Hatékony Qonvo alternatívát keres, ami még több lehetőséget kínál az ügyfelekkel történő kommunikációra? A LiveAgent a jó választás vállalkozása számára.
A nagyszerű jegyrendszer, a legfontosabb kommunikációs csatornák lefedettsége és az egyszerű használat teszi a LiveAgentet a végső ügyfélszolgálati megoldássá.
A mi Élő Chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, a chat ablak 2.5 másodperc alatt megjelenik.
Sok más lehetőség mellett a LiveAgent lehetőséget biztosít call center integrációra. Nagyon gyorsan és könnyen beállítható!
Több, mint 175 funkció, hogy még egyszerűbbé és élvezhetőbbé tegye a munkafolyamatot.
A LiveAgent különböző csomagokat kínál megfizethető áron. Válasszon egyet a három előfizetésünk közül, vagy válasszon ki külön funkciókat, hogy személyre szabhassa ügyfélszolgálatát.
A LiveAgent mindent meg tud Önnek adni, amivel jobb támogatást tud nyújtani és fókuszálhat a fontosabb dolgokra.
Támogatást nyújt a rendelkezésére álló hatékony eszközökkel. Ez email-t, élő chat-et, közösségi médiát (Facebook, Instagram és Twitter), call center-t és tudásbázist foglalja magában. Minden egy megbízható jegyrendszeren keresztül kezelhető, így nem kell aggódnia a kusza kommunikáció miatt.
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, 2.5 másodperc alatt megjelenő ablakkal. Ezzel tényleg gyors támogatás tud nyújtani.
Ne fizessen egy olyan szoftverért, ami nem csinál meg mindent. Váltson egy olyan szoftverre, amely széles választékát ajánlja az eszközöknek jó áron.
A LiveAgent három nagyszerű előfizetéssel rendelkezik, amelyek tele vannak olyan eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal, amelyek megkönnyítik a munkafolyamatot. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja az Önnek leginkább megfelelőt. Tekintse meg előfizetéseinket és tudjon meg többet.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgenttel.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..