Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb HappyFox alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Szüksége van egy HappyFox alternatívára?

A HappyFox egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver jegy funkciókkal és tudás menedzsmenttel, intuitív felülettel. Bár, ha egy HappyFox alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgentet.

A LiveAgent-nél megértjük, hogy a nagyszerű szoftver nagyszerű ügyfélszolgálattal jár. Ezért készítettünk egy teljes-funkciós ügyfélszolgálati szoftvert, ami felemeli az ügyfélszolgálati csapat produktivitását, növeli a vásárlók elégedettségét és pénzt is spórol egyszerre. Fedezze fel az univerzális postaláda,  az automatizált funkciók, a hibrid jegyrendszer, a jelentési funkciók és még több dolog erejét.

A LiveAgent több, mint 15.000 vállalatot szolgált már ki és 150 millió felhasználót világszerte. Csatlakozzon hozzá a világklasszis ügyfélszolgálat biztosításával. Egyszerűvé tesszük.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

HappyFox vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent HappyFox
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HappyFox csomagban jegykezelést kínál, kérésre árképzéssel.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A HappyFox csomagban kínál Élő Chat-et 29 dollár/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A HappyFox nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HappyFox csomagban kínál önkiszolgálót, kérésre árképzéssel.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A HappyFox nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A HappyFox csomagban kínál Twitter integrációt, kérésre árképzéssel.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A HappyFox nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A HappyFox nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A HappyFox csomagban tudásbázist kínál, kérésre árképzéssel.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HappyFox csomagban ügyfélfórumot kínál, árajánlat kérésre.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HappyFox automatizálást és szabályokat kínál csomagban 149 USD/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HappyFox csomagban kínál API-funkciókat 29 dollár/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A HappyFox nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A HappyFox nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HappyFox korlátlan előzményeket kínál csomagban 149 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HappyFox korlátlan weboldalakat kínál csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A HappyFox korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, 299 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A HappyFox nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A HappyFox nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HappyFox korlátlan, napi 24 órás támogatást nyújt a hét minden napján csomagban 149 dollár/ügynök/hó áron.
Person deciding between two solutions

Erőteljes HappyFox alternatíva

A LiveAgent összegyűjti az univerzális postaláda, a hibrid jegyrendszer, az automatizáció, az analizációk, a jelentések és a gamifikáció funkciók erejét. A LiveAgent többnyelvű. 43 különböző nyelven érhető el (némelyik részlegesen) és támogatja a nyelvi alkalmazható widgeteket.

Adja meg ügyfélszolgálatának a löketet, amire szüksége van a LiveAgent-el ma.

A leggyorsabb chat widget

Ha egy HappyFox alternatívát keres és a gyorsaság a lényeg magának, a LiveAgent lehet amit keres. A LiveAgent büszkélkedhet a leggyorsabb chat widgettel a piacon — 2.5 másodpercen belül megjeleníti a szöveget.

Egy gyors chat widget a jó út, ha hatékonyan át szeretne konvertálni egy weboldal látogatót vásárlóvá. Egy eMarketer jelentés szerint, 35%-al több ember vásárolt online élő chat használata után. Ez azért van, mert az ügyfelek választ kaphatnak kérdésükre közvetlenül a vásárlás előtt.

The fastest live chat on the market

3 indok amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Tudja meg, hogyan emelkedik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül

Union icon

Megnövekedett elégedettség

A LiveAgent megnöveli a vásárlói elégedettséget és fejleszti az átalakítási rátákat.

Increase icon

Megnövekedett produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói panaszt az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Statistic icon

Hasznos funkciókkal tele

Több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval, a támogatásnyújtás gyerekjáték lesz.

Do more customer support for less money

Kapjon többet kevesebbért a LiveAgenttel

Ha egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftvert keres, alapvető dolog, hogy a legjobb értéket kapja pénzéért. Ha egy kompetitív HappyFox alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgent-et. Szoftverünk által növekedhet ügyfélszolgálati csapata produktivitása és a vásárlók elégedettsége, miközben pénzt spórol önnek.

Miért telepedne le kevesebbért?

A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Ezért egy nagyszerű alternatíva a HappyFox-ra. A LiveAgent időt és pénzt spórol magának, így arra fókuszálhat, ami fontos — jelentőségteljes kapcsolatok építése vásárlóival.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent vs. HappyFox Összehasonlítás

Nézze meg, hogyan hasonlítjuk össze a HappyFox-al magunkat a vásárlói visszajelzések alapján a Capterra-n.

comparison chart between liveagent and happyfox

2020/01/23-ig

Nézze meg miért választották ügyfeleink a LiveAgent-et a HappyFox alternatívájáként

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent a HappyFox-hoz képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja a HappyFox-hoz képest: hívásközpont, Facebook integráció, Instagram integráció, Viber integráció és olcsóbb 24/7 ügyfélszolgálat.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának a HappyFox-szal szemben?

A LiveAgent használatának további előnyei a HappyFox-hoz képest a megnövekedett vásárlói elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett elhagyási arány és az ügynökök jobb munkafolyamata.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót