Bayer ügyfélszolgálati elérhetőségek
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Bayer ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Bayer ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Bayer webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Bayer ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Bayer egy Élettudományi társaság több, mint 150 éves történelemmel és főkompetenciákkal az egészségügyben és a mezőgazdaságban.
A Bayer egy Élettudományi társaság több, mint 150 éves történelemmel és főkompetenciákkal az egészségügyben és a mezőgazdaságban.
A Bayer ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: hívásközpont és közösségi média támogatás.
Kapcsolatba léphet a Bayer-rel azáltal, hogy felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.
A Bayer nem rendelkezik email támogatással. Kapcsolatba léphet velük azáltal, hogy kitölti az űrlapot: https://www.bayer.com/en/contact-us
Nem, a Bayer nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a +49 214 30-1 telefonszámon
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.