Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Útmutató
  • NCR Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

NCR Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a NCR ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a NCR ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a NCR webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a NCR ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

NCR Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a NCR ügyfélszolgálatával

NCR E-mail támogatás

media.inquiry@ncr.com

Csevegjen a NCR ügyfélszolgálati munkatársaival

NCR Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a NCR ügyfélszolgálatával

NCR Call Center Támogatás

1-800-225-5627

Vegyen részt a NCR közösségi fórum-beszélgetéseiben

NCR Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

NCR Általános Szerződési Feltételek

NCR Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

NCR Adatvédelmi irányelvek

NCR Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

NCR Biztonsági politika

NCR Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

NCR GDPR

NCR GDPR

Nem ide vonatkozó

NCR Wikipedia Oldal

NCR Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

NCR Partnerprogram

NCR Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az NCR?

Az NCR Vállalat (NYSE: NCR) egy vezető a bank és kereskedelem megoldásokban, ellátva a hihetetlen élményeket, amelyek egyszerűbbé teszik az életet.

Milyen támogatást kínál az NCR?

Az NCR ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: email, hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan lépek kapcsolatba az NCR-rel?

Kapcsolatba léphet az NCR-rel azáltal, hogy emailt ír nekik, felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.

Mi az NCR email címe?

Kapcsolatba léphet az NCR-rel azáltal, hogy kitölti az űrlapot: https://www.ncr.com/contact-us

Rendelkezik az NCR élő chattel?

Nem, az NCR nem rendelkezik élő chat támogatással.

Hogyan beszélhetek valakivel az NCR-ben?

Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a 1-800-225-5627 telefonszámon

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.