Ingyenes próba
  • Útmutató
  • Reverb Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

Reverb Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Reverb ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Reverb ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Reverb webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Reverb ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Reverb Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

Csevegjen a Reverb ügyfélszolgálati munkatársaival

Reverb Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Reverb ügyfélszolgálatával

Reverb Call Center Támogatás

Nem ide vonatkozó

Vegyen részt a Reverb közösségi fórum-beszélgetéseiben

Reverb Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Reverb Instagram

Reverb Instagram

instagram.com/reverb/

Reverb Facebook oldal

Reverb Facebook oldal

facebook.com/ReverbEurope

Reverb Twitter

Reverb Twitter

twitter.com/reverb

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Reverb Általános Szerződési Feltételek

Reverb Általános Szerződési Feltételek

https://reverb.com/page/terms

Reverb Adatvédelmi irányelvek

Reverb Adatvédelmi irányelvek

https://reverb.com/legal/reverbcom-privacy-policy

Reverb Biztonsági politika

Reverb Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Reverb Wikipedia Oldal

Reverb Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Helyszín

Frequently asked questions

Mi a Reverb?

A Reverb a legnagyobb online piac, amely az új, használt és a vintage zenei hangszerek és felszerelések vásárlására és eladására van dedikálva.

Milyen támogatást kínál a Reverb?

A Reverb ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan lépek kapcsolatba a Reverb-bel?

Kapcsolatba léphet a Reverb-bel azáltal, hogy felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.

 

Mi a Reverb email címe?

Kapcsolatba léphet a Reverb-bel azáltal, hogy kitölti az űrlapot. Keresse meg a "Segítségre van Szükségem" gombot a következő honlapon: https://reverb.com/.

Rendelkezik a Reverb élő chattel?

Nem, a Reverb nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

 

Hogyan beszélhetek valakivel a Reverb-en?

Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a (866) 279-4489 telefonszámon

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.