A LiveAgent-nél 4-féle csomag közül választhatunk, amelyek között az ár-érték arány a legfontosabb szempont. A rendszer tartalmaz egy kevert jegyrendszert, egységes omni-channel postaládát, riportokat, automatikus szabályokat és játékosítást. A LiveAgent a leggyorsabb chat alkalmazással rendelkezik a piacon - mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik. Az élő csevegő alkalmazás hatékonyan változtatja a webhely látogatóit ügyfelekké, és egy eMarket report szerint 35% -uk online vásárol az alkalmazás használata után. Az ingyenes 14 napos próbaverzió indítása ebben az időszakban nem igényel hitelkártyát. A kihasználtság, statisztikák és a visszajelzések elemzése segít az ügyfélszolgálat működésének megismerésében és javításában.
LiveHelpNow alternatívát keres?
A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.
A LiveAgent alkalmazás hatékony alternatívája a Kayako rendszernek, amely jobb ár-érték arányt kínál. A csomag versenyképes díjszabású és számos funkciót tartalmaz, mint például a közösségi média integráció, automatizálás és játékosítás. A LiveAgentet ingyenes 14 napos próbaverzióban kipróbálhatják az érdeklődők.
A LiveAgent a táblázatok támogatásával és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik. Sokan váltottak a ZenDesk-ről a LiveAgent-re az ár-érték arány miatt, valamint azért, mert könnyű használni és sok funkcióval rendelkezik, mint például az élő chat és az adatbázisok integrációja közösségi hálózatokkal. Az ügyfélszolgálat mindig segítőkész és a rendszer stabilan működik a mobil platformon is. Többen szeretik azt is a LiveAgent-ben, hogy az emailekhez csatolhatók fájlok és a szolgáltatás több alias emailt is nyújt.
Migráció a Qonvoról a LiveAgentre?
A LiveAgent ügyfélszolgálati megoldás több mint 175 lehetőséget és több mint 40 integrációt kínál. Az ügyfelek 43 különböző nyelv közül választhatnak. Csatlakozni lehet a számítástechnikai vállalatokhoz és az Oxford Egyetemhez, hogy világszínvonalú támogatást nyújtsanak az ügyfeleknek. A kis-, közép- és nagyvállalkozások számára rendelkezésre állnak teljes körű csomagok, és az adatok migrálása a Qonvo-ból is lehetséges.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk