Partner
Mi az a Digitale?
A Digitale, spol. s r.o.-t 2008 januárjában hozta létre Szlovákiában több távközlési szakértő. A Digitale telekommunikációs berendezéseket (PBX, IP-telefónia, adapterek, GSM átjárók és tartozékok) kínál kis- és középvállalkozások számára, valamint szakmai és üzleti tanácsadást, vállalati kommunikációval kapcsolatos szolgáltatásokat (hirdetmények rögzítése és személyre szabott megoldások), szoftvermegoldások fejlesztését, valamint megoldások alternatív szolgáltatóknak, call centereknek, ingatlan- és szálláshelytulajdonosoknak (hívásdíj-alkalmazások és IVR). Természetesen komplex átfogó szolgáltatásunk a berendezések telepítésétől az egyedi konfigurációig, az értékesítés utáni támogatásig terjed.
Cégünk egyik fő célja a vevők maximális elégedettsége. Ezért lehetőséget kínálunk a részletes alközpont-beállításra, a kiegészítő alkalmazások kiválasztására, vagy olyan egyedi vállalati alkalmazások tervezésére, amelyek VoIP alközponthoz kapcsolódnak. A Digitale IP PBX-ek lehetővé teszik további szolgáltatások hozzáadását menet közben a kapcsolatok megszakítása vagy extra hardver hozzáadása nélkül. Emellett ezek a változtatások a legtöbb esetben távolról is végrehajthatók helyszíni jelenlét nélkül, ami minimálisra csökkenti a szállítási időt. Hogyan lehet használni?
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Digitale immár partnerek, ami minden eddiginél könnyebbé tette a Digitale integrációját. A LiveAgent nem számít fel további díjat a Digitale VoIP-szám és a call center összekapcsolásáért.
Ha szeretné összekapcsolni a Digitale-t a LiveAgent telefonközponttal, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keresse meg a Digitale-t

4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A Digitale integrálásának költsége:
A Digitale és a LiveAgent partnerek. Így ha rendelkezik LiveAgent előfizetéssel, az integráció ingyenes. A Digitale azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a cég külön működik.
A Digitale előnyei
Költséghatékony
Továbbfejlesztett ügyfélszolgálat
Szlovákia, Csehország és Magyarország egész területén elérhető
magas megbízhatóság
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, tekintse meg az alábbi videót.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Digitale integration!
Frequently asked questions
Mi az a Digitale?
Digitale, spol. s r.o.t 2008 januárjában hozta létre Szlovákiában több távközlési szakember. A Digitale telekommunikációs berendezéseket kínál kis- és középvállalkozások számára, szakmai és üzleti tanácsadást, vállalati kommunikációval kapcsolatos szolgáltatásokat, szoftvermegoldások fejlesztését, valamint megoldásokat alternatív szolgáltatók, call centerek, ingatlan- és szálláshelytulajdonosok számára.
Mennyibe kerül a Digitale és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent már beépítette a Digitale-t. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a Digitale díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
A LiveAgent már beépítette a Digitale-t. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a Digitale díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
Mint korábban említettük, a Digitale már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, és kövesse az alábbi útmutatót: Lépjen a Konfigurációk > Hívás > Számok > Digitale-ra Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja
A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2022-ben
Válassza a LiveAgent szoftvert az ügyfélélményekkel kapcsolatos kommunikációhoz. Biztonságos, funkciógazdag help desk szoftver a vállalkozások számára.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.