Jutalmak és Jelvények

A jelvények szórakoztató és elkötelezett munkahelyet teremtenek. Jelvényekkel a termelékenység az irodában természetesen nő. Az emberek imádják gyűjteni és megtartani a jutalmazó Jelvényeket, és a negatívaktól megpróbálnak a lehető leghamarabb megszabadulni. A jutalmak és jelvények a játékosítás funkciónak a részei.

A ügyfélszolgálat vezetői egyszerűen és gyorsan megtekinthetik, hogy ki az, aki a legjobb eredményt produkálja, válaszol a legtöbb vásárlónak, a legtöbb terméket értékesíti, illetve ki lazul el hosszú inaktivitással.

Példa

A LiveAgent a „Speedy Gonzales” jelvényt egy olyan ügynökhöz rendeli, aki a legrövidebb válaszidővel rendelkezik.

Példák Jelvényekre

Jutalmak és Jelvények
Jelvények listája

Az alapértelmezett Jelvények típusai (a Jelvényeket személyre szabhatja):

  • Forgalomirányító – Te ruházod át a legtöbb jegyet. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki az elmúlt 7 napban a legtöbb jegyet adta át.)

     
  • Szieszta – A te szünetidőd a leghosszabb a többiek közül. Nagyon élvezed a sziesztát. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki az elmúlt 7 napban a legtöbbet volt szüneten.)
  • Ok nélküli lázadó – Neked van a legtöbb negatív értékeléseid. Gondold át a válaszaidat. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb szemrehányást kapta az elmúlt 7 napban.)
  • Felügyelő – Alaposan elolvasod a jegyeidet. Az átlagos jegymegtekintési időd a leghosszabb a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek átlagosan a leghosszabb ideig voltak megnyitva jegyei az előző napon.)

     
  • Speedy Gonzales – A felugró Chat-re adott reakcióid a leggyorsabbak a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek az átlagos válaszideje a felugró chat-ekre a leggyorsabb volt az előző napon.)

     
  • Díjazott – Te vagy a legjobban díjazott ügynök. Az ügyfelek imádnak. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb jutalmat kapta az elmúlt 7 napban.)
  • Kávé – Te tartod a legtöbb szünetet. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbbször tartott szünetet az elmúlt 7 napban.)
  • Regényíró – Te írtad a leghosszabb választ tegnap. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a leghosszabb választ írta az előző napon.)
  • Címkéző – Te címkézted fell a legtöbb jegyet. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb jegyet felcímkézte az elmúlt 7 napban.)

     
  • Négylevelű díszítés – A Négylevelű díszítő jelvény nagyon ritkán jelenik meg és szerencsét hoz. A jelvény birtokában az ügyfelek csak egyszerű kérdéseket tesznek fel 🙂 (Véletlenszerűen értékelődik és véletlenszerűen rendelődik hozzá az online ügynökök egyikéhez.)
  • Expressz – Expressz sebességgel nyitod és zárod a Jegyeket. Az átlagos jegymegtekintési időd a legrövidebb a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek az átlagos nyitott jegyei a legrövidebbek voltak az előző napon.)
  • Szorgalmas munkás – Tarts szünetet. Te töltötted a legtöbb időt online. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbbet volt online az elmúlt 7 napban.)
  • Fecsegő – Tegnap neked volt a leghosszabb chat beszélgetésed. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek a letöbb chat beszélgetése volt az előző napon.)
  • Takarító- A legtöbb jegyet megoldod/törlöd. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb jegyet megoldotta vagy lezárta az elmúlt 7 napban.)
  • Beszédes – Neked volt a leghosszabb hívásod tegnap. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek a legtöbb hívása volt az előző napon.)

Jelvények ranglistája

Az ügynökök láthatják egymás Jelvényeit és versenyezhetnek egymással.

Jelvények-Ranglistája

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..