Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Gmailből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Váltana a Gmail-ről?

Ügyfélszolgálatát Google email fiókjáról futtatja? Lépjen a következő szintre, és migráljon át már ma a LiveAgenthez.

A LiveAgent a végső help desk megoldás bármilyen méretű vállalkozások számára. Adjon további eszközöket az ügyfélszolgálatához. Tegyen többet az élő csevegéssel, a call centerrel, a tudásbázissal vagy a közösségi média integrációjával. Tudjon meg többet, milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

A Gmail-ről való átállás előnyei

Jegykezelés

A Jegykezelő rendszer jobban segít rendszerezni ügyfélproblémáit.

Több kommunikációs csatorna

Email fiókok, élő chat, call center, tudásbázis, és közösségi média támogatás

Továbbfejlesztett munkafolyamat

Többmindent intézhet el kevesebb idő alatt. Spóroljon, és segítse jobban ügyfeleit

Benefits of attended call transfers

Adatait ingyenesen hozzuk át

A Gmail, és a többi Google szolgáltatás egyszerűen kiváló, mi is használjuk őket, bizonyos feladatok elvégzésére. Mindazonáltal, az ügyfélszolgálat egy másik kategória, és bizonyos szinten több odafigyelést kíván, valamint speciális szoftvert.

Ekkor segít a LiveAgent. Nem kell megválnia Gmail fiókjától, integrálhatjuk email fiókját a LiveAgent jegykezelő rendszerébe, és az irányítópultján követheti nyomon emailjeit. Ezáltal átláthatóbbá válik az ügyfélszolgálat biztosítása, és pontosan látja, ha egy probléma megoldódott.

Milyen adatot migrálhatok?

Supervisor

Emberek

Migrálja kapcsolatait

Mail envelope

Kommunikáció

Emailjei, és egyéb kommunikációi

Tags - icon

Címkék

Az email címkéket szintén migrálhatja

customer feedback satisfaction rewards

Visszajelzés

Migrálja összes értékelését

Az email csak a kezdet

Mindamellett, hogy megtarthatja Gmail fiókját, további bejövő fiókot is hozzáadhat, más szolgáltatóktól, mint a Yahoo, a Microsoft, vagy bármi más. Jegykezelő rendszerünk összes fiókjából rendszerezi minden emailjét. De ez még nem minden.

A LiveAgent több eszközt is kínál, hogy kapcsolódjon ügyfeleivel. Lépjen kapcsolatba a szuper gyors élő chat alkalmazásunkkal, ami 2,5 másodperc alatt megjelenik.Hozza létre saját telefonos központját, és tudásbázisát. Vagy teremtsen kapcsolatot közösségi média támogatással. Integrálhatja a Facebook Messengert, Twittert, Instagramot, és Vibert. Szeretné kipróbálni?

liveagent tools

Vegye szemügyre, miket használhat

get inspired

24/7 ügyfélszolgálat

Nyújtson kiváló szolgáltatást a LiveAgenttel, és részesüljön kitünő szolgáltatásból. Minden ügyfelünk 24/7 ügyfélszolgálati támogatást kap előfizetésük részeként.

Bármikor megoldandó problémája akad, vagy valamilyen kérdést tenne fel, mi bármikor ott leszünk, hogy válaszoljunk Önnek. Ugyanazt a szoftvert használjuk, így pontosan tudjuk, hogyan segítsünk. Ez azt is jelenti, hogy bármilyen módon kapcsolatba léphet velünk, ami Önnek kényelmes. Telefonáljon, küldjön emailt, vagy lépjen velünk kapcsolatba a közösségi médián keresztül. Érdekesnek találja? Csak klikkeljen a lenti gombra, és próbálja ki.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Mit mondanak rólunk ügyfeleink

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan lehet migrálni a Gmailből a LiveAgentbe?

A Gmailből a LiveAgentre való áttéréshez bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért, vagy használjon ingyenes migrációs plugint.

Milyen adatokat lehet migrálni a Gmailből a LiveAgentbe?

Vállalkozása migrálhatja az adatokat, például a jegyeket, rendszergazdákat, ügynököket, vásárlói információkat, címkéket, mellékleteket és egyebeket a Gmailből a LiveAgentbe.

Related Articles to Gmail migráció
A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!

Alternatívákat keres élő csevegésre?

Az önsegítő eszközök integrálása a chat-widgetbe növeli az értékesítést és csökkenti a jegyterhelést az élő csevegéssel. Az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes figyelni a csapat teljesítményére, és az ügynöki műszakokat a csevegés mennyiségéhez és csúcsidőkhöz igazítani, valamint figyelni az ügynökök beszélgetéseit és értékeléseit.

A LiveAgent ingyenes próbaverziója segít közelebb kerülni a pályázókhoz. Rendezze a kommunikációt prioritás szerint és soha ne veszítsen el semmilyen információt a pályázókról.

Helpdesk szoftver a HR ipar számára

A LiveAgent képességeinek köszönhetően konkrét kérdésekkel fordulhatnak a HR képviselőjéhez. Az árak átláthatóak és megfizethetőek. A rendszer fix havi áron elérhető, nincsenek rejtett díjak vagy hosszú távú kötelezettségvállalások. A felhasználók egy 14 napos ingyenes próbaidőszakot vehetnek igénybe, hogy teljes hozzáférést kapjanak a rendszerhez. A rendszer különböző csomagokat kínál a Small business-től a Large business-ig. A csomagok magukban foglalják a jegyelőzményeket, email címeket, chat gombokat és a WhatsApp-ot.

A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

A contact center rendszer egy hatékony megoldás ügyfelek és ügynökök közötti kommunikációra. Az összes ügyfélkommunikáció egyetlen felületen zajlik a lehető legjobb ügyfél-élmény létrehozásához. A többcsatornás contact center lehetővé teszi a csatornák integrálását egy központba, tartalmazza az ügyfelek adatait és jegyelőzményeit is. Célja, hogy hatékony és zökkenőmentes támogatást nyújtson az ügyfeleknek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót