A jelvények szórakoztató és vonzó munkahelyet teremtenek. A kitűzőkkel természetesen nő a termelékenység az irodában. Az emberek szeretnek gyűjteni és ragaszkodni a jutalmazó jelvényekhez, és igyekeznek minél előbb lerázni a negatív jelvényeket. A jutalmak és jelvények a Gamification funkció részét képezik.
A ügyfélszolgálat vezetői egyszerűen és gyorsan megtekinthetik, hogy ki az, aki a legjobb eredményt produkálja, válaszol a legtöbb vásárlónak, a legtöbb terméket értékesíti, illetve ki lazul el hosszú inaktivitással.
Példa
A LiveAgent a „Speedy Gonzales” jelvényt egy olyan ügynökhöz rendeli, aki a legrövidebb válaszidővel rendelkezik.
Példák Jelvényekre
![](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/e6bca4328bf4f2d006edd39e0c89d84d/Badges-list-of-them-1024x576.jpg)
Az alapértelmezett Jelvények típusai (a Jelvényeket személyre szabhatja):
Forgalomirányító – Ön a legtöbb Jegyet továbbítja. (Minden nap kiértékelve, és az elmúlt 7 napban a legtöbb jegyet továbbító ügynökhöz rendelik.)
- Szieszta – A te szünetidőd a leghosszabb a többiek közül. Nagyon élvezed a sziesztát. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki az elmúlt 7 napban a legtöbbet volt szüneten.)
- Ok nélküli lázadó – Neked van a legtöbb negatív értékeléseid. Gondold át a válaszaidat. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb szemrehányást kapta az elmúlt 7 napban.)
- Felügyelő – Alaposan elolvasod a jegyeidet. Az átlagos jegymegtekintési időd a leghosszabb a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek átlagosan a leghosszabb ideig voltak megnyitva jegyei az előző napon.)
- Speedy Gonzales – A felugró Chat-re adott reakcióid a leggyorsabbak a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek az átlagos válaszideje a felugró chat-ekre a leggyorsabb volt az előző napon.)
- Díjazott – Te vagy a legjobban díjazott ügynök. Az ügyfelek imádnak. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb jutalmat kapta az elmúlt 7 napban.)
- Kávé – Te tartod a legtöbb szünetet. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbbször tartott szünetet az elmúlt 7 napban.)
- Regényíró – Te írtad a leghosszabb választ tegnap. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a leghosszabb választ írta az előző napon.)
Címkéző – Ön a legtöbb jegyet megcímkézte (Minden nap kiértékelve, és az elmúlt 7 napban a legtöbb jegyet megjelölő ügynökhöz rendelik.)
- Négylevelű díszítés – A Négylevelű díszítő jelvény nagyon ritkán jelenik meg és szerencsét hoz. A jelvény birtokában az ügyfelek csak egyszerű kérdéseket tesznek fel 🙂 (Véletlenszerűen értékelődik és véletlenszerűen rendelődik hozzá az online ügynökök egyikéhez.)
- Expressz – Expressz sebességgel nyitod és zárod a Jegyeket. Az átlagos jegymegtekintési időd a legrövidebb a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek az átlagos nyitott jegyei a legrövidebbek voltak az előző napon.)
- Szorgalmas munkás – Tarts szünetet. Te töltötted a legtöbb időt online. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbbet volt online az elmúlt 7 napban.)
- Fecsegő – Tegnap neked volt a leghosszabb chat beszélgetésed. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek a letöbb chat beszélgetése volt az előző napon.)
- Takarító- A legtöbb jegyet megoldod/törlöd. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb jegyet megoldotta vagy lezárta az elmúlt 7 napban.)
- Beszédes – Neked volt a leghosszabb hívásod tegnap. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek a legtöbb hívása volt az előző napon.)
Jelvények ranglistája
Az ügynökök láthatják egymás Jelvényeit és versenyezhetnek egymással.
![Jelvények ranglistája](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/deabe93c4718bf885013518475b117c2/Mockup-Leaderboard-for-Badges.png)
Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.