Kapcsolattartási lehetőségek a Line ügyfélszolgálattal - közösségi média és önkiszolgáló támogatás elérhető. Nem állunk kapcsolatban velük, de megadjuk az elérhetőségeket.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Line ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Line ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Line webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Line ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Line egy szoftver & internetes cég. A Line egy ingyenes alkalmazás azonnali kommunikációhoz elektronikus eszközökön, például okostelefonokon, táblagépeken és személyi számítógépeken.
A Line ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Linenal kapcsolatba léphet e-mailben vagy telefonon, vagy üzenetet hagyhat az egyik közösségi média platformon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.
A Line nem rendelkezik e-mail támogatással.
Nem, a Line nem rendelkezik élő chat támogatással.
A Line nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.