Ingyenes próba

ZenDesk Talk alternatívát keres?

Nincs megelégedve a ZenDesk Talk-kal? Más megoldást keres a call center üzemeltetéséhez? 

A LiveAgent egy teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. A LiveAgent lehetőséget biztosít támogatás nyújtására email, élő chat, közösségi média, tudásbázis és call center segítségével remek áron.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Telefonköpont

Call center támogatás

Sok más lehetőség mellett a LiveAgent lehetőséget biztosít call center integrációra. Nagyon gyorsan és könnyen beállítható! 

Integrációk árazása

Funkciókban gazdag

Több mint 175 lehetőség, hogy még egyszerűbbé tehesse a munkafolyamatot és élvezhetőbb legyen. 

Pénzeszsák és egy érme

Megfizethető árak

A LiveAgent különböző csomagokat kínál megfizethető áron. Válasszon egyet a három díjcsomagunk közül, vagy válasson ki külön lehetőségeket, hogy személyre szabhassa ügyfélszolgálatát.

 
Megnövekedett ügyfél-elégedettség és hűség

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és javítja a konvenciós arányokat. 

okostelefon hívás

Hatékony ZenDesk Talk alternatíva

Ha megbízható és olcsóbb megoldást keres a jelenlegi szoftvere helyett, akkor a keresés akár véget is érhet. 

A LiveAgent az egyik legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati megoldás a piacon, méltányos árazással és hasznos eszközökkel. A LiveAgent több, mint 175 lehetőséggel és több, mint 40 integrációval van ellátva, melynek köszönhetően a munkafolyamat könnyebbé válik és lehetőség nyílik majd jobb támogatást nyújtani.

Call center támogatása

Ne mondjon le a call centerről. A LiveAgent segítségével gyorsan beállíthatja bonyodalmak nélkül. A telepítés után képes lesz támogatást nyújtani böngésző, telefon vagy bármilyen más eszköz segítségével az Ön választása szerint. 

Foglaljon le bemutatót a LiveAgentnél
kinyit Megtakarítások dwkw

Kapja meg amire szüksége van kevesebbért

Ha vállalkozásának azt nyújtja, amire szüksége van a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához, az még nem kell tönkretennie a költségvetését. A LiveAgent díjcsomagjai hasznos eszközökkel, lehetőségekkel és integrációkkal vannak ellátva elfogadható áron.

 

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

A LiveAgent Egy Kompetitív Előny

Másik helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… A LiveAgent! 

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..