Kapcsolattartási lehetőségek az Okta ügyfélszolgálatával, beleértve az e-mail, telefon és közösségi média támogatást.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Okta ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Okta ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Okta webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Okta ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Okta az alapja a biztonságos csatlakozásnak az emberek és a technológia között.
Az Okta az alapja a biztonságos csatlakozásnak az emberek és a technológia között.
Az Okta ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Az Oktával felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat vagy üzenetet hagyhat valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a support@okta.com e-mail címen
Nem, az Okta nem támogatja az élő csevegést.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 (800) 425-1267
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.