Mi az az IT ügyfélszolgálat?
Az IT ügyfélszolgálat műszaki segítséget nyújt az ügyfeleknek, műszaki problémákkal kapcsolatban. A fő célja a műszaki segítségnyújtás számítástechniaki kérdésekben.
Az ügyfélszolgálatosok ügyfélszolgálati szoftvereket alkalmaznak a problémák és igények megoldásához. Az IT ügyfélszolgálat tárolja az ügyfelek elérhetőségeit és igényekrte reagál. (nyomon követi és redszerezi őket) és még más egyéb funkciókkal is rendelkezik.
Expert note
Az IT ügyfélszolgálat műszaki segítséget nyújt számítástechnikai kérdésekben. Ügyfélszolgálati szoftverekkel dolgoznak és egészítik ki tevékenységüket. Az IT ügyfélszolgálat fontos szerepet játszik az ügyfél elégedettségének biztosításában.

Szolgáltatási menedzsment szoftver
A cikk arról szól, hogyan kezeljük az ügyfelek visszajelzéseit és hogyan javítsuk az ügyfélszolgálati tapasztalatot. Bemutat ingyenes sablonokat a termék- és szolgáltatás-orientált kérdések megválaszolására, az ügyfél visszajelzését lehetővé tevő kisalkalmazást, valamint az időtakarékosságot jelentő LiveAgent tömeges akciókat. A cikk további forrásokat kínál, mint például a gamifikáció és az élő csevegés. A LiveAgent szoftvert is bemutatja, és az általuk kínált funkciókat, integrációkat, önkiszolgáló és panaszkezelő rendszereket, valamint az ügyfélportál szoftvert.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati támogatás szoftver, amely az ügyfélszolgálati élmény fontosságára helyezi a hangsúlyt. Az ügyfélszolgálati munkatársak segítenek az ügyfél elégedettségének javításában és segíthetnek az ügyfél felmérésében. A LiveAgent átfogó szolgáltatást kínál, mint például VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver és bejövő híváskezelő szoftver. A cég blogjában pedig hasznos tippeket és információkat találhatunk. Elérhető ingyenes próba.
A LiveAgent ügyfélszolgálati megoldása nagyszerű lehetőség vállalkozások számára, hogy növeljék a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az Önkiszolgáló árak összehasonlítása konkurens megoldásokkal bizonyítja, hogy a LiveAgent kedvezőbb áron kínál kiemelkedő funkciókat. A csevegés indítása és a jegy beküldése lehetőségei azt mutatják, hogy az ügyfélportál testreszabható és könnyen használható. A Tudástár szoftver pedig megbízható tudásmenedzsmentet biztosít, hogy az ügyfélszolgálati megoldás minden igényt kielégítsen. A LiveAgent 14 napos ingyenes próbaverziója elérhető.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely több fontos feladatot és felelősséget biztosít a vevők számára. A szoftver számos integrációval és alternatívával rendelkezik, és egy demó segítségével kipróbálható. A LiveAgentnek sok partnere és egy partnerprogramja van, amely lehetőséget ad a partneri együttműködésre. A LiveAgentet évente díjazzák és rendelkezik tanúsítványokkal. A szoftver lehetővé teszi az adatmigrációt és támogatást is nyújt.