Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Gist alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Alternatívát keres a Gist rendszerre?

Szeretne nagyobb figyelmet fordítani az ügyfélszolgálatra egy dedikált szoftverrel? A LiveAgent a megfelelő választás.

A LiveAgent teljeskörű megoldást kínál az ügyfélszolgálat nyújtására. Rengeteg funkciót és több mint 175 integrációt kínál, elfogadható áron.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Haladó automatizálás üzlete számára
Fedezze fel a LiveAgentet.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Gist vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Gist
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Gist nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Gist élő csevegést kínál csomagban havi 29 dollárért.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Gist nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Gist önkiszolgáló portált kínál 29 USD/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent a Facebook-integrációt a Jegy csomagban 39 USD/hó/fiók áron kínálja, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Gist Facebook integrációt kínál csomagban havi 29 dollárért.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Gist Twitter integrációt kínál csomagban havi 29 dollárért.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Gist nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Gist nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Gist tudásbázist kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Gist nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Gist automatizálást és szabályokat kínál csomagban 99 USD/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Gist API funkciókat kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Gist nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Gist nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gist korlátlan előzményeket kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Gist korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 29 dollárért.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Gist nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Gist korlátlan jegyeket/leveleket kínál csomagban havi 29 dollárért.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Gist nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Gist nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Person deciding between two solutions

A Gist rendszer hatékony alternatívája

Amikor arról van szó, hogy kiváló ügyfélszolgálatot kell nyújtani, elengedhetetlen, hogy rendelkezzünk egy megbízható és elismert szoftverrel. A LiveAgent éppen ez, egy nagyszerű help desk szoftver, amely mindent biztosít a kiváló ügyfélszolgálat megteremtésére és menedzselésére.

A LiveAgent rendelkezik mindennel – e-maillel, a leggyorsabb élő chattel, a közösségi média, és call center támogatással, tudástárral, a többi funkció és integráció mellett. Ne pazarolja el a csapatát megbízhatatlan szoftverekkel. A LiveAgentre váltás egyszerű.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat elengedhetetlen része az ügyfélszolgálatnak, ha azt szeretné, hogy ügyfelei gyorsan elérjék Önt a weboldaláról.

A LiveAgent a leggyorsabb élő chat eszközzel rendelkezik a piacon, 2,5 másodperces chat megjelenési sebességgel. Ennél gyorsabb nincs is. Csak be kell készülnie a bejövő üzenetekre.

The fastest live chat on the market

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Union icon

Elégedettebb ügyfelek

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Increase icon

Hatékonyabb rendszer

Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postafióknak köszönhetően.

Statistic icon

Funkciókban gazdag

A több, mint 175 help desk funkcióval az ügyféltámogatás nyújtása gyerekjáték lesz.

Professional built-in call center software

Hívástámogatás nyújtása

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy személyesen is kapcsolatba léphessenek Önnel. Saját virtuális telefonközpont létrehozása egyszerű és perceken belül elvégezhető.

Csatlakoztathatja böngészőjét, telefonját vagy bármely más választott eszközt, és ugyanúgy fogadhat hívásokat, mint telefonon. A LiveAgent mindenről gondoskodik, így nincs szükség harmadik fél szolgáltatók bevonására.

Készen áll arra, hogy jobb ügyfeltámogatást kínáljon?

Ne elégedjen meg kevesebbel, válassza az egyik legjobbat. A LiveAgent elfogadható áron kínálja a legjobb eszközöket, szolgáltatásokat és integrációkat. Három különböző díjcsomag közül választhat, hogy pontosan megkapja azt, amire szüksége van. És ha ez nem elég, akkor mindig  vásárolhat külön funkciókat, egyéb pluszköltségek nélkül. Pontosan azt kapja, amiért fizet, nincsenek rejtett költségek és nem kell attól tartania, hogy túlszalad a büdzséjén.

További információért tekintse meg elérhető díjcsomagjainkat.

Ready to switch to LiveAgent

Nézze meg, hogy miért váltanak a vállalatok a LiveAgentre

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent a Gisthez képest?

A LiveAgent a Gisttel ellentétben a következő extra szolgáltatásokat kínálja: 24/7 támogatás, ügyfélfórum, Viber integráció, Instagram integráció és telefonos központ.

Milyen előnyei vannak a LiveAgent használatának a Gisthez képest?

A LiveAgent használatának a Gisttel szemben további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett megtorpanási arány és az ügynökök jobb munkafolyamata.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót