A HappyFox egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver jegy funkciókkal és tudás menedzsmenttel, intuitív felülettel. Bár, ha egy HappyFox alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgentet.
A LiveAgent-nél megértjük, hogy a nagyszerű szoftver nagyszerű ügyfélszolgálattal jár. Ezért készítettünk egy teljes-funkciós ügyfélszolgálati szoftvert, ami felemeli az ügyfélszolgálati csapat produktivitását, növeli a vásárlók elégedettségét és pénzt is spórol egyszerre. Fedezze fel az univerzális postaláda, az automatizált funkciók, a hibrid jegyrendszer, a jelentési funkciók és még több dolog erejét.
A LiveAgent több, mint 15.000 vállalatot szolgált már ki és 150 millió felhasználót világszerte. Csatlakozzon hozzá a világklasszis ügyfélszolgálat biztosításával. Egyszerűvé tesszük.
A LiveAgent összegyűjti az univerzális postaláda, a hibrid jegyrendszer, az automatizáció, az analizációk, a jelentések és a gamifikáció funkciók erejét. A LiveAgent többnyelvű. 43 különböző nyelven érhető el (némelyik részlegesen) és támogatja a nyelvi alkalmazható widgeteket.
Adja meg ügyfélszolgálatának a löketet, amire szüksége van a LiveAgent-el ma.
Ha egy HappyFox alternatívát keres és a gyorsaság a lényeg magának, a LiveAgent lehet amit keres. A LiveAgent büszkélkedhet a leggyorsabb chat widgettel a piacon — 2.5 másodpercen belül megjeleníti a szöveget.
Egy gyors chat widget a jó út, ha hatékonyan át szeretne konvertálni egy weboldal látogatót vásárlóvá. Egy eMarketer jelentés szerint, 35%-al több ember vásárolt online élő chat használata után. Ez azért van, mert az ügyfelek választ kaphatnak kérdésükre közvetlenül a vásárlás előtt.
Tudja meg, hogyan emelkedik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül
A LiveAgent megnöveli a vásárlói elégedettséget és fejleszti az átalakítási rátákat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói panaszt az univerzális postaládánknak köszönhetően.
Spóroljon pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldásokhoz viszonyítva.
Több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval, a támogatásnyújtás gyerekjáték lesz.
Ha egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftvert keres, alapvető dolog, hogy a legjobb értéket kapja pénzéért. Ha egy kompetitív HappyFox alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgent-et. Szoftverünk által növekedhet ügyfélszolgálati csapata produktivitása és a vásárlók elégedettsége, miközben pénzt spórol önnek.
A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Ezért egy nagyszerű alternatíva a HappyFox-ra. A LiveAgent időt és pénzt spórol magának, így arra fókuszálhat, ami fontos — jelentőségteljes kapcsolatok építése vásárlóival.
Nézze meg, hogyan hasonlítjuk össze a HappyFox-al magunkat a vásárlói visszajelzések alapján a Capterra-n.
2020/01/23-ig
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában és az O2-ben? Eltalálta… LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..