Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Poly Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Poly ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Poly ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Poly webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Poly ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Poly Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Poly ügyfélszolgálatával

Poly E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a Poly ügyfélszolgálati munkatársaival

Poly Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Poly ügyfélszolgálatával

Poly Call Center Támogatás

1-855-765-7878

További információ a Poly termékeiről

Poly Tudásbázis

Nem ide vonatkozó

Vegyen részt a Poly közösségi fórum-beszélgetéseiben

Poly Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Poly Facebook oldal

Poly Facebook oldal

facebook.com/PolyCompany/

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Poly a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 1 nap .

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Poly Általános Szerződési Feltételek

Poly Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Poly Adatvédelmi irányelvek

Poly Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Poly Biztonsági politika

Poly Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Poly GDPR

Poly GDPR

Nem ide vonatkozó

Poly Wikipedia Oldal

Poly Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Poly Partnerprogram

Poly Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Poly?

A Poly a globális kommunikációs vállalat, amely hiteles emberi kapcsolatokat és együttműködést biztosít. 

Milyen támogatást kínál a Poly?

A Poly ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e -mail űrlapon keresztül, élő chat, call center, közösségi média támogatás.

 

Hogyan léphetek kapcsolatba a Poly-val?

A Poly-val kapcsolatba léphet e -mailen keresztül az űrlapon keresztül, csevegést kezdeményezhet egy élő ügynökkel a webhelyén, felhívhatja a forródrótját, vagy üzenetet hagyhat nekik valamelyik közösségi média platformon. 

 

Mi Poly e-mail címe?

A Poly-val az alábbi űrlap kitöltésével léphet kapcsolatba:https://www.poly.com/us/en/support/contact/email-support#

 

A Poly rendelkezik élő csevegéssel?

Igen, a Poly rendelkezik élő chat támogatással. Menjen a webhelyre, és keresse meg a "Csevegés" gombot:https://www.poly.com/us/en/support/contact#

 

Hogyan beszélhetek valakivel a Poly-nál?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalukkal ezen a számon: 1-855-765-7878 

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.