Szeretne nagyobb figyelmet fordítani az ügyfélszolgálatra egy dedikált szoftverrel? A LiveAgent a megfelelő választás.
A LiveAgent teljeskörű megoldást kínál az ügyfélszolgálat nyújtására. Rengeteg funkciót és több mint 175 integrációt kínál, elfogadható áron.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Gist
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
Gist nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Gist élő csevegést kínál csomagban havi 29 dollárért.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A Gist nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Gist önkiszolgáló portált kínál 29 USD/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent a Facebook-integrációt a Jegy csomagban 39 USD/hó/fiók áron kínálja, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Gist Facebook integrációt kínál csomagban havi 29 dollárért.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Gist Twitter integrációt kínál csomagban havi 29 dollárért.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Gist nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Gist nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Gist tudásbázist kínál csomagban 29 USD/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Gist nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A Gist automatizálást és szabályokat kínál csomagban 99 USD/hó áron.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A Gist API funkciókat kínál csomagban 29 USD/hó áron.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Gist nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Gist nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Gist korlátlan előzményeket kínál csomagban 29 USD/hó áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Gist korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 29 dollárért.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A Gist nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Gist korlátlan jegyeket/leveleket kínál csomagban havi 29 dollárért.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Gist nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A Gist nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
Amikor arról van szó, hogy kiváló ügyfélszolgálatot kell nyújtani, elengedhetetlen, hogy rendelkezzünk egy megbízható és elismert szoftverrel. A LiveAgent éppen ez, egy nagyszerű help desk szoftver, amely mindent biztosít a kiváló ügyfélszolgálat megteremtésére és menedzselésére.
A LiveAgent rendelkezik mindennel – e-maillel, a leggyorsabb élő chattel, a közösségi média, és call center támogatással, tudástárral, a többi funkció és integráció mellett. Ne pazarolja idejét megbízhatatlan szoftverekkel. A LiveAgentre váltás egyszerű.
Az élő chat elengedhetetlen része az ügyfélszolgálatnak, ha azt szeretné, hogy ügyfelei gyorsan elérjék Önt a weboldaláról.
A LiveAgent a leggyorsabb élő chat eszközzel rendelkezik a piacon, 2,5 másodperces chat megjelenési sebességgel. Ennél gyorsabb nincs is. Csak be kell készülnie a bejövő üzenetekre.
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postafióknak köszönhetően.
A több, mint 175 help desk funkcióval az ügyféltámogatás nyújtása gyerekjáték lesz.
Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy személyesen is kapcsolatba léphessenek Önnel. Saját virtuális telefonközpont létrehozása egyszerű és perceken belül elvégezhető.
Csatlakoztathatja böngészőjét, telefonját vagy bármely más választott eszközt, és ugyanúgy fogadhat hívásokat, mint telefonon. A LiveAgent mindenről gondoskodik, így nincs szükség harmadik fél szolgáltatók bevonására.
Ne elégedjen meg kevesebbel, válassza az egyik legjobbat. A LiveAgent elfogadható áron kínálja a legjobb eszközöket, szolgáltatásokat és integrációkat. Három különböző díjcsomag közül választhat, hogy pontosan megkapja azt, amire szüksége van. És ha ez nem elég, akkor mindig vásárolhat külön funkciókat, egyéb pluszköltségek nélkül. Pontosan azt kapja, amiért fizet, nincsenek rejtett költségek és nem kell attól tartania, hogy túlszalad a büdzséjén.
További információért tekintse meg elérhető díjcsomagjainkat.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
A LiveAgent a Gisttel ellentétben a következő extra szolgáltatásokat kínálja: 24/7 támogatás, ügyfélfórum, Viber integráció, Instagram integráció és telefonos központ.
A LiveAgent használatának a Gisttel szemben további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett megtorpanási arány és az ügynökök jobb munkafolyamata.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.
A LiveAgent és a Samanage olyan segédeszközöket kínálnak, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy integrálják Facebook, Twitter, Instagram és Viber fiókjaikat a közösségi média segédeszközből. A LiveAgent olcsóbb áron kínál tudásbázi-t és ügyfél fórumot, mint a Samanage. Both offer an online discussion board for customers, directly embedded in their knowledge base.
A LiveAgent egy felhő-alapú segédpult megoldás, mely hívásközpontot, tudásbázist, fórumot, ügyfélportált, jegykezelő rendszert, közösségi média integrációt és élő chat szoftvert is tartalmaz. Az Olark alternatívájaként szolgál, és kiváló ügyfél támogatást biztosít, miközben költséget spórol, növeli az elégedettségi szintet és a visszatartást. A szoftver segíti a csapatot a rutin kérdésekre való válaszadás idejének csökkentésével, így a fontosabb problémákra tudnak koncentrálni. Ha Olark-ról szeretne átállni a LiveAgent-re, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal vagy használja az ingyenes plugint a migrációhoz.
A LiveAgent megbízható jegyrendszer, amely növeli a vállalatok ügyfélszolgálatának színvonalát és csökkenti az ügynökök munkaidejét. Több mint 175 funkciónak köszönhetően a LiveAgent egyszerűen kezelhető és megfizethető. A vállalatok számára fontos az ügyfélszolgálat minősége, amelynek alapja a kiemelkedő ügyfélszolgálat.
A Quality Unit LLC bemutatja a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely egy komplett rendszert kínál az ügyfélszolgálatok kezeléséhez. A szoftver számos funkcióval rendelkezik, beleértve a VoIP telefonrendszereket, az önkiszolgáló és bejövő call center szoftvereket, valamint az e-mail kezelő szoftvereket. A LiveAgent további információkat nyújt a blogján, a szójegyzékében, az akadémiájában és a webináriumokon keresztül. A LiveAgent telepítési státusza jelenleg 0%.
Az interjúalanyok közül többen is elégedetten nyilatkoztak a LiveAgent támogató rendszer használatával. Az egyes modulok jól működnek együtt, és nagyszerű ár-érték aránnyal rendelkezik. Ezenkívül a szolgáltatás stabilan működik a mobil platformon is, így nagyon hasznos választás a kisvállalat tulajdonosok számára. Továbbá a támogatás rendkívül gyors és hatékony. A Zendesk-et is megpróbálták, de végül a LiveAgent-et találták a legjobb választásnak a támogatói eszközre.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk