélszolgálat kapcsolódik.

Hogyan tekinthető meg az AHT a LiveAgent-ben?

Meg tudja nézni az AHT értéket a LiveAgent-ben az Idő jelentésben. Itt ellenőrizheti az egyes jegyek megoldási idejét és az összes jegy kezelésének átlagos idejét.

Back to Glossary

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.