Mi az az IT ügyfélszolgálat?
Az IT ügyfélszolgálat műszaki segítséget nyújt az ügyfeleknek, műszaki problémákkal kapcsolatban. A fő célja a műszaki segítségnyújtás számítástechniaki kérdésekben.
Az ügyfélszolgálatosok ügyfélszolgálati szoftvereket alkalmaznak a problémák és igények megoldásához. Az IT ügyfélszolgálat tárolja az ügyfelek elérhetőségeit és igényekrte reagál. (nyomon követi és redszerezi őket) és még más egyéb funkciókkal is rendelkezik.
Expert’s note
Az IT ügyfélszolgálat műszaki segítséget nyújt számítástechnikai kérdésekben. Ügyfélszolgálati szoftverekkel dolgoznak és egészítik ki tevékenységüket. Az IT ügyfélszolgálat fontos szerepet játszik az ügyfél elégedettségének biztosításában.
A LiveAgent egy automatizált ügyfélszolgálati rendszer, amely több kommunikációs csatornát kapcsol össze egy univerzális postaládában. A rendszer hatékony és rendezett, növeli az ügyfelek elégedettségét és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, a LiveAgentet pedig a legjobb támogatási rendszernek tartják. A rendszer önállóan generál válasszokat és automatikusan fordít nyelveket. A rendszer testre szabható, és segíti a brand imázsának növelését. A LiveAgent könnyen telepíthető és használható, amelyben egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezhet. A weboldal sütiket használ, amelyekről bővebb információt olvashat az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvekben.
A kimenő értékesítési folyamat személyre szabott ajánlatokat kínál, növelve ezzel az ügyfélhűséget és a bevételt. Az érintési pontok azok az időpontok, amikor az ügyfelek kapcsolatba lépnek a vállalattal, például termék vásárlása előtt vagy után. A legjellemzőbb érintési pontok az ügyfélszolgálattal való kommunikáció különféle csatornákon keresztül, a közösségi média használata és az interneten történő véleményezés. A LiveAgent segítségével ki lehet értékelni az összes kommunikációs pontot, ami lehetőséget ad az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek kapcsolatba lépni az Ön márkájával.