Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Útmutató
  • Monster Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

Monster Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Monster ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Monster ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Monster webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Monster ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Monster Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Monster ügyfélszolgálatával

Monster E-mail támogatás

socialmedia@monster.com

Csevegjen a Monster ügyfélszolgálati munkatársaival

Monster Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Monster ügyfélszolgálatával

Monster Call Center Támogatás

1-800-666-7837

További információ a Monster termékeiről

Monster Tudásbázis

Nem ide vonatkozó

Vegyen részt a Monster közösségi fórum-beszélgetéseiben

Monster Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Monster Instagram

Monster Instagram

instagram.com/monster/

Monster Facebook oldal

Monster Facebook oldal

facebook.com/monster

Monster Twitter

Monster Twitter

twitter.com/Monster

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Monster a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 2 nap .

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Monster Általános Szerződési Feltételek

Monster Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Monster Adatvédelmi irányelvek

Monster Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Monster Biztonsági politika

Monster Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Monster GDPR

Monster GDPR

Nem ide vonatkozó

Monster Wikipedia Oldal

Monster Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Monster Partnerprogram

Monster Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

GYIK

Mi a Monster?

A Monster a forrása a munkáknak és a karrier lehetőségeknek. Keressen munkákat, olvasson karrier tanácsokat a Monster munka szakértőitől és találjon felvételi és toborzási tanácsokat.

Milyen támogatást kínál a Monster?

A Monster ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: email, hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan lépek kapcsolatba a Monster-rel?

Kapcsolatba léphet a Monster-rel azáltal, hogy emailt ír nekik, felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.

Mi a Monster email címe?

Kapcsolatba léphet a támogatásukkal azáltal, hogy egy emailt ír a socialmedia@monster.com email címre. Alternatívaként kapcsolatba léphet a támogatásukkal azáltal, hogy kitölti az űrlapot: 

https://candidatehelp.monster.com/s/contactsupport?language=en_US&brandtag=seeker

Rendelkezik a Monster élő chattel?

Nem, a Monster nem rendelkezik élő chat támogatással.

Hogyan beszélhetek valakivel a Monster-en?

Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a 1-800-666-7837 telefonszámon

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.