Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait az Outlook-ból.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrálna az Outlookról?

Szeretné ügyfélszolgálatát egy következő szintre emelni? Intsen búcsút a megosztott postafióknak és migrálja adatait az Outlookról. Kösse össze e-mail fiókjait a LiveAgenttel, hogy jobb áttekintést kaphasson az ügyfelek megkereséseiről, oldja meg őket gyorsabban és növelje az ügyfél elégedettséget.

A LiveAgent egy teljes körű ügyfélszolgálati megoldás több eszközzel, lehetőséggel, integrációkkal és támogatással, hogy Ön a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthassa egyetlen irányítópultról. Olvasson róla és tudjon meg többet, vagy kezdje meg a 14 napos próba verzióját még ma.

A LiveAgent migráció előnyei

Jegykezelés

Jegykezelési rendszer, mely rendszerezi az összes kommunikációját különböző fontossági normák szerint.

Több kommunikációs eszköz

E-mail, élő chat, call center, tudásbázis vagy még a közösségi média támogatás

24/7 támogatás

Mindig ott vagyunk amikor információra van szüksége vagy meg kell oldani egy problémát

Szerezze meg ingyenes Outlook migrációját

A LiveAgentre váltás nem azt jelenti, hogy meg kell szabadulnia teljesen a Microsoft Outlook fiókjától. Az adatok áttelepítése az e-mail fiók integrálását jelenti a LiveAgentbe és az adatok átadását, így jobban nyomon követheti azokat.

Ha nem biztos abban, hogy lehet migrálni adatait az Outlookból a LiveAgentbe, akkor lépjen velünk kapcsolatba miután létrehozott egy új fiókat és mi szívesen segítünk migrálni adatát Ön helyett. A migrációs folyamat biztonságos, így nem kell aggódnia, hogy bármilyen adatai is hiányozni fog majd. Kezdje meg ingyenes próbáját még ma és tudassa velünk amikor készen áll, hogy elkezdjük a migrációs folyamatot. 

Milyen típusú adatokat migrálunk Önnek?

Névjegyek

Migrálja névjegyei listáját a LiveAgentbe

E-mailek

E-mailek és minden egyéb más kommunikáció az Outlookjából

Címkék

A címkék is migrálhatóak

Visszajelzés

Költöztesse át visszajelzése információit

Több eszköz a jobb help desk-hez

E-mailje szervezett jegyrendszerré válhat, ahol jobban nyomon követheti az ügyfelek kéréseit, megoldottként jelölheti meg a problémákat, és egyszerűen jobban kezelheti a help desk-et. Az e-mail csak a kezdet. 

A mi jegykezelő rendszerünk tartalmaz más eszközöket is. Most a leggyorsabb élő chat widget-ről beszélünk a weboldalán, call centerről, tudásbázisról vagy a közösségi média támogatásról. Kapcsolja össze a Facebook Messenger, Twitter, Instagram vagy Viber szolgáltatását. Fedje le a fontosabb csatornákat világszerte ügyfelek által használva és kövesse őket nyomon az irányítópulton. Javíthat a munkafolyamatán több integrációval és kihasználva a lehetőségek széles skáláját.

liveagent tools

Vessen egy pillantást eszköztárunkra

LiveAgent - How to choose the right knowledge base tool?

Ott vagyunk, hogy kisegítsük Önt

Megértjük a jó ügyfélszolgálat nyújtásának fontosságát. Ezért tesszük a tőlünk telhető legtöbbet, hogy segítsünk ügyfeleinknek amikor szükségük van rá. A LiveAgent 24/7 ügyfélszolgálati támogatást nyújt minden tervével. 

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot egy kiváló ügyfélszolgálattal az Ön háta mögött. Lépjen kapcsolatba velünk ha szüksége van információra, amikor meg kell oldani egy problémát vagy többet szeretne megtudni a LiveAgent használatáról. Bármikor, bárhol elérhet minket – e-maik, tudásbázis, call center, közösségi média vagy élő chat. Szeretne kiváló ügyfélszolgálatot kapni az új help desk mellé? Kattintson az alábbi gombra.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd értékelés

Mit mondanak rólunk ügyfeleink

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezOutlook migráció
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok létrehozását és a híváskonfigurációk beállítását. A rendszer gyors és különböző árazási csomagokat kínál.

A felelős egy személy, aki kap egy kijelölt jegyet. Az ő neve meg fog jelenni a következő alkalommal a jegy mellett, így mindenki tudni fogja, hogy ki gondoskodik erről a jegyről.

Felelős

The LiveAgent help desk software provides various features to manage customer relationships effectively, including phone ticketing and customized ticket fields. The company also offers over 130 email templates through their customer portal. LiveAgent has a page with detailed information about their services and partners, and offers risk-free trials and email newsletters for the latest updates and discounts. Many positive reviews and experiences endorse LiveAgent as an excellent choice for any online business.

A LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriuma a többcsatornás help desk megoldásra összpontosít. Élő cset, ticketing szoftver, beépített call center és még sok más tartozik hozzá. A LiveAgent ingyenes próbaverziója korlátozott ideig érhető el.

Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével

A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.

A LiveAgent Online látogatók funkciójával könnyen megnézheti, hogy kik böngésznek weboldalán. A LiveAgent mindenkit nyomon követ weboldalán, és megmutatja, hogy milyen aloldalakat látogatnak meg.

Online látogatók

A LiveAgent egy összetett help desk szoftver, amely felhasználóbarát és segít az ügyfelek elégedettségének biztosításában. Az Online látogatók funkció lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy élőben kövessék a webhelyen böngésző látogatók tevékenységét, amely segíthet abban, hogy felkészült legyenek a csevegésre. Az ügyfélszolgálati képességek, mint az aktív hallgatás, figyelem és türelem, kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához. Az esettanulmányok hasznosak a tartalmi stratégia szempontjából, és harmadik személyben, tényekkel és adatokkal kell írniuk.

A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

A contact center szoftver lehetővé teszi a cégeknek az ügyfelekkel történő kommunikáció egyszerűsítését az összes lehetséges csatornán. A globális kontaktközpont szoftverpiac mérete várhatóan 47,76 milliárd EUR-t éri el 2025-re. A felhőalapú kapcsolat központ szoftver felállításához és működtetéséhez már nincs szükség drága hardverekre vagy infrastruktúrára, ami nagy szervezetek és kisvállalkozások számára egyaránt előnyös.

A feltételek alapján több feladatot végrehajthat közvetlenül a LiveAgentben szabályok végrehajtásával, vagy harmadik féltől származó alkalmazásokban az API-n keresztül.

Cél

LiveAgent egy olyan alkalmazás, amely segíti az ügyfélszolgálati feladatokat, mint például a híváselosztás és ügyféljegy áthelyezése. Integrálni tudja az emailt, közösségi média és telefon kommunikációs csatornákat, és kiváló riport és szolgáltatásokat kínál, növelve a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást. Az ügyfél elégedettsége, az FCR és a lemorzsolódás javítása fontos az üzleti siker szempontjából.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót