Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akadémia
  • Ügyfélszolgálati idézetek, mondások, és szlogenek

Ügyfélszolgálati idézetek, mondások, és szlogenek

Meg lett becsülve, hogy a szegényes ügyfélszolgálat a vállalatoknak több, mint $75 milliárd dollárba kerül évente. Annak érdekében, hogy sikeres és jövedelmező maradjon a mai magas versenyű és túltelített piacon, a vállalatoknak komolyan kell venniük az ügyfélszolgálatot és a legmagasabb prioritásba kell helyezniük. Lent egy nagy kollekció található az ügyfélszolgálati idézetekből és mondásokból híres biznisz vezetők, ipari szakértők és olyan szerzők által, akik valamilyen értékes felismerést és inspirációt biztosítanak a bizniszeknek, újraformálva az ügyfelek kiszolgálásának megközelítését.

74 Inspiráló ügyfélszolgálati idézet a szakértőktől

Az ügyfélszolgálat jelentésének elmagyarázása

Mit jelent az ügyfélszolgálat a mai világban? A biznisz vezetők úgy hiszik, hogy már nagyon túlment azon, hogy csak egyszerűen az ügyfelek támogatását jelentse. Ez egy filozófia, amit mindenkinek végeznie kell egy szervezetben; a legfelső menedzsmenttől a frontvonalbeli alkalmazottakig.

1. “Az ügyfélszolgálatnak nem egy részlegnek kell lennie. Hanem az egész társaságnak.” Tony Hsieh – A Zappos vezérigazgatója

2. “Az ügyfélszolgálat azt jelenti, hogy gyorsan és egyszerűen segítsünk az ügyfeleknek abban, amire szükségük van- amikor és ahogyan kérik.” Steve Benson – Pulitzer díjnyertes szerkesztőségi karikaturista

3. “Sok ember szép dolgokat mond az ügyfélszolgálatról, de igazából az csak egy napközbeni, szabadnapi, folyamatos, soha véget nem érő, állhatatos, könyörületes tevékenység.” Christopher McCormick – Az L.L.Bean egykori vezérigazgatója

4. “Az Internetes Ügyfélszolgálat világában, fontos emlékezni arra, hogy a versenytársad kizárólag csak egy kattintásnyira van.” Doug Warner – Vezető alelnök a Vonage-nál

5. “Az ügyfélszolgálat egy önkéntes cselekvés, ami demonstrálja a valódi vágyat az ügyfél kielégítésére, ha nem az örömére.” Steve Curtin – Ügyféllelkes, egy alkalmazott a Marriott International-nál

6. “Ugyanazon a szinten lenni az árban és minőségben csak a belépő. A szolgáltatás nyeri meg a játékot.” Tony Alessandra – Vállalkozó, vállalat alapító, és hírhedt előadó

7. “Ha te nem szolgálod az ügyfelet, akkor a munkád az, hogy olyasvalakit szolgálj, aki igen.” Jan Carlzon – A SAS Group vezérigazgatója

8. “A legjobb ügyfélszolgálat az, ha az ügyfélnek nem kell hívnia, illetve beszélni veled. Csak működik.” Jeff Bezos – Az Amazon vezérigazgatója

Emlékezzen, hogy ki is az ügyfél

Az ügyfél az indokok magja, amiért bármilyen vállalat létezik. A vásárlók nélkül nincs profit. Bizonyos értelemben valóban bármilyen vállalat legértékesebb elemei. A következő ügyfélszolgálati idézetek nagyszerű emlékeztetők, hogy hogyan kellene a vállalatoknak néznie az ügyfeleket.

9. “Nem a munkáltató az, aki a béreket fizeti. A munkáltatók csak kezelik a pénzt. Az ügyfél az, aki fizeti a béreket.” Henry Ford – A Ford Motor Company alapítója

10. “Kizárólag egyetlen főnök létezik: Az Ügyfél. És mindenkit ki tud rúgni, az elnököt is, egyszerűen csak annyival, hogy máshol költi a pénzét.” Sam Walton – A Walmart és a Sam’s Club alapítója

11. “Az ügyfelek olyan elemek, amelyeket gondozni és ápolni kell.” Jeanne Bliss –   A CustomerBliss alapítója és elnöke, és a The Customer Experience Professionals Association társalapítója

12. “Minden társaság legnagyobb eleme az ügyfél, mert ügyfelek nélkül nincs vállalat.” Michael LeBoeuf – A New Orleans-i Egyetem vállalati szerzője és egykori menedzsment professzora

Az ügyfelek helyes kezelése

Az elégedett és jól ellátott ügyfelek lehetnek a legjobb vállalati nagykövetek. Más kéz felől, az elhanyagolt ügyfelek könnyedén sérthetik a vállalat hírnevét és jövedelmi veszteségekhez vezethetnek. Az ügyfélszolgálati idézetek, amelyek lent vannak listázva, tisztán demonstrálják azt, hogy miért kulcsfontosságú az ügyfelekről gondoskodni és megfelelően törődni velük.

13. “1. Szabály: Az ügyfélnek mindig igaza van. 2. Szabály: Ha valaha is másképp lenne, olvasd el megint az 1. szabályt.” Stew Leonard – A Stew Leonard’s vezérigazgatója

14. “Gondoskodj az ügyfelekről és a vállalat el fogja tartani magát.” Ray Kroc – A McDonald’s vásárlásáról, népesítéséről és “alapításáról” ismert

15. “Az ügyfél mondja meg nekünk, hogyan maradjunk pályán, jobb, ha figyelünk.” Pamela Nelson – Előadó

16. “Ne próbáld megmondani az ügyfélnek, hogy mit akar. Ha okos szeretnél lenni, legyél okos a zuhanyzóban. Szállj ki, menj dolgozni és szolgáld az ügyfelet!” Gene Buckley – A Microsoft Ügyfélsikerének vezető igazgatója

17. “A legjobb ügyfeleid benyomást hagynak. Tedd ugyan ezt és nem fognak elmenni.” SAP Hirdetés

18. “Bármelyik ügyfél, amely elsétál, tiszteletlenül lett kezelve és le lett győzve, dollárok tízezreit képviseli, ami ki lett dobva, továbbá egy ígéret sikertelenségét, amit a vállalat követett el. Nem látod, de megtörténik, naponta.” Seth Godin – Szerző és korábbi dot com biznisz végrehajtó

 19. “Ha boldogtalanná teszed az ügyfeleket a fizikai világban, talán fejenként hat barátjuknak mondják el. Ha az interneten teszed boldogtalanná az ügyfeleket, talán fejenként 6.000-nek fogják elmondani.” Jeff Bezos – Az Amazon vezérigazgatója

20. “Ha az ügyfeleid kívülállónak érzik magukat, fognak találni egy versenytársat, aki jobban fog gondoskodni róluk.” Shep Hyken – A Shepard Presentations ügyfélszolgálat biztosítója, CPAE-je és ámulat főtisztje

21. “Az ügyfelek olyanok, mint a fogak. Ha nem gondoskodsz róluk, egyesével elmennek, míg egy se marad.” Jerry Flanagan – Hadsereg veterán, vállalkozó, a JDog brandek alapítója és vezérigazgatója

Több idézet az ügyfelek megfelelő kezeléséről:

22. “Az ügyfeleket nem érdekli, hogy mennyit tudsz, hacsak nem tudják, hogy mennyire törődsz velük.” Damon Richards – Ügyfél gondoskodási szakértő

23. “Úgy gondoskodj az ügyfélről, mintha te lennél az az ügyfél.” Gena Lorainne – Kertészeti és udvar szakértő egy jól megalapított kertészeti társaságnál 

24. “Az udvarias bánásmód egy sétáló hirdetéssé teszi az ügyfelet.” James Cash – Üzletu akadémikus, aki tagja számos vállalat igazgatótanácsának, beleértve a General Electric-et, Microsoft-ot, The Chubb Corporation-t, Phase Forward-ot, Inc., Wal-Mart-ot, és a Veracode-ot

25. “Ha nem érdekel, akkor az ügyfelet sem fogja soha.” Marlene Blaszczyk – A MotivateUs.com alapítója

26. “Úgy kezeld ügyfeleid, mintha birtokolnának téged, mert úgy is van.” Mark Cuban – A National Basketball Association’s Dallas Mavericks tulajdonosa, a 2929 Entertainment társtulajdonosa, és a fAXS TV elnöke

27. “Ha nem értékeled az ügyfeleid, valaki más fogja.” Jason Langella

28. “Minden egyes ügyfelet segítési szándékkal közelíts meg, hgoy megoldj egy problémát vagy elérj egy célt, ne egy termék vagy szolgáltatás eladása érdekében.” Brian Tracy – Motivációs publikus beszélő és önfejlesztő szerző

29. “Ha nem gondoskodsz ügyfeledről, a versenytársad fog.” Brian Tracy – Motivációs publikus beszélő és önfejlesztő szerző

30. “Semennyi reklám nem tudja helyrehozni a kárt, amit az okozott, hogy sikertelenül címeztünk meg egy ügyfél problémát.” Albert Schindler

31. “Hónapokig tart találni egy ügyfelet és csak másodpercekbe telik elveszteni őket.” Vince Lombardi – Végrehajtó a National Football League-ben

Kiváló ügyfélszolgálat biztosítása

A kiemelkedő ügyfélszolgálat több az ügyfél kérdéseinek megválaszolásánál és a problémájuk megoldásánál. Mivel a fogyasztók követelőbbek, mint valaha, azokat a brandeket értékelik, akik igazán emlékezetes szolgáltatást nyújtottak. Ezáltal szívesen osztják meg a pozitív tapasztalataikat másokkal.

32. “A nagyszerű ügyfélszolgálat kritikus kompetitív előnyt jelent egy vállalatnak.” Steve Benson – Pulitzer díjnyertes szerkesztőségi karikaturista

33. “A jó ügyfélszolgálat legfelül kezdődik. Ha a felső emberek nem értik meg, még a legerősebb kapcsolatok lentebb is veszélyeztetve vannak.” Richard Branson – A Virgin group alapítója

34. “Minél többet vársz, annál nehezebb kiemelkedő ügyfélszolgálatot biztosítani.” William H. Davidow -Általános partner a with Mohr Davidow Ventures-el

35. “A nagyszerű ügyfélszolgálat nem azt jelenti, hogy az ügyfélnek mindig igaa van, azt jelenti, hogy az ügyfelet mindig meg kell becsülni.” Chris LoCurto – Vezető és Biznisz Coach

36. “Ahhoz, hogy valódi szolgáltatást nyújts, hozzá kell adnod valami olyat, amit nem lehet megvásárolni vagy mérni pénzzel, ez pedig az őszinteség és az integritás.” Don Alden Adams – A Watch Tower Bible elnöke

37. “Amikor jobban szolgálsz egy ügyfelet, mindig visszatérnek a befektetésedre.” Kara Parlin – Író, szerkesztő, és tartalom stratéga

38. “Egy jól gondozott ügyfél többet érhet, mint $10,000 értékű hirdetés.” Jim Rohn – Vállalkozó, szerző és motivációs előadó

39. “Társaságként a cél nem más, minthogy olyan ügyfélszolgálattal rendelkezni, ami nemcsak a legjobb, de legendás is.” Sam Walton – A Walmart és a Sam’s Club alapítója

40. “Mindig tartsd szem előtt a régi kiskereskedelmi közmondást: Az ügyfelek sokkal hosszabb ideig emlékeznek a szolgáltatásra, mint az árra.” Lauren Freedman – Ingatlanügynök

41. “A kulcs akkor, amikor az ügyfél elsétál, azt gondolva, hogy ‘Wow, szeretek üzletet folytatni velük és el szeretném mondani másoknak is ezt az élményt.” Shep Hyken – A Shepard Presentations ügyfélszolgálat biztosítója, CPAE-je és ámulat főtisztje

Idézetek a vevői igények kielégítéséről és az elvárások felülmúlásáról

A kiváló szolgáltatás biztosításához a vállalatoknak tudniuk kell az ügyfél elvárásokat és preferenciákat kívülről belülről. Így az, hogy tudja mi visszhangzik az ügyfeleknél, nem csak azt teszi lehetővé, hogy kielégítse a szükségleteiket, hanem az elvárások felülmúlását is azáltal, hogy megteszi azt az extra mérföldet.

42. “Az első lépés a vásárlók elvárás felülmúlásánál az, hogy ismerd azokat az elvárásokat.” Roy H. Williams –  Bestseller szerző és marketing szaktanácsadó, a Wizard of Ads trilógiáról ismerhető fel a legjobban

43. “Légy közelebb minden eddiginél ügyfeleidhez. Olyan közel, hogy elmondod nekik, hogy mire van szükségük, mielőtt ők realizálják azt.” Steve Jobs – Az Apple társalapítója és vezérigazgatója

44. “Minél többet lépsz kapcsolatba az ügyfelekkel, annál tisztábbak és egyszerűbbek lesznek a dolgok, hogy meghatározd, mit kellene csinálnod.” John Russell – A Harley-Davidson egykori alelnöke

45. “A vásárlók nem várják el, hogy tökéletes légy. Azt várják el, hogy megjavítsd a dolgokat, ha azok elromlanak.” Donald Porter – A British Airways alelnöke

46. “A kulcs az, hogy realisztikus elvárásokat állíts fel és aztán ne csak elérd azokat, hanem teljesítsd túl őket – lehetőleg váratlan és hasznos módon.” Richard Branson – A Virgin group alapítója

47. “Tudd, hogy mit akarnak legjobban ügyfeleid és mit tud legjobban a társaságod. Arra fókuszálj, ahol ez a kettő találkozik.” Kevin Stirtz – A More Loyal Customers szerzője

48. “Az elvárásokon túl magába foglalja azt, hogy az ügyfelek “speciálisnak érezzék magukat” és azt, hogy segítsünk nekik még akkor is, ha nem sok értelme van.“ Neil Patel – A New York Times legjobban keresett szerzője és az internet legnagyobb influencerje a Forbes szerint

49. “Az extra mérföld mentén nincsenek forgalmi dugók.” Roger Staubach – A Dallas Cowboys hátvéde

Az ügyfél élmény fontosságának megértése

Az elmúlt években az ügyfél élmények kritikus megkülönböztető faktorokká váltak a márkák számára az összes iparon keresztül. Ezáltal a fontosságát nem szabad lebecsülni. A folyamatos nagyszerű ügyfél élmény teremtése elősegíti az ügyfél lojalitást, fejleszti a visszatartást és bátorítja a pozitív utalásokat.

50. “Az ügyfél élmény a következő kompetitív harcmező.” Jerry Gregoire – Információs főtiszt a Dell-nél

51. “Mi úgy látjuk az ügyfeleinket, mint a meghívott vendégeket egy partin, ahol mi vagyunk a szervezők. Mindennapos munkánk az, hogy az ügyfél élmény minden fontos aspektusát egy kicsit jobbá tegyük.” Jeff Bezos – Az Amazon alapítója és vezérigazgatója

52. “Az ügyfél élménnyel kell kezdened és a technológia felé vissza dolgozni, nem fordítva.” Steve Jobs – Az Apple társalapítója és egykori vezérigazgatója

53. “Az ügyfél élmény nem drága. Az ügyfél élmény kezelése erősíti a vállalatod.” Stan Phelps – Tapasztalat Építész a 9 INCH-nél

54. “Ha építessz egy nagyszerű élményt, az ügyfelek azt elmesélik egymásnak. A szájról szájra terjedés nagyon erőteljes.” Jeff Bezos – Az Amazon alapítója és vezérigazgatója

55. “Minden kapcsolatfelvétel az ügyféllel befolyásolja azt, hogy visszajön-e vagy sem. Mindig nagyszerűnek kell lennünk, különben el fogjuk őket veszteni.” Kevin Stirtz – A More Loyal Customers szerzője

56. “Az emberek elfelejtik, hogy mit mondassz. Elfelejtik, hogy mit tettél. Viszont azt sohasem fogják elfelejteni, hogy milyen érzéseket keltettél bennük.” Maya Angelou – Költő, énekes, emlékíró és polgárjogi aktivista

57. “Az ügyfél felfogása a te valóságod.” Kate Zabriskie – A Business Training Works elnöke

Egy ügyfél centrikus kultúra építése

Az ügyfél centrikus megközelítés alkalmazása és az, hogy az ügyfeleket előre helyezzük minden vállalati döntésnél segít előnyt szerezni a versenytársakkal szemben. Mit jelent a vállalatoknak az ügyfélközpontúság? Itt van, hogy mit mondanak az ipari szakértők az ügyfél-centrikusságról:

58. “Az ügyfelek korában nem a végrehajtók döntik el, hogy mennyire ügyfél-centrikusak a társaságaik – hanem az ügyfelek.” Kate Leggett – Szakértő az ügyfélkapcsolat-menedzsment, ügyfélszolgálati stratégiák, az érettség, a felmérés, az irányítás és a ROI területén

59. “Bármilyen társaság, amely az ügyfeleket helyezi előre….hajlandónak kell lennie a hosszú távú gondolkodásra.” Jeff Bezos -Az Amazon alapítója és vezérigazgatója

60.  “Soha többé nem lesz termék vagy ár előnyöd. Túl egyszerűen lehet őket duplikálni. Viszont egy erős ügyfélszolgálati kultúrát nem lehet lemásolni.”  Jerry Fritz – A Jerry Fritz Garden Design tulajdonosa

61. “Egy ügyfél-centrikus modell nem a termék előállítás szakértelmén alapul, hanem egy mély megértésen, hogy mit is szeretnének igazából a vásárlók, mikor és hogyan szeretnék és mit hajlandóak ezért adni cserébe.” Peter Fader –  Marketing professzor a Pennsylvania-i Egyetem Wharton iskolájában

62. “Ha csak a pénzért dolgozol, sohasem fogod megcsinálni, de ha szereted azt, amit csinálsz és mindig előrehelyezed az ügyfelet, tiéd lesz a siker.” Ray Kroc  – Amerikai vállalkozó, a McDonald’s-ot egy helyi láncból a világ legprofitálóbb éttermi franchise kiterjesztési műveletéről ismert

Az ügyfél visszajelzés megértése

A szakértők által az ügyfél visszajelzésekkel és a panaszokkal törődni kell és meg kell nézni az információ forrásaként, ami hasznos felismeréseket biztosíthat. Ezáltal a bizniszek használhatják ezeket a felismeréseket, hogy megtanulják, hol és hogyan tudják fejleszteni a termékeiket és szolgáltatásaikat. Így a panaszkodó ügyfelek felbecsülhetetlen értékűek.

63. “A legboldogtalanabb ügyfeleid a legnagyobb tanulási forrásaid.” Bill Gates – A Microsoft társalapítója

64.  “A fogyasztói visszajelzés még mindig a LEGFONTOSABB üzleti vezetőnk.” Howard Shultz – A Starbucks volt vezérigazgatója

65. “Az ügyfelek gyakran többet tudnak a termékeidről, mint te magad. Használd ezeket inspirációs forrásként a termék fejlesztéshez.” David J. Greer – A Robelle társtulajdonosa és elnöke

66. “A statisztikák azt sugallják, hogy amikor az ügyfelek panaszkodnak, a vállalat tulajdonosok és a menedzserek izgalomba jönnek. A panaszkodó ügyfél óriási lehetőséget képvisel több bizniszre.” Zig Ziglar – szerző, értékesítő és motivációs előadó

67. “Ne pazarold az ügyfelek idejét azáltal, hogy kérdezgetsz tőlük, ha nem vagy felkészülve a cselekedetre, amit modnanak.” Bruce Temkin – Az XM Institute feje

68. “Kérd meg ügyfeleid, hogy legyenek részesei a megoldásnak és ne nézd őket a probléma részeként.” Alan Weiss – Tanácsadó, előadó és szerző

Az elkötelezett alkalmazottak jobb szolgáltatást biztosítanak

A nagyszerű ügyfélszolgálat boldog alkalmazottakkal kezdődik. Ezáltal a magasan elkötelezett, motivált, felhatalmazott és jól gondozott ügynökök több valószínűséggel fognak törődni az ügyfelekkel és jobb ügyfélszolgálatot fognak biztosítani számukra. A következő ügyfélszolgálati idézetek ezeket bizonyítják:

69. “Az alkalmazottak úgy érzik magukat, ahogyan az ügyfeleid fogják. Ha alkalmazottaid nem érzik magukat értékesnek, akkor az ügyfeleid se fogják.” Sybil F. Stershic  – Szerző és elismert gondolatvezető az alkalmazottak belső marketingen való bevonásáról

70. “Jól viseld gondjukat alkalmazottaidnak és ők jól fogják viselni gondjukat az ügyfeleknek és a vásárlók ezáltal vissza fognak térni.” J.W. Marriott – A Marriott Corporation alapítója

71. “Nagyszerű alkalmazottak nélkül soha nem lehet nagyszerű ügyfélszolgálatod.” Richard F. Gerson – Szerző, marketingszakember

72. “Ha folyamatosan felülmúljuk az alkalmazottak elvárásait, akkor ők folyamatosan felül fogják múlni az alkalmazottak elvárásait.” Shep Hyken – A Shepard Presentations ügyfélszolgálat biztosítója, CPAE-je és ámulat főtisztje

73. “Akár nagy, akár kicsi vagy, nem tudsz jó ügyfélszolgálatot adni, ha alkalmazottaid nem érzik jól magukat munkába jövet közben.” Martin Oliver – A Kwik-Fit Financial Service végrehajtója

74. “Mindig kezeld úgy az alkalmazottaid pontosan úgy, ahogyan akarod, hogy az ügyfeleket kezeljék.” Stephen R. Covey – Oktató, szerző, üzletember és előadó

Fülbemászó ügyfélszolgálati szlogenek és jelmondatok

A szolgáltatással kapcsolatos idézetek mellett fülbemászó szlogeneket és jelmondatokat szerettünk volna adni. Ezek erőteljes marketing eszközök, amelyek emlékezetes megkülönböztetők lehetnek, segítve az emocionális kapcsolatok létrejöttét a potenciális vásárlókkal, motiválva őket egy brand támogatására.

Lent van egy lista a leghíresebb és a legmeggyőzőbb ügyfélszolgálati szlogenekről, jelmondatokról, mottókról és mondásokról, amik talán segíthetnek a hirdetési kampányokban. Ezáltal ragadd meg a potenciális ügyfelek érdeklődését vagy a támogatói csapatok inspirálását az ügyfélszolgálati tréningen.

Az ügyfélszolgálati szlogenek, jelmondatok és mottók listája

  • A legjobban az profitál, aki a legjobban szolgál.
  • Minden az ügyfelekről szól.
  • Szerezz egy ügyfelet, ne egy értékesítést.
  • Tegye az ügyfelet a története hősévé.
  • Az udvariasság messzire megy, mégse kerül semmibe.
  • Helyezze előre az ügyfeleket.
  • Az elégedett ügyfelek a legjobb hirdetéseink.
  • Az ügyfélnek mindig igaza van.
  • Az ügyfél felfogása a mi valóságunk.
  • Kezelj minden klienst úgy, mintha családtag lenne.
  • A jó szolgáltatás jó biznisz.
  • Az ügyfélszolgálat mindenki munkája.
  • Rendkívüli szolgáltatás rendkívüli ügyfelek számára.
  • A jó ügyfélszolgálat kevesebbe kerül, mint egy rossz ügyfélszolgálat.
  • Az ügyfélszolgálat nem egy részleg, hanem egy hozzáállás.
  • Rendkívüli szolgáltatás rendkívüli ügyfelek számára.
  • Az ügyfélszolgálat az új marketing.
  • A jó ügyfélszolgálat kevesebbe kerül, mint a rossz ügyfélszolgálat.
  • Az ügyfélszolgálat kifizetődik.
  • Az ügyfél lojalitás megfizethetetlen.

Fedezze fel maga

Ültesse a tudást gyakorlatba azáltal, hogy tesztel mindent, amit megtanult az akadémiánkban egyenesen a LiveAgent-ben.

LiveAgent Product Tour

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen egy jó ügyfélszolgálati idézet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az inspiráló és jó ügyfélszolgálati idézet nem mástól, mint Steve Jobs-tól jön; Az ügyfél élménnyel kell kezdened és visszafele dolgozni a technológia felé, nem fordítva.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen egy nagyszerű ügyfélszolgálat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A nagyszerű ügyfélszolgálat több az ügyfél kérdéseinek megválaszolásánál és a problémájuk megoldásánál. Mivel a fogyasztók követelőbbek, mint valaha, azokat a brandeket értékelik, akik igazán emlékezetes szolgáltatást nyújtottak. Ezáltal szívesen osztják meg a pozitív tapasztalataikat másokkal.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kellene egy társaságnak jelmondattal rendelkeznie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Egy jó jelmondat mindenkinek segíthet gyorsan beazonosítani, hogy mit tesz a társasága és hatékonyan megkülönbözteti más brandektől.” } }] }
Vissza az akadémiához Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.