Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Yootel

Mi az a Yootel ?

Yootel, a referencia VoIP-szolgáltatót 2012-ben alapították, és szolgáltatásait szakembereknek szenteli. A felhasználók állandó kapcsolatban maradnak munkatársaikkal, és olyan értékes előnyöket élveznek, mint a teljes támogatás, a nagyon jó kapcsolat és a korszerű berendezések.

Üzleti telefonálásunk, legyen az vezetékes vagy mobil, könnyen összekapcsolódik az üzleti alkalmazásokkal. Ez egyszerűen használható, alkalmazkodik a szervezet összes felhasználási esetéhez és hasznos a mindennapi tevékenységéhez.

A Yootel hozzáférést biztosít számos VoIP-szolgáltatáshoz, amelyek vezető szerepet töltenek be a piacon, és megemlíthetjük például a vállalkozások IP-telefonját Centrex , Trunk Sip, egységes kommunikáció és menedzsment megoldás a kapcsolattartó központok számára az ügyfélkapcsolatok javítása érdekében a marketing megoldások és a magas hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások mellett, mint például a speciális számok, a hangvétel, az IVR.

Hogyan használhatja?

Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent telefonos központjához való csatlakozáshoz, a Yootel nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit a Yootel biztosítja. Laptop vagy okostelefon mikrofonja és hangszóró- ez minden, amire szüksége van egy telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy majd más hardverre lesz szüksége, ha később szeretné javítani a hívás minőségét.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?

Annak ellenére, hogy egyesek inkább a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központ nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálat nyújtásának.

A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.

Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?

A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyedi IVR (Interaktív hang válasz) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.

A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.

Hívóközpont IVR-rel

Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.

Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.

További információkat szeretne megtudni a telefonos központunk szolgáltatásairól? Nézze meg Hívásközpont szolgáltatásunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent telefonos központjának képességeiről.

Hogyan lehet integrálni a Yootelt a LiveAgenttel?

Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját a Yootellel, mint VoIP-szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.

  • Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás> Számok-ra. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
  • Válassza a Yootel lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
Yootel
Válassza ki a Yootelt
  • Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes telefonhívást, amelyet e számról fogadtak és kezdeményeztek. Ha be szeretné fejezni, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.
Yootel
Konfigurálja a Yootel telefonszámot

A telefonszám a LiveAgent programban található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Yootel telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

Yootel
Yootel telefonszám hozzáadva

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről

További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát további információkért a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.

Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.

LiveAgent Product Tour
Back to Integrations Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót