Partner
Mi az a PayPal?
A PayPal egy online pénzügyi szolgáltatás, amely biztonságos pénzátutalást tesz lehetővé az egész világon. Fiókjában tárolhat pénzt, amelyet aztán átutalhat bankszámlájára, vagy felhasználhatja szolgáltatások és termékek kifizetésére.
Hogyan használhatja?
Az értesítésekben információkat talál az új ügyfelekről, a sikeres értékesítésekről, a tranzakciókról és a pénzvisszatérítésekről. Létrehozhat beszélgetéseket, kezelheti az ügyfeleket, vagy felveheti őket a rendszerbe.
Előnyök
- Kövesse nyomon az eladásokat, a pénzvisszatérítéseket és egyebeket
- Kezelje az ügyfeleket az irányítópultról
Hogyan integrálható a PayPal és a LiveAgent a Zapieren keresztül

A Zapier egy olyan integrációs platform, amely két alkalmazást egyszerűen csatlakoztathat egy egyedi egyéni integrációval. Felhasználóbarát, intuitív, és a beállítás csak perceket vesz igénybe.
Itt található egy egyszerű útmutató a PayPal és a LiveAgent összekapcsolásához. Először is szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Ha már rendelkezik egyel, jelentkezzen be. Ha még nem, akkor ezen a linken létrehozhat egyet. Csak az e-mail címének megadása szükséges.
Ha végzett, lépjen a LiveAgent és PayPal integrációs oldalra.

Görgessen egy kicsit lefelé, és keresse meg a LiveAgent csatakoztatása + PayPal percek alatt részt. Itt kiválaszthat egy cselekvés kiváltót és egy műveletet. Ebben az esetben a PayPal-kiváltó aktivál egy műveletet a LiveAgentben. Válassza azt, amelyik Önnek megfelelő.
Példaként párosítottuk a Sikeres értékesítés cselekvés kiváltót és a Beszélgetés létrehozása műveletet. Ha kiválasztotta őket, kattintson a kék gombra a folytatáshoz.

Ebben a szakaszban ki kell választania a PayPal-fiókját, és konfigurálnia kell az eseményindítót. A Zapier végigvezeti Önt a folyamaton.

Szüksége lesz az Azonnali fizetési értesítés (IPN) beállításainak szerkesztésére. PayPal-fiókjában elérheti őket.

Ha elkészült, javasoljuk, hogy tesztelje az eseményindítót, hogy lássa, úgy működik-e, ahogy kellene.

A következő lépés a LiveAgent műveletének konfigurálása. Ne felejtse el kitölteni az összes kötelező mezőt. A nem kötelező mezőket is kitöltheti a művelet jobb meghatározása érdekében. A mi esetünkben további részleteket adhatunk új beszélgetési műveletünkről.

Ezt követően végezze el az integráció utolsó tesztjét, hogy lássa, működik-e.

Most ellenőrizze a LiveAgent irányítópultját, és nézze meg a jegyeit. A teszt után azonnal új beszélgetést kell látnia.

Ez az! Sikeresen integrálta a PayPal-t a LiveAgentbe. Abban az esetben, ha újabb egyéni integrációt szeretne végrehajtani, térjen vissza az oldal linkjéhez, és próbáljon ki más integrációkat.
Frequently asked questions
Mire használható a PayPal?
A PayPal lehetővé teszi, hogy 1998 óta biztonságosan fizessen és fogadhasson fizetéseket a világ minden tájáról.
Milyen előnyei vannak a PayPal és a LiveAgent közös használatának?
- egyszerűen kezelheti az ügyféladatokat a LiveAgenttel -értesítést kap a visszatérítésekről, az értékesítésekről és az új ügyfelekről - növelje az ügyfélszolgálat hatékonyságát
Hogyan Hozzunk Létre Értékelés & Visszajelzés Táblát
Az ügyfélek visszajelzéseinek és javaslatainak szerepe a vállalkozások fejlesztésében és növekedésében. A visszajelzések és javaslattábla segítségével hatékonyabb termékeket és jobb ügyfélszolgálatot nyújthatunk. A jelenlegi módszerek hatástalanok lehetnek, például az e-mailben történő kérdőívezés.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
A vállalkozásoknak ügyfeleik szemszögéből kell megközelíteniük a dolgokat, mert ez javítja az ügyfélélményt és növeli a vásárlói hűséget.