Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dashlane Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Dashlane ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Dashlane ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Dashlane webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Dashlane ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Dashlane Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Dashlane ügyfélszolgálatával

Dashlane E-mail támogatás

support@dashlane.com

Csevegjen a Dashlane ügyfélszolgálati munkatársaival

Dashlane Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Dashlane ügyfélszolgálatával

Dashlane Call Center Támogatás

Nem ide vonatkozó

Vegyen részt a Dashlane közösségi fórum-beszélgetéseiben

Dashlane Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Dashlane Instagram

Dashlane Instagram

instagram.com/dashlane/

Dashlane Twitter

Dashlane Twitter

twitter.com/dashlane

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Dashlane Általános Szerződési Feltételek

Dashlane Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Dashlane Adatvédelmi irányelvek

Dashlane Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Dashlane Biztonsági politika

Dashlane Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Dashlane GDPR

Dashlane GDPR

Nem ide vonatkozó

Dashlane Wikipedia Oldal

Dashlane Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Dashlane Partnerprogram

Dashlane Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Dashlane?

Jelszókezelő otthoni, mobil, és üzleti célokra. Tárolja és töltse ki az összes jelszavát, személyes információját és fizetését. 

Milyen támogatást kínál a Dashlane?

A Dashlane ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan léphetek kapcsolatba a Dashlane-nel?

A Dashlane-nel felveheti a kapcsolatot e-mailben, beszélgetést kezdeményezhet egy élő ügynökkel a webhelyükön, vagy üzenetet hagyhat nekik valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi a Dashlane e-mail címe?

Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a support@dashlane.com e-mail címen.

Van élő chatje a Dashlane-nek?

Igen, a Dashlane támogatja az élő csevegést. Lépjen az oldal aljára: https://support.dashlane.com/hc/en-us és keresse meg az üzenet gombot.

Hogyan beszélhetek valakivel a Dashlane-nél?

A Dashlane nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.