Ingyenes próba

Dashly alternatívát keres?

Más ügyfélszolgálati és kommunikációs szoftvert keres?

A LiveAgent a legjobb ügyfélszolgálati megoldás vállalkozásához. Nyújtson támogatást és kommunikáljon számos csatornán keresztül, például e-mailen, élő csevegésen vagy akár az Instagramon keresztül. A LiveAgent-re váltás gyors és egyszerű.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Társalgási marketing platform beépített hívásközponttal.
Fedezze fel a LiveAgentet.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kiváló alternatívája a Dashly-nak

Hozza ki a legtöbbet a vállalkozásából. A LiveAgent egy nagyszerű kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a kommunikációt e-mailen, a közösségi médián, a tudásbázison, élő chat-en és telefonon keresztül is. Több, mint 175+ funkciójával és több, mint 40 integrációval vállalkozásának mindene meglesz, amire csak szüksége lehet az ügyfeleinek támogatásához.

Mindezen felül még az ára is versenyképes.

 

Jobb ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálat minden sikeres vállalkozás fontos része, ezért nem szabad félvállról venni. Speciális szoftver használatával, amely az ügyfelek hatékonyabb támogatására fókuszál, növelheti a vásárlói elégedettséget és a beruházásai megtérülését.

Tegye ügyfeleit boldoggá a megfelelő szoftverrel.

 
Customer providing review for service on mobile phone

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Increased customer satisfaction and loyalty

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Growing trend of increased productivity

Növekvő produktivitás

Csökkentse alkalmazottai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Feature rich solution

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé teheti munkáját.

Live chat bubbles

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat alkalmazásunk a leggyorsabb a piacon, a csevegés 2,5 másodpercen belül megjelenik.

 
Do more customer support for less money

Kapjon többet elérhető áron

A nagyszerű ügyfélszolgálat és a kommunikációs szoftver használata nem azt jelenti, hogy túl kell lépnie a költségvetését. A LiveAgent háromféle csomagot kínál, melyek tele vannak funkciókkal és integrációkkal a hatékonyabb ügyféltámogatás érdekében.

Tekintse meg árainkat és tudjon meg többet.

 

Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

 
Ready to switch to LiveAgent

Tekintse meg, miért váltottak a vállalatok a LiveAgent-re

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség hitelkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót