A jelvények szórakoztató és vonzó munkahelyet teremtenek. A kitűzőkkel természetesen nő a termelékenység az irodában. Az emberek szeretnek gyűjteni és ragaszkodni a jutalmazó jelvényekhez, és igyekeznek minél előbb lerázni a negatív jelvényeket. A jutalmak és jelvények a Gamification funkció részét képezik.
A ügyfélszolgálat vezetői egyszerűen és gyorsan megtekinthetik, hogy ki az, aki a legjobb eredményt produkálja, válaszol a legtöbb vásárlónak, a legtöbb terméket értékesíti, illetve ki lazul el hosszú inaktivitással.
Példa
A LiveAgent a „Speedy Gonzales” jelvényt egy olyan ügynökhöz rendeli, aki a legrövidebb válaszidővel rendelkezik.
Példák Jelvényekre

Az alapértelmezett Jelvények típusai (a Jelvényeket személyre szabhatja):
Forgalomirányító – Ön a legtöbb Jegyet továbbítja. (Minden nap kiértékelve, és az elmúlt 7 napban a legtöbb jegyet továbbító ügynökhöz rendelik.)
- Szieszta – A te szünetidőd a leghosszabb a többiek közül. Nagyon élvezed a sziesztát. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki az elmúlt 7 napban a legtöbbet volt szüneten.)
- Ok nélküli lázadó – Neked van a legtöbb negatív értékeléseid. Gondold át a válaszaidat. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb szemrehányást kapta az elmúlt 7 napban.)
- Felügyelő – Alaposan elolvasod a jegyeidet. Az átlagos jegymegtekintési időd a leghosszabb a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek átlagosan a leghosszabb ideig voltak megnyitva jegyei az előző napon.)
- Speedy Gonzales – A felugró Chat-re adott reakcióid a leggyorsabbak a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek az átlagos válaszideje a felugró chat-ekre a leggyorsabb volt az előző napon.)
- Díjazott – Te vagy a legjobban díjazott ügynök. Az ügyfelek imádnak. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb jutalmat kapta az elmúlt 7 napban.)
- Kávé – Te tartod a legtöbb szünetet. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbbször tartott szünetet az elmúlt 7 napban.)
- Regényíró – Te írtad a leghosszabb választ tegnap. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a leghosszabb választ írta az előző napon.)
Címkéző – Ön a legtöbb jegyet megcímkézte (Minden nap kiértékelve, és az elmúlt 7 napban a legtöbb jegyet megjelölő ügynökhöz rendelik.)
- Négylevelű díszítés – A Négylevelű díszítő jelvény nagyon ritkán jelenik meg és szerencsét hoz. A jelvény birtokában az ügyfelek csak egyszerű kérdéseket tesznek fel 🙂 (Véletlenszerűen értékelődik és véletlenszerűen rendelődik hozzá az online ügynökök egyikéhez.)
- Expressz – Expressz sebességgel nyitod és zárod a Jegyeket. Az átlagos jegymegtekintési időd a legrövidebb a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek az átlagos nyitott jegyei a legrövidebbek voltak az előző napon.)
- Szorgalmas munkás – Tarts szünetet. Te töltötted a legtöbb időt online. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbbet volt online az elmúlt 7 napban.)
- Fecsegő – Tegnap neked volt a leghosszabb chat beszélgetésed. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek a letöbb chat beszélgetése volt az előző napon.)
- Takarító- A legtöbb jegyet megoldod/törlöd. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb jegyet megoldotta vagy lezárta az elmúlt 7 napban.)
- Beszédes – Neked volt a leghosszabb hívásod tegnap. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek a legtöbb hívása volt az előző napon.)
Jelvények ranglistája
Az ügynökök láthatják egymás Jelvényeit és versenyezhetnek egymással.

Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.
Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják, melyet a felső vezetőség létrehoz. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése javíthatja a pozícionálást, csökkentve az értelmetlen kommenteket a közösségi oldalakon. A LiveAgent az ingyenes próbaverziója segítségével nagyszerű eszköz az ügyfelekkel történő kommunikációban és kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat.
10 idézet az ügyfélszolgálati csapat motiválására
Az érzelmi kapcsolatok fontosak az ügyfelekJ való tartós kapcsolat kialakításában, amelyhez fontos a pozitív és empátiás kommunikáció, valamint hatékony visszajelzés adása. Az ügyfélszolgálati csapat motiválása és az elégedettség fontossága kiemelt. Az ügyfelekkel való kommunikációnak beszélgető jellegűnek kell lennie, és érdemes különböző módszerekkel és kérdéstípusokkal kísérletezni. További tippként ajándékozással és közösségi média használattal is javítható az ügyfélmegtartás. A problémakövető szoftverek is segíthetnek a hatékony ügyfélszolgálatban.
A visszajelzés-kisalkalmazás egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy visszajelzést adjanak tapasztalataikról, például egy felmérés vagy egy egyszerű űrlap formájában. Ez segít az ügyfeleknek megoldani a felmerülő problémákat, miközben a vállalat számára információt nyújt, hogy hogyan javíthatja a weboldalát.