Partner
Mi az a Mobex?
A Mobex “megbízható és megfizethető üzleti telefonszolgáltatásként (VoIP)” mutatja be magát. A Mobex 2012-ben alakult. A vállalat több mint 40 alapvető call center funkciót kínál az ügyfelek számára világszerte. A LiveAgent több VoIP-partnerrel is együttműködik az ügyfelek elégedettsége érdekében. Ezért a Mobexszel is együttműködünk az általános vásárlói élmény javítása érdekében.
Mennyibe kerül a Mobex LiveAgent-be integrálása?
A LiveAgent nem számít fel díjat a Mobex VoIP-szám integrálásáért. Ne feledje azonban, hogy a Mobex egy függetlenül működő vállalat, ezért ennek megfelelően számít fel díjat szolgáltatásaiért.
Hogyan lehet a Mobex-et integrálni a LiveAgent-be?
Az első legkézenfekvőbb lépés, hogy bejelentkezik a Mobex-be és a LiveAgent-be is. A LiveAgent call center és a Mobex összekapcsolásához be kell szereznie egy VoIP-számot a Mobex-től. Miután megkapta a szükséges hitelesítő adatokat, a képernyőkép alapján navigáljon a LiveAgent-ben.
Előnyök:
- nagyon megbízható
- versenyképes ár
- jobb ügyfélélmény
- hozzáférés több eszközről
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Mobex integration!
A LiveAgent kapcsolatfelvételi űrlapot kínál ügyfelek számára és beágyazható vagy felugró widgetként is elérhető. További információkért ügyfelünknek több információt kell megadni. A LiveAgent helpdesk szoftvere lehetővé teszi az ügyfelek és az ügyintézők számára a jegy mezők használatát a problémák kezelése során. Több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll. Érdemes kipróbálni a LiveAgent szoftvert, amely sokbiztonságot és hatékonyságot jelenthet az ügyfélszolgálat számára.
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját. Proaktív chat sablonok is rendelkezésre állnak.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.