Helprace alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Helprace alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Növelje az ügyfelek elégedettségét a megfelelő Helprace ügyfélszolgálati szoftver alternatívával. Megbízható jegykezelő rendszer, tudásbázis, élő chat vagy közösségi média támogatás, a LiveAgent rendelkezik azokkal az eszközökkel, amelyek segítenek a legjobb ügyfélszolgálat nyújtásában és az ügynökök termelékenységének növelésében.

Tudjon meg többet intuitív támogatási megoldásunkról, és derítse ki, hogy ez a Helprace megfelelő alternatívája-e az Ön vállalkozásának.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

A LiveAgentre való áttérés előnyei

Megnövekedett megtérülés

Fordítsa webhelye látogatóit fizető ügyfelekké, és növelje jövedelmét.

Időt és pénzt spórol

Takarítson meg időt és pénzt azáltal, hogy mindent egy help desk megoldásban használ.

Javítja az ügynökök hatékonyságát

Remek eszközkészlet, funkciók és integrációk segítenek abban, hogy több munkát végezhessen.

Helprace vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Helprace
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban jegykezelést kínál havi 30 dollárért.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A Helprace nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A Helprace nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban önkiszolgáló portált kínál 10 USD/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integráció kínál.
A Helprace nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Helprace csomagban tudásbázist kínál $10/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban ügyfélfórumot kínál 10 USD/ügynök/hó áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace automatizálást és szabályokat kínál csomagban 30 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban kínál API funkciókat, havi 10 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Helprace nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Helprace nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan előzményeket kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan weboldalakat kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Helprace nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan számú jegyet / levelet kínál 10 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Helprace nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 10 dollárért.
liveagent tools

Végezze el a megfelelő eszközökkel a dolgokat

A Helprace nagyszerű munkát végzett, de nem minden megoldás felel meg minden vállalkozásnak. Ezért váltson egy megbízható ügyfélszolgálati szoftverre vállalkozása számára. A LiveAgent sokat használhat az ügyfélszolgálatának.

Remek jegykezelő rendszerről, a leggyorsabb élő chat widgetről, a közösségi média támogatásáról, például a Facebook Messengerről, az Instagramról vagy a Viberről beszélünk. A call centerrel és a tudásbázissal együtt felajánlhatunk minden szükséges eszközt a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításához. Szeretné működés közben látni ezeket az eszközöket? Csak kattintson lejjebb és próbálja ki őket.

Vessen egy pillantást eszközeinkre

Villámgyors élő chat

A gyors élő csevegés az egyik leghasznosabb eszköz, amelyet a help desk szoftver kínál Önnek. A leggyorsabb élő chat modult kínáljuk Önnek, a  csevegés megjelenésének sebessége mindössze 2,5 másodperc. Hasznos funkciókkal is rendelkezik, mint például a valós idejű gépelési nézet és a webhelyfigyelés, hogy jobb nézetet nyújtson az ügyfélszolgálati ügynökök számára.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Vessen egy pillantást az élő chat demóra

Nézze meg ezt a videót az élő csevegésről. Belekóstolhat abba, hogy mire képes. Bátran böngészhet a YouTube-csatornánkon, és további videókat is megtekinthet más funkciókról.

A legjobb vásárlói élmény

Ahhoz, hogy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftvert készítsünk, meg kellett értenünk, hogyan lehet nagyszerű támogatást nyújtani ügyfeleinknek. Úgy gondoljuk, hogy jól csináljuk, ezért próbálunk példával szolgálni ügyfeleink számára.

24 órás ügyfélszolgálatot kínálunk ügyfeleinknek. Bármikor felveheti velünk a kapcsolatot, amikor szüksége van rá, és mi ott leszünk, hogy segítsünk. Használjon élő csevegést, küldjön egy e-mailt, hívjon minket, a választás az Öné. Célunk, hogy a legjobb támogatást nyújtsuk, így Ön és mindenki más is megteheti ugyanezt ügyfelei érdekében. Szeretne csatlakozni boldog ügyfeleink sorához? Kattintson lejjebb.

get inspired

Amit ügyfeleink mondanak a LiveAgentről

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Készen áll a Helprace alternatívánk kipróbálására?

Kattintson lejjebb az ingyenes 14 napos próbaverzió indításához még ma. Nincs szükség hitelkártya-információkra vagy kötelezettségekre, csak a LiveAgent help desk szoftver megtapasztalására.

Hasonlítson össze minket különböző help desk szoftverekkel

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezHelprace alternatíva
    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Szeretne jobb hívástámogatást? Próbálja ki a LiveAgent alkalmazást, amely sokkal többre képes, mint a telefonhívások. Tudjon meg többet a LiveAgent ügyfélszolgálat előnyeiről és főbb jellemzőiről.

    Alternatívát keres a LiveCall helyett?

    Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.

    Váltson a Heskről a LiveAgentre, és szerezzen be egy többcsatornás jegyrendszert, amely kezeli a közösségi médiát, és egy szupergyors élő chat-modult.

    Hesk alternatívát keres?

    Hozzon létre saját hasznos önkiszolgáló portált, amely megfelel a vállalati stílusnak. Ügyfelek visszajelzéseinek összegyűjtése és vállalkozás fejlesztése lehetséges.

    ConnectWise alternatívát keres? Fedezze fel a LiveAgent nagyszerű jegyrendszerét, amelyet csodálatos funkciók és integrációk támogatnak.

    ConnectWise alternatívát keres?

    A LiveAgent segíti az ügyfélszolgálatot, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Könnyen használható, és hatékony kommunikációt biztosít.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

    Jira alternatívát keres?

    Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x