Vision alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Vision alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs telepítési díj    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Vonja vissza bármikor
Használja
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Egy jobb ügyfélszolgálati szoftverre szeretne váltani?

A LiveAgent több opciót kínál, ha ügyfélszolgálat biztosításáról van szó. Ez a végső megoldás vállalata számára. A legfontosabb kommunikációs csatornák lefedettségével, több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval a támogatását a következő szintre emelheti.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Növekedett Elégedettség

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és fejleszti az átváltási rátákat.

Megfizethető árak

A LiveAgent megfizethető árért nagyon sok mindent kínál. Válasszon egyet fizetős terveink közül vagy válasszon különböző funkcióinkból, hogy testre szabja ügyfélszolgálatát.

Növekedett Produktivitás

Csökkentse az ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérvényt az univerzális postaládával.

Vision vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Vision
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést a Jegy tervben $15/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínálja a jegykezelést $25/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál Élő Chatet $25/ügynök/hó áron.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A Vision nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgálót $15/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál Önkiszolgálót $15/ügynök/hó áron.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Facebook integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Vision tervben kínál Facebook integrációt $25/ügynök/hó áron.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Twitter integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Vision tervben kínál Twitter integrációt $25/ügynök/hó áron.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Vision nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Vision nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál ügyfél fórumot $25/ügynök/hó áron.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A Vision nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Vision nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál korlátlan chat gombokat $29/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál korlátlan chat gombokat $15/ügynök/hó áron.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Vision nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Vision tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
app installation - illustration

Egy erőteljes Vision alternatíva

Váltson egy olyan ügyfélszolgálati szoftverre, ami többet ad önnek és a következő szintre emeli ügyfélszolgálatát.

A LiveAgent minden releváns kommunikációs csatornát támogat, mint például az e-mail, élő chat, hívásközpont, tudásbázis és még a közösségi médiát is, mint az Instagram, Twitter és Facebook. A Viber integrációt készítjük. Ezekkel együtt jár egy kiváló jegyrendszer, ami minden kommunikációt kezel és szervez. Nem kell aggódnia a rendetlen kommunikáció miatt.

Maradjon szociális

Egy online szocializálódó világban élünk, így fontos, hogy ne csak a hagyományos csatornákon nyújtson támogatást, hanem a közösségi médián keresztül is.

A LiveAgent egyike a kevés ügyfélszolgálati megoldásoknak, ami nem csak a Facebook és Twitter kommunikációt fedi le, hanem az Instagram-ét is. A Viber integrációt már készítjük. A LiveAgent nagy számú csatornát fed le, így jobb támogatást biztosíthat ügyfeleinek.

social notifications - illustration
Watch the website loading time

A leggyorsabb élő chat

A LiveAgent alapvető és egy nagyon hasznos eszköz az ügyfélszolgálati ügynököknek. Lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy egyenesen a weboldaláról lépjen önnel kapcsolatba és azonnal chatelni kezdjenek. Ezért kell gyorsnak lennie.

A LiveAgent büszkén kijelentheti, hogy a leggyorsabb élő chat widget-tel rendelkezik a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési sebességgel.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

man and woman winners-illustration

Készen áll többet kapni kevesebbért?

A nagyszerű támogatás szoftver biztosítása vállalatának nem kell, hogy költséges legyen. A LiveAgent három kiváló fizetős tervet ajánl önnek, amik tele vannak eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal, ami mindent megad a legjobb támogatás biztosításához.

Nézze meg terveinket és tudjon meg többet. Megígérjük, hogy nem fogják összedönteni pénztárcáját.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a Vision alternatíva?

A LiveAgent egy Vision alternatíva olyan üzletek számára, akik kiváló ügyfélszolgálatot szeretnének biztosítani többféle platformon keresztül. Lehetővé teszi a támogatás, értékesítés és marketing kérelmek kezelését hatékonyan. Ha üzlete nem nő annyira, amennyire szeretné, a LiveAgent eszköz segíthet.

Hogyan migrálhat a Vision-ről?

A Vision-ről való migráláshoz használjon egy ingyenes plugint vagy lépjen kapcsolatba a LiveAgent ügyfélszolgálatával, hogy gyorsan és hatékonyan exportálja az adatát.

Miért kellene a LiveAgent-et választania?

A LiveAgent egy szoftver, amely sok funkcionalitással érkezik, például élő chattel és valós idejű analízisekkel. Választhatja a LiveAgent-et, ha tartalomban gazdag segédpult szoftvert keres annak érdekében, hogy kiváló ügyfél támogatást és értékesítést biztosíthasson.

Related Articles to Vision alternatíva
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

A LiveAgent egy nagyszerű Outlook alternatíva az ügyfélszolgálati csapatoknak. Fedezze fel az univerzális postaláda, a hibrid jegykezelő folyam és még több minden erejét.

Outlook alternatívátkeres?

Az ingyenes verziót kínáló Liveagent nyújt automatizálási szabályokat, testreszabható e-mail sablonokat, címkéket és e-mail felosztást/összevonást. A szoftverben található továbbá privát jegyzetek, beépített ügyfélkapcsolat-kezelő eszköz (CRM) és többfelhasználós hozzáférés. Az e-mail titkosítás és a hirdetésmentes élmény is rendelkezésre áll.

Ha egy hathatós alternatívát keres a Kayako helyett, fontolja meg a LiveAgent rendszert. A piac leggyorsabb chat alkalmazásával és több, mint 179 hasznos help-desk funkcióval rendelkezik.

Kayako alternatívát keres?

A LiveAgent alkalmazás hatékony alternatívája a Kayako rendszernek, amely jobb ár-érték arányt kínál. A csomag versenyképes díjszabású és számos funkciót tartalmaz, mint például a közösségi média integráció, automatizálás és játékosítás. A LiveAgentet ingyenes 14 napos próbaverzióban kipróbálhatják az érdeklődők.

Szeretne áttérni a Helpshiftről egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Nézze meg a LiveAgent programot és derítse ki, hogy megfelelő-e az Ön számára.

Helpshift alternatívát keres?

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert különböző vállalkozások ajánlják, köztük az eFortuna és a TrustPay. Az ügyfélszolgálati csapat gyors és segítőkész megoldásokat kínál. A LiveAgent segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és javítja a hatékonyságot. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és statisztikailag nyomon követheti, hogy mire van leginkább szükségük.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

LiveChat alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati megoldást kínál, élő csevegéssel, emaillel, telefonnal, közösségi média integrációval és tudásbázissal, amely növeli a konverziós arányokat és az ügyfelek elégedettségét. Ez az ideális alternatíva a LiveChat-hez. A LiveAgent több nyelven is használható és testreszabható.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót