Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Yootel

Mi az a Yootel ?

Yootel, a referencia VoIP-szolgáltatót 2012-ben alapították, és szolgáltatásait szakembereknek szenteli. A felhasználók állandó kapcsolatban maradnak munkatársaikkal, és olyan értékes előnyöket élveznek, mint a teljes támogatás, a nagyon jó kapcsolat és a korszerű berendezések.

Üzleti telefonálásunk, legyen az vezetékes vagy mobil, könnyen összekapcsolódik az üzleti alkalmazásokkal. Ez egyszerűen használható, alkalmazkodik a szervezet összes felhasználási esetéhez és hasznos a mindennapi tevékenységéhez.

A Yootel hozzáférést biztosít számos VoIP-szolgáltatáshoz, amelyek vezető szerepet töltenek be a piacon, és megemlíthetjük például a vállalkozások IP-telefonját Centrex , Trunk Sip, egységes kommunikáció és menedzsment megoldás a kapcsolattartó központok számára az ügyfélkapcsolatok javítása érdekében a marketing megoldások és a magas hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások mellett, mint például a speciális számok, a hangvétel, az IVR.

Hogyan használhatja?

Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent telefonos központjához való csatlakozáshoz, a Yootel nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit a Yootel biztosítja. Laptop vagy okostelefon mikrofonja és hangszóró- ez minden, amire szüksége van egy telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy majd más hardverre lesz szüksége, ha később szeretné javítani a hívás minőségét.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t=88s

Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?

Annak ellenére, hogy egyesek inkább a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központ nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálat nyújtásának.

A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.

Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?

A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyedi IVR (Interaktív hang válasz) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.

A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.

Hívóközpont IVR-rel

Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.

Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.

További információkat szeretne megtudni a telefonos központunk szolgáltatásairól? Nézze meg Hívásközpont szolgáltatásunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent telefonos központjának képességeiről.

Hogyan lehet integrálni a Yootelt a LiveAgenttel?

Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját a Yootellel, mint VoIP-szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.

  • Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás> Számok-ra. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
  • Válassza a Yootel lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
Yootel
Válassza ki a Yootelt
  • Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes telefonhívást, amelyet e számról fogadtak és kezdeményeztek. Ha be szeretné fejezni, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.
Yootel
Konfigurálja a Yootel telefonszámot

A telefonszám a LiveAgent programban található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Yootel telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

Yootel
Yootel telefonszám hozzáadva

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről

További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát további információkért a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.

Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s
Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót