Növelje az ügyfelek elégedettségét a megfelelő Helprace ügyfélszolgálati szoftver alternatívával. Megbízható jegykezelő rendszer, tudásbázis, élő chat vagy közösségi média támogatás, a LiveAgent rendelkezik azokkal az eszközökkel, amelyek segítenek a legjobb ügyfélszolgálat nyújtásában és az ügynökök termelékenységének növelésében.
Tudjon meg többet intuitív támogatási megoldásunkról, és derítse ki, hogy ez a Helprace megfelelő alternatívája-e az Ön vállalkozásának.
Fordítsa webhelye látogatóit fizető ügyfelekké, és növelje jövedelmét.
Takarítson meg időt és pénzt azáltal, hogy mindent egy help desk megoldásban használ.
Remek eszközkészlet, funkciók és integrációk segítenek abban, hogy több munkát végezhessen.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | Helprace |
---|---|---|
Jegykezelés Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Helprace csomagban jegykezelést kínál havi 30 dollárért. |
Élő Chat Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál. | A Helprace nem kínál Élő Chat szolgáltatást. |
Call Center Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz. | A Helprace nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Helprace csomagban önkiszolgáló portált kínál 10 USD/ügynök/hó áron. |
Facebook Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Facebook-integrációt kínál. | A Helprace nem kínál Facebook integrációt. |
Twitter A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter-integrációt kínál. | A Helprace nem kínál Twitter integrációt. |
Instagram Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | A Helprace nem kínál Instagram integrációt. |
Viber | A LiveAgent Viber integráció kínál. | A Helprace nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron. | A Helprace csomagban tudásbázist kínál $10/ügynök/hó áron. |
Ügyfélfórum Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Helprace csomagban ügyfélfórumot kínál 10 USD/ügynök/hó áron. |
Automatizálás és szabályok Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Helprace automatizálást és szabályokat kínál csomagban 30 dollár/ügynök/hó áron. |
API Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését. | A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Helprace csomagban kínál API funkciókat, havi 10 dollárért. |
Interaktív hang válasz (IVR) Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | A Helprace nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | A Helprace nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Helprace korlátlan előzményeket kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron. |
Korlátlan weboldalak A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Helprace korlátlan weboldalakat kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron. |
Korlátlan Chat gombok Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál. | A Helprace nem kínál korlátlan csevegő gombokat. |
Korlátlan jegyek / levelek Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Helprace korlátlan számú jegyet / levelet kínál 10 USD/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan hívásrögzítés Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A Helprace nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Helprace korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 10 dollárért. |
A Helprace nagyszerű munkát végzett, de nem minden megoldás felel meg minden vállalkozásnak. Ezért váltson egy megbízható ügyfélszolgálati szoftverre vállalkozása számára. A LiveAgent sokat használhat az ügyfélszolgálatának.
Remek jegykezelő rendszerről, a leggyorsabb élő chat widgetről, a közösségi média támogatásáról, például a Facebook Messengerről, az Instagramról vagy a Viberről beszélünk. A call centerrel és a tudásbázissal együtt felajánlhatunk minden szükséges eszközt a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításához. Szeretné működés közben látni ezeket az eszközöket? Csak kattintson lejjebb és próbálja ki őket.
A gyors élő csevegés az egyik leghasznosabb eszköz, amelyet a help desk szoftver kínál Önnek. A leggyorsabb élő chat modult kínáljuk Önnek, a csevegés megjelenésének sebessége mindössze 2,5 másodperc. Hasznos funkciókkal is rendelkezik, mint például a valós idejű gépelési nézet és a webhelyfigyelés, hogy jobb nézetet nyújtson az ügyfélszolgálati ügynökök számára.
Nézze meg ezt a videót az élő csevegésről. Belekóstolhat abba, hogy mire képes. Bátran böngészhet a YouTube-csatornánkon, és további videókat is megtekinthet más funkciókról.
Ahhoz, hogy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftvert készítsünk, meg kellett értenünk, hogyan lehet nagyszerű támogatást nyújtani ügyfeleinknek. Úgy gondoljuk, hogy jól csináljuk, ezért próbálunk példával szolgálni ügyfeleink számára.
24 órás ügyfélszolgálatot kínálunk ügyfeleinknek. Bármikor felveheti velünk a kapcsolatot, amikor szüksége van rá, és mi ott leszünk, hogy segítsünk. Használjon élő csevegést, küldjön egy e-mailt, hívjon minket, a választás az Öné. Célunk, hogy a legjobb támogatást nyújtsuk, így Ön és mindenki más is megteheti ugyanezt ügyfelei érdekében. Szeretne csatlakozni boldog ügyfeleink sorához? Kattintson lejjebb.
Kattintson lejjebb az ingyenes 14 napos próbaverzió indításához még ma. Nincs szükség hitelkártya-információkra vagy kötelezettségekre, csak a LiveAgent help desk szoftver megtapasztalására.
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.
Alternatívát keres a LiveCall helyett?
Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.
ConnectWise alternatívát keres?
A LiveAgent segíti az ügyfélszolgálatot, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Könnyen használható, és hatékony kommunikációt biztosít.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.