ZenDesk Talk alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb ZenDesk Talk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a segédpult szoftveréből?

Nincs megelégedve a ZenDesk Talk-kal? Más megoldást keres a call center üzemeltetéséhez?

A LiveAgent egy teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. A LiveAgent lehetőséget biztosít támogatás nyújtására email, élő chat, közösségi média, tudásbázis és call center segítségével remek áron.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Call center támogatás

Sok más lehetőség mellett a LiveAgent lehetőséget biztosít call center integrációra. Nagyon gyorsan és könnyen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több mint 175 lehetőség, hogy még egyszerűbbé tehesse a munkafolyamatot és élvezhetőbb legyen.

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és javítja a konvenciós arányokat.

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

Zendesk Talk vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Zendesk Talk
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál jegykezelést $72/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál Élő Chatet $72/ügynök/hó áron.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál Hívásközpontot $72/ügynök/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgálót $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál Önkiszolgálót $121/ügynök/hó áron.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Facebook integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk Talk tervben kínál Facebook integrációt $72/ügynök/hó áron.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Twitter integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk Talk tervben kínál Twitter integrációt $72/ügynök/hó áron.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Instagram integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk Talk tervben kínál Instagram integrációt $72/ügynök/hó áron.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Viber integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk Talk tervben kínál Viber integrációt $72/ügynök/hó áron.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
Zendesk Talk tervben kínál tudásbázist $121/ügynök/hó áron.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál ügyfél fórumot $152/ügynök/hó áron.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál automatizációt és szabályokat $72/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál API funkciókat $72/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
Zendesk Talk tervben kínál IVR funkciókat $152/ügynök/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Zendesk Talk nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk otervben kínál korlátlan előzményeket $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan weboldalakat $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál korlátlan chat gombokat $29/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan chat gombokat $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk Ad-on-ként kínál korlátlan 24/7 támogatást.
smart phone calling

Hatékony ZenDesk Talk alternatíva

Ha megbízható és olcsóbb megoldást keres a jelenlegi szoftvere helyett, akkor a keresés akár véget is érhet.

A LiveAgent az egyik legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati megoldás a piacon, méltányos árazással és hasznos eszközökkel. A LiveAgent több, mint 175 lehetőséggel és több, mint 40 integrációval van ellátva, melynek köszönhetően a munkafolyamat könnyebbé válik és lehetőség nyílik majd jobb támogatást nyújtani.

Call center támogatása

Ne mondjon le a call centerről. A LiveAgent segítségével gyorsan beállíthatja bonyodalmak nélkül. A telepítés után képes lesz támogatást nyújtani böngésző, telefon vagy bármilyen más eszköz segítségével az Ön választása szerint.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Kapja meg amire szüksége van kevesebbért

Ha vállalkozásának azt nyújtja, amire szüksége van a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához, az még nem kell tönkretennie a költségvetését. A LiveAgent díjcsomagjai hasznos eszközökkel, lehetőségekkel és integrációkkal vannak ellátva elfogadható áron.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

LiveAgent Is Competitive Advantage

Másik helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezZenDesk Talk alternatíva
A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

KönnyűHelp Desk Szoftver

A Quality Unit LLC üzemeltetője írja le az adatvédelmi és biztonsági politikát, és az oldal sütiket használ. A LiveAgent szolgáltatás irányítópultjának létrehozása folyamatban van, és a felhasználók demót kérhetnek a szolgáltatásról előzetes időpontfoglalással. A kapcsolatfelvételhez elfogadni kell a sütiket. Csevegési lehetőség is rendelkezésre áll.

Az ügyfélfórum létrehozása kiemelkedő funkció, amelyet számos ügyfélszolgálati szoftver-szolgáltató kínál önkiszolgáló portáljain belül.

Hogyan Hozzunk Létre Fórumot

A közösségi fórumok fontossága az ügyfélszolgálatban véleményezhető és megvitatható, és hatékony lehet az ügyfelek bevonásában és a termékfejlesztés ösztönzésében. A fórumok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy megosszák tapasztalataikat és tippeket adjanak egymásnak, miközben az ügyfélszolgálat képviselői is időt takaríthatnak meg. Emellett a fórumok segítik a vállalkozásokat abban, hogy megtartsák az ügyfeleiket és jobban megértsék igényeiket.

A Contact Center szoftver javíthatja és racionalizálhatja a bejövő és kimenő kommunikációt. Olvassa el a 25 legjobb kapcsolattartó központról szóló áttekintésünket.

A legjobb contact center szoftver

A modern kapcsolatközpont szoftverek javítják az üzleti és kimenő kommunikációt, és szabványosítják a kommunikációt. A Castel Communications működési fényességével érkező legmodernebb kapcsolattartó központ megoldásokkal elérhető a proaktív megfelelőség-kezelés és az elemzett adatokból fakadó bevált gyakorlatok, míg a több mint 200 funkcióval rendelkező contact center megoldások támogatják a hívóeszközök, a softphone-kleintek és a VoIP-t. A speciális funkciók között szerepel a tárolás, a hívásnaplózás/-rögzítés, az eszkalációkedés és a jelentések és elemzések. A vegyes hívásközpont kifejezés bejövő és kimenő kommunikációt kezelő hívásközpontra utal.

A LiveAgent megbízható jegyrendszert biztosít, integrációt többféle csatornával és több, mint 175 lehetőséggel. Emelje a következő szintre ügyfélszolgálati lehetőségeit a LiveAgent-tel.

SolarWinds alternatívát keres?

Az elemzési funkciók segítségével a legjobb ár-érték arányt érheti el az élő chat widgetek között. A LivePerson és a Chaport is népszerű választás, azonban a LiveAgent ügyfél-támogatási rendszere jobb ár-érték aránnyal és több opcióval bír. Az ügyfelek számára előnyös a mobil funkció, a stabil működés, a kontakt nyomtatvány és az adatbázisok könnyű integrálása. A LiveAgent minden más alternatívánál jobbnak bizonyult.

Tudja meg, hogy mi teszi a LiveAgentet egy remek SpiceWorks alternatívává. Indítsa el az ingyenes próbaverziót, és tudjon meg többet a jegyrendszerről.

SpiceWorks alternatívát keres?

Az eladások növelése érdekében fontos, hogy a márkához hűséges ügyfeleket tartson meg. A LiveAgent lehetőséget nyújt arra, hogy spóroljon, és kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson. A cég 24/7 elérhető és készen áll arra, hogy segítséget nyújtsanak a vállalkozásnak.

Tudja meg, miért a LiveAgent a Desk.com legjobb alternatívája. Ismerje meg az előnyöket, és iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes, kötelezettség nélküli kipróbálásra.

Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, amely számos integrációt és bővítményt kínál, továbbá 40 nyelven elérhető fordítással. A Desk.com-val összehasonlítva, a LiveAgent szoftvere rendszeresen frissül, és biztosítja a stabil működést és a funkcionalitást a felhasználók számára. A LiveAgent célja a korlátok feloldása és az ügyfélszolgálat hatékonyságának javítása.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót