Szeretné ügyfélszolgálatát egy következő szintre emelni? Intsen búcsút a megosztott postafióknak és migrálja adatait az Outlookról. Kösse össze e-mail fiókjait a LiveAgenttel, hogy jobb áttekintést kaphasson az ügyfelek megkereséseiről, oldja meg őket gyorsabban és növelje az ügyfél elégedettséget.
A LiveAgent egy teljes körű ügyfélszolgálati megoldás több eszközzel, lehetőséggel, integrációkkal és támogatással, hogy Ön a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthassa egyetlen irányítópultról. Olvasson róla és tudjon meg többet, vagy kezdje meg a 14 napos próba verzióját még ma.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Jegykezelési rendszer, mely rendszerezi az összes kommunikációját különböző fontossági normák szerint.
E-mail, élő chat, call center, tudásbázis vagy még a közösségi média támogatás
Mindig ott vagyunk amikor információra van szüksége vagy meg kell oldani egy problémát
A LiveAgentre váltás nem azt jelenti, hogy meg kell szabadulnia teljesen a Microsoft Outlook fiókjától. Az adatok áttelepítése az e-mail fiók integrálását jelenti a LiveAgentbe és az adatok átadását, így jobban nyomon követheti azokat.
Ha nem biztos abban, hogy lehet migrálni adatait az Outlookból a LiveAgentbe, akkor lépjen velünk kapcsolatba miután létrehozott egy új fiókat és mi szívesen segítünk migrálni adatát Ön helyett. A migrációs folyamat biztonságos, így nem kell aggódnia, hogy bármilyen adatai is hiányozni fog majd. Kezdje meg ingyenes próbáját még ma és tudassa velünk amikor készen áll, hogy elkezdjük a migrációs folyamatot.
Migrálja névjegyei listáját a LiveAgentbe
E-mailek és minden egyéb más kommunikáció az Outlookjából
A címkék is migrálhatóak
Költöztesse át visszajelzése információit
E-mailje szervezett jegyrendszerré válhat, ahol jobban nyomon követheti az ügyfelek kéréseit, megoldottként jelölheti meg a problémákat, és egyszerűen jobban kezelheti a help desk-et. Az e-mail csak a kezdet.
A mi jegykezelő rendszerünk tartalmaz más eszközöket is. Most a leggyorsabb élő chat widget-ről beszélünk a weboldalán, call centerről, tudásbázisról vagy a közösségi média támogatásról. Kapcsolja össze a Facebook Messenger, Twitter, Instagram vagy Viber szolgáltatását. Fedje le a fontosabb csatornákat világszerte ügyfelek által használva és kövesse őket nyomon az irányítópulton. Javíthat a munkafolyamatán több integrációval és kihasználva a lehetőségek széles skáláját.
Megértjük a jó ügyfélszolgálat nyújtásának fontosságát. Ezért tesszük a tőlünk telhető legtöbbet, hogy segítsünk ügyfeleinknek amikor szükségük van rá. A LiveAgent 24/7 ügyfélszolgálati támogatást nyújt minden tervével.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot egy kiváló ügyfélszolgálattal az Ön háta mögött. Lépjen kapcsolatba velünk ha szüksége van információra, amikor meg kell oldani egy problémát vagy többet szeretne megtudni a LiveAgent használatáról. Bármikor, bárhol elérhet minket – e-maik, tudásbázis, call center, közösségi média vagy élő chat. Szeretne kiváló ügyfélszolgálatot kapni az új help desk mellé? Kattintson az alábbi gombra.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd értékelés
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
Az Outlookról a LiveAgentre való áttéréshez bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért, vagy használjon ingyenes migrációs bővítményt.
Vállalkozása adatokat, például jegyeket, rendszergazdákat, ügynököket, vásárlói információkat, címkéket, mellékleteket és egyebeket migrálhat az Outlookból a LiveAgentbe.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk