Szeretne nagyobb figyelmet fordítani az ügyfélszolgálatra egy dedikált szoftverrel? A LiveAgent a megfelelő választás.
A LiveAgent teljeskörű megoldást kínál az ügyfélszolgálat nyújtására. Rengeteg funkciót és több mint 175 integrációt kínál, elfogadható áron.
Amikor arról van szó, hogy kiváló ügyfélszolgálatot kell nyújtani, elengedhetetlen, hogy rendelkezzünk egy megbízható és elismert szoftverrel. A LiveAgent éppen ez, egy nagyszerű help desk szoftver, amely mindent biztosít a kiváló ügyfélszolgálat megteremtésére és menedzselésére.
A LiveAgent rendelkezik mindennel – e-maillel, a leggyorsabb élő chattel, a közösségi média, és call center támogatással, tudásbázissal, a többi funkció és integráció mellett. Ne pazarolja el a csapatát megbízhatatlan szoftverekkel. A LiveAgentre váltás egyszerű.
Az élő chat elengedhetetlen része az ügyfélszolgálatnak, ha azt szeretné, hogy ügyfelei gyorsan elérjék Önt a weboldaláról.
A LiveAgent a leggyorsabb élő chat eszközzel rendelkezik a piacon, 2,5 másodperces chat megjelenési sebességgel. Ennél gyorsabb nincs is. Csak be kell készülnie a bejövő üzenetekre.
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postafióknak köszönhetően.
Spóroljon pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.
A több, mint 175 help desk funkcióval az ügyféltámogatás nyújtása gyerekjáték lesz.
Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy személyesen is kapcsolatba léphessenek Önnel. Saját virtuális telefonközpont létrehozása egyszerű és perceken belül elvégezhető.
Csatlakoztathatja böngészőjét, telefonját vagy bármely más választott eszközt, és ugyanúgy fogadhat hívásokat, mint telefonon. A LiveAgent mindenről gondoskodik, így nincs szükség harmadik fél szolgáltatók bevonására.
Ne elégedjen meg kevesebbel, válassza az egyik legjobbat. A LiveAgent elfogadható áron kínálja a legjobb eszközöket, szolgáltatásokat és integrációkat. Három különböző díjcsomag közül választhat, hogy pontosan megkapja azt, amire szüksége van. És ha ez nem elég, akkor mindig vásárolhat külön funkciókat, egyéb pluszköltségek nélkül. Pontosan azt kapja, amiért fizet, nincsenek rejtett költségek és nem kell attól tartania, hogy túlszalad a büdzséjén.
További információért tekintse meg elérhető díjcsomagjainkat.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól sejtette … a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..