Helpshift alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Helpshift alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A Helpshift nagyszerű eszköz, de nem minden nagyszerű eszköz illik a vállalkozásához. Ezért lehet, hogy jó alternatívát keres a Helpshift helyett. Kipróbálta már a LiveAgentet?

A LiveAgent a végső mindencsatornás ügyfélszolgálati szoftver megoldás bármilyen méretű és típusú vállalkozás számára. Növelje az ügyfelek elkötelezettségét, kapjon jobb visszajelzéseket, és javítsa a szolgáltatását a LiveAgent segítségével még ma. Olvasson tovább további információkért a jegykezelő rendszerről, valamint az egyéb kiváló eszközökről és funkciókról.

A LiveAgentre való áttérés 3 előnye

Megnövekedett elégedettség

Növelje az ügyfelek elégedettségét a csevegőmodulunkkal és a webhely további szolgáltatásaival

Jobb vevői elkötelezettség

Lépjen kapcsolatba ügyfeleivel proaktív funkciókkal

Időt és pénzt spórol

A LiveAgent nem fogja tönkretenni a költségkeretét, az árak tisztességesek és érthetőek. Csak azt használja, amire szüksége van a támogatáshoz

HelpShift vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent HelpShift
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpShift csomagban jegykezelést kínál 60 USD/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A HelpShift az Élő csevegést csomagban 60 USD/ügynök/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A HelpShift nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpShift önkiszolgáló portált kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A HelpShift nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A HelpShift nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A HelpShift nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A HelpShift nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpShift tudásbázist kínál a csomagban, 60 USD/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A HelpShift nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpShift automatizálást és szabályokat kínál csomagban 40 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpShift csomagban kínál API-funkciókat, havi 60 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A HelpShift nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A HelpShift nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpShift korlátlan előzményeket kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpShift korlátlan webhelyeket kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpShift korlátlan mennyiségű csevegő gombot kínál 60 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A HelpShift nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A HelpShift nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpShift korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 60 dollárért.
increase availability

Helpshift alternatíva, amely nem hagy cserben

A Helpshift egyszerűen nagyszerű. Van azonban oka annak, hogy a verseny fennáll, és át szeretne térni egy olyan szoftverre, amely jobban megfelel Önnek. Ezért vagyunk itt, hogy bemutassuk a LiveAgentet.

A LiveAgent a legjobb eszközöket kínálja Önnek egy ügyfélszolgálati megoldás segítségével. Megbízható jegykezelő rendszerről, szupergyors csevegési funkcióról, tudásbázisról, telefonos központról és még a közösségi média csatornák, például a Facebook Messenger, az Instagram vagy akár a Viber támogatásáról is beszélünk. Mindent kényelmesen elhelyezhet egy műszerfalon, ahol nyomon követheti az összes csatornát. Az egy fedél alatt található eszközöknél nem lehet jobb a vevői élmény biztosítása.

LiveAgent eszköztár

A leggyorsabb élő chat

A LiveAgent büszke arra, hogy szuper gyors élő chat widgetet kínál ügyfeleinek. És ez a leggyorsabb a piacon, a chat 2,5 másodperc alatt megjelenik. Most már valóban villámgyors segítséget nyújthat ügyfeleinek.

Az élő chat használata csodákat tehet az ügyfélszolgálatnál. Változtassa a webhely látogatóit fizető ügyfelekké azáltal, hogy csevegési meghívót tesz fel webhelyére. A valós idejű gépelési nézet funkcióval megnézheti, hogy mit írnak, mielőtt rányomnának a Küldés gombra. Adjon gyors segítséget és információt, amikor arra szükség van.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Nézze meg működés közbeni chatünket

Ebben a videóban megtudhatja, hogyan működik a chat és mit tehet vele.

Nyugodtan böngészhet a LiveAgent YouTube csatornán is, hogy további videókat találjon az ügyfélszolgálati szoftverünk eszközeiről és funkcióiról

Szerezzen elégedettséget a megfelelő támogatási eszközzel

Ahhoz, hogy nagyszerű ügyfélszolgálati központot vezessen és abban dolgozzon, valamint nagyszerű visszajelzéseket kapjon, elégedettnek kell lennie ügyfélszolgálati szoftverével. Ez azt jelenti, hogy az alapvető funkciók mellett nagyszerű felhasználói élményt kell, hogy szerezzen.

A LiveAgent 24/7 támogatást nyújt minden ügyfelének, és célunk az, hogy teljes körű élményt nyújtsunk az eszközkészletünk mellett. Ugyanazokat az eszközöket használjuk, mint Ön, így tudja, mire számíthat. Vegye fel velünk a kapcsolatot bármilyen módon. Küldjön nekünk egy e-mailt, hívjon vagy cseteljen velünk. Ez az Ön választása, és mi mindent megteszünk, hogy a legjobb felhasználói élményt és hibaelhárítási tanácsokat nyújthassuk Önnek.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Vessen egy pillantást az ügyfélélmény eredményeinkre

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezHelpshift alternatíva
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

Ász portál adatmigrációval, rendszerállapottal és változási naplóval foglalkozik. További információért látogassa meg a honlapot és olvassa a blogbejegyzéseket.

Ha egy hathatós alternatívát keres a Kayako helyett, fontolja meg a LiveAgent rendszert. A piac leggyorsabb chat alkalmazásával és több, mint 179 hasznos help-desk funkcióval rendelkezik.

Kayako alternatívát keres?

A LiveAgent különböző szolgáltatásokat kínál a megfelelő ügyfélszolgálat és márkaimázs fenntartásához. 2023-ban a vásárlói élmény trendek fontosak lesznek. Az optimális ügyfélszolgálatban elkerüljük a szakzsargont és használjuk a párbeszédet.

Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

Extend alternatívát keres?

A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Tudjon meg többet az OTRS alternatíváról, és azonnal fejlődjön vele.

Alternatívát keres az OTRS-hez?

A LiveAgent segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálati hatékonyság maximalizálásában, kínálva kommunikációs csatornákat, jegymezőket és proaktív chat sablonokat.

ConnectWise alternatívát keres? Fedezze fel a LiveAgent nagyszerű jegyrendszerét, amelyet csodálatos funkciók és integrációk támogatnak.

ConnectWise alternatívát keres?

A LiveAgent kiváló ügyfélszolgálati oldalt kínál, amely segít gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtani. Több ügyfél elégedett és növeli az értékesítést.

Tudja meg, miért a LiveAgent a Desk.com legjobb alternatívája. Ismerje meg az előnyöket, és iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes, kötelezettség nélküli kipróbálásra.

Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent weboldalán részletes információk találhatók a 2023-as top vásárlói élmény trendekről. Ügyfelek központba állítása és kommunikációs eszközök kihasználása javasolt.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót