Növelje az ügyfelek elégedettségét a megfelelő Helprace ügyfélszolgálati szoftver alternatívával. Megbízható jegykezelő rendszer, tudásbázis, élő chat vagy közösségi média támogatás, a LiveAgent rendelkezik azokkal az eszközökkel, amelyek segítenek a legjobb ügyfélszolgálat nyújtásában és az ügynökök termelékenységének növelésében.
Tudjon meg többet intuitív támogatási megoldásunkról, és derítse ki, hogy ez a Helprace megfelelő alternatívája-e az Ön vállalkozásának.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Fordítsa webhelye látogatóit fizető ügyfelekké, és növelje jövedelmét.
Takarítson meg időt és pénzt azáltal, hogy mindent egy help desk megoldásban használ.
Remek eszközkészlet, funkciók és integrációk segítenek abban, hogy több munkát végezhessen.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Helprace
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Helprace csomagban jegykezelést kínál havi 30 dollárért.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
A Helprace nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
|
A Helprace nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Helprace csomagban önkiszolgáló portált kínál 10 USD/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A Helprace nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A Helprace nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Helprace nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integráció kínál.
|
A Helprace nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A Helprace csomagban tudásbázist kínál $10/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Helprace csomagban ügyfélfórumot kínál 10 USD/ügynök/hó áron.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Helprace automatizálást és szabályokat kínál csomagban 30 dollár/ügynök/hó áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Helprace csomagban kínál API funkciókat, havi 10 dollárért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Helprace nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Helprace nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Helprace korlátlan előzményeket kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Helprace korlátlan weboldalakat kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A Helprace nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Helprace korlátlan számú jegyet / levelet kínál 10 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Helprace nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Helprace korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 10 dollárért.
|
A Helprace nagyszerű munkát végzett, de nem minden megoldás felel meg minden vállalkozásnak. Ezért váltson egy megbízható ügyfélszolgálati szoftverre vállalkozása számára. A LiveAgent sokat használhat az ügyfélszolgálatának.
Remek jegykezelő rendszerről, a leggyorsabb élő chat widgetről, a közösségi média támogatásáról, például a Facebook Messengerről, az Instagramról vagy a Viberről beszélünk. A call centerrel és a tudásbázissal együtt felajánlhatunk minden szükséges eszközt a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításához. Szeretné működés közben látni ezeket az eszközöket? Csak kattintson lejjebb és próbálja ki őket.
A gyors élő csevegés az egyik leghasznosabb eszköz, amelyet a help desk szoftver kínál Önnek. A leggyorsabb élő chat modult kínáljuk Önnek, a csevegés megjelenésének sebessége mindössze 2,5 másodperc. Hasznos funkciókkal is rendelkezik, mint például a valós idejű gépelési nézet és a webhelyfigyelés, hogy jobb nézetet nyújtson az ügyfélszolgálati ügynökök számára.
Nézze meg ezt a videót az élő csevegésről. Belekóstolhat abba, hogy mire képes. Bátran böngészhet a YouTube-csatornánkon, és további videókat is megtekinthet más funkciókról.
Ahhoz, hogy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftvert készítsünk, meg kellett értenünk, hogyan lehet nagyszerű támogatást nyújtani ügyfeleinknek. Úgy gondoljuk, hogy jól csináljuk, ezért próbálunk példával szolgálni ügyfeleink számára.
24 órás ügyfélszolgálatot kínálunk ügyfeleinknek. Bármikor felveheti velünk a kapcsolatot, amikor szüksége van rá, és mi ott leszünk, hogy segítsünk. Használjon élő csevegést, küldjön egy e-mailt, hívjon minket, a választás az Öné. Célunk, hogy a legjobb támogatást nyújtsuk, így Ön és mindenki más is megteheti ugyanezt ügyfelei érdekében. Szeretne csatlakozni boldog ügyfeleink sorához? Kattintson lejjebb.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Kattintson lejjebb az ingyenes 14 napos próbaverzió indításához még ma. Nincs szükség hitelkártya-információkra vagy kötelezettségekre, csak a LiveAgent help desk szoftver megtapasztalására.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja a Helprace-szel szemben: élő csevegés, telefonos központ, közösségi média integrációk, például Facebook, Viber, Twitter és Instagram.
A LiveAgent használatának további előnyei a Helprace-hez képest a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, az alacsonyabb megtorpanási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert különböző vállalkozások ajánlják, köztük az eFortuna és a TrustPay. Az ügyfélszolgálati csapat gyors és segítőkész megoldásokat kínál. A LiveAgent segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és javítja a hatékonyságot. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és statisztikailag nyomon követheti, hogy mire van leginkább szükségük.
TeamSupport alternatívát keres?
A LiveAgent egy funkcionalitásban gazdag, jól átgondolt támogatórendszer, amely stabilan működik mobil platformon is. Több ügyfél is a ZenDesk-ről állt át erre az eszközre az ár-érték arány, az egyszerű használhatóság, a nagyszerű támogatás és a haladó automatizációs funkciók miatt. A LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyon sok opciót kínál az ügyfeleknek, többek között élő chatet és adatbázisokkal való integrációt.
A LiveAgent egy hatékony eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, amely segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Sokan elégedettek a LiveAgenttel, akik szerint könnyű használni és remek funkciókat kínál. Sokan szeretik a LiveAgentet, mert segít átláthatóvá és rendezetté tenni az ügyfélszolgálatot. A LiveAgent megbízható és kedvező árú, korlátlan számú ügynökkel, email, közösségi média és telefon integrációval.
A LiveAgentet több online vállalkozás is használja, mivel hatékonyságot és remekszolgáltatást kínál az ügyfélszolgálat során. Az ügynökök képesek jobb és gyorsabb támogatást nyújtani a felhasználóknak. Több ügyfél elégedettségét és átalakítási arányt is növelte. Az eszköz könnyen használható, és magas szintű támogatást nyújt az e-kereskedelmi webhelyeken is.
A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.
A LiveAgent megbízható jegyrendszer, amely növeli a vállalatok ügyfélszolgálatának színvonalát és csökkenti az ügynökök munkaidejét. Több mint 175 funkciónak köszönhetően a LiveAgent egyszerűen kezelhető és megfizethető. A vállalatok számára fontos az ügyfélszolgálat minősége, amelynek alapja a kiemelkedő ügyfélszolgálat.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk