Mi az az IT ügyfélszolgálat?
Az IT ügyfélszolgálat műszaki segítséget nyújt az ügyfeleknek, műszaki problémákkal kapcsolatban. A fő célja a műszaki segítségnyújtás számítástechniaki kérdésekben.
Az ügyfélszolgálatosok ügyfélszolgálati szoftvereket alkalmaznak a problémák és igények megoldásához. Az IT ügyfélszolgálat tárolja az ügyfelek elérhetőségeit és igényekrte reagál. (nyomon követi és redszerezi őket) és még más egyéb funkciókkal is rendelkezik.
A LiveAgent egy automatizált ügyfélszolgálati rendszer, amely több kommunikációs csatornát kapcsol össze egy univerzális postaládában. A rendszer hatékony és rendezett, növeli az ügyfelek elégedettségét és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, a LiveAgentet pedig a legjobb támogatási rendszernek tartják. A rendszer önállóan generál válasszokat és automatikusan fordít nyelveket. A rendszer testre szabható, és segíti a brand imázsának növelését. A LiveAgent könnyen telepíthető és használható, amelyben egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezhet. A weboldal sütiket használ, amelyekről bővebb információt olvashat az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvekben.
A kimenő értékesítési folyamat személyre szabott ajánlatokat kínál, növelve ezzel az ügyfélhűséget és a bevételt. Az érintési pontok azok az időpontok, amikor az ügyfelek kapcsolatba lépnek a vállalattal, például termék vásárlása előtt vagy után. A legjellemzőbb érintési pontok az ügyfélszolgálattal való kommunikáció különféle csatornákon keresztül, a közösségi média használata és az interneten történő véleményezés. A LiveAgent segítségével ki lehet értékelni az összes kommunikációs pontot, ami lehetőséget ad az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek kapcsolatba lépni az Ön márkájával.