Digitale integration
Partner website
Mi az a Digitale?
A Digitale, spol. s r.o.-t 2008 januárjában hozta létre Szlovákiában több távközlési szakértő. A Digitale telekommunikációs berendezéseket (PBX, IP-telefónia, adapterek, GSM átjárók és tartozékok) kínál kis- és középvállalkozások számára, valamint szakmai és üzleti tanácsadást, vállalati kommunikációval kapcsolatos szolgáltatásokat (hirdetmények rögzítése és személyre szabott megoldások), szoftvermegoldások fejlesztését, valamint megoldások alternatív szolgáltatóknak, call centereknek, ingatlan- és szálláshelytulajdonosoknak (hívásdíj-alkalmazások és IVR). Természetesen komplex átfogó szolgáltatásunk a berendezések telepítésétől az egyedi konfigurációig, az értékesítés utáni támogatásig terjed.
Cégünk egyik fő célja a vevők maximális elégedettsége. Ezért lehetőséget kínálunk a részletes alközpont-beállításra, a kiegészítő alkalmazások kiválasztására, vagy olyan egyedi vállalati alkalmazások tervezésére, amelyek VoIP alközponthoz kapcsolódnak. A Digitale IP PBX-ek lehetővé teszik további szolgáltatások hozzáadását menet közben a kapcsolatok megszakítása vagy extra hardver hozzáadása nélkül. Emellett ezek a változtatások a legtöbb esetben távolról is végrehajthatók helyszíni jelenlét nélkül, ami minimálisra csökkenti a szállítási időt. Hogyan lehet használni?
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Digitale immár partnerek, ami minden eddiginél könnyebbé tette a Digitale integrációját. A LiveAgent nem számít fel további díjat a Digitale VoIP-szám és a call center összekapcsolásáért.
Ha szeretné összekapcsolni a Digitale-t a LiveAgent telefonközponttal, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keresse meg a Digitale-t
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A Digitale integrálásának költsége:
A Digitale és a LiveAgent partnerek. Így ha rendelkezik LiveAgent előfizetéssel, az integráció ingyenes. A Digitale azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a cég külön működik.
A Digitale előnyei
Költséghatékony
Továbbfejlesztett ügyfélszolgálat
Szlovákia, Csehország és Magyarország egész területén elérhető
magas megbízhatóság
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, tekintse meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Digitale integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a Digitale?
Digitale, spol. s r.o.t 2008 januárjában hozta létre Szlovákiában több távközlési szakember. A Digitale telekommunikációs berendezéseket kínál kis- és középvállalkozások számára, szakmai és üzleti tanácsadást, vállalati kommunikációval kapcsolatos szolgáltatásokat, szoftvermegoldások fejlesztését, valamint megoldásokat alternatív szolgáltatók, call centerek, ingatlan- és szálláshelytulajdonosok számára.
Mennyibe kerül a Digitale és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent már beépítette a Digitale-t. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a Digitale díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
A LiveAgent már beépítette a Digitale-t. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a Digitale díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
Mint korábban említettük, a Digitale már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, és kövesse az alábbi útmutatót: Lépjen a Konfigurációk > Hívás > Számok > Digitale-ra Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
A VoipTel Olaszországban számos online támogatási lehetőséggel és reklámhirdetéssel áll az ügyfelek rendelkezésére. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver sok funkcióval rendelkezik, beleértve a VoIP telefonrendszereket, és támogatást nyújt az adatmigrációhoz. A ComMeeTT egy VoIP szolgáltató platform, amely egyszerűen integrálható a LiveAgent call centerrel, és a hét minden napján támogatást biztosít partnereinek. Az integráció LiveAgent előfizetőinek ingyenes, de a ComMeeTT külön díjat számít fel. A call center szoftver használatával kapcsolatban keressük fel a foglaljon demót linket.