Alternatívát keres a Gist rendszerre?

Szeretne nagyobb figyelmet fordítani az ügyfélszolgálatra egy dedikált szoftverrel? A LiveAgent a megfelelő választás.

A LiveAgent teljeskörű megoldást kínál az ügyfélszolgálat nyújtására. Rengeteg funkciót és több mint 175 integrációt kínál, elfogadható áron.

Személy döntése két megoldás között

A Gist rendszer hatékony alternatívája

Amikor arról van szó, hogy kiváló ügyfélszolgálatot kell nyújtani, elengedhetetlen, hogy rendelkezzünk egy megbízható és elismert szoftverrel. A LiveAgent éppen ez, egy nagyszerű help desk szoftver, amely mindent biztosít a kiváló ügyfélszolgálat megteremtésére és menedzselésére.

A LiveAgent rendelkezik mindennel – e-maillel, a leggyorsabb élő chattel, a közösségi média, és call center támogatással, tudásbázissal, a többi funkció és integráció mellett. Ne pazarolja el a csapatát megbízhatatlan szoftverekkel. A LiveAgentre váltás egyszerű.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat elengedhetetlen része az ügyfélszolgálatnak, ha azt szeretné, hogy ügyfelei gyorsan elérjék Önt a weboldaláról.

A LiveAgent a leggyorsabb élő chat eszközzel rendelkezik a piacon, 2,5 másodperces chat megjelenési sebességgel. Ennél gyorsabb nincs is. Csak be kell készülnie a bejövő üzenetekre.

A leggyorsabb élő chat a piacon

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Növekvő ügyfél-elégedettség és hűség

Elégedettebb ügyfelek

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

A növekvő teljesítmény növekvő tendenciája

Hatékonyabb rendszer

Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postafióknak köszönhetően.

Pénzeszsák érme dollárok

Megfizethetőbb

Spóroljon pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.

Funkciógazdag megoldás

Funkciókban gazdag

A több, mint 175 help desk funkcióval az ügyféltámogatás nyújtása gyerekjáték lesz.

Professzionális beépített call center szoftver

Hívástámogatás nyújtása

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy személyesen is kapcsolatba léphessenek Önnel. Saját virtuális telefonközpont létrehozása egyszerű és perceken belül elvégezhető.

Csatlakoztathatja böngészőjét, telefonját vagy bármely más választott eszközt, és ugyanúgy fogadhat hívásokat, mint telefonon. A LiveAgent mindenről gondoskodik, így nincs szükség harmadik fél szolgáltatók bevonására.

Készen áll arra, hogy jobb ügyfeltámogatást kínáljon?

Ne elégedjen meg kevesebbel, válassza az egyik legjobbat. A LiveAgent elfogadható áron kínálja a legjobb eszközöket, szolgáltatásokat és integrációkat. Három különböző díjcsomag közül választhat, hogy pontosan megkapja azt, amire szüksége van. És ha ez nem elég, akkor mindig  vásárolhat külön funkciókat, egyéb pluszköltségek nélkül. Pontosan azt kapja, amiért fizet, nincsenek rejtett költségek és nem kell attól tartania, hogy túlszalad a büdzséjén.

További információért tekintse meg elérhető díjcsomagjainkat.

Készen áll a LiveAgent-re váltásra

Nézze meg, hogy miért váltanak a vállalatok a LiveAgentre

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.