Mennyi az átlagos kezelési idő?
Az átlagos kezelési idő (Average handle time AHT) vagy híváskezelési idő minden sikeres hívásközpont. Ez azt az átlagos időt jelenti, amelyet a Contact Center ügynökei az összes átlagos ügyfélhívással töltenek. Ez magában foglalja magát a telefonbeszélgetést, az átlagos tartási időt, valamint a szükséges hívás utáni feladatokat.
Hogyan számítja ki az átlagos kezelési időt?
Az AHT kiszámításához a kapcsolattartó központban a következő képlet használható:
AHT = (teljes beszélgetési idő + teljes tartási idő + hívás utáni feladatok) / Ügyfélhívások teljes száma
Az AHT nyomon követésének előnyei
Nézzünk meg néhány előnyt, amelyet az AHT nyomon követése jelenthet vállalkozása számára.
- Magasabb ügyfél-elégedettségi pontszám – Az átlagos kezelési idő nyomon követésével jobb ügyfélélményt biztosíthat. >, a szükségtelen visszatartások minimalizálása és az elhagyási arány csökkentése.
- Költségkeret felosztása – Csak akkor kezdheti meg a költségvetés tervezését, ha mélyen ismeri a call center működését. Szüksége van a call center-ügynökök képzésére, hogy hatékonyabban tudják megoldani az ügyfelek kérdéseit? Több alkalmazottra van szükség ahhoz, hogy lépést tudjon tartani a munkateherrel? Vagy túl sok a létszám? Az AHT értékes betekintést nyújt az ilyen döntések meghozatala előtt.
- Javult a call center termelékenység – Az átlagos kezelési idő a termelékenységi mutatók fontos összetevője az olyan mutatókkal együtt, mint az ügynökhasználat, a hívásátadások százalékos aránya, az ügynök teljesítménye stb. Nyomon követésük sok rejtett problémát tárhat fel, valamint nagy teljesítményű ügynököket is felderíthet.
- Kiváló minőségű ügyfélszolgálati szolgáltatás nyújtása – A kiváló ügyfélélmény biztosítása érdekében ügynökeinek nemcsak barátságosnak és hozzáértőnek kell lenniük, hanem időben válaszolniuk kell az ügyfelek kérdéseire is. Ha konkrét számokat kell nézni, sokkal könnyebben dolgozhat a gyors és megbízható ügyfélszolgálaton.
Sokféleképpen javíthatja átlagos kezelési idejét, például folyamatos képzéssel, üzleti eszközökkel, például megfelelő tudásbázissal, megbízható help desk és call center szoftver használatával (pl. LiveAgent), az automatizálás adaptálása (automatikus híváselosztó, interaktív hangválasz stb.) stb.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Nézzen meg egy videót arról, hogy AHT és hogyan kell kiszámítani
Az átlagos kezelési idő (AHT) egy kulcsfontosságú mérőszám az ügyfélszolgálatban, és azt méri, hogy mennyi időt vesz igénybe az ügyfél interakciója. A rövidebb AHT magasabb ügyfél-elégedettséghez vezet. Az AHT-t befolyásoló tényezők közé tartozik a probléma összetettsége, az ügynöki készségek, a rendszer hatékonysága és a kommunikációs eszközök. Az AHT segít optimalizálni az erőforrásokat és javítani a működési hatékonyságot. Ebből a videóból többet megtudhat az AHT jelentőségéről és az ügyfélszolgálatra gyakorolt hatásáról.
Topics
- online marketing fontossága
- stratégiai megközelítések
- SEO, tartalommarketing, közösségi média
Video summary
A videóban az online marketing fontosságáról beszélnek, valamint az ezzel kapcsolatos legfontosabb stratégiákról. Részletesen bemutatják az SEO, a tartalommarketing és a közösségi média használatát a sikeres online marketing kampányokban.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.