Ingyenes próba

Crisp alternatívát keres?

A Crisp egy erőteljes szoftver, ami közös bejövő fiókot és live chatet kínál. Kiváló választás startupoknak, kis-, és középvállalkozásoknak. Amennyiben viszont versenyképes alternatívát keres a Crispre, fontolja meg a LiveAgentet.

A LiveAgentnél megértjük, hogy a kiváló szoftver kiváló ügyfélszolgálattal jár. Ezért hoztunk létre egy teljes egészében funkcionális ügyfélszolgálati szoftvert, ami hozzájárul ügyfélszolgálatának hatékonyságához, növeli a vásárlói elégedettséget, illetve pénzt spórol Önnek.

Világszerte több, mint 15000 vállalkozást és 150 millió felhasználót támogat a LiveAgent. Csatlakozzon hozzájuk világszíntű ügyfélszolgálat kínálásához. Velünk könnyű dolga lesz.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Nyújtson többet, mint az üzenetküldés.
Nyújtson többcsatornás ügyfélszolgálatot.

A LiveAgent leegyszerűsíti az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen szoftverré
Személy döntése két megoldás között

Erős Crisp alternatíva

A legjobb minőséget kapni a pénzéért alapvető, mikor ügyfélszolgálati rendszert választ. A Crisp három különböző alap csomagot kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árú alapcsomaggal áll elő, illetve hozzáadható alkalmazásokat és közösségi média integrációkat kínál. Amennyiben átfogó Crisp alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgentet. Hibrid jegyátirányítás, egyesített több-csatornás bejövő fiók, riport-, és analitikai funkciók, automatizáció, gamification és még sokkal több! A LiveAgenttel többet kap kevesebbért. Próbálja ki a LiveAgentet már ma 14 napon keresztül, bankkártya megadás nélkül.

A leggyorsabb chat alkalmazás

Amennyiben Crisp alternatívát keres és a sebesség fontos mérőszám Önnek, a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent tudhatja magáénak a leggyorsabb chat alkalmazást a piacon — csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik.

Egy gyors chat alkalmazás a megoldás, hogy weboldal látogatóból vásárló legyen. Egy eMarketer riport szerint, 35%-a a weboldal látogatóknak vásárolt online miután live chatet használtak.

A leggyorsabb élő chat a piacon

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Tudja meg, miben különbözik a LiveAgent más megoldásoktól

Megnövekedett ügyfél-elégedettség és hűség

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget, és az átalakítási értékeket.

Növekedő produktivitási trend

Növekvő produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő fiókunknak köszönhetően.

Pénzeszsák érme dollárok

Jobban megfizethető

Spóroljon! A LiveAgent költséghatékonyabb más ügyfélszolgálati rendszerekhez képest.

Funkciógazdag megoldás

Tele hasznos funkciókkal

Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.

Többnyelvű szolgáltatással együtt

Többnyelvűek vagyunk

Szoftverünk több nyelven elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (némelyek csak részlegesen) és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. Ne engedje, hogy a nyelvi korlátok Ön és vásárlói közé álljanak. Mi gondoskodunk róla.

Miért érné be kevesebbel?

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Ezért kiváló alternatíva a Crispre. A LiveAgent pénzt és időt spórol Önnek, így koncentrálhat fontosabb dolgokra — hogy pozitív kapcsolatot teremtsen vásárlóival.

A jobb ügyfélszolgálat több pénzt jelent

Tudja meg, miért kedvelik a vásárlók a LiveAgentet mint Crisp alternatívát

Tudja meg, hogyan teljesítünk a Crisppel szemben a Capterra vásárlói értékelése alapján

LiveAgent vs Crisp független összehasonlítás

Összehasonlítás 2020 január 27.

Tudja meg, miért kedvelik a vásárlók a LiveAgentet mint Crisp alternatívát

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki díjmentesen Bankkártya megadása nem szükséges

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..