A Crisp egy erőteljes szoftver, ami közös bejövő fiókot és live chatet kínál. Kiváló választás startupoknak, kis-, és középvállalkozásoknak. Amennyiben viszont versenyképes alternatívát keres a Crispre, fontolja meg a LiveAgentet.
A LiveAgentnél megértjük, hogy a kiváló szoftver kiváló ügyfélszolgálattal jár. Ezért hoztunk létre egy teljes egészében funkcionális ügyfélszolgálati szoftvert, ami hozzájárul ügyfélszolgálatának hatékonyságához, növeli a vásárlói elégedettséget, illetve pénzt spórol Önnek.
Világszerte több, mint 15000 vállalkozást és 150 millió felhasználót támogat a LiveAgent. Csatlakozzon hozzájuk világszíntű ügyfélszolgálat kínálásához. Velünk könnyű dolga lesz.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Crisp
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
|
A Crisp 30 dollár/hó áron kínál jegykezelést csomagban.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
|
A Crisp élő csevegést kínál csomagban havi 30 dollárért.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 49 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A Crisp a Call Center szolgáltatást csomagban havi 113 dollárért kínálja.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Crisp önkiszolgáló portált kínál csomagban havi 113 dollárért.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent a Facebook-integrációt a Jegy-csomagban kínálja, 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Crisp Facebook integrációt kínál csomagban havi 30 dollárért.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Crisp Twitter integrációt kínál csomagban havi 30 dollárért.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Crisp nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Crisp nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Crisp tudásbázist kínál csomagban, havi 113 dollárért.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
|
A Crisp nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A Crisp automatizálást és szabályokat kínál csomagban havi 113 dollárért.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A Crisp API -funkciókat kínál csomagban 30 USD/hó áron.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Crisp nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 49 USD/ügynök/hó áron.
|
A Crisp videohívásokat kínál csomagban havi 30 dollárért.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Crisp korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 30 dollárért.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
|
A Crisp nem kínál korlátlan webhelyeket.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A Crisp nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Crisp korlátlan számú jegyet/levelet kínál csomagban havi 30 dollárért.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Crisp nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A Crisp korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban havi 30 dollárért.
|
A legjobb minőséget kapni a pénzéért alapvető, mikor ügyfélszolgálati rendszert választ. A Crisp három különböző alap csomagot kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árú alapcsomaggal áll elő, illetve hozzáadható alkalmazásokat és közösségi média integrációkat kínál. Amennyiben átfogó Crisp alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgentet. Hibrid jegyátirányítás, egyesített több-csatornás bejövő fiók, riport-, és analitikai funkciók, automatizáció, gamification és még sokkal több! A LiveAgenttel többet kap kevesebbért. Próbálja ki a LiveAgentet már ma 14 napon keresztül, bankkártya megadás nélkül.
Amennyiben Crisp alternatívát keres és a sebesség fontos mérőszám Önnek, a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent tudhatja magáénak a leggyorsabb chat alkalmazást a piacon — csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik.
Egy gyors chat alkalmazás a megoldás, hogy weboldal látogatóból vásárló legyen. Egy eMarketer riport szerint, 35%-a a weboldal látogatóknak vásárolt online miután live chatet használtak.
Tudja meg, miben különbözik a LiveAgent más megoldásoktól
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget, és az átalakítási értékeket.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő fiókunknak köszönhetően.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
Szoftverünk több nyelven elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (némelyek csak részlegesen) és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. Ne engedje, hogy a nyelvi korlátok Ön és vásárlói közé álljanak. Mi gondoskodunk róla.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Ezért kiváló alternatíva a Crispre. A LiveAgent pénzt és időt spórol Önnek, így koncentrálhat fontosabb dolgokra — hogy pozitív kapcsolatot teremtsen vásárlóival.
Tudja meg, hogyan teljesítünk a Crisppel szemben a Capterra vásárlói értékelése alapján
Összehasonlítás 2020 január 27.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja a Crisppel szemben: Instagram integráció, Viber integráció, fejlett jegykezelés és élő chat funkciók.
A LiveAgent használatának további előnyei közé tartozik a Crisppel szemben a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, az alacsonyabb megtorpanási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk