Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre & ingyenesen migráljuk adatait a Teamwork Desk-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrálna a Teamwork Desk-ről?

Az egyik ügyfélszolgálati megoldásról a másikra való áttérésnek nem kell unalmas és nehéz folyamatnak lennie. A LiveAgent help desk ingyenes migrációs szolgáltatást kínál a Teamwork Desk-től.

Ügyfélszolgálati csapatunk segíthet az adatok átadásában és a teljes áttelepítési folyamatban. Gondoskodunk arról, hogy az összes ügyféladat, jegyek, címkék, és egyéb adat biztonságosan továbbításra kerüljön és azonnal elkezdheti használni a LiveAgentet.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

TeamWork Desk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent TeamWork Desk
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk jegykezelést kínál csomagban 11 dollár/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk csomagban önkiszolgálót kínál, 11 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A TeamWork Desk csomagban tudásbázist kínál 11 dollár/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A TeamWork Desk nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk automatizálást és szabályokat kínál csomagban 20 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk csomagban kínál API-funkciókat 11 dollár/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk korlátlan előzményeket kínál csomagban 11 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk korlátlan, 24/7 támogatást kínál csomagban 11 dollár/ügynök/hó áron.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Ingyenes támogatott migráció

Ügyfélszolgálati csapatunk a kezdetektől örömmel segít Önnek az egyéni áttelepítési szolgáltatásban. Mindent áthozhatunk a névjegyzékből, az ügyfeleket a jegy részleteivel, címkéivel és az összes visszajelzéssel, így Ön a fontos kommunikációs kérdésekre koncentrálhat.

Milyen adatokat tud áttelepíteni?

Jegyek

Minden kommunikációja és minden jegy

Kapcsolatok és ügynökök

Ügyfelek, kapcsolatok és ügyfélszolgálati ügynökök

Címkék

Fontos szervezeti információkat tartalmazó címkék

Szeretné magának csinálni?

Az áttelepítési bővítmény az egyik lehetséges exportálási lehetőség a Teamwork Desk számára. Lehetővé teszi a haladó felhasználók számára a vállalati dokumentáció és az összes ügyfélszolgálati adat továbbítását. Csak annyit kell tennie, hogy készen álljon a Teamwork Desk bejelentkezési részleteivel és az API-val.

Contact groups feature in Customer success software - LiveAgent

A LiveAgentre való áttérés egyszerű

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Engedje meg, hogy a LiveAgent bemutatójára vigyük

Jegyrendszerünk biztosítja, hogy ne fulladjon bele az e-mailekbe. Ezenkívül nem csak ezt kezeli – kiterjed az összes kommunikációra az élő chat, tudásbázis, call center és a közösségi médiára, például aFacebook, Twitter és azInstagramra. Csatlakoztathatja a Viber fiókját is.

Mindent különfélefejlett funkciók támogatnak, amelyek egyszerűbbé teszik a munkafolyamatokat. Azt is kihasználhatja, hogy több, mint 140 integrációt kínálunk más szoftverekkel az egész munkafolyamat egy helyre csatlakoztatásához.

Ismerje meg a többcsatornás jegyrendszerünket

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Készen áll, hogy kipróbálja?

Ismerje meg a LiveAgentet és a gyakorlatban tekintse meg teljes képességeit. Kattintson az alábbi gombra, és kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját, nincsenek kötöttségek és nincs szükség bankkártya adatok megadására.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Kapcsolódó cikkek ehhezTeamwork Desk migráció
Szeretné átvinni az adataidat a Drift rendszeréből? Ismerje meg a LiveAgent előnyeit! Kezdje el az ingyenes próaidőszakot még ma!

Szeretné átvinni az adataidat a Drift-ből a LiveAgent rendszerébe?

A LiveAgent szoftver egy teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás, 179 funkcióval és 40 integrációval. Többnyelvű szolgáltatás adatai egy helyre vitele mellett.

LiveChatről szeretne LiveAgentre migrálni? Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az O2, világklasszis támogatás nyújtásában.

Át szeretne költözni LiveChatről a LiveAgentre?

Ügynöki felülettel és ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftverrel fejleszthető a kivételes ügyfélszolgálat. A LiveAgent rendszere segít a készségek fejlesztésében és a vélemények hasznosításában.

Ügyfélszolgálatát Google email fiókjáról futtatja? Lépjen a következő szintre, és migráljon át már ma a LiveAgenthez.

Váltana a Gmail-ről?

A LiveAgentet a vállalkozások élvezik a hatékony ügyféltámogatásért nyújtott segítség miatt. Sokan javasolják más platformok helyett.

A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

Szeretne a Channelsről áttérni egy másik szoftverre? Fontolja meg a LiveAgent programot a következő help desk szoftvereként. Migrálja az adatait most.

Költözés Channelsről a LiveAgentre?

A LiveAgent szolgáltatás egyszerű használatot, jó ár-érték arányt, valós idejű kommunikációt és ügyfélszolgálati képzést kínál üzleti hírnév javítására és elégedett ügyfelek elérésére.

A LiveAgent segíti a Gaming & eSport ipar játékosait az ügyfélszolgálat szintjének emelésében. Lépjen a következő szintre a LiveAgent help desk szoftverével.

Help desk szoftver az eGaming és az eSport számára

Hozzon létre és testre szabható többmárkás támogatási portálokat. Engedélyezzen keresési widgetet és mobilalkalmazásokat. Támogassa a többnyelvű kommunikációt és egyszerűsítse a támogatási folyamatot. Jegyeket ossza előre meghatározott szabályok alapján és használjon előre megírt üzeneteket.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót