ZenDesk Talk alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb ZenDesk Talk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Alternatives animation
Alternatives background

Elege van a segédpult szoftveréből?

Nincs megelégedve a ZenDesk Talk-kal? Más megoldást keres a call center üzemeltetéséhez?

A LiveAgent egy teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. A LiveAgent lehetőséget biztosít támogatás nyújtására email, élő chat, közösségi média, tudásbázis és call center segítségével remek áron.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Call center támogatás

Sok más lehetőség mellett a LiveAgent lehetőséget biztosít call center integrációra. Nagyon gyorsan és könnyen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több mint 175 lehetőség, hogy még egyszerűbbé tehesse a munkafolyamatot és élvezhetőbb legyen.

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és javítja a konvenciós arányokat.

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

Zendesk Talk vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
Zendesk Talk
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál jegykezelést $72/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál Élő Chatet $72/ügynök/hó áron.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál Hívásközpontot $72/ügynök/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgálót $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál Önkiszolgálót $121/ügynök/hó áron.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Facebook integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk Talk tervben kínál Facebook integrációt $72/ügynök/hó áron.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Twitter integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk Talk tervben kínál Twitter integrációt $72/ügynök/hó áron.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Instagram integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk Talk tervben kínál Instagram integrációt $72/ügynök/hó áron.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Viber integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk Talk tervben kínál Viber integrációt $72/ügynök/hó áron.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
Zendesk Talk tervben kínál tudásbázist $121/ügynök/hó áron.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál ügyfél fórumot $152/ügynök/hó áron.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál automatizációt és szabályokat $72/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál API funkciókat $72/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
Zendesk Talk tervben kínál IVR funkciókat $152/ügynök/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Zendesk Talk nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk otervben kínál korlátlan előzményeket $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan weboldalakat $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál korlátlan chat gombokat $29/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan chat gombokat $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Talk Ad-on-ként kínál korlátlan 24/7 támogatást.
okostelefon hívás

Hatékony ZenDesk Talk alternatíva

Ha megbízható és olcsóbb megoldást keres a jelenlegi szoftvere helyett, akkor a keresés akár véget is érhet.

A LiveAgent az egyik legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati megoldás a piacon, méltányos árazással és hasznos eszközökkel. A LiveAgent több, mint 175 lehetőséggel és több, mint 40 integrációval van ellátva, melynek köszönhetően a munkafolyamat könnyebbé válik és lehetőség nyílik majd jobb támogatást nyújtani.

Call center támogatása

Ne mondjon le a call centerről. A LiveAgent segítségével gyorsan beállíthatja bonyodalmak nélkül. A telepítés után képes lesz támogatást nyújtani böngésző, telefon vagy bármilyen más eszköz segítségével az Ön választása szerint.

Book demo with LiveAgent
Savings illustration

Kapja meg amire szüksége van kevesebbért

Ha vállalkozásának azt nyújtja, amire szüksége van a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához, az még nem kell tönkretennie a költségvetését. A LiveAgent díjcsomagjai hasznos eszközökkel, lehetőségekkel és integrációkkal vannak ellátva elfogadható áron.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

LiveAgent Is Competitive Advantage

Másik helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

Vessen egy pillantást más help desk összehasonlításaira

Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezZenDesk Talk alternatíva
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrációk

Fedezze fel a LiveAgent integrációit! Maximalizálja ügyfélszolgálatát plug-injeinkkel és applikációinkkal. Növelje hatékonyságát most!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkciók

Fedezze fel a LiveAgent összetett ügyfélszolgálati funkcióit, jegykezelés, élő chat, hívóközpont és még sok más! Próbálja ki most!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x