A Reverb ügyfélszolgálat elérhetőségei, mint az e-mail, élő csevegés, tudásbázis és segélyvonal, segítséget nyújtanak az ügyfeleknek. Nem állnak rendelkezésre olyan kapcsolattartási módok, mint a Twitter vagy a fórum. A Reverb a legnagyobb online piactér a zenei hangszerek és felszerelések vásárlására és eladására.
Úgy tűnik, hogy a Reverb ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Reverb ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Reverb webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Reverb ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
https://reverb.com/selling/how-to-join-the-reverb-affiliate-program
A Reverb a legnagyobb online piac, amely az új, használt és a vintage zenei hangszerek és felszerelések vásárlására és eladására van dedikálva.
A Reverb a legnagyobb online piac, amely az új, használt és a vintage zenei hangszerek és felszerelések vásárlására és eladására van dedikálva.
A Reverb ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a Reverb-bel azáltal, hogy felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.
Kapcsolatba léphet a Reverb-bel azáltal, hogy kitölti az űrlapot. Keresse meg a "Segítségre van Szükségem" gombot a következő honlapon: https://reverb.com/.
Nem, a Reverb nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a (866) 279-4489 telefonszámon
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team