A Helpshift nagyszerű eszköz, de nem minden nagyszerű eszköz illik a vállalkozásához. Ezért lehet, hogy jó alternatívát keres a Helpshift helyett. Kipróbálta már a LiveAgentet?
A LiveAgent a végső mindencsatornás ügyfélszolgálati szoftver megoldás bármilyen méretű és típusú vállalkozás számára. Növelje az ügyfelek elkötelezettségét, kapjon jobb visszajelzéseket, és javítsa a szolgáltatását a LiveAgent segítségével még ma. Olvasson tovább további információkért a jegykezelő rendszerről, valamint az egyéb kiváló eszközökről és funkciókról.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Növelje az ügyfelek elégedettségét a csevegőmodulunkkal és a webhely további szolgáltatásaival
A LiveAgent nem fogja tönkretenni a költségkeretét, az árak tisztességesek és érthetőek. Csak azt használja, amire szüksége van a támogatáshoz
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | HelpShift |
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HelpShift csomagban jegykezelést kínál 60 USD/ügynök/hó áron. |
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A HelpShift az Élő csevegést csomagban 60 USD/ügynök/hó áron kínálja. | |
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz. | A HelpShift nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HelpShift önkiszolgáló portált kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hó áron. |
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Facebook-integrációt kínál. | A HelpShift nem kínál Facebook integrációt. |
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter-integrációt kínál. | A HelpShift nem kínál Twitter integrációt. |
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | A HelpShift nem kínál Instagram integrációt. |
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A HelpShift nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HelpShift tudásbázist kínál a csomagban, 60 USD/ügynök/hó áron. |
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent ügyfélfórumot kínál. | A HelpShift nem kínál ügyfélfórumot. |
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HelpShift automatizálást és szabályokat kínál csomagban 40 dollár/ügynök/hó áron. |
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést. | A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HelpShift csomagban kínál API-funkciókat, havi 60 dollárért. |
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | A HelpShift nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | A HelpShift nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HelpShift korlátlan előzményeket kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HelpShift korlátlan webhelyeket kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HelpShift korlátlan mennyiségű csevegő gombot kínál 60 USD/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál. | A HelpShift nem kínál korlátlan jegyet / levelet. |
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A HelpShift nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HelpShift korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 60 dollárért. |
A Helpshift egyszerűen nagyszerű. Van azonban oka annak, hogy a verseny fennáll, és át szeretne térni egy olyan szoftverre, amely jobban megfelel Önnek. Ezért vagyunk itt, hogy bemutassuk a LiveAgentet.
A LiveAgent a legjobb eszközöket kínálja Önnek egy ügyfélszolgálati megoldás segítségével. Megbízható jegykezelő rendszerről, szupergyors csevegési funkcióról, tudásbázisról, telefonos központról és még a közösségi média csatornák, például a Facebook Messenger, az Instagram vagy akár a Viber támogatásáról is beszélünk. Mindent kényelmesen elhelyezhet egy műszerfalon, ahol nyomon követheti az összes csatornát. Az egy fedél alatt található eszközöknél nem lehet jobb a vevői élmény biztosítása.
A LiveAgent büszke arra, hogy szuper gyors élő chat widgetet kínál ügyfeleinek. És ez a leggyorsabb a piacon, a chat 2,5 másodperc alatt megjelenik. Most már valóban villámgyors segítséget nyújthat ügyfeleinek.
Az élő chat használata csodákat tehet az ügyfélszolgálatnál. Változtassa a webhely látogatóit fizető ügyfelekké azáltal, hogy csevegési meghívót tesz fel webhelyére. A valós idejű gépelési nézet funkcióval megnézheti, hogy mit írnak, mielőtt rányomnának a Küldés gombra. Adjon gyors segítséget és információt, amikor arra szükség van.
Ebben a videóban megtudhatja, hogyan működik a chat és mit tehet vele.
Nyugodtan böngészhet a LiveAgent YouTube csatornán is, hogy további videókat találjon az ügyfélszolgálati szoftverünk eszközeiről és funkcióiról
Ahhoz, hogy nagyszerű ügyfélszolgálati központot vezessen és abban dolgozzon, valamint nagyszerű visszajelzéseket kapjon, elégedettnek kell lennie ügyfélszolgálati szoftverével. Ez azt jelenti, hogy az alapvető funkciók mellett nagyszerű felhasználói élményt kell, hogy szerezzen.
A LiveAgent 24/7 támogatást nyújt minden ügyfelének, és célunk az, hogy teljes körű élményt nyújtsunk az eszközkészletünk mellett. Ugyanazokat az eszközöket használjuk, mint Ön, így tudja, mire számíthat. Vegye fel velünk a kapcsolatot bármilyen módon. Küldjön nekünk egy e-mailt, hívjon vagy cseteljen velünk. Ez az Ön választása, és mi mindent megteszünk, hogy a legjobb felhasználói élményt és hibaelhárítási tanácsokat nyújthassuk Önnek.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
LiveHelpNow alternatívát keres?
Ász portál adatmigrációval, rendszerállapottal és változási naplóval foglalkozik. További információért látogassa meg a honlapot és olvassa a blogbejegyzéseket.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.
Alternatívát keres az OTRS-hez?
A LiveAgent segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálati hatékonyság maximalizálásában, kínálva kommunikációs csatornákat, jegymezőket és proaktív chat sablonokat.
ConnectWise alternatívát keres?
A LiveAgent kiváló ügyfélszolgálati oldalt kínál, amely segít gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtani. Több ügyfél elégedett és növeli az értékesítést.
Jobb helpdesk szoftvert keres?
A LiveAgent weboldalán részletes információk találhatók a 2023-as top vásárlói élmény trendekről. Ügyfelek központba állítása és kommunikációs eszközök kihasználása javasolt.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk