A HappyFox egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver jegy funkciókkal és tudás menedzsmenttel, intuitív felülettel. Bár, ha egy HappyFox alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgentet.
A LiveAgent-nél megértjük, hogy a nagyszerű szoftver nagyszerű ügyfélszolgálattal jár. Ezért készítettünk egy teljes-funkciós ügyfélszolgálati szoftvert, ami felemeli az ügyfélszolgálati csapat produktivitását, növeli a vásárlók elégedettségét és pénzt is spórol egyszerre. Fedezze fel az univerzális postaláda, az automatizált funkciók, a hibrid jegyrendszer, a jelentési funkciók és még több dolog erejét.
A LiveAgent több, mint 15.000 vállalatot szolgált már ki és 150 millió felhasználót világszerte. Csatlakozzon hozzá a világklasszis ügyfélszolgálat biztosításával. Egyszerűvé tesszük.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | HappyFox |
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HappyFox csomagban jegykezelést kínál, kérésre árképzéssel. |
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A HappyFox csomagban kínál Élő Chat-et 29 dollár/ügynök/hó áron. | |
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál. | A HappyFox nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HappyFox csomagban kínál önkiszolgálót, kérésre árképzéssel. |
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Facebook integrációt kínál. | A HappyFox nem kínál Facebook integrációt. |
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül. | A HappyFox csomagban kínál Twitter integrációt, kérésre árképzéssel. |
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | A HappyFox nem kínál Instagram integrációt. |
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A HappyFox nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron. | A HappyFox csomagban tudásbázist kínál, kérésre árképzéssel. |
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HappyFox csomagban ügyfélfórumot kínál, árajánlat kérésre. |
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HappyFox automatizálást és szabályokat kínál csomagban 149 USD/ügynök/hó áron. |
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést. | A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HappyFox csomagban kínál API-funkciókat 29 dollár/ügynök/hó áron. |
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | A HappyFox nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | A HappyFox nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HappyFox korlátlan előzményeket kínál csomagban 149 USD/ügynök/hó áron. |
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HappyFox korlátlan weboldalakat kínál csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron. |
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron. | A HappyFox korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, 299 dollár/ügynök/hó áron. |
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál. | A HappyFox nem kínál korlátlan jegyet / levelet. |
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A HappyFox nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A HappyFox korlátlan, napi 24 órás támogatást nyújt a hét minden napján csomagban 149 dollár/ügynök/hó áron. |
A LiveAgent összegyűjti az univerzális postaláda, a hibrid jegyrendszer, az automatizáció, az analizációk, a jelentések és a gamifikáció funkciók erejét. A LiveAgent többnyelvű. 43 különböző nyelven érhető el (némelyik részlegesen) és támogatja a nyelvi alkalmazható widgeteket.
Adja meg ügyfélszolgálatának a löketet, amire szüksége van a LiveAgent-el ma.
Ha egy HappyFox alternatívát keres és a gyorsaság a lényeg magának, a LiveAgent lehet amit keres. A LiveAgent büszkélkedhet a leggyorsabb chat widgettel a piacon — 2.5 másodpercen belül megjeleníti a szöveget.
Egy gyors chat widget a jó út, ha hatékonyan át szeretne konvertálni egy weboldal látogatót vásárlóvá. Egy eMarketer jelentés szerint, 35%-al több ember vásárolt online élő chat használata után. Ez azért van, mert az ügyfelek választ kaphatnak kérdésükre közvetlenül a vásárlás előtt.
Tudja meg, hogyan emelkedik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül
A LiveAgent megnöveli a vásárlói elégedettséget és fejleszti az átalakítási rátákat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói panaszt az univerzális postaládánknak köszönhetően.
Több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval, a támogatásnyújtás gyerekjáték lesz.
Ha egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftvert keres, alapvető dolog, hogy a legjobb értéket kapja pénzéért. Ha egy kompetitív HappyFox alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgent-et. Szoftverünk által növekedhet ügyfélszolgálati csapata produktivitása és a vásárlók elégedettsége, miközben pénzt spórol önnek.
A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Ezért egy nagyszerű alternatíva a HappyFox-ra. A LiveAgent időt és pénzt spórol magának, így arra fókuszálhat, ami fontos — jelentőségteljes kapcsolatok építése vásárlóival.
Nézze meg, hogyan hasonlítjuk össze a HappyFox-al magunkat a vásárlói visszajelzések alapján a Capterra-n.
2020/01/23-ig
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
LiveHelpNow alternatívát keres?
Ász portál adatmigrációval, rendszerállapottal és változási naplóval foglalkozik. További információért látogassa meg a honlapot és olvassa a blogbejegyzéseket.
A megfelelő Genesys alternatívát keresi?
Az egységes ügynök munkaterület megbízható jegyrendszert és több kommunikációs csatornát kínál az ügyfeleknek, hogy egyszerűsítse a kommunikációt és növelje az elégedettséget.
Collab alternatívára van szüksége?
A LiveAgent segítségével hatékonyabbá teheti kapcsolattartó központját, nyomon követheti a KPI-kat és javíthatja működését az analitikai áttekintéssel.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver többet kínál, mint egy egyszerű üzenetváltás. Testreszabható élményt, sok integrációt és jobb beszélgetési tapasztalatot biztosít az ügyfeleknek. Itt nincsenek chatbotok, csak kedves emberek.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk