Ingyenes próba

Egy TeamSupport alternatívát keres?

Jobb támogatást szeretne biztosítani egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftverrel, ami mindent meg tud csinálni?

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

élő chat növeli értékesítést

Növekedett produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérelmet az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Live chat buborékok

A leggyorsabb élő chat

Az Élő Chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési gyorsaságon.

Integrációk árazása

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval, hogy a munkafolyamatát könnyeddé és élvezhetőbbé tegye.

Pénzeszsák és egy érme

Megfizethető árak

A LiveAgent megfizethető árért nagyon sok mindent kínál. Válasszon egyet fizetős terveink közül vagy válasszon különböző funkcióinkból, hogy testre szabja ügyfélszolgálatát.

kinyit installáció app mbdv

Egy erőteljes TeamSupport alternatíva

Emelje a következő szintre ügyfélszolgálatát a LiveAgent-tel. Kapjon meg mindent, amire szüksége van – email, élő chat, közösségi média, hívásközpont és tudásbázis, több, mint 175 funkcióval és 40 integrációval.

Fókuszáljon a fontosra egy jobb szoftverrel és biztosítson jobb támogatást.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat egy a leghasznosabb ügyfélszolgálati eszközök közül, ami által gyorsan és hatékonyan tud vásárlói támogatást nyújtani. Ezáltal olyan gyorsnak kell lennie, amilyen csak lehet.

A LiveAgent-nek van a leggyorsabb élő chat widgete a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési gyorsasággal. Még azt is láthatja, hogy mit írnak vásárlói, mielőtt elküldenék az üzenetet. Készítse válaszát és lepje meg őket a gyorsaságával.

kinyit gyors betöltés 0lbh
kinyit Megtakarítások dwkw

Korrekt

Az ügyfélszolgálat biztosításának nem kell drágának lennie. A LiveAgent három nagyszerű fizetős tervvel rendelkezik, eszközökkel és funkciókkal tele, hogy a legjobb támogatást biztosíthassa.

Nézze meg őket és tudjon meg többet.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent-re

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

kinyit nyertesek ao2o

Készen áll váltani?

A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-tel.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..