Szüksége van egy Crisp alternatívára?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Crisp alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A Crisp egy erőteljes szoftver, ami közös bejövő fiókot és live chatet kínál. Kiváló választás startupoknak, kis-, és középvállalkozásoknak. Amennyiben viszont versenyképes alternatívát keres a Crispre, fontolja meg a LiveAgentet.

A LiveAgentnél megértjük, hogy a kiváló szoftver kiváló ügyfélszolgálattal jár. Ezért hoztunk létre egy teljes egészében funkcionális ügyfélszolgálati szoftvert, ami hozzájárul ügyfélszolgálatának hatékonyságához, növeli a vásárlói elégedettséget, illetve pénzt spórol Önnek.

Világszerte több, mint 15000 vállalkozást és 150 millió felhasználót támogat a LiveAgent. Csatlakozzon hozzájuk világszíntű ügyfélszolgálat kínálásához. Velünk könnyű dolga lesz.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Nyújtson többet, mint az üzenetküldés.
Nyújtson többcsatornás ügyfélszolgálatot.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Crisp vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Crisp
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
A Crisp 30 dollár/hó áron kínál jegykezelést csomagban.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Crisp élő csevegést kínál csomagban havi 30 dollárért.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 49 dollár/ügynök/hónap áron.
A Crisp a Call Center szolgáltatást csomagban havi 113 dollárért kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Crisp önkiszolgáló portált kínál csomagban havi 113 dollárért.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent a Facebook-integrációt a Jegy-csomagban kínálja, 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Crisp Facebook integrációt kínál csomagban havi 30 dollárért.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Crisp Twitter integrációt kínál csomagban havi 30 dollárért.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Crisp nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Crisp nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Crisp tudásbázist kínál csomagban, havi 113 dollárért.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Crisp nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Crisp automatizálást és szabályokat kínál csomagban havi 113 dollárért.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Crisp API -funkciókat kínál csomagban 30 USD/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Crisp nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 49 USD/ügynök/hó áron.
A Crisp videohívásokat kínál csomagban havi 30 dollárért.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Crisp korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 30 dollárért.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A Crisp nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Crisp nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Crisp korlátlan számú jegyet/levelet kínál csomagban havi 30 dollárért.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Crisp nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Crisp korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban havi 30 dollárért.
Person deciding between two solutions

Erős Crisp alternatíva

A legjobb minőséget kapni a pénzéért alapvető, mikor ügyfélszolgálati rendszert választ. A Crisp három különböző alap csomagot kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árú alapcsomaggal áll elő, illetve hozzáadható alkalmazásokat és közösségi média integrációkat kínál. Amennyiben átfogó Crisp alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgentet. Hibrid jegyátirányítás, egyesített több-csatornás bejövő fiók, riport-, és analitikai funkciók, automatizáció, gamification és még sokkal több! A LiveAgenttel többet kap kevesebbért. Próbálja ki a LiveAgentet már ma 14 napon keresztül, bankkártya megadás nélkül.

A leggyorsabb chat alkalmazás

Amennyiben Crisp alternatívát keres és a sebesség fontos mérőszám Önnek, a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent tudhatja magáénak a leggyorsabb chat alkalmazást a piacon — csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik.

Egy gyors chat alkalmazás a megoldás, hogy weboldal látogatóból vásárló legyen. Egy eMarketer riport szerint, 35%-a a weboldal látogatóknak vásárolt online miután live chatet használtak.

The fastest live chat on the market

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Tudja meg, miben különbözik a LiveAgent más megoldásoktól

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget, és az átalakítási értékeket.

Növekvő produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő fiókunknak köszönhetően.

Tele hasznos funkciókkal

Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.

Multilingual support in LiveAgent

Többnyelvűek vagyunk

Szoftverünk több nyelven elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (némelyek csak részlegesen) és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. Ne engedje, hogy a nyelvi korlátok Ön és vásárlói közé álljanak. Mi gondoskodunk róla.

Miért érné be kevesebbel?

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Ezért kiváló alternatíva a Crispre. A LiveAgent pénzt és időt spórol Önnek, így koncentrálhat fontosabb dolgokra — hogy pozitív kapcsolatot teremtsen vásárlóival.

Better customer service means more money

Tudja meg, miért kedvelik a vásárlók a LiveAgentet, mint Crisp alternatívát

Tudja meg, hogyan teljesítünk a Crisppel szemben a Capterra vásárlói értékelése alapján

LiveAgent vs Crisp independent comparison

Összehasonlítás 2020 január 27.

Tudja meg, miért kedvelik a vásárlók a LiveAgentet, mint Crisp alternatívát

Szeretne összehasonlítani minket a különböző élő chat szoftverekkel?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezCrisp alternatíva
Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

Collab alternatívára van szüksége?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Collab alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, 14 nap ingyen!

A LiveAgent jegykezelő rendszere többre képes az emaileknél. Fedjen le minden kommunikációs csatornát. A LiveAgent tudhatja magáénak a leggyorsabb chat alkalmazást a piacon, mely csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. A LiveAgent a call center integrációt is támogatja.

SupportBee alternatívát keres?

A LiveAgent jegykezelő rendszere többre képes az emaileknél. Fedjen le minden kommunikációs csatornát. A LiveAgent tudhatja magáénak a leggyorsabb chat alkalmazást a piacon, mely csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. A LiveAgent a call center integrációt is támogatja.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!

Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

Extend alternatívát keres?

Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x