Hibaelhárítás

Mi az a hibaelhárítás?

A hibaelhárítás olyan folyamat, amelyben meg kell találnia a problémát, majd megoldania azt.

A probléma elhárításának első lépése az információk összegyűjtése. Miután elegendő információ áll rendelkezésére a probléma megoldásához, meg kell találnia a megfelelő megoldási módot. Miután a probléma megoldódott, még egyszer ellenőriznie kell, hogy a probléma nem fog felmerülni újra.

A hibaelhárítás sikere attól függ, hogy mennyire tapasztalt a hibaelhárító. Ha nagyon tapasztalt személyzettel veszi fel a kapcsolatot, akkor a problémája gyorsabban megoldódik, mintha tapasztalatlan személyzethez fordulna.

Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..