Qonvo alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Qonvo alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Hatékony Qonvo alternatívát keres, ami még több lehetőséget kínál az ügyfelekkel történő kommunikációra? A LiveAgent a jó választás vállalkozása számára.

A nagyszerű jegyrendszer, a legfontosabb kommunikációs csatornák lefedettsége és az egyszerű használat teszi a LiveAgentet a végső ügyfélszolgálati megoldássá.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgentre

Call center támogatása

Sok más lehetőség mellett a LiveAgent lehetőséget biztosít call center integrációra. Nagyon gyorsan és könnyen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkció, hogy még egyszerűbbé és élvezhetőbbé tegye a munkafolyamatot.

Megfizethető árak

A LiveAgent különböző csomagokat kínál megfizethető áron. Válasszon egyet a három előfizetésünk közül, vagy válasszon ki külön funkciókat, hogy személyre szabhassa ügyfélszolgálatát.

Qonvo vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Qonvo
Ticketing
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A Qonvo nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A Qonvo nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A Qonvo nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgáló portált.
A Qonvo nem kínál Önkiszolgáló portált.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Qonvo nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Qonvo nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Qonvo nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Qonvo nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A Qonvo nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Qonvo nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Qonvo tervben kínál automatizációt és szabályokat $459/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Qonvo tervben kínál API funkciókat $459/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A Qonvo nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Qonvo nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A Qonvo tervben kínál korlátlan előzményeket $49/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A Qonvo nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Qonvo nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A Qonvo nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Qonvo nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Qonvo tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $459/hó áron.
app installation - illustration

Hatékony Qonvo alternatíva

A LiveAgent mindent meg tud Önnek adni, amivel jobb támogatást tud nyújtani és fókuszálhat a fontosabb dolgokra.

Támogatást nyújt a rendelkezésére álló hatékony eszközökkel. Ez email-t, élő chat-et, közösségi médiát (Facebook, Instagram és Twitter), call center-t és tudásbázist foglalja magában. Minden egy megbízható jegyrendszeren keresztül kezelhető, így nem kell aggódnia a kusza kommunikáció miatt.

A leggyorsabb élő chat

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon,  2.5 másodperc alatt megjelenő ablakkal. Ezzel tényleg gyors támogatás tud nyújtani.

Watch the website loading time
Savings illustration

Kapjon többet, fizessen kevesebbet

Ne fizessen egy olyan szoftverért, ami nem csinál meg mindent. Váltson egy olyan szoftverre, amely széles választékát ajánlja az eszközöknek jó áron.

A LiveAgent három nagyszerű előfizetéssel rendelkezik, amelyek tele vannak olyan eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal, amelyek megkönnyítik a munkafolyamatot. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja az Önnek leginkább megfelelőt. Tekintse meg előfizetéseinket és tudjon meg többet.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

man and woman winners-illustration

Készen áll, hogy többet kapjon és többet tehessen?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgenttel.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a Qonvo alternatíva?

A LiveAgent egy Qonvo alternatíva olyan klienseknek, akik funkciókban gazdag segédpult szoftvert keresnek a kiváló ügyfélszolgálatért. Mi több, megengedi csapatának, hogy hatékony támogatást biztosítson, az ügyfelei által használt kommunikációs csatornától függetlenül.

Milyen funkciókat kínál a LiveAgent?

A LiveAgent több, mint 180 funkcióval érkezik, mint az IVR, automatizált jegyelosztás, hívásátirányítás, élő chat, tudásbázis, csatorna jelentések és még sok más.

Miért kellene a LiveAgent-et választania?

A LiveAgent egy segédpult szoftver, amely lehetővé teszi a társaságok számára, hogy kezeljék ügyfeleiket és támogatói alkalmazottaikat, nyomon kövessék a műveleteket és analizálják az eredményeket.

Related Articles to Qonvo alternatíva
Zoho Desk alternatívát keres? Akkor a LiveAgent a megfelelő választás az Ön számára! Fedezze fel a több, mint 179 help desk funkciót és a leggyorsabb csevegő alkalmazást.

Zoho Desk Alternatívát keres?

A LiveAgent-nél 4-féle csomag közül választhatunk, amelyek között az ár-érték arány a legfontosabb szempont. A rendszer tartalmaz egy kevert jegyrendszert, egységes omni-channel postaládát, riportokat, automatikus szabályokat és játékosítást. A LiveAgent a leggyorsabb chat alkalmazással rendelkezik a piacon - mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik. Az élő csevegő alkalmazás hatékonyan változtatja a webhely látogatóit ügyfelekké, és egy eMarket report szerint 35% -uk online vásárol az alkalmazás használata után. Az ingyenes 14 napos próbaverzió indítása ebben az időszakban nem igényel hitelkártyát. A kihasználtság, statisztikák és a visszajelzések elemzése segít az ügyfélszolgálat működésének megismerésében és javításában.

A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

Ha egy hathatós alternatívát keres a Kayako helyett, fontolja meg a LiveAgent rendszert. A piac leggyorsabb chat alkalmazásával és több, mint 179 hasznos help-desk funkcióval rendelkezik.

Kayako alternatívát keres?

A LiveAgent alkalmazás hatékony alternatívája a Kayako rendszernek, amely jobb ár-érték arányt kínál. A csomag versenyképes díjszabású és számos funkciót tartalmaz, mint például a közösségi média integráció, automatizálás és játékosítás. A LiveAgentet ingyenes 14 napos próbaverzióban kipróbálhatják az érdeklődők.

A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

Verloop alternatívát keres?

A LiveAgent a táblázatok támogatásával és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik. Sokan váltottak a ZenDesk-ről a LiveAgent-re az ár-érték arány miatt, valamint azért, mert könnyű használni és sok funkcióval rendelkezik, mint például az élő chat és az adatbázisok integrációja közösségi hálózatokkal. Az ügyfélszolgálat mindig segítőkész és a rendszer stabilan működik a mobil platformon is. Többen szeretik azt is a LiveAgent-ben, hogy az emailekhez csatolhatók fájlok és a szolgáltatás több alias emailt is nyújt.

Migrálná az adatokat a Qonvoról egy másik megoldásra? Vessen egy pillantást a LiveAgentre és ismerje meg az előnyeit. Kezdje el az ingyenes próbaverzót még ma.

Migráció a Qonvoról a LiveAgentre?

A LiveAgent ügyfélszolgálati megoldás több mint 175 lehetőséget és több mint 40 integrációt kínál. Az ügyfelek 43 különböző nyelv közül választhatnak. Csatlakozni lehet a számítástechnikai vállalatokhoz és az Oxford Egyetemhez, hogy világszínvonalú támogatást nyújtsanak az ügyfeleknek. A kis-, közép- és nagyvállalkozások számára rendelkezésre állnak teljes körű csomagok, és az adatok migrálása a Qonvo-ból is lehetséges.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót