Cyprus P.B.X integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Cyprus P.B.X Adatvedélem
A Cyprus PBX, a 2011 elején alapított távközlési vállalat elkötelezett a magas színvonalú és megfizethető VoIP kommunikációs szolgáltatások nyújtása mellett kis- és középvállalkozások, valamint magánszemélyek számára. A hagyományos telefonálás terén nagy tapasztalattal rendelkező fiatal és ambiciózus távközlési mérnökök csapata által irányított Cyprus PBX célja, hogy forradalmasítsa a ciprusi távközlési szolgáltatásokat.
Megértve, hogy a “megfelelő” telefonálási megoldás az egyéni körülményektől függ, a ciprusi alközpont két elsődleges szolgáltatást kínál a különböző megvalósítási modellek kielégítésére. Az első a hosztolt üzleti VoIP szolgáltatásunk, amely egy teljesen felügyelt hosztolt alközponti szolgáltatás. Ez lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kiszervezzék kommunikációs platformjukat, és bárhonnan, az interneten keresztül csatlakoztatják telefonjaikat a ciprusi alközponthoz. Legyen szó melléktárcsázásról, bejövő hívások kezeléséről, ACD-sorok kezeléséről vagy hangposta szolgáltatásokról, a hosztolt szolgáltatás a SIP-en, a VoIP ipari szabványos protokollján alapuló átfogó megoldásokat kínál. A zökkenőmentes hívásirányítást virtuális SIP tartományok létrehozásával és a hívások SIP-címek alapján történő irányításával biztosítja.
A hosztolt szolgáltatáson kívül a Cyprus PBX alternatív megvalósítási modellt is kínál azoknak, akik a helyszíni megoldást részesítik előnyben. Ez lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy jobban irányítsák telefonrendszerüket, és integrálják azt meglévő infrastruktúrájukkal. Az IP-telefónia technológiák erejének kihasználásával a ciprusi alközpont megbízható és költséghatékony VoIP kommunikációs szolgáltatásokat nyújt, függetlenül a választott megvalósítási modelltől.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent együttműködött a Cyprus PBX-el, hogy rendkívül egyszerűvé tegye a Cyprus PBX számok integrálását a call centerbe. És a legjobb rész? A LiveAgent nem számít fel további díjat ezért a kapcsolatért.
Ha szeretné összekapcsolni a Cyprus PBX-et a LiveAgent call centerrel, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Ciprus PBX keresése.
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A Cyprus PBX integrálásának költsége:
A LiveAgent előfizetés extra költség nélkül tartalmazza az integrációt, míg a Cyprus PBX díj ellenében kínálja szolgáltatásait, mivel ezek külön üzlet.
A Cyprus PBX előnyei:
- Költséghatékony megoldások
- Méretezhetőség
- Magas megbízhatóság
- Rugalmasság
- Hozzáférés világszerte
- Fokozott biztonság
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Cyprus PBX integration!
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvert, bejövő call center szoftvert, panaszkezelési rendszert és ügyfélportál szoftvert kínál. Partnerprogramjukra is lehet jelentkezni. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is kapott, és lehetőség van demóra és ajánlatkérésre is. Sales kontaktszámaikat és egyéb elérhetőségeiket a weboldalukon találhatjuk meg, illetve feliratkozhatunk a hírlevelükre is.