Mi az ügyfélszolgálati menedzsment?
A CRM egy vásárlók által vezetett menedzsment, egy biznisz megközelítés, ami az aktív készítés és a hosszú-távú vásárlói kapcsolatok karbantartása által van karakterizálva. Ezek a kapcsolatok előnyösek a vásárló és a vállalat számára egyaránt, ami eltörli az etikátlan viselkedést a vásárlók felé.
Az ügyfélszolgálati menedzsment néha egy adatbázis technológiaként van figyelembe véve, ami a gyűjtés, feldolgozás és az információ beállítás által van támogatva a cég vásárlóiról
Call center minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálatban fontos a köszönetnyilvánítás, ami segít az elégedettség és a lojalitás kialakításában. Az ügynökök lehetnek személyesebbek is, ha az ügyfelek nevén szólítják őket. Az elégedettség megerősítéséhez érdemes megkérdezni a vásárlót, hogy elégedett volt-e és mit lehetett volna jobban csinálni. Egy kérdőíves követő üzenet pedig hatékonyabb lehet, mint egyszerűen telefonon kérdezni.
Szolgáltatási menedzsment szoftver
A LiveAgent szoftver segít az ügyfélszolgálati tevékenységben, javítja az ügyfél-elégedettséget a visszajelzés-kisalkalmazás és a tömeges akciók használatával. Az integrációk fontos szerepet játszanak a szoftverekben, javítva a vállalkozás technológiáját és befolyásolva a felhasználók vásárlási döntéseit. A felhasználók könnyen kérhetnek új integrációkat az integrációs kérelmek beküldésére szolgáló sablonok segítségével. A LiveAgent számos funkcióval és hatékony ügyfélszolgálattal biztosítja a teljes körű szervizt.
Call center követelményeinek ellenőrző listája
A call center más üzleti eszközökkel való integrálása javítja az ügynökök hatékonyságát és jobb ügyfélszolgálatot eredményezhet. A telefonközpont API-kat használhat más rendszerekkel való összekapcsolódáshoz. Fontos a biztonság, és írásos szabályzatokkal kell rendelkezniük. Az irányelveket rendszeresen ellenőrizni és frissíteni kell biztonsági fenyegetések és sebezhetőségek kezelése érdekében.
Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.