ComTalk integration
Partner website
Mi az a ComTalk?
A ComTalk egy telekommunikációs vállalat, amely egész Európában nyújt szolgáltatást. Központja Dániában található. A vállalat több mint 10 éve van a piacon, és minőségi termékeiről és kiváló ügyfélszolgálatáról ismert. A LiveAgent együttműködik a ComTalk-kal, hogy jobb megoldást nyújtson azoknak az ügyfeleknek, akik szeretnék VoIP-számukat hozzákapcsolni a LiveAgent call center-hez.
Mennyibe kerül a ComTalk LiveAgent-be történő integrálása?
A ComTalk, mint korábban említettük, Dániából működik. A társaság függetlenül működik, így ennek megfelelően számol fel díjat a szolgáltatásért. A ComTalk integrálása a LiveAgent-be azonban ügyfeleink számára ingyenes.
Hogyan csatlakoztatható a ComTalk a LiveAgent-hez?
Íme a néhány egyszerű lépés:
1. Vegye fel a kapcsolatot a ComTalk-kal egy VoIP-szám beszerzéséhez
2. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
3. Navigáljon ide: Konfiguráció – Hívás – Számok – (+ gomb)
4. Keresse meg a ComTalk-ot
5. Adja meg a VoIP-számot és az egyéb lényeges információkat
6. Mentsen el minden információt
Előnyök:
- hatékony kommunikáció az ügyfelekkel
- jobb ügyfélélmény
- alacsonyabb költségek
- jobb hozzáférés több eszközről
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComTalk integration!
A LiveAgent demója és támogatási portálja könnyen nyomon követhetővé teszi az ügyfelekkel való kommunikációt és a sales csapat hatékonyságát. A Telecowise vezető telekommunikációs integrációs vállalat, felhőalapú és helyszíni telefonrendszerekre, voicebot megoldásokra, e-mail automatizálásra és jelentési szolgáltatásokra szakosodott. A Telcowise integrálása a LiveAgent call centerébe pofon egyszerű, és a LiveAgent ingyenes demót kínál a Telcowise integrációjához.
Élő chat etikett az ügyfélszolgálathoz
Kövesse az udvarias beszélgetés chat protokolljait. Fedezze fel a megfelelő élő chat kommunikációs etikettet, és ismerje meg az ügyfélszolgálat szabályait.
A VoipTel Olaszországban számos online támogatási lehetőséggel és reklámhirdetéssel áll az ügyfelek rendelkezésére. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver sok funkcióval rendelkezik, beleértve a VoIP telefonrendszereket, és támogatást nyújt az adatmigrációhoz. A ComMeeTT egy VoIP szolgáltató platform, amely egyszerűen integrálható a LiveAgent call centerrel, és a hét minden napján támogatást biztosít partnereinek. Az integráció LiveAgent előfizetőinek ingyenes, de a ComMeeTT külön díjat számít fel. A call center szoftver használatával kapcsolatban keressük fel a foglaljon demót linket.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, panaszkezelési rendszereket és e-mail kezelő szoftvereket kínál. Az oldalon található részletes információk és tanfolyamok. A felhasználóknak lehetősége van arra, hogy partnerprogramba kerüljenek. A LiveAgent számos értékesítési kapcsolattal rendelkezik. A webhelyen lehetőség van arra, hogy egy fiókot hozzon létre, amelyhez e-mailben küldik az adatokat.