Úgy tűnik, hogy a Lyft ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Lyft ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Lyft webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Lyft ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Lyft a barátod az autóval, amikor csak szükséged van rá.
A Lyft a barátod az autóval, amikor csak szükséged van rá. Oszd meg az utadat a Lyft-tel és spórolj pénzt.
A Lyft ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Lyfttel felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre: supportlyftup@lyft.com
Nem, a Lyft nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba ezen a telefonszámon: (855) 865-9553.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.