Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Gist alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Alternatívát keres a Gist rendszerre?

Szeretne nagyobb figyelmet fordítani az ügyfélszolgálatra egy dedikált szoftverrel? A LiveAgent a megfelelő választás.

A LiveAgent teljeskörű megoldást kínál az ügyfélszolgálat nyújtására. Rengeteg funkciót és több mint 175 integrációt kínál, elfogadható áron.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Haladó automatizálás üzlete számára
Fedezze fel a LiveAgentet.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

A Gist rendszer hatékony alternatívája

Amikor arról van szó, hogy kiváló ügyfélszolgálatot kell nyújtani, elengedhetetlen, hogy rendelkezzünk egy megbízható és elismert szoftverrel. A LiveAgent éppen ez, egy nagyszerű help desk szoftver, amely mindent biztosít a kiváló ügyfélszolgálat megteremtésére és menedzselésére.

A LiveAgent rendelkezik mindennel – e-maillel, a leggyorsabb élő chattel, a közösségi média, és call center támogatással, tudásbázissal, a többi funkció és integráció mellett. Ne pazarolja el a csapatát megbízhatatlan szoftverekkel. A LiveAgentre váltás egyszerű.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat elengedhetetlen része az ügyfélszolgálatnak, ha azt szeretné, hogy ügyfelei gyorsan elérjék Önt a weboldaláról.

A LiveAgent a leggyorsabb élő chat eszközzel rendelkezik a piacon, 2,5 másodperces chat megjelenési sebességgel. Ennél gyorsabb nincs is. Csak be kell készülnie a bejövő üzenetekre.

The fastest live chat on the market

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Union icon

Elégedettebb ügyfelek

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Increase icon

Hatékonyabb rendszer

Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postafióknak köszönhetően.

Statistic icon

Funkciókban gazdag

A több, mint 175 help desk funkcióval az ügyféltámogatás nyújtása gyerekjáték lesz.

Professional built-in call center software

Hívástámogatás nyújtása

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy személyesen is kapcsolatba léphessenek Önnel. Saját virtuális telefonközpont létrehozása egyszerű és perceken belül elvégezhető.

Csatlakoztathatja böngészőjét, telefonját vagy bármely más választott eszközt, és ugyanúgy fogadhat hívásokat, mint telefonon. A LiveAgent mindenről gondoskodik, így nincs szükség harmadik fél szolgáltatók bevonására.

Készen áll arra, hogy jobb ügyfeltámogatást kínáljon?

Ne elégedjen meg kevesebbel, válassza az egyik legjobbat. A LiveAgent elfogadható áron kínálja a legjobb eszközöket, szolgáltatásokat és integrációkat. Három különböző díjcsomag közül választhat, hogy pontosan megkapja azt, amire szüksége van. És ha ez nem elég, akkor mindig  vásárolhat külön funkciókat, egyéb pluszköltségek nélkül. Pontosan azt kapja, amiért fizet, nincsenek rejtett költségek és nem kell attól tartania, hogy túlszalad a büdzséjén.

További információért tekintse meg elérhető díjcsomagjainkat.

Ready to switch to LiveAgent

Nézze meg, hogy miért váltanak a vállalatok a LiveAgentre

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent a Gisthez képest?

A LiveAgent a Gisttel ellentétben a következő extra szolgáltatásokat kínálja: 24/7 támogatás, ügyfélfórum, Viber integráció, Instagram integráció és telefonos központ.

Milyen előnyei vannak a LiveAgent használatának a Gisthez képest?

A LiveAgent használatának a Gisttel szemben további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett megtorpanási arány és az ügynökök jobb munkafolyamata.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót