Úgy tűnik, hogy a Reverb ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Reverb ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Reverb webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Reverb ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Reverb a legnagyobb online piac, amely az új, használt és a vintage zenei hangszerek és felszerelések vásárlására és eladására van dedikálva.
A Reverb a legnagyobb online piac, amely az új, használt és a vintage zenei hangszerek és felszerelések vásárlására és eladására van dedikálva.
A Reverb ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a Reverb-bel azáltal, hogy felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.
Kapcsolatba léphet a Reverb-bel azáltal, hogy kitölti az űrlapot. Keresse meg a "Segítségre van Szükségem" gombot a következő honlapon: https://reverb.com/.
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a (866) 279-4489 telefonszámon
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.