Gist alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Gist alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Szeretne nagyobb figyelmet fordítani az ügyfélszolgálatra egy dedikált szoftverrel? A LiveAgent a megfelelő választás.

A LiveAgent teljeskörű megoldást kínál az ügyfélszolgálat nyújtására. Rengeteg funkciót és több mint 175 integrációt kínál, elfogadható áron.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Haladó automatizálás üzlete számára
Fedezze fel a LiveAgentet.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Gist vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Gist
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Gist nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Gist élő csevegést kínál csomagban havi 29 dollárért.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Gist nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Gist önkiszolgáló portált kínál 29 USD/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent a Facebook-integrációt a Jegy csomagban 39 USD/hó/fiók áron kínálja, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Gist Facebook integrációt kínál csomagban havi 29 dollárért.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Gist Twitter integrációt kínál csomagban havi 29 dollárért.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Gist nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Gist nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Gist tudásbázist kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Gist nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Gist automatizálást és szabályokat kínál csomagban 99 USD/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Gist API funkciókat kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Gist nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Gist nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gist korlátlan előzményeket kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Gist korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 29 dollárért.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Gist nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Gist korlátlan jegyeket/leveleket kínál csomagban havi 29 dollárért.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Gist nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Gist nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Person deciding between two solutions

A Gist rendszer hatékony alternatívája

Amikor arról van szó, hogy kiváló ügyfélszolgálatot kell nyújtani, elengedhetetlen, hogy rendelkezzünk egy megbízható és elismert szoftverrel. A LiveAgent éppen ez, egy nagyszerű help desk szoftver, amely mindent biztosít a kiváló ügyfélszolgálat megteremtésére és menedzselésére.

A LiveAgent rendelkezik mindennel – e-maillel, a leggyorsabb élő chattel, a közösségi média, és call center támogatással, tudástárral, a többi funkció és integráció mellett. Ne pazarolja idejét megbízhatatlan szoftverekkel. A LiveAgentre váltás egyszerű.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat elengedhetetlen része az ügyfélszolgálatnak, ha azt szeretné, hogy ügyfelei gyorsan elérjék Önt a weboldaláról. A LiveAgent a leggyorsabb élő chat eszközzel rendelkezik a piacon, 2,5 másodperces chat megjelenési sebességgel. Ennél gyorsabb nincs is. Csak be kell készülnie a bejövő üzenetekre.
The fastest live chat on the market

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Elégedettebb ügyfelek

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Hatékonyabb rendszer

Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postafióknak köszönhetően.

Funkciókban gazdag

A több, mint 175 help desk funkcióval az ügyféltámogatás nyújtása gyerekjáték lesz.

Professional built-in call center software

Hívástámogatás nyújtása

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy személyesen is kapcsolatba léphessenek Önnel. Saját virtuális telefonközpont létrehozása egyszerű és perceken belül elvégezhető.

Csatlakoztathatja böngészőjét, telefonját vagy bármely más választott eszközt, és ugyanúgy fogadhat hívásokat, mint telefonon. A LiveAgent mindenről gondoskodik, így nincs szükség harmadik fél szolgáltatók bevonására.

Készen áll arra, hogy jobb ügyfeltámogatást kínáljon?

Ne elégedjen meg kevesebbel, válassza az egyik legjobbat. A LiveAgent elfogadható áron kínálja a legjobb eszközöket, szolgáltatásokat és integrációkat. Három különböző díjcsomag közül választhat, hogy pontosan megkapja azt, amire szüksége van. És ha ez nem elég, akkor mindig vásárolhat külön funkciókat, egyéb pluszköltségek nélkül. Pontosan azt kapja, amiért fizet, nincsenek rejtett költségek és nem kell attól tartania, hogy túlszalad a büdzséjén.

További információért tekintse meg elérhető díjcsomagjainkat.

Ready to switch to LiveAgent

Nézze meg, hogy miért váltanak a vállalatok a LiveAgentre

Összehasonlítaná szoftverünket más hasonlóval?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
    Kapcsolódó cikkek ehhezA Gist alternatívája
    A LiveAgent nagyon sok integrációt támogat, amik könnyebbé teszik az ön munkáját. Használjon annyi applikációt, amennyire szüksége van, és intézzen mindent a LiveAgent irányítópultjáról!

    Integráció

    A Quality Unit LLC weboldalán felhívják a figyelmet a sütik elfogadására és lehetőséget biztosítanak a LiveAgent alkalmazás megvásárlására. Az alkalmazás előnyei és a vállalkozás elérhetőségei is megtalálhatóak a weboldalon, valamint a látogatók chat formán keresztül is kapcsolatba léphetnek a vállalkozással. A ProjectManager.com integrációja segíti az ügynökök és részlegek kezelését, az új feladatok létrehozását és a kollégákkal való együttműködést. A LiveAgent támogatási portálján további források állnak rendelkezésre a felhasználók számára.

    Indítsa el Zendeskről az adatáttelepítését egy egyszerű aktiválási csúszkára kattintva. Minden jegyét és ügynökét biztonságosan átviheti a LiveAgentbe.

    Zendeskről migrál?

    LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati és értékesítési platform, amely számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál. A vállalatok számára segítséget nyújthat az ügyfélszolgálat és értékesítési folyamatok optimalizálásában, valamint proaktív chat és online látogatók funkcióval. Az áttérőket kellemes juttatások és hiánytalan támogatás várja.Átváltásra kerülhet CallPage-ről és Kustomerből is.

    Váltás az osTicket-ről a LiveAgentre csapatunk támogatásával, és hozzáférést kaphat egy többcsatornás jegyrendszerhez.

    osTicket migráció - LiveAgent

    LiveAgent a vállalkozások időt takarító eszköze, segítve a gyors és szakszerű válaszokat ügyfelek és vállalkozások között. Kínálja az ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket, valamint személyre szabható jegykezelést. Az ügyfélszolgálat, az innováció és az empátia kulcsfontosságú a vállalkozások sikerében.

    A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

    Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

    A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.

    Gondoskodjon számlázásáról, számláiról, fizetés engedélyezéséről és még sok minden másról a LiveAgent számlázási eszközeivel és integrációival.

    Számlázás kezelése

    A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Segít növelni az elégedettséget és az értékesítést, könnyen kategorizálhatjuk az ügyek jellegét, és nyomon követhetjük, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük. Teljesen testreszabható, és olyan nagyobb cégekkel dolgozik együtt, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.

    Ha egy hatékony Freshdesk alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. A LiveAgent több mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval rendelkezik versenyképes áron

    Freshdesk alternatíva

    A LiveAgent call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát, amíg a LiveAgent elkészül.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x