Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre & ingyenesen migráljuk adatait a Teamwork Desk-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrálna a Teamwork Desk-ről?

Az egyik ügyfélszolgálati megoldásról a másikra való áttérésnek nem kell unalmas és nehéz folyamatnak lennie. A LiveAgent help desk ingyenes migrációs szolgáltatást kínál a Teamwork Desk-től.

Ügyfélszolgálati csapatunk segíthet az adatok átadásában és a teljes áttelepítési folyamatban. Gondoskodunk arról, hogy az összes ügyféladat, jegyek, címkék, és egyéb adat biztonságosan továbbításra kerüljön és azonnal elkezdheti használni a LiveAgentet.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

TeamWork Desk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
TeamWork Desk
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk jegykezelést kínál csomagban 11 dollár/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk csomagban önkiszolgálót kínál, 11 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A TeamWork Desk csomagban tudásbázist kínál 11 dollár/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A TeamWork Desk nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk automatizálást és szabályokat kínál csomagban 20 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk csomagban kínál API-funkciókat 11 dollár/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk korlátlan előzményeket kínál csomagban 11 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk korlátlan, 24/7 támogatást kínál csomagban 11 dollár/ügynök/hó áron.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Ingyenes támogatott migráció

Ügyfélszolgálati csapatunk a kezdetektől örömmel segít Önnek az egyéni áttelepítési szolgáltatásban. Mindent áthozhatunk a névjegyzékből, az ügyfeleket a jegy részleteivel, címkéivel és az összes visszajelzéssel, így Ön a fontos kommunikációs kérdésekre koncentrálhat.

Milyen adatokat tud áttelepíteni?

Jegyek

Minden kommunikációja és minden jegy

Kapcsolatok és ügynökök

Ügyfelek, kapcsolatok és ügyfélszolgálati ügynökök

Címkék

Fontos szervezeti információkat tartalmazó címkék

Szeretné magának csinálni?

Az áttelepítési bővítmény az egyik lehetséges exportálási lehetőség a Teamwork Desk számára. Lehetővé teszi a haladó felhasználók számára a vállalati dokumentáció és az összes ügyfélszolgálati adat továbbítását. Csak annyit kell tennie, hogy készen álljon a Teamwork Desk bejelentkezési részleteivel és az API-val.

Contact groups feature in Customer success software - LiveAgent

A LiveAgentre való áttérés egyszerű

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Engedje meg, hogy a LiveAgent bemutatójára vigyük

Jegyrendszerünk biztosítja, hogy ne fulladjon bele az e-mailekbe. Ezenkívül nem csak ezt kezeli – kiterjed az összes kommunikációra az élő chat, tudásbázis, call center és a közösségi médiára,például aFacebook, Twitterés azInstagramra. Csatlakoztathatja a Viber fiókját is.

Mindent különfélefejlett funkciók támogatnak, amelyek egyszerűbbé teszik a munkafolyamatokat. Azt is kihasználhatja, hogy több, mint 140 integrációtkínálunk más szoftverekkel az egész munkafolyamat egy helyre csatlakoztatásához.

Ismerje meg a többcsatornás jegyrendszerünket

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Készen áll, hogy kipróbálja?

Ismerje meg a LiveAgentet és a gyakorlatban tekintse meg teljes képességeit. Kattintson az alábbi gombra, és kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját, nincsenek kötöttségek és nincs szükség bankkártya adatok megadására.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Migrálás másik megoldásról?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezTeamwork Desk migráció
Hogyan veheti fel a kapcsolatot az Upwork ügyfélszolgálatával e-mailben, élő chaten, telefonon keresztül, közösségi média támogatással és önkiszolgáló támogatással.

Upwork Help Desk Kapcsolatok

Az LiveAgent egy olyan félportál szoftver, amely ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kínál. A szoftver sok hasznos funkcióval rendelkezik, és lehetővé teszi a részletes riportok készítését az ügyfélkommunikációkról. Az ügyfelek egyszerűen kezelhetik az e-maileket, a panaszokat és a call center tevékenységeket is. A LiveAgent vállalat számos hasznos információt kínál az árakról és az integrációkról, valamint partnerekkel és ügyfelekkel közreműködve dolgozik. A felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek elérhetők az oldalon.

Hogyan léphet kapcsolatba a Freshworks ügyfélszolgálatával e-mailben, élő chat támogatáson, telefonon, közösségi média támogatáson és önkiszolgáló támogatáson keresztül.

Freshworks Help Desk Elérhetőségek

A Freshworks felhőalapú szoftvermegoldásokat kínál a vállalkozások számára az értékesítési CRM-től a toborzási eszközökig, az ügyfélszolgálati szoftverekig. A Freshworks ügyfélszolgálati támogatást kínál az e-mail, közösségi média, telefonhívások, élő csevegés, kapcsolatfelvételi űrlap vagy fórum és közösségi támogatás formájában. Az ügyfelek felvehetik a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal az e-mail, forródrót vagy élő chat segítségével. A Freshworks rendelkezik általános szerződési feltételekkel, adatvédelmi irányelvekkel és GDPR-vel. A közösségi média támogatási kapcsolattartói a Freshworks Instagram, Facebook oldal és Twitter felületein érhetőek el. Freshworks Partnerprogramjukról információkat találhat a honlapjukon.

Hogyan lehet kapcsolatba lépni a LUSH ügyfélszolgálatával e-mailben, élő chat-támogatással, telefonon keresztül, közösségi média támogatással és önkiszolgáló támogatással.

LUSH Help Desk Kapcsolatok

A LUSH egy fürdő-, test-, bőr- és hajápoló cég, amely friss, kevés hulladékot és hatékony termékeket hoz létre. Az ügyfélszolgálatnak számos támogatási csatornája áll rendelkezésre, mint például az e-mail, az élő chat, a forródrót, a közösségi média támogatás és a tudásbázis. Kapcsolatba léphetnek az ügyfélszolgálattal az wecare@lush.co.uk e-mail címen vagy a weboldal csevegés gombján keresztül. A LUSH-nak van partnerprogramja és Wikipedia oldala is. A vállalat általános szerződési feltételei, adatvédelmi irányelvei és biztonsági politikája is elérhető.

Ez az ügyfélszolgálati ellenőrző lista biztosítja, hogy ügyfelei mindig a legjobb bánásmódban részesüljenek.

Help desk ellenőrzőlista

Az e-mail sablonok létrehozása időt takarít meg és segít az egységes márkaépítésben. Az ügyfélértesítések beállítása lehetővé teszi az ügyfelek folyamatos tájékoztatását, javítja az elégedettségüket és segít az ügyek nyomon követésében. Az eszközök használata, mint a LiveAgent, segíti a folyamatot.

Rendelje a jegyeket releváns tapasztalattal rendelkező ügynökökhöz a részlegekkel. A tapasztalt ügynökök gyorsabban oldják meg a jegyeket.

Részlegek

The importance of customer satisfaction and the role of inbound sales agents in increasing sales are discussed in this article. The LiveAgent software is highlighted as a comprehensive customer service tool that offers services such as VoIP and self-service software. The significance of gathering customer feedback and creating a feedback board is emphasized, and LiveAgent is suggested as a helpful resource for achieving this.

Hogyan veheti fel a kapcsolatot a United ügyfélszolgálatával e-mailben, élő chaten, telefonon keresztül, közösségi média támogatással és önkiszolgáló támogatással.

United Help Desk Kapcsolatok

A United ügyfélszolgálata többféle támogatást kínál, beleértve az e-mailes, telefonos és közösségi média támogatást, valamint az önkiszolgáló támogatást. Az ügyfelek az eservice@united.com e-mail címen is kapcsolatba léphetnek velük. Bár nincs élő chat támogatás, az ügyfelek felhívhatják a segélyvonalat, amelyen keresztül kapcsolatba léphetnek velük. A LiveAgent szoftver használata lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy hatékonyan kommunikáljanak a Uniteddel.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x